Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zaměstnanci v cestovním ruchu
Zaměstnanci v cestovním ruchu
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Barbora Bauerová |
---|---|
Šetření: | 29. 02. 2012 - 30. 03. 2012 |
Počet respondentů: | 50 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 11 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 54,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:42 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosím prioritně o vyplnění dotazníků osobami pracujícími v cestovním ruchu.
Odpovědi respondentů
1. Jaká je Vaše praxe v cestovním ruchu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nad 10 let | 23 | 46 % | 46 % |
do 5 let | 14 | 28 % | 28 % |
do 10 let | 13 | 26 % | 26 % |
2. Navštěvujete při své práci veletrhy a workshopy cestovního ruchu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 28 | 56 % | 56 % |
ne | 22 | 44 % | 44 % |
3. Jakým způsobem Vás tyto návštěvy motivují při tvorbě nabídek pro kienty?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ani ne
inspirace a nové nápady
inspirace pro tvorbu nových produkůt
inspirují mě
Je dobré znát nabídky konkurence, ale i nové trendy na trhu. Veletrhy i workshopy určitě přinášejí nové nápady a umožňují porovnání cen dosavadních dodavatelů s těmi novými.
jsou spíše inspirativní, nejde ve své podstatě o zásadní inforamce, které by nebyli přístupné již na webu
Lepší znalost nabízené destinace, více možností
motivace a inspirace od kolegů
na veletrhy uz nechodim
ne nevaštěvuji, tudíž nijak nemotivují
Nejezdím.
nemotivují
nemotivují
nemotivují
nemotivují
nemotivují
nemotivují
nenavštěvuji
Nenavštěvuji workshopy.
neobohacují
nepomáhají
nepomáhají
nepomáhají
nepřinášejí
nepřinášejí
nepřinášejí nic užitečného
nepřináší
nevím
Nijak
nové invence
nové myšlenky u konkurence
nové náměty
nové nápady
nové nápady
nové nápady
nové nápady
nové nápady
nové nápady
nové nápady
nové nápady
nové nápady
nové nápady
novinky na trhu
POzitivním, cerpam inspiraci
Prozatím nijak
Přehled o přáních klientů - tvorba nabídky.
Při zpracování nových nabídek v méně nabízených destinací využívám nově získaných kantaktů na obchodní partnery.
tvorba programu dle požadavků klienta
ziskavani novych kontatku, navazovani spoluprace s novymi partnery
zkušenosti kolegů
4. Vracejí se klienti opakovaně do vaší CK?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 44 | 88 % | 88 % |
ne | 2 | 4 % | 4 % |
nemohu posoudit | 1 | 2 % | 2 % |
vrací se do hotelu kde pracuji | 1 | 2 % | 2 % |
To, že pracuji v CR neznamená, že právě v CK | 1 | 2 % | 2 % |
nejsem zaměstnanec ck | 1 | 2 % | 2 % |
5. Pokud jste u otázky č. 4 odpověděli ano, prosím uveďte za jakého důvodu se domníváte, že se klienti vrací.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
---
dobrá komunikace, dobré ceny
Dobrá zkušenost.
dobré služby, vstřícný přístup
dobrý přístup, široka nabídka
nabízíme specifické služby
neodpověděla jsem ano
Pokud je tato otázka podmíněna jinou odpovědí, je potřeba dá ji jako nepovinnou.
Pro kvalitu nabízených služeb, samozřejmě. Cena je také důležitá v dnešní konkurenci.
profesinalita
profesionalita
přidaná hodnota mnoho informací přátelské prostředí 22. let na trhu, tradice, kvalitní služby,
služby - spokojenost
specifické služby
spokojenost
spokojenost
spokojenost
spokojenost
spokojenost
spokojenost
spokojenost
spokojenost
spokojenost
spokojenost
spokojenost
spokojenost a nabídnutá serioznost
Spokojenost s mou prací.
spokojenost s poskytnutou službou
spokojenost s poskytnutou službou
spokojenost s poskytnutýma službama
spokojenost s poskytnutýma službama
spokojenost s poskytnutýma službama
spokojenost s poskytnutýma službama
spokojenost s poskytnutýma službama
spokojenost s poskytnutýma službama
spokojenost s poskytnutými službami
spokojenost s poskytnutými službami
spokojenost se sluzbami (nabidka hotelu, cenova nabidka), dlouhodoba spoluprace
spokojenost se službami
spokojenost se službami
spokojenost se službami
Spokojenost se službami, důvěra
Spokojenost se zakoupenými službami a servisem.
spokojenost, rychlost, napaditost
spokojenot s poskytnutýma službama
spokojenot s poskytnutýma službama
spokojenot s poskytnutýma službama
uvedla jsem, že nemohu posoudit... ale asi byli celkově spokojeni
z 80 % jde o smluvní klientelu. U ostatních klientů jde o spokojenost s nabízenými produkty.
Z duvodu poskytovani kvalitnich sluzeb a prijemneho pristupu
6. Domníváte se, že je cena pro klienta hlavním faktorech při výběru produktu CR?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 36 | 72 % | 72 % |
souhlasím | 13 | 26 % | 26 % |
nevím | 1 | 2 % | 2 % |
7. Jaké faktory podle Vás mohou nejvíce ovlivit pokles obratu CK a celého cestovního ruchu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
teroristický útok nebo jeho hrozba | 21 | 42 % | 42 % |
finanční krize | 18 | 36 % | 36 % |
přírodní katastrofa (zemětřesení, povodně apod.) | 8 | 16 % | 16 % |
finanční krize a částečně přímé rezervace přes internet | 1 | 2 % | 2 % |
schopnost klientů si zarezervovat cestu individuálně | 1 | 2 % | 2 % |
Bohužel všechny dané možnosti ... lidé jsou dosti ovladatelní i médii. | 1 | 2 % | 2 % |
8. Domníváte se, že cestovní kanceláře jsou nezbytné pro cestovní ruch?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 35 | 70 % | 70 % |
souhlasím | 15 | 30 % | 30 % |
9. Z jakého důvodu se rozhodnete pro spolupráci s dodavatelem služeb (dopravce, průvodce, ubytovací kapacita apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spolehlivost | 25 | 50 % | 50 % |
spokojenost klientů | 18 | 36 % | 36 % |
doporučení od známých | 4 | 8 % | 8 % |
kombinace výše uvedeného a ceny | 1 | 2 % | 2 % |
vsechny uvedene duvody | 1 | 2 % | 2 % |
Opět kombinace všech těchto kritérií, samozřejmě i cena opět rozhoduje, aby finální produkt byl konkurenceschopný. | 1 | 2 % | 2 % |
10. Prosím o uvedení tří největších prohřešků kvůli kterým skončíte spolupráci
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
---
1. nespokojenost klienta 2. neprofesionalita 3. drahá cena
1) neserioznost 2) nedodrzeni dohody 3) podvod
lhavá informace, nečestné jednání, nepříjemný přístup - tudíž KLIENT NENÍ NA PRVNÍM MÍSTĚ
mala flexibilita pri korespondenci, zvyšení cen, snížení nabídky
nedodržení smlouvy, hrubé jednání, neserioznost
nedodržení smlouvy, neprofesionalita, neserioznost
nedodržení smlouvy, neprofesionalita, neserioznost
nedodržení smlouvy, neserioznost, neprofesionalita
nedodržení smlouvy, neserioznost, stížnost klientů
nedodržení smlouvy, profesní selhání, stížnost klientů
nedodržení termínů, nespolehlivost, zvýšení ceny
Nedodržování price parity, stížnosti klientů na dodavatele služeb, neochota dodavatele
Nedochvilnost, nedodržení stanovené ceny nebo kvality dané služby, u hotelu opakované stěhování klientů z důvodu overbookingu do jiných hotelů neodpovídajících situaci a přání klienta.
nedochvilnost, neprofesionalita, nespokojenost klientů
neochota, neúplné informace, nevyhovující nabídka
neplacení nedodržení dohody nespolehlivost
neprofesionalita, nedodržení smlouvy, stížnost klientů
neprofesionalita, neefektivnost, špatné reference
neprofesionalita, neserioznost, nedodržení smlouvy
neprofesionalita, nespokojenost klientů, špatné reference
neprofesionalita, nespokojenost, špatný přístup
neprofesionalita, nespokojenot klientů, opakované stížnosti
neprofesionalita, nespokojenot s některou ze služeb, hrubé chování
neprofesionalita, nespolehlivost, finanční nestabilita
neprofesionalita, nespolehlivost, nedůvěra
neprofesionalita, nespolehlivost, nekorektnost
neprofesionalita, nespolehlivost, špatné reference
neprofesionalita, pozdní příchody, neserioznost
neprofesionalita, stížnost klientů, špatné reference
neprofesionální přístup, neznalost, špatné chování ke klientům
neserioznost, nespokojenost klientů, nedodržení smlouvy
neschopnost, selhání, nedostatečné znalosti
nespokojenost klientů, nedodržení smlouvy, neprofesionalita
nespokojenost klientů, neserioznost, nedodržení smlouvy
nespokojenost klientů, profesní selhání, nedodržení platebních podmínek
nespolehlivost
nespolehlivost, nečistota, neserioznost
nespolehlivost, nedodržení smlouvy, stížnost klientů
nespolehlivost, nedochvilnoust, nesolventnost
nespolehlivost, neplatič,
nespolehlivost, nespokojenost, nedůvěra
nespolehlivost, opakované problémy, neochota
opakované stížnosti klientů nevstřícnost nespolehlivost
profesní selhání, nedodržení smlouvy, stížnost klientů
selhání, neprofesionalita, nedůslednost
Spolupraci s dodavatelem nebo klientem? S dodavatelem: spatne poskytnute sluzby na miste, spatna komunikace (zdlouhava, neflexibilni), nepochopeni pozadavku a nabizeni sluzeb dle sveho vlastniho zajeteho zpusobu (tzn. nerespektovani pozadavku klienta) S klientem: spatna platebni moralka, nesmyslne (neproveditelne) pozadavky
špatná platební morálka, nespolehlivost, příliš drahé služby
uvedení lživých údajů, neprofesionalita, nespokojenost klientů
Vysoká cena, opakované stížnosti klientů, špatná komunikace
11. Při ocenění Vaší práce je pro Vás nejdůležitější
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
finanční ohodnocení práce | 23 | 46 % | 46 % |
spokojenost klientů | 16 | 32 % | 32 % |
ocenění Vaší práce nadřízeným | 11 | 22 % | 22 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.