Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zákazník kavárenských řetězců

Zákazník kavárenských řetězců

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Tikalová
Šetření:30. 04. 2015 - 14. 05. 2015
Počet respondentů:98
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem výzkumu je zjistit:

- kdo je zákazník kaváren - Starbucks, Costa Coffee a Cross Cafe

- proč kavárny navštěvuje

- jestli využívá jejich věrností programy

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7980,61 %80,61 %  
Muž1919,39 %19,39 %  

Graf

2. Kolik vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-264242,86 %42,86 %  
27-352020,41 %20,41 %  
16-201919,39 %19,39 %  
35-751616,33 %16,33 %  
13-1511,02 %1,02 %  

Graf

3. Kdo jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec3434,69 %34,69 %  
Student3232,65 %32,65 %  
Pracující student2222,45 %22,45 %  
Podnikatel77,14 %7,14 %  
na mateřské11,02 %1,02 %  
OSVČ11,02 %1,02 %  
nezaměstnaná11,02 %1,02 %  

Graf

4. Který řetězec navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiný3636,73 %36,73 %  
Starbucks2424,49 %24,49 %  
Cross cafe1919,39 %19,39 %  
Costa coffee1919,39 %19,39 %  

Graf

5. Máte u některého z řetezců věrnostní kartičku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám žádnou6872,34 %69,39 %  
Costa coffee - ano1617,02 %16,33 %  
Cross cafe - ano1111,7 %11,22 %  
Starbucks - ano1010,64 %10,2 %  

Graf

6. Pokud máte věrnostní kartičku, proč jste si ji založil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám věrnostní kartičku6869,39 %69,39 %  
Možnost slevy2121,43 %21,43 %  
Výhodná koupě dalších produktů (1 + další se slevou např. 20%)1313,27 %13,27 %  
Speciální nabídky1212,24 %12,24 %  
Dostávám na ni procento z nákupu1010,2 %10,2 %  
Mám na ní uložené peníze88,16 %8,16 %  
Dárek navíc66,12 %6,12 %  
Informace o dění v kavárnách44,08 %4,08 %  
Pozvánky na akce33,06 %3,06 %  
Ochutnávky zdarma33,06 %3,06 %  
viz předchozí otázka11,02 %1,02 %  
nápoje zdarma, narozeninový mufin:)11,02 %1,02 %  
nevim :-)11,02 %1,02 %  
5+1zdarma11,02 %1,02 %  
Ma ji manzelka11,02 %1,02 %  

Graf

7. Pokud máte věrnostní kartičku, kdy jste si ji založil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám věrnostní kartičku6869,39 %69,39 %  
Hned při/po prvním nákupu99,18 %9,18 %  
Až když mi byly sděleny možné výhody88,16 %8,16 %  
Po měsíci pravidelných návštěv66,12 %6,12 %  
Až když jsem si v klidu přečetl/a podmínky a výhody členství33,06 %3,06 %  
viz předchozí otázka11,02 %1,02 %  
Až po několika letech návštěv11,02 %1,02 %  
Nejdřív po roce návštěv11,02 %1,02 %  
Věrnostní karta mi byla nabídnuta ještě za Coffee Heaven, po sloučení paltí i u Costa Coffee. Původní kartičku jsem si založila po nabídce obsluhy, nevzpomínám si po kolika návštěvách, ale rozhodně to nebyl první nákup.11,02 %1,02 %  

Graf

8. Pokud máte věrnostní kartičku, víte jaké máte výhody? (Slevy, dárky, apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám věrnostní kartičku6768,37 %68,37 %  
Ano, ale ne všechny využívám1111,22 %11,22 %  
Myslím, že znám všechny, ale nejsem si jistý/á1010,2 %10,2 %  
Ano66,12 %6,12 %  
Ne33,06 %3,06 %  
viz předchozí otázka11,02 %1,02 %  

Graf

9. Kolikrát měsíčně navštěvujete řetezec?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-4x5859,18 %59,18 %  
Nikdy1010,2 %10,2 %  
5-10x88,16 %8,16 %  
11-20x44,08 %4,08 %  
Občas 22,04 %2,04 %  
Každý pracovní den22,04 %2,04 %  
výjimečně11,02 %1,02 %  
méně často11,02 %1,02 %  
3x rocne11,02 %1,02 %  
v nouzi11,02 %1,02 %  
méně než 1x do roka11,02 %1,02 %  
jen občas11,02 %1,02 %  
1-4 do měsíce11,02 %1,02 %  
2x ročně11,02 %1,02 %  
parkrát do roka, n a letiští v praze,11,02 %1,02 %  
3x do roka11,02 %1,02 %  
Každý den11,02 %1,02 %  
1x za dva měsíce11,02 %1,02 %  
4x rocne11,02 %1,02 %  
příležitostně11,02 %1,02 %  

Graf

10. Proč řetezec navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita kávy5253,06 %53,06 %  
Prostředí kavárny (citím se tam dobře)4444,9 %44,9 %  
Umístění kavárny (blízko domova, mám to po cestě, je velde mého pracoviště, apod.)3737,76 %37,76 %  
Image společnosti2626,53 %26,53 %  
Odpovídající cena kvalitě produktů2020,41 %20,41 %  
Doplňkový prodej (zákusky, bagety, džusy, ...)1919,39 %19,39 %  
Čistota kavárny1717,35 %17,35 %  
Rychlost obsluhy1313,27 %13,27 %  
Personál1313,27 %13,27 %  
nenavštěvuji44,08 %4,08 %  
náklady na šálek kávy cca 3,50 kč11,02 %1,02 %  
wi-fi11,02 %1,02 %  
do retezce vlezu jenom kdyz jsem treba na letisti nebo v zahranici ale v cesku ne11,02 %1,02 %  
Dříve jsem zde pracoval-a/ pracuji11,02 %1,02 %  
oblíbená kavárna mé nejlepší kamarádky11,02 %1,02 %  
na letišti , výborná káva při čekání11,02 %1,02 %  
Takove kafe si zkratka doma nepripravim11,02 %1,02 %  
Většinou v zahraničí, protože je všude stejná nabídka11,02 %1,02 %  
nenavštěvuji žádný řetězec11,02 %1,02 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Pokud máte věrnostní kartičku, proč jste si ji založil/a?

  • odpověď Možnost slevy:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Starbucks - ano na otázku 5. Máte u některého z řetezců věrnostní kartičku?

9. Kolikrát měsíčně navštěvujete řetezec?

  • odpověď 1-4x:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale ne všechny využívám na otázku 8. Pokud máte věrnostní kartičku, víte jaké máte výhody? (Slevy, dárky, apod.)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví?

2. Kolik vám je let?

3. Kdo jste?

4. Který řetězec navštěvujete nejčastěji?

5. Máte u některého z řetezců věrnostní kartičku?

6. Pokud máte věrnostní kartičku, proč jste si ji založil/a?

7. Pokud máte věrnostní kartičku, kdy jste si ji založil/a?

8. Pokud máte věrnostní kartičku, víte jaké máte výhody? (Slevy, dárky, apod.)

9. Kolikrát měsíčně navštěvujete řetezec?

10. Proč řetezec navštěvujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví?

2. Kolik vám je let?

3. Kdo jste?

4. Který řetězec navštěvujete nejčastěji?

5. Máte u některého z řetezců věrnostní kartičku?

6. Pokud máte věrnostní kartičku, proč jste si ji založil/a?

7. Pokud máte věrnostní kartičku, kdy jste si ji založil/a?

8. Pokud máte věrnostní kartičku, víte jaké máte výhody? (Slevy, dárky, apod.)

9. Kolikrát měsíčně navštěvujete řetezec?

10. Proč řetezec navštěvujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tikalová, V.Zákazník kavárenských řetězců (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://zakaznik-kavarenskych-retezc.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.