Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zaměstnanci v cestovním ruchu

Zaměstnanci v cestovním ruchu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Bauerová
Šetření:29. 02. 2012 - 30. 03. 2012
Počet respondentů:50
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím prioritně o vyplnění dotazníků osobami pracujícími  v cestovním ruchu.

Odpovědi respondentů

1. Jaká je Vaše praxe v cestovním ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 10 let2346 %46 %  
do 5 let1428 %28 %  
do 10 let1326 %26 %  

Graf

2. Navštěvujete při své práci veletrhy a workshopy cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2856 %56 %  
ne2244 %44 %  

Graf

3. Jakým způsobem Vás tyto návštěvy motivují při tvorbě nabídek pro kienty?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ani ne

inspirace a nové nápady

inspirace pro tvorbu nových produkůt

inspirují mě

Je dobré znát nabídky konkurence, ale i nové trendy na trhu. Veletrhy i workshopy určitě přinášejí nové nápady a umožňují porovnání cen dosavadních dodavatelů s těmi novými.

jsou spíše inspirativní, nejde ve své podstatě o zásadní inforamce, které by nebyli přístupné již na webu

Lepší znalost nabízené destinace, více možností

motivace a inspirace od kolegů

na veletrhy uz nechodim

ne nevaštěvuji, tudíž nijak nemotivují

Nejezdím.

nemotivují

nemotivují

nemotivují

nemotivují

nemotivují

nemotivují

nenavštěvuji

Nenavštěvuji workshopy.

neobohacují

nepomáhají

nepomáhají

nepomáhají

nepřinášejí

nepřinášejí

nepřinášejí nic užitečného

nepřináší

nevím

Nijak

nové invence

nové myšlenky u konkurence

nové náměty

nové nápady

nové nápady

nové nápady

nové nápady

nové nápady

nové nápady

nové nápady

nové nápady

nové nápady

nové nápady

novinky na trhu

POzitivním, cerpam inspiraci

Prozatím nijak

Přehled o přáních klientů - tvorba nabídky.

Při zpracování nových nabídek v méně nabízených destinací využívám nově získaných kantaktů na obchodní partnery.

tvorba programu dle požadavků klienta

ziskavani novych kontatku, navazovani spoluprace s novymi partnery

zkušenosti kolegů

4. Vracejí se klienti opakovaně do vaší CK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4488 %88 %  
ne24 %4 %  
nemohu posoudit12 %2 %  
vrací se do hotelu kde pracuji12 %2 %  
To, že pracuji v CR neznamená, že právě v CK12 %2 %  
nejsem zaměstnanec ck12 %2 %  

Graf

5. Pokud jste u otázky č. 4 odpověděli ano, prosím uveďte za jakého důvodu se domníváte, že se klienti vrací.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

---

dobrá komunikace, dobré ceny

Dobrá zkušenost.

dobré služby, vstřícný přístup

dobrý přístup, široka nabídka

nabízíme specifické služby

neodpověděla jsem ano

Pokud je tato otázka podmíněna jinou odpovědí, je potřeba dá ji jako nepovinnou.

Pro kvalitu nabízených služeb, samozřejmě. Cena je také důležitá v dnešní konkurenci.

profesinalita

profesionalita

přidaná hodnota mnoho informací přátelské prostředí 22. let na trhu, tradice, kvalitní služby,

služby - spokojenost

specifické služby

spokojenost

spokojenost

spokojenost

spokojenost

spokojenost

spokojenost

spokojenost

spokojenost

spokojenost

spokojenost

spokojenost

spokojenost a nabídnutá serioznost

Spokojenost s mou prací.

spokojenost s poskytnutou službou

spokojenost s poskytnutou službou

spokojenost s poskytnutýma službama

spokojenost s poskytnutýma službama

spokojenost s poskytnutýma službama

spokojenost s poskytnutýma službama

spokojenost s poskytnutýma službama

spokojenost s poskytnutýma službama

spokojenost s poskytnutými službami

spokojenost s poskytnutými službami

spokojenost se sluzbami (nabidka hotelu, cenova nabidka), dlouhodoba spoluprace

spokojenost se službami

spokojenost se službami

spokojenost se službami

Spokojenost se službami, důvěra

Spokojenost se zakoupenými službami a servisem.

spokojenost, rychlost, napaditost

spokojenot s poskytnutýma službama

spokojenot s poskytnutýma službama

spokojenot s poskytnutýma službama

uvedla jsem, že nemohu posoudit... ale asi byli celkově spokojeni

z 80 % jde o smluvní klientelu. U ostatních klientů jde o spokojenost s nabízenými produkty.

Z duvodu poskytovani kvalitnich sluzeb a prijemneho pristupu

6. Domníváte se, že je cena pro klienta hlavním faktorech při výběru produktu CR?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím3672 %72 %  
souhlasím1326 %26 %  
nevím12 %2 %  

Graf

7. Jaké faktory podle Vás mohou nejvíce ovlivit pokles obratu CK a celého cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
teroristický útok nebo jeho hrozba2142 %42 %  
finanční krize1836 %36 %  
přírodní katastrofa (zemětřesení, povodně apod.)816 %16 %  
finanční krize a částečně přímé rezervace přes internet12 %2 %  
schopnost klientů si zarezervovat cestu individuálně12 %2 %  
Bohužel všechny dané možnosti ... lidé jsou dosti ovladatelní i médii.12 %2 %  

Graf

8. Domníváte se, že cestovní kanceláře jsou nezbytné pro cestovní ruch?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím3570 %70 %  
souhlasím1530 %30 %  

Graf

9. Z jakého důvodu se rozhodnete pro spolupráci s dodavatelem služeb (dopravce, průvodce, ubytovací kapacita apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spolehlivost2550 %50 %  
spokojenost klientů1836 %36 %  
doporučení od známých48 %8 %  
kombinace výše uvedeného a ceny12 %2 %  
vsechny uvedene duvody12 %2 %  
Opět kombinace všech těchto kritérií, samozřejmě i cena opět rozhoduje, aby finální produkt byl konkurenceschopný.12 %2 %  

Graf

10. Prosím o uvedení tří největších prohřešků kvůli kterým skončíte spolupráci

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

---

1. nespokojenost klienta 2. neprofesionalita 3. drahá cena

1) neserioznost 2) nedodrzeni dohody 3) podvod

lhavá informace, nečestné jednání, nepříjemný přístup - tudíž KLIENT NENÍ NA PRVNÍM MÍSTĚ

mala flexibilita pri korespondenci, zvyšení cen, snížení nabídky

nedodržení smlouvy, hrubé jednání, neserioznost

nedodržení smlouvy, neprofesionalita, neserioznost

nedodržení smlouvy, neprofesionalita, neserioznost

nedodržení smlouvy, neserioznost, neprofesionalita

nedodržení smlouvy, neserioznost, stížnost klientů

nedodržení smlouvy, profesní selhání, stížnost klientů

nedodržení termínů, nespolehlivost, zvýšení ceny

Nedodržování price parity, stížnosti klientů na dodavatele služeb, neochota dodavatele

Nedochvilnost, nedodržení stanovené ceny nebo kvality dané služby, u hotelu opakované stěhování klientů z důvodu overbookingu do jiných hotelů neodpovídajících situaci a přání klienta.

nedochvilnost, neprofesionalita, nespokojenost klientů

neochota, neúplné informace, nevyhovující nabídka

neplacení nedodržení dohody nespolehlivost

neprofesionalita, nedodržení smlouvy, stížnost klientů

neprofesionalita, neefektivnost, špatné reference

neprofesionalita, neserioznost, nedodržení smlouvy

neprofesionalita, nespokojenost klientů, špatné reference

neprofesionalita, nespokojenost, špatný přístup

neprofesionalita, nespokojenot klientů, opakované stížnosti

neprofesionalita, nespokojenot s některou ze služeb, hrubé chování

neprofesionalita, nespolehlivost, finanční nestabilita

neprofesionalita, nespolehlivost, nedůvěra

neprofesionalita, nespolehlivost, nekorektnost

neprofesionalita, nespolehlivost, špatné reference

neprofesionalita, pozdní příchody, neserioznost

neprofesionalita, stížnost klientů, špatné reference

neprofesionální přístup, neznalost, špatné chování ke klientům

neserioznost, nespokojenost klientů, nedodržení smlouvy

neschopnost, selhání, nedostatečné znalosti

nespokojenost klientů, nedodržení smlouvy, neprofesionalita

nespokojenost klientů, neserioznost, nedodržení smlouvy

nespokojenost klientů, profesní selhání, nedodržení platebních podmínek

nespolehlivost

nespolehlivost, nečistota, neserioznost

nespolehlivost, nedodržení smlouvy, stížnost klientů

nespolehlivost, nedochvilnoust, nesolventnost

nespolehlivost, neplatič,

nespolehlivost, nespokojenost, nedůvěra

nespolehlivost, opakované problémy, neochota

opakované stížnosti klientů nevstřícnost nespolehlivost

profesní selhání, nedodržení smlouvy, stížnost klientů

selhání, neprofesionalita, nedůslednost

Spolupraci s dodavatelem nebo klientem? S dodavatelem: spatne poskytnute sluzby na miste, spatna komunikace (zdlouhava, neflexibilni), nepochopeni pozadavku a nabizeni sluzeb dle sveho vlastniho zajeteho zpusobu (tzn. nerespektovani pozadavku klienta) S klientem: spatna platebni moralka, nesmyslne (neproveditelne) pozadavky

špatná platební morálka, nespolehlivost, příliš drahé služby

uvedení lživých údajů, neprofesionalita, nespokojenost klientů

Vysoká cena, opakované stížnosti klientů, špatná komunikace

11. Při ocenění Vaší práce je pro Vás nejdůležitější

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
finanční ohodnocení práce2346 %46 %  
spokojenost klientů1632 %32 %  
ocenění Vaší práce nadřízeným1122 %22 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Navštěvujete při své práci veletrhy a workshopy cestovního ruchu?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nové nápady na otázku 3. Jakým způsobem Vás tyto návštěvy motivují při tvorbě nabídek pro kienty?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká je Vaše praxe v cestovním ruchu?

2. Navštěvujete při své práci veletrhy a workshopy cestovního ruchu?

3. Jakým způsobem Vás tyto návštěvy motivují při tvorbě nabídek pro kienty?

4. Vracejí se klienti opakovaně do vaší CK?

5. Pokud jste u otázky č. 4 odpověděli ano, prosím uveďte za jakého důvodu se domníváte, že se klienti vrací.

6. Domníváte se, že je cena pro klienta hlavním faktorech při výběru produktu CR?

7. Jaké faktory podle Vás mohou nejvíce ovlivit pokles obratu CK a celého cestovního ruchu?

8. Domníváte se, že cestovní kanceláře jsou nezbytné pro cestovní ruch?

9. Z jakého důvodu se rozhodnete pro spolupráci s dodavatelem služeb (dopravce, průvodce, ubytovací kapacita apod.)

11. Při ocenění Vaší práce je pro Vás nejdůležitější

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká je Vaše praxe v cestovním ruchu?

2. Navštěvujete při své práci veletrhy a workshopy cestovního ruchu?

3. Jakým způsobem Vás tyto návštěvy motivují při tvorbě nabídek pro kienty?

4. Vracejí se klienti opakovaně do vaší CK?

5. Pokud jste u otázky č. 4 odpověděli ano, prosím uveďte za jakého důvodu se domníváte, že se klienti vrací.

6. Domníváte se, že je cena pro klienta hlavním faktorech při výběru produktu CR?

7. Jaké faktory podle Vás mohou nejvíce ovlivit pokles obratu CK a celého cestovního ruchu?

8. Domníváte se, že cestovní kanceláře jsou nezbytné pro cestovní ruch?

9. Z jakého důvodu se rozhodnete pro spolupráci s dodavatelem služeb (dopravce, průvodce, ubytovací kapacita apod.)

11. Při ocenění Vaší práce je pro Vás nejdůležitější

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bauerová, B.Zaměstnanci v cestovním ruchu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://zamestnanci-v-cestovnim-ruch.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.