Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zákaznický klub a spokojenost zákazníků

Zákaznický klub a spokojenost zákazníků

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Hrstka
Šetření:09. 05. 2013 - 15. 05. 2013
Počet respondentů:79
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:52,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Rád bych vás požádal o vyplnění dotazníku o věrnostním programu. Data slouží pro mou diplomovou práci. Dotazník je určen pro všechny, kteří mají zkušenost s firmou Brněnka.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4658,23 %58,23 %  
muž3341,77 %41,77 %  

Graf

2. Je Vám:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 26 let6278,48 %78,48 %  
26-50 let1620,25 %20,25 %  
50 a více let11,27 %1,27 %  

Graf

3. Využíváte program slev zákaznického klubu Brněnka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím o něm, ale pokud by se mi líbil, tak bych jej rád(a) zkusil(a)5873,42 %73,42 %  
Nevyužívám, ale vím o něm2025,32 %25,32 %  
Ano, využívám11,27 %1,27 %  

Graf

4. V případě, že nemáte zájem o program slev zákaznického klubu, jaký je k tomu váš hlavní důvod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nenakupuji zde tak často6481,01 %81,01 %  
Odměny nejsou dostatečně motivační810,13 %10,13 %  
neznám ten program11,27 %1,27 %  
nenakupuji zde vůbec11,27 %1,27 %  
nevím o něm11,27 %1,27 %  
neznám11,27 %1,27 %  
neznám tento zák. klub11,27 %1,27 %  
slevy využívám11,27 %1,27 %  
nebyla jsem s nimi obeznámena11,27 %1,27 %  

Graf

5. Jak často nakupujete v prodejně Brněnky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi výjimečně (1x měsíčně)5670,89 %70,89 %  
Méně než 1x týdně1316,46 %16,46 %  
1-2x týdně78,86 %8,86 %  
3-5x týdně22,53 %2,53 %  
Každý den11,27 %1,27 %  

Graf

6. Jakou částku průměrně utratíte za 1 nákup v obchodě Brněnka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 100,- Kč5063,29 %63,29 %  
100-150,- Kč1518,99 %18,99 %  
150-200,- Kč810,13 %10,13 %  
Více než 200,- Kč67,59 %7,59 %  

Graf

7. V případě využití klubového programu, motivoval by vás více dárek nebo sleva na zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednorázová sleva na nákup3341,77 %41,77 %  
Poukázky na slevu na nákup2531,65 %31,65 %  
Dárek zadarmo1215,19 %15,19 %  
Sleva na vybrané zboží v rámci klubového programu78,86 %8,86 %  
Slevy na nákup u jiných firem (partnerů) v nepotravinářském průmyslu22,53 %2,53 %  

Graf

8. Slevy na jaký typ sortimentu byste si představoval(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potravinářské výrobky6075,95 %75,95 %  
Drogistické zboží1417,72 %17,72 %  
Nepotravinářské výrobky56,33 %6,33 %  

Graf

9. Vyhovuje Vám nastavení bodové hranice na slevy zákaznického klubu u současné nabídky zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nevyhovuje mi4253,16 %53,16 %  
Ano, vyhovuje mi částečně3240,51 %40,51 %  
Ano, zcela mi vyhovuje56,33 %6,33 %  

Graf

10. V jakých jiných prodejnách s potravinami ještě nakupujete? Jste zapojen(a) do jejich věrnostního programu? Pokud ano, tak proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco67,69 %7,59 %  
billa33,85 %3,8 %  
ne33,85 %3,8 %  
Lidl22,56 %2,53 %  
Billa, ne22,56 %2,53 %  
Bila, Interspaar11,28 %1,27 %  
Billa (Billa klub z důvodu výhodných cenových nabídek a slev), Albert, Lidl, Kaufland11,28 %1,27 %  
Albert, Kaufland, Billa - věrnostní karta. Zapojena jsem kvůli slevám na zboží.11,28 %1,27 %  
Coop, nejsem11,28 %1,27 %  
penny, albert, tesco - nejsem zapojena nikde11,28 %1,27 %  
ostatní odpovědi Tesco, nakupuji tam nejčastěji
billa - blízko domu, slevy na potraviny, za naspirane body slevněné úžitkové zboží
Albert, Billa, Lidl
Enapo, do věrnostního programu zapojena nejsem.
Albert, Tesco, nejsem zapojen
Tesco-club card slevy na nákup, Billa
albert,tesco žádné věrnostni programy nevyužívam...
x
žádné
Tesco, protože je blízko a často v něm nakupuju.
Billa, Albert, Tesco; nejsem zapojena do žádného věrnostního programu
tesco, albert
tesco, billa, bez programu
M&S; ano, mají pěknou kartičku
Billa (nejsem) Tesco (jsem, protoze tam nakupuji vetsi nakupy)
albert, penny market, lidl, globus, karlova pekárna. v programech nejsem
kaufland
Supermarkety (Tesco, Billa). Jsem v programu Clubcard (Tesco), protože tam nakupuji nejčastěji a líbí se mi systém jejich věrnostního programu.
tesco, billa, kaufland, nejsem
Lidl, nejsem
Tesco, kaufland, makro
Kaufland,Interspar
Billa, Tesco, nejsem
Albert, nejsem zapojena
Albert, Kaufland, Tesco
Spar, Billa, Tesco. Nejsem v žádném programu
Supermarkety, ne nejsem
tesco, nejsem zapojena
Albert - nejsem
Tesco club, nakupuji zde nejčastěji
billa - vybrané zboží mám levnější + možnost nákupu nepotravinářského zboží s využitím nasbíraných bodů
Tesco, nejsem zapojena do věrnostního programu
Tesco-Club card, Billa-Billa club. Mam je nejbliz od baraku.
ve všech supermarketech
Albert, Tesco, Kaufland a do věrnostního programu zapojená nejsem
nejsem zapojen
Tesco, Albert Hypermarket
Billa - ANO, členové klubu mají vybrané zboží za nižší cenu. Tesco - ANO, poštou posílají poukázku (slevu na příští nákup)
v Supermárketech
albert
kdekoliv, když je to blízko
V těchto prodejnách nenakupuji
Albert, Penny Market, Tesco, Interspar, COOP Jednota. V Tescu jsem zapojen do programu prostřednictvím Club card.
Albert, billa. Nejsem
Hruška
kaufland -nevím o žádných programech
Albert, Tesco (ano jsem zapojena do programu)
Tesco, Albert, Kaufland, Lídl, Billa, Penny........Ano jsem zapojena - má to výhody při nákupu - slevy, akce atd.
Billa, Coop
...
Lidl, Penny Market. Nejsem zapojen - chci slevu přímo na zakoupené zboží.
velkoobchodní sítě
Tesco atd
Billa, Albert
COOP, tesco, Kaufland, Lidl, penny market
Tesco, Kaufland
Interspar
5773,08 %72,15 % 

Graf

11. Navštívil(a) jste někdy bufet společnosti Brněnka na ulici Purkyňova?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem tam nebyl(a)7088,61 %88,61 %  
Ano, jím zde příležitostně911,39 %11,39 %  

Graf

12. Jste spokojen(a) s nabídkou bufetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem spokojen(a) částečně5063,29 %63,29 %  
Ano, nabízené jídlo i pití mi vyhovuje1113,92 %13,92 %  
nikdy jsem tam nebyla33,8 %3,8 %  
Nikdy jsem tam nebyl11,27 %1,27 %  
cocacola11,27 %1,27 %  
nebyla jsem tam11,27 %1,27 %  
??11,27 %1,27 %  
.---11,27 %1,27 %  
Od minulé otázky jsem tam stále nebyla, takže nevím. 11,27 %1,27 %  
Nechodím tam11,27 %1,27 %  
nenakupuji zde11,27 %1,27 %  
nebyla jsem tam, dotaznik je spatne udelany - nektere otazky by se mely dat preskocit, chybi tam casto vhodna odpoved..11,27 %1,27 %  
nebyl sem tam11,27 %1,27 %  
nemou posoudit11,27 %1,27 %  
nevi, nikdy jsem tam nebyla11,27 %1,27 %  
nechodím11,27 %1,27 %  
Nikdy sem tam nebyl .)11,27 %1,27 %  
nikdy jsem tam nebyl, nevím o něm11,27 %1,27 %  

Graf

13. Jste spokojen(a) s cenami v bufetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většina jídel a nápojů by mohla být levnější4658,23 %58,23 %  
Ano, u většiny jídel a potravin je cena vyhovující2227,85 %27,85 %  
Ano, ceny považuji za adekvátní1012,66 %12,66 %  
Ano, nabídka jídel i pití je za nízkou cenu11,27 %1,27 %  

Graf

14. Jak jste spokojen(a) s obsluhou bufetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem spokojen(a) částečně4962,03 %62,03 %  
Jsem plně spokojen(a)1924,05 %24,05 %  
nikdy jsem tam nebyla22,53 %2,53 %  
nebyla jsem tam :D už asi třetí otázku mi tato možnost odpovědi chybí :D11,27 %1,27 %  
Pořád jsem tam nebyla... 11,27 %1,27 %  
Nezažil jsem tam obsluhu11,27 %1,27 %  
nenakupuji zde11,27 %1,27 %  
nikdy jsem tam nebyla,nevím11,27 %1,27 %  
nebyla jsem tam11,27 %1,27 %  
nebyl sem tam11,27 %1,27 %  
neznám11,27 %1,27 %  
nikdy jsem tam nebyl11,27 %1,27 %  

Graf

15. Jak jste spokojen(a) s kvalitou jídla a pití?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita je průměrná6379,75 %79,75 %  
Kvalita je výborná810,13 %10,13 %  
Kvalita je špatná810,13 %10,13 %  

Graf

16. Víte o možnosti věrnostního programu, který nabízí možnost výběru nabízeného menu zdarma v bufetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7189,87 %89,87 %  
Ano810,13 %10,13 %  

Graf

17. Využil(a) jste někdy možnosti jídla zdarma v bufetu? Pokud ano, jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, menu zdarma jsem v bufetu ještě neměl(a)7493,67 %93,67 %  
Ano, využívám možnosti, ale body používám i jiným způsobem33,8 %3,8 %  
Ano, možnosti využívám pokaždé, když mám dostatečný počet bodů22,53 %2,53 %  

Graf

18. Jaké je podle Vás hlavní pozitivum, popř. negativum bufetu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1215,38 %15,19 %  
...33,85 %3,8 %  
nic22,56 %2,53 %  
.22,56 %2,53 %  
netuším22,56 %2,53 %  
je to rychlé22,56 %2,53 %  
dostupnost22,56 %2,53 %  
dobrá dostupnost22,56 %2,53 %  
nevím, nebyla jsem tam22,56 %2,53 %  
Leží blízko mého bytu11,28 %1,27 %  
ostatní odpovědi Nikdy jsem tam nebyl.
V bufetu Brněnka jsem nikdy nebyla a tudíž nemohu posoudit.
velký výběr
opět - neznám to tam :D
?
připravují se rychlá jídla - většinou nezdravá, smažená, připravovaná na oleji
Stále o tom bufetu nic nevím...
Nelze odpovědět, nemám s ním zkušenost.
Neznám bufet
nikdy jsem zde nebyla, proto nevím
x
je daleko od mého domova
pozitivum=rychlost, negativum=kvalita jídla
nenakupuji tam, nevím
pozitivum - teple jidlo za par korun, negativum - podle me mista na sezeni (nedostatecne skoukromi vedle pokladen)
v bufetu jsem dosud nebyl, nemohu posoudit
Nikdy jsem tam nebyla,nemohu posoudit
normální bufet
-
neztracím čas
Myslím si, že o něm ví málo lidí
Nevím o něm
pozitivum - rychlost, variabilita negativum- ne vzdy cerstve, v pozdejsich hodinach mensi vyber
V bufetu jsem nikdy nebyla, nemohu posoudit.
je to v blízkosti škol
neumim posoudit
Veškeré jídlo co se vaří v bufetu jde cítit po celé prodejně, to beru za negativum a pozitivum pokud jdete na nákup můžete si hned dát oběd
nemůzu posoudit
nemůžu hodnotit, nechodím tam
Je to po ruce
Rychlá obsluha
těžko říct, když jsem tam nikdy nebyl
vypadá divně, jako pajzl, kde můžete něco chytit
Nevím. Nikdy jsem tam nebyla.
Bufet neznám
Nikdy sem tam nebyl
a
nemám tušení
rychlé najezení...:D
Bufet nevyužívám.
Mám to blízko
nevím o ničem - nikdy jsem tam nebyl
nikdy jsem tam nebyla
neumí
Rychlost prodeje
Pozitivum - dostačující výběr
Neviem, nebol som tam
rychlost nasycení
4861,54 %60,76 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Je Vám:

3. Využíváte program slev zákaznického klubu Brněnka?

4. V případě, že nemáte zájem o program slev zákaznického klubu, jaký je k tomu váš hlavní důvod?

5. Jak často nakupujete v prodejně Brněnky?

6. Jakou částku průměrně utratíte za 1 nákup v obchodě Brněnka?

7. V případě využití klubového programu, motivoval by vás více dárek nebo sleva na zboží?

8. Slevy na jaký typ sortimentu byste si představoval(a)?

9. Vyhovuje Vám nastavení bodové hranice na slevy zákaznického klubu u současné nabídky zboží?

11. Navštívil(a) jste někdy bufet společnosti Brněnka na ulici Purkyňova?

12. Jste spokojen(a) s nabídkou bufetu?

13. Jste spokojen(a) s cenami v bufetu?

14. Jak jste spokojen(a) s obsluhou bufetu?

15. Jak jste spokojen(a) s kvalitou jídla a pití?

16. Víte o možnosti věrnostního programu, který nabízí možnost výběru nabízeného menu zdarma v bufetu?

17. Využil(a) jste někdy možnosti jídla zdarma v bufetu? Pokud ano, jak často?

18. Jaké je podle Vás hlavní pozitivum, popř. negativum bufetu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Je Vám:

3. Využíváte program slev zákaznického klubu Brněnka?

4. V případě, že nemáte zájem o program slev zákaznického klubu, jaký je k tomu váš hlavní důvod?

5. Jak často nakupujete v prodejně Brněnky?

6. Jakou částku průměrně utratíte za 1 nákup v obchodě Brněnka?

7. V případě využití klubového programu, motivoval by vás více dárek nebo sleva na zboží?

8. Slevy na jaký typ sortimentu byste si představoval(a)?

9. Vyhovuje Vám nastavení bodové hranice na slevy zákaznického klubu u současné nabídky zboží?

11. Navštívil(a) jste někdy bufet společnosti Brněnka na ulici Purkyňova?

12. Jste spokojen(a) s nabídkou bufetu?

13. Jste spokojen(a) s cenami v bufetu?

14. Jak jste spokojen(a) s obsluhou bufetu?

15. Jak jste spokojen(a) s kvalitou jídla a pití?

16. Víte o možnosti věrnostního programu, který nabízí možnost výběru nabízeného menu zdarma v bufetu?

17. Využil(a) jste někdy možnosti jídla zdarma v bufetu? Pokud ano, jak často?

18. Jaké je podle Vás hlavní pozitivum, popř. negativum bufetu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hrstka, J.Zákaznický klub a spokojenost zákazníků (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://zakaznicky-klub-a-spokojenos.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.