Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
tímto bych Vás chtěla poprosit o vyplnění dotazníkového šetření na téma Zara a její komunikační nástroje na českém trhu.
Tento dotazník je anonymní a jeho cílem je zjistit povědomí o komunikačních nástrojích této španělské oděvní společnosti u spotřebitelů v České republice. Výsledky budou použity jako podklad pro mou bakalářskou práci v rámci studia Marketingových komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
Předem všem děkuji za spolupráci a vyplnění dotazníku,
Zuzana Šulíková
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Dotazník se skládá ze 24 otázek velmi jednoduchých, uzavřených otázek. Zodpovězení Vám nezabere mnoho času.
Odpovědi respondentů
1. Navštívil/a jste některou z prodejen ZARA v ČR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
175
84,54 %
84,54 %
Ne
32
15,46 %
15,46 %
2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše pozitivní
63
30,43 %
30,43 %
Pozitivní
52
25,12 %
25,12 %
Neutrální
52
25,12 %
25,12 %
Moje lovemark (srdcová záležitost)
20
9,66 %
9,66 %
Vůbec tuto značku neznám
11
5,31 %
5,31 %
Spíše negativní
9
4,35 %
4,35 %
3. Kam byste tuto značku zařadil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dostupná luxusní móda
122
58,94 %
58,94 %
Standardní mainstreamová móda
65
31,4 %
31,4 %
Luxusní, přepychová móda
10
4,83 %
4,83 %
Cenově dostupná móda
9
4,35 %
4,35 %
Standartní masová móda
1
0,48 %
0,48 %
4. Jak jste dozvěděl/a o značce ZARA?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Narazil/a jsem na obchod ve městě
164
79,23 %
79,23 %
Od kamarádů a známých
59
28,5 %
28,5 %
Z módního časopisu
49
23,67 %
23,67 %
Skrze módní blog
21
10,14 %
10,14 %
Skrze web společnosti Zara
12
5,8 %
5,8 %
Skrze sociální sít Facebook
5
2,42 %
2,42 %
viděla jsem prodávat na mimibazaru
1
0,48 %
0,48 %
Z časopisu o byznyse
1
0,48 %
0,48 %
FirstClass.cz
1
0,48 %
0,48 %
Z tohoto dotazníku
1
0,48 %
0,48 %
Nepamatuji
1
0,48 %
0,48 %
Nakupovala mi tam už máma, když jsem byla hodně malá...:)
1
0,48 %
0,48 %
někdy jsem si koupila věc od Zary v sekáči a střih i materiál se mi líbil -> důvod zjistit si víc
1
0,48 %
0,48 %
týdeník Respekt
1
0,48 %
0,48 %
na ulici
1
0,48 %
0,48 %
viděl jsem nápis na igelitce
1
0,48 %
0,48 %
Skrze sociální síť Youtube
1
0,48 %
0,48 %
5. Přiměje vás atraktivní výloha vstoupit do prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
112
54,11 %
54,11 %
Záleží na situaci
75
36,23 %
36,23 %
Ne
20
9,66 %
9,66 %
6. Považujete výlohy prodejen společnosti Zara za atraktivní:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Záleží na konkrétní výloze
109
52,66 %
52,66 %
Ano
69
33,33 %
33,33 %
Ne
17
8,21 %
8,21 %
Obchodních výloh si nevšímám
12
5,8 %
5,8 %
7. Je pro vás vzhled prodejny při nákupu důležitý?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
101
48,79 %
48,79 %
Určitě ano
88
42,51 %
42,51 %
Spíše ne
16
7,73 %
7,73 %
Určitě ne
2
0,97 %
0,97 %
8. Považujete vzhled prodejny Zara za:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Luxusní vs. Obyčejný
1-0-1
-0.242
0.357
Atraktivní vs. Neatraktivní
1-0-1
-0.527
0.298
Přátelský vs. Nepřátelský
1-0-1
-0.14
0.449
Zajímavý vs. Nezajímavý
1-0-1
-0.329
0.308
Přívětivý vs. Upjatý
1-0-1
-0.097
0.387
Přehledný vs. Nepřehledný
1-0-1
-0.372
0.446
Uspořádaný vs. Neuspořádaný
1-0-1
-0.512
0.346
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
9. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Zara?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
106
51,21 %
51,21 %
Ano
101
48,79 %
48,79 %
Pokud jste někdy navštívil/a webové stránky společnosti Zara
10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Web jsem nikdy nenavštívil/a
100
48,31 %
48,31 %
Několikrát do měsíce
37
17,87 %
17,87 %
Když hledám konkrétní produkt
33
15,94 %
15,94 %
Několikrát do roka
30
14,49 %
14,49 %
Několikrát do týdne
5
2,42 %
2,42 %
Každý den
2
0,97 %
0,97 %
11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím, web jsem nikdy nenavštívil/a
103
49,76 %
49,76 %
Čisté a přehledné
40
19,32 %
19,32 %
Uspokojivé
22
10,63 %
10,63 %
Dobře organizované
22
10,63 %
10,63 %
Výborně organizované
8
3,86 %
3,86 %
Občas matoucí a nepřehledné
5
2,42 %
2,42 %
Příliš jednoduché a strohé
3
1,45 %
1,45 %
Nedostačující
1
0,48 %
0,48 %
opravdu se mi nelíbí ty nové beztvaré modelky, všechno na nich působí jako pytel
1
0,48 %
0,48 %
Je to dobré a zajímavé na pohled. Navigace v levo je podle mne naprosto nevhodná vzhledově a nepřehledné funkčně.
1
0,48 %
0,48 %
Celkem dobré, ale vadí mi ta figurína na kterou to oblékají a né vždy tam mají všechno oblečení co je v obchodě.
1
0,48 %
0,48 %
12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím, web jsem nenavštívil
102
49,28 %
49,28 %
Přehled všech dostupných produktů
86
41,55 %
41,55 %
Vyhledávač kamenných prodejen
28
13,53 %
13,53 %
Měsíční lookbook (=fotografie se stylingem nejnovějších produktů)
25
12,08 %
12,08 %
Sekci People! (inspirativní street style fotografie)
18
8,7 %
8,7 %
Uveřejnění nejnovějších kampaní
17
8,21 %
8,21 %
Sekci s každodenní inspirací outfitů
11
5,31 %
5,31 %
Odkaz na mobilní aplikaci
4
1,93 %
1,93 %
13. Víte o tom, že společnost Zara poskytuje mobilní aplikaci zdarma?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
182
87,92 %
87,92 %
Ano
25
12,08 %
12,08 %
14. Vyzkoušel/a jste tuto aplikaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
191
92,27 %
92,27 %
Ano
16
7,73 %
7,73 %
15. Pokud jste ji vyzkoušel/a, tak ji považujete za
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím, aplikaci jsem nevyzkoušel
191
92,27 %
92,27 %
V ČR zbytečnou
7
3,38 %
3,38 %
Skvělou
5
2,42 %
2,42 %
Dobrou :-)
1
0,48 %
0,48 %
OK
1
0,48 %
0,48 %
fajn aplikace
1
0,48 %
0,48 %
Dobrá inspirace, protože oblečení je nafocené v outfitech
1
0,48 %
0,48 %
16. Jste fanouškem společnosti Zara na některé z těchto sociálních sítí? Které?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nejsem fanouškem žádného výše zmíněného profilu
145
70,05 %
70,05 %
Profil ZARA (oficiální mezinárodní stránky) na sociální síti Facebook
43
20,77 %
20,77 %
Profil ZARA Česká republika na sociální síti Facebook
32
15,46 %
15,46 %
Profil ZARA na sociální síti Pinterest
4
1,93 %
1,93 %
Profil ZARA na sociální síti Youtube
3
1,45 %
1,45 %
Profil ZARA na sociální síti Twitter
1
0,48 %
0,48 %
17. Dokážete si vybavit poslední kampaně Jaro/ léto 2013 společnosti ZARA na dámskou, pánskou nebo TRF kolekci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
154
74,4 %
74,4 %
Ano
53
25,6 %
25,6 %
18. Pokud ano, kde jste tuto kampaň viděl/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kampaň jsem nezaregistroval/a
150
72,82 %
72,46 %
Na webových stránkách společnosti ZARA
41
19,9 %
19,81 %
Na Facebook fan page ZARA (oficiální)
18
8,74 %
8,7 %
Na nějakém módním blogu
13
6,31 %
6,28 %
Na sociálním profilu ( Facebook) kamaráda
4
1,94 %
1,93 %
Na youtube kanálu společnosti Zara
4
1,94 %
1,93 %
Na profilu společnosti Zara na sociální síti Pinterest
2
0,97 %
0,97 %
neviděla
1
0,49 %
0,48 %
Neviděla jsem ji.
1
0,49 %
0,48 %
V obchodu.
1
0,49 %
0,48 %
19. V případě, že by poskytovala ZARA např. více informací na webu o produktech, jejich dostupnosti na jednotlivých prodejnách, online prodej atd. ovlivnilo by to vaše rozhodnutí o koupi jejich produktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
64
30,92 %
30,92 %
Spíše ne
46
22,22 %
22,22 %
Nedokážu odpovědět
45
21,74 %
21,74 %
Ano
29
14,01 %
14,01 %
Ne
23
11,11 %
11,11 %
20. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
179
86,47 %
86,47 %
muž
28
13,53 %
13,53 %
21. Patříte do věkové skupiny
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19-26
174
84,06 %
84,06 %
15-18
19
9,18 %
9,18 %
27-35
8
3,86 %
3,86 %
46-55
4
1,93 %
1,93 %
26-45
2
0,97 %
0,97 %
22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
120
57,97 %
57,97 %
Vysokoškolské
67
32,37 %
32,37 %
Základní
13
6,28 %
6,28 %
Vyšší odborné
4
1,93 %
1,93 %
Středoškolské bez maturity
3
1,45 %
1,45 %
23. V současné době jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
160
77,29 %
77,29 %
Zaměstnanec
29
14,01 %
14,01 %
Podnikatel
8
3,86 %
3,86 %
Nezaměstnaný
3
1,45 %
1,45 %
Student a zaměstnanec
2
0,97 %
0,97 %
Na mateřské dovolené
2
0,97 %
0,97 %
Pracující studentka
1
0,48 %
0,48 %
zamestnaný študent
1
0,48 %
0,48 %
zaměstnanec, dílkově studující
1
0,48 %
0,48 %
24. Žijete ve
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ve městě nad 10 tis obyvatel
53
25,6 %
25,6 %
Ve městě nad 1 milión obyvatel (Praha)
50
24,15 %
24,15 %
Ve městě nad 350 tis obyvatel (Brno)
44
21,26 %
21,26 %
Jinde
36
17,39 %
17,39 %
Ve městě nad 100 tis obyvatel
23
11,11 %
11,11 %
Ve městě ve městě nad 350 tis obyvatel (Brno)
1
0,48 %
0,48 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na nějakém módním blogu na otázku 18. Pokud ano, kde jste tuto kampaň viděl/a?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sekci s každodenní inspirací outfitů na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
8. Považujete vzhled prodejny Zara za:
odpověď Přátelský [1-0-1] Nepřátelský: 0:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec tuto značku neznám na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
odpověď Přívětivý [1-0-1] Upjatý: 0:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec tuto značku neznám na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
odpověď Uspořádaný [1-0-1] Neuspořádaný: -1:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledný [1-0-1] Nepřehledný: -1 na otázku 8. Považujete vzhled prodejny Zara za:
9. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Zara?
odpověď Ano:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do měsíce na otázku 10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře organizované na otázku 11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sekci People! (inspirativní street style fotografie) na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sekci s každodenní inspirací outfitů na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na webových stránkách společnosti ZARA na otázku 18. Pokud ano, kde jste tuto kampaň viděl/a?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čisté a přehledné na otázku 11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Měsíční lookbook (=fotografie se stylingem nejnovějších produktů) na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uspokojivé na otázku 11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehled všech dostupných produktů na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uveřejnění nejnovějších kampaní na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do roka na otázku 10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhledávač kamenných prodejen na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skrze web společnosti Zara na otázku 4. Jak jste dozvěděl/a o značce ZARA?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moje lovemark (srdcová záležitost) na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
odpověď Ne:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Web jsem nikdy nenavštívil/a na otázku 10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, web jsem nikdy nenavštívil/a na otázku 11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, web jsem nenavštívil na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchodních výloh si nevšímám na otázku 6. Považujete výlohy prodejen společnosti Zara za atraktivní:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec tuto značku neznám na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
odpověď Přehled všech dostupných produktů:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhledávač kamenných prodejen na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do měsíce na otázku 10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře organizované na otázku 11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moje lovemark (srdcová záležitost) na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
13. Víte o tom, že společnost Zara poskytuje mobilní aplikaci zdarma?
odpověď Ano:
7.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Vyzkoušel/a jste tuto aplikaci?
17. Dokážete si vybavit poslední kampaně Jaro/ léto 2013 společnosti ZARA na dámskou, pánskou nebo TRF kolekci?
odpověď Ano:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na nějakém módním blogu na otázku 18. Pokud ano, kde jste tuto kampaň viděl/a?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na webových stránkách společnosti ZARA na otázku 18. Pokud ano, kde jste tuto kampaň viděl/a?
21. Patříte do věkové skupiny
odpověď 15-18:
10.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
odpověď Středoškolské s maturitou:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec tuto značku neznám na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Navštívil/a jste některou z prodejen ZARA v ČR?
2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
3. Kam byste tuto značku zařadil/a?
4. Jak jste dozvěděl/a o značce ZARA?
5. Přiměje vás atraktivní výloha vstoupit do prodejny?
6. Považujete výlohy prodejen společnosti Zara za atraktivní:
7. Je pro vás vzhled prodejny při nákupu důležitý?
8. Považujete vzhled prodejny Zara za:
9. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Zara?
10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete
11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
13. Víte o tom, že společnost Zara poskytuje mobilní aplikaci zdarma?
14. Vyzkoušel/a jste tuto aplikaci?
15. Pokud jste ji vyzkoušel/a, tak ji považujete za
16. Jste fanouškem společnosti Zara na některé z těchto sociálních sítí? Které?
17. Dokážete si vybavit poslední kampaně Jaro/ léto 2013 společnosti ZARA na dámskou, pánskou nebo TRF kolekci?
18. Pokud ano, kde jste tuto kampaň viděl/a?
19. V případě, že by poskytovala ZARA např. více informací na webu o produktech, jejich dostupnosti na jednotlivých prodejnách, online prodej atd. ovlivnilo by to vaše rozhodnutí o koupi jejich produktu?
20. Jste
21. Patříte do věkové skupiny
22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
23. V současné době jste
24. Žijete ve
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Navštívil/a jste některou z prodejen ZARA v ČR?
2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
3. Kam byste tuto značku zařadil/a?
4. Jak jste dozvěděl/a o značce ZARA?
5. Přiměje vás atraktivní výloha vstoupit do prodejny?
6. Považujete výlohy prodejen společnosti Zara za atraktivní:
7. Je pro vás vzhled prodejny při nákupu důležitý?
8. Považujete vzhled prodejny Zara za:
9. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Zara?
10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete
11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
13. Víte o tom, že společnost Zara poskytuje mobilní aplikaci zdarma?
14. Vyzkoušel/a jste tuto aplikaci?
15. Pokud jste ji vyzkoušel/a, tak ji považujete za
16. Jste fanouškem společnosti Zara na některé z těchto sociálních sítí? Které?
17. Dokážete si vybavit poslední kampaně Jaro/ léto 2013 společnosti ZARA na dámskou, pánskou nebo TRF kolekci?
18. Pokud ano, kde jste tuto kampaň viděl/a?
19. V případě, že by poskytovala ZARA např. více informací na webu o produktech, jejich dostupnosti na jednotlivých prodejnách, online prodej atd. ovlivnilo by to vaše rozhodnutí o koupi jejich produktu?
20. Jste
21. Patříte do věkové skupiny
22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
23. V současné době jste
24. Žijete ve
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.