Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zalepí firma 3M všechny "díry"nejen na trhu náplastí?

Zalepí firma 3M všechny "díry"nejen na trhu náplastí?

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Stachová
Šetření:02. 04. 2011 - 09. 04. 2011
Počet respondentů:70
Počet otázek (max/průměr):23 / 18.5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


jsme studentky z Vysoké školy ekonomické a ve své semestrální práci se zabýváme situací na trhu náplastí v České republice. Naším cílem je zjistit positioning jednotlivých firem na trhu, potřeby a přání zákazníků. Popř. zda je na našem trhu místo pro zavedení nového produktu.

Předem Vám moc děkujeme za Váš čas :)
 

Odpovědi respondentů

1. Sportujete rád/a?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6592,86 %92,86 %  
ne57,14 %7,14 %  

Graf

2. Míváte otlačeniny z bot?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4361,43 %61,43 %  
ne2738,57 %38,57 %  

Graf

3. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3651,43 %51,43 %  
Matka1622,86 %22,86 %  
Manželka68,57 %8,57 %  
Někdo jiný45,71 %5,71 %  
Nikdo34,29 %4,29 %  
Otec22,86 %2,86 %  
Manžel22,86 %2,86 %  
Tchyně11,43 %1,43 %  

Graf

4. Kupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5578,57 %78,57 %  
Ne1521,43 %21,43 %  

Graf

5. Jakou značku/y náplastí nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hartmann Rico2850,91 %40 %  
Spofaplast2138,18 %30 %  
Compeed1323,64 %18,57 %  
Urgo1018,18 %14,29 %  
Jiné916,36 %12,86 %  
Hansaplast814,55 %11,43 %  

Graf

6. Podle čeho se rozhodujete, jaké náplasti koupíte?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena1.8730.838
Doporučení2.4551.23
Vzhled2.6911.232
Značka2.9821.036

Graf

7. Jak často náplasti nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za rok2545,45 %35,71 %  
1x za čtvrt roku2138,18 %30 %  
1x měsíčně59,09 %7,14 %  
Jiná možnost47,27 %5,71 %  

Graf

8. Kde nejčastěji nakupujete náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lékárna3665,45 %51,43 %  
Drogerie1527,27 %21,43 %  
Supermarket/hypermarket47,27 %5,71 %  

Graf

9. Kolik jste maximálně ochotný/á za náplast (polštářková, krabička) utratit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-50 KČ3563,64 %50 %  
51-100 KČ1832,73 %25,71 %  
O-20 KČ11,82 %1,43 %  
100 KČ a více11,82 %1,43 %  

Graf

10. Na jaký úraz se ve Vaší domácnosti nejčastěji používají náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pořezání3448,57 %48,57 %  
Puchýře1622,86 %22,86 %  
Odřeniny1521,43 %21,43 %  
Opary22,86 %2,86 %  
Tejpování11,43 %1,43 %  
Jiné11,43 %1,43 %  
Nepoužíváme11,43 %1,43 %  

Graf

11. Za koho ve Vaší domácnosti nejvíce utratíte za náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím2332,86 %32,86 %  
2130 %30 %  
Dcera710 %10 %  
Syn45,71 %5,71 %  
Manželka45,71 %5,71 %  
Matka45,71 %5,71 %  
Někdo jiný45,71 %5,71 %  
Otec22,86 %2,86 %  
Manžel11,43 %1,43 %  

Graf

12. Kolik Vaše rodina v průměru utratí ročně za náplasti?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1001222,64 %17,14 %  
200713,21 %10 %  
50611,32 %8,57 %  
30059,43 %7,14 %  
50047,55 %5,71 %  
40035,66 %4,29 %  
15035,66 %4,29 %  
7023,77 %2,86 %  
100023,77 %2,86 %  
9911,89 %1,43 %  
ostatní odpovědi 350
20
1
700
600
250
30
800
815,09 %11,43 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:224.88
Minimum:30
Maximum:800
Variační rozpětí:770
Rozptyl:33959.9
Směrodatná odchylka:184.28
Medián:150
Modus:100

Graf

13. Znáte zdravotnické pomůcky Nexcare?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6795,71 %95,71 %  
Ano34,29 %4,29 %  

Graf

14. Jak vnímáte značku Nexcare? Uveďte tři prosím nejvýstižnější charakteristiky.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

luxusní, drahá, méně známá

obal náplast cena

15. Znáte zdravotnické pomůcky Spofaplast?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3955,71 %55,71 %  
Ano3144,29 %44,29 %  

Graf

16. Jak vnímáte značku Spofaplast? Uveďte tři prosím nejvýstižnější charakteristiky.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Cena, dostupnost,

dobrý poměr cena -použitelnost celkem široký sortiment dosažitelnost v lékárně i drogeriích

Dostupnost,známost,kvalita

jsem s ní spokojený,delší dobu na trhu,příznivá cena

kvalita,výdrž,dostupnost

letitá, česká, se standardní kvalitou

levná, kvalitní, vydrží

levná, tradiční, dostupná

levná, známá, dostupná

levné, obyčejné, průměrná kvalita

nedrží mi to na ruce

Nejznámější náplasti.

odpovídá cena odpovídá tomu i kvalita není 100%

stará dobrá zavedená

starší, méně kvalitní, levnější

tradice česká společnost (alespoň byla) funkčnost

Tradicna, kvalitna, dlho vydrzi

tradiční moc nelepí textilní náplasti

tradiční, spolehlivá, cenově přijatelná

tradiční, stará, neplastová!

Velká hnědá (barva pleti) klasika s polšářkem na puchýř Velká hnědá (barva pleti) klasika bez polštářku na jakékoliv poranění Hnědá je dobrá a chrání

Zlatá česká klasika :o) ... teda alespoň doufám, že je to česká firma :o)

Značku Spofa znám ze socialistické doby. Moc nelepí. Nezaujme také ani vzhledem.

znám ji pouze podle názvu, jinak ne

17. Které z následujících značek náplastí znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spofaplast31100 %44,29 %  
Hartmann Rico2374,19 %32,86 %  
Urgo1651,61 %22,86 %  
Compeed1341,94 %18,57 %  
Hansaplast929,03 %12,86 %  
Nexcare412,9 %5,71 %  

Graf

18. Upoutala Vás nějaká reklama na náplasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5882,86 %82,86 %  
Ano1217,14 %17,14 %  

Graf

19. Jaká reklama na náplasti Vás upoutala?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Compeed

Compeed

compeed

Compeed

Compeed - opary

Compeed a krásný opar na ošklivé slečně, který po aplikaci přes noc zmizí jak mávnutím kouzelného proutku a slečna se probudí jak krásná princezna

compeed na opary

compeed na opary

na opary - neviditelná náplast

náplast na opar

reklama Compeed

Reklama na náplasti na puchýře (jméno nevím)

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž3752,86 %52,86 %  
Žena3347,14 %47,14 %  

Graf

21. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-26 let3854,29 %54,29 %  
27-64 let3245,71 %45,71 %  

Graf

22. V jakém oboru jste pracovně činný/á?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3246,38 %45,71 %  
Jiné2434,78 %34,29 %  
Administrativa1115,94 %15,71 %  
PR, média, reklama22,9 %2,86 %  

Graf

23. Odkud jste?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Brno

České Budějovice

České Budějovice

České Budějovice

České Budějovice

České Budějovice

České Budějovice

České Budějovice

České Budějovice

České Budějovice

České Budějovice

České Budějovice

České Budějovice

české budějovice

České Budějovice

Hradec Králové

HU

jablonec nad nisou, praha

jih

kraj Vysočina

Kramolna (Náchod)

Krnov

Morava

Moravskoslezský kraj

Plzeň

Plzeň

Plzeň

Plzeň

Plzeň

Plzeň

Plzeň

Plzeñ

Plzeň - sever, Tlučná

Praha

Praha

Praha

Praha

Praha

Praha

Praha

Praha

Praha

Praha

Praha

Praha

Praha

Praha 2

Praha, kočičko :)

Severní Čechy

Slovensko, ale uz 7 rokov zijem v Prahe

SR

Úpohlavy (okr. Litoměřice)

Volary

východní čechy

Z Loděnice okr. Beroun

Z malého městečka Katovice

z města do 100 tisíc obyvatel

z prahe

z Widlákova


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Míváte otlačeniny z bot?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Compeed na otázku 17. Které z následujících značek náplastí znáte?

3. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje náplasti?

  • odpověď :
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa na otázku 22. V jakém oboru jste pracovně činný/á?

8. Kde nejčastěji nakupujete náplasti?

  • odpověď Lékárna:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa na otázku 22. V jakém oboru jste pracovně činný/á?

15. Znáte zdravotnické pomůcky Spofaplast?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Compeed na otázku 17. Které z následujících značek náplastí znáte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hartmann Rico na otázku 17. Které z následujících značek náplastí znáte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spofaplast na otázku 17. Které z následujících značek náplastí znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Urgo na otázku 17. Které z následujících značek náplastí znáte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spofaplast na otázku 5. Jakou značku/y náplastí nakupujete?

17. Které z následujících značek náplastí znáte?

  • odpověď Spofaplast:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Znáte zdravotnické pomůcky Spofaplast?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Compeed na otázku 17. Které z následujících značek náplastí znáte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hartmann Rico na otázku 17. Které z následujících značek náplastí znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Urgo na otázku 17. Které z následujících značek náplastí znáte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spofaplast na otázku 5. Jakou značku/y náplastí nakupujete?

20. Pohlaví

  • odpověď Žena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa na otázku 22. V jakém oboru jste pracovně činný/á?

21. Věk

  • odpověď 19-26 let:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Matka na otázku 3. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje náplasti?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 22. V jakém oboru jste pracovně činný/á?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 4. Kupujete náplasti?
  • odpověď 27-64 let:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Administrativa na otázku 22. V jakém oboru jste pracovně činný/á?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Sportujete rád/a?

2. Míváte otlačeniny z bot?

3. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje náplasti?

4. Kupujete náplasti?

5. Jakou značku/y náplastí nakupujete?

6. Podle čeho se rozhodujete, jaké náplasti koupíte?

7. Jak často náplasti nakupujete?

8. Kde nejčastěji nakupujete náplasti?

9. Kolik jste maximálně ochotný/á za náplast (polštářková, krabička) utratit?

10. Na jaký úraz se ve Vaší domácnosti nejčastěji používají náplasti?

11. Za koho ve Vaší domácnosti nejvíce utratíte za náplasti?

12. Kolik Vaše rodina v průměru utratí ročně za náplasti?

13. Znáte zdravotnické pomůcky Nexcare?

15. Znáte zdravotnické pomůcky Spofaplast?

17. Které z následujících značek náplastí znáte?

18. Upoutala Vás nějaká reklama na náplasti?

20. Pohlaví

21. Věk

22. V jakém oboru jste pracovně činný/á?

23. Odkud jste?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Sportujete rád/a?

2. Míváte otlačeniny z bot?

3. Kdo ve Vaší domácnosti nejčastěji nakupuje náplasti?

4. Kupujete náplasti?

5. Jakou značku/y náplastí nakupujete?

6. Podle čeho se rozhodujete, jaké náplasti koupíte?

7. Jak často náplasti nakupujete?

8. Kde nejčastěji nakupujete náplasti?

9. Kolik jste maximálně ochotný/á za náplast (polštářková, krabička) utratit?

10. Na jaký úraz se ve Vaší domácnosti nejčastěji používají náplasti?

11. Za koho ve Vaší domácnosti nejvíce utratíte za náplasti?

12. Kolik Vaše rodina v průměru utratí ročně za náplasti?

13. Znáte zdravotnické pomůcky Nexcare?

15. Znáte zdravotnické pomůcky Spofaplast?

17. Které z následujících značek náplastí znáte?

18. Upoutala Vás nějaká reklama na náplasti?

20. Pohlaví

21. Věk

22. V jakém oboru jste pracovně činný/á?

23. Odkud jste?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stachová, P.Zalepí firma 3M všechny "díry"nejen na trhu náplastí? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://zalepi-firma-3m.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.