Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zalepí firma 3M všechny díry nejen na trhu náplastí?

Zalepí firma 3M všechny díry nejen na trhu náplastí?

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Stachová
Šetření:02. 04. 2011 - 09. 04. 2011
Počet respondentů:4
Počet otázek (max/průměr):22 / 19.25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsme studentky Vysoké školy ekonomické a ve své semestrální práci se zabýváme trhem náplastí v České republice. Našim cílem je sestavit positioning jednotlivých firem a najít případné "díry" na trhu.

Předem moc děkujeme za Váš čas :)
 

Odpovědi respondentů

1. Sportujete rád/a?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4100 %100 %  

Graf

2. Míváte otlačeniny z bot?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne250 %50 %  
ano250 %50 %  

Graf

3. Kupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4100 %100 %  

Graf

4. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Matka250 %50 %  
Otec125 %25 %  
Dcera125 %25 %  

Graf

5. Jaké kupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Urgo250 %50 %  
Compeed125 %25 %  
Spofaplast125 %25 %  

Graf

6. Podle čeho se rozhodujete, jaké náplasti koupíte?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Značka31.5
Cena1.750.688
Doporučení20.5
Vzhled3.250.688

Graf

7. Kolik jste maximálně ochotný za náplast (polštářková, krabička) utratit

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-50 KČ375 %75 %  
51-100 KČ125 %25 %  

Graf

8. Jak často náplasti nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc250 %50 %  
1x ročně250 %50 %  

Graf

9. Na jaký úraz se ve Vaší domácnosti nejčastěji používají náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Puchýře375 %75 %  
Pořezání125 %25 %  

Graf

10. Kde nejčastěji nakupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lékárna375 %75 %  
Drogerie125 %25 %  

Graf

11. Za koho ve Vaší domácnosti nejvíce utratíte za náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Matka/otec250 %50 %  
Syn/dcera125 %25 %  
Manžel/manželka125 %25 %  

Graf

12. Kolik Vaše rodina v průměru utratí ročně za náplasti?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2000133,33 %25 %  
50133,33 %25 %  
100133,33 %25 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:716.67
Minimum:50
Maximum:2000
Variační rozpětí:1950
Rozptyl:1235833.33
Směrodatná odchylka:1111.68
Medián:100
Modus:2000

Graf

13. Říkají Vám něco následující značky náplastí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Compeed250 %50 %  
Hansaplast250 %50 %  
Urgo250 %50 %  
Spofaplast125 %25 %  
Hartmann - Rico125 %25 %  

Graf

14. Znáte zdravotnické pomůcky Nexcare?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4100 %100 %  

Graf

15. Jak vnímáte značku Nexcare? Uveďte tři nejvýstižnější charakteristiky

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

neznám

16. Znáte zdravotnické pomůcky Spofaplast?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne375 %75 %  
ano125 %25 %  

Graf

17. Jak vnímáte značku Spofaplast? Uveďte tři nejvýstižnější charakteristiky.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

lepí drží chrání

neznám

18. Upoutala Vás nějaká reklama na náplasti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4100 %100 %  

Graf

19. Upoutala-li Vás nějaká reklama na náplasti, jaká to byla?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

neupoutala

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4100 %100 %  

Graf

21. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-26 let375 %75 %  
26-65125 %25 %  

Graf

22. Odkud jste?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Jičín

Praha


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stachová, P.Zalepí firma 3M všechny díry nejen na trhu náplastí? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://zalepi-firma-3m-vsechny-diry.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.