Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zalepí firma 3M všechny díry nejen na trhu náplastí?
Zalepí firma 3M všechny díry nejen na trhu náplastí?
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Pavlína Stachová |
---|---|
Šetření: | 02. 04. 2011 - 09. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 4 |
Počet otázek (max/průměr): | 22 / 19.25 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:38 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsme studentky Vysoké školy ekonomické a ve své semestrální práci se zabýváme trhem náplastí v České republice. Našim cílem je sestavit positioning jednotlivých firem a najít případné "díry" na trhu.
Předem moc děkujeme za Váš čas :)
Odpovědi respondentů
1. Sportujete rád/a?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 4 | 100 % | 100 % |
2. Míváte otlačeniny z bot?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 2 | 50 % | 50 % |
ano | 2 | 50 % | 50 % |
3. Kupujete náplasti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 4 | 100 % | 100 % |
4. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje náplasti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Matka | 2 | 50 % | 50 % |
Otec | 1 | 25 % | 25 % |
Dcera | 1 | 25 % | 25 % |
5. Jaké kupujete náplasti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Urgo | 2 | 50 % | 50 % |
Compeed | 1 | 25 % | 25 % |
Spofaplast | 1 | 25 % | 25 % |
6. Podle čeho se rozhodujete, jaké náplasti koupíte?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Značka | 3 | 1.5 |
Cena | 1.75 | 0.688 |
Doporučení | 2 | 0.5 |
Vzhled | 3.25 | 0.688 |
7. Kolik jste maximálně ochotný za náplast (polštářková, krabička) utratit
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-50 KČ | 3 | 75 % | 75 % |
51-100 KČ | 1 | 25 % | 25 % |
8. Jak často náplasti nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x za měsíc | 2 | 50 % | 50 % |
1x ročně | 2 | 50 % | 50 % |
9. Na jaký úraz se ve Vaší domácnosti nejčastěji používají náplasti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Puchýře | 3 | 75 % | 75 % |
Pořezání | 1 | 25 % | 25 % |
10. Kde nejčastěji nakupujete náplasti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lékárna | 3 | 75 % | 75 % |
Drogerie | 1 | 25 % | 25 % |
11. Za koho ve Vaší domácnosti nejvíce utratíte za náplasti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Matka/otec | 2 | 50 % | 50 % |
Syn/dcera | 1 | 25 % | 25 % |
Manžel/manželka | 1 | 25 % | 25 % |
12. Kolik Vaše rodina v průměru utratí ročně za náplasti?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2000 | 1 | 33,33 % | 25 % |
50 | 1 | 33,33 % | 25 % |
100 | 1 | 33,33 % | 25 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 716.67 |
Minimum: | 50 |
Maximum: | 2000 |
Variační rozpětí: | 1950 |
Rozptyl: | 1235833.33 |
Směrodatná odchylka: | 1111.68 |
Medián: | 100 |
Modus: | 2000 |
13. Říkají Vám něco následující značky náplastí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Compeed | 2 | 50 % | 50 % |
Hansaplast | 2 | 50 % | 50 % |
Urgo | 2 | 50 % | 50 % |
Spofaplast | 1 | 25 % | 25 % |
Hartmann - Rico | 1 | 25 % | 25 % |
14. Znáte zdravotnické pomůcky Nexcare?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 4 | 100 % | 100 % |
15. Jak vnímáte značku Nexcare? Uveďte tři nejvýstižnější charakteristiky
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
neznám
16. Znáte zdravotnické pomůcky Spofaplast?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 3 | 75 % | 75 % |
ano | 1 | 25 % | 25 % |
17. Jak vnímáte značku Spofaplast? Uveďte tři nejvýstižnější charakteristiky.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
lepí drží chrání
neznám
18. Upoutala Vás nějaká reklama na náplasti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 4 | 100 % | 100 % |
19. Upoutala-li Vás nějaká reklama na náplasti, jaká to byla?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
neupoutala
20. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 4 | 100 % | 100 % |
21. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-26 let | 3 | 75 % | 75 % |
26-65 | 1 | 25 % | 25 % |
22. Odkud jste?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Jičín
Praha
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.