Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > ZARA a její komunikace se zákazníky

ZARA a její komunikace se zákazníky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Šulíková
Šetření:15. 04. 2013 - 19. 04. 2013
Počet respondentů:207
Počet otázek (max/průměr):24 / 24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:71,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

tímto bych Vás chtěla poprosit o vyplnění dotazníkového šetření na téma Zara a její komunikační nástroje na českém trhu.

Tento dotazník je anonymní a jeho cílem je zjistit povědomí o komunikačních nástrojích této španělské oděvní společnosti u spotřebitelů v České republice. Výsledky budou použity jako podklad pro mou bakalářskou práci v rámci studia Marketingových komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

 

Předem všem děkuji za spolupráci a vyplnění dotazníku,

 

Zuzana Šulíková

 

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Dotazník se skládá ze 24 otázek velmi jednoduchých, uzavřených otázek. Zodpovězení Vám nezabere mnoho času.

Odpovědi respondentů

1. Navštívil/a jste některou z prodejen ZARA v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17584,54 %84,54 %  
Ne3215,46 %15,46 %  

Graf

2. Jaký je váš vztah k této módní značce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše pozitivní6330,43 %30,43 %  
Pozitivní5225,12 %25,12 %  
Neutrální5225,12 %25,12 %  
Moje lovemark (srdcová záležitost)209,66 %9,66 %  
Vůbec tuto značku neznám115,31 %5,31 %  
Spíše negativní94,35 %4,35 %  

Graf

3. Kam byste tuto značku zařadil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupná luxusní móda12258,94 %58,94 %  
Standardní mainstreamová móda6531,4 %31,4 %  
Luxusní, přepychová móda104,83 %4,83 %  
Cenově dostupná móda94,35 %4,35 %  
Standartní masová móda10,48 %0,48 %  

Graf

4. Jak jste dozvěděl/a o značce ZARA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Narazil/a jsem na obchod ve městě16479,23 %79,23 %  
Od kamarádů a známých5928,5 %28,5 %  
Z módního časopisu4923,67 %23,67 %  
Skrze módní blog2110,14 %10,14 %  
Skrze web společnosti Zara125,8 %5,8 %  
Skrze sociální sít Facebook52,42 %2,42 %  
viděla jsem prodávat na mimibazaru10,48 %0,48 %  
Z časopisu o byznyse10,48 %0,48 %  
FirstClass.cz10,48 %0,48 %  
Z tohoto dotazníku10,48 %0,48 %  
Nepamatuji10,48 %0,48 %  
Nakupovala mi tam už máma, když jsem byla hodně malá...:) 10,48 %0,48 %  
někdy jsem si koupila věc od Zary v sekáči a střih i materiál se mi líbil -> důvod zjistit si víc 10,48 %0,48 %  
týdeník Respekt10,48 %0,48 %  
na ulici10,48 %0,48 %  
viděl jsem nápis na igelitce10,48 %0,48 %  
Skrze sociální síť Youtube10,48 %0,48 %  

Graf

5. Přiměje vás atraktivní výloha vstoupit do prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11254,11 %54,11 %  
Záleží na situaci7536,23 %36,23 %  
Ne209,66 %9,66 %  

Graf

6. Považujete výlohy prodejen společnosti Zara za atraktivní:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na konkrétní výloze10952,66 %52,66 %  
Ano6933,33 %33,33 %  
Ne178,21 %8,21 %  
Obchodních výloh si nevšímám125,8 %5,8 %  

Graf

7. Je pro vás vzhled prodejny při nákupu důležitý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano10148,79 %48,79 %  
Určitě ano8842,51 %42,51 %  
Spíše ne167,73 %7,73 %  
Určitě ne20,97 %0,97 %  

Graf

8. Považujete vzhled prodejny Zara za:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Luxusní vs. Obyčejný1-0-1-0.2420.357
Atraktivní vs. Neatraktivní1-0-1-0.5270.298
Přátelský vs. Nepřátelský1-0-1-0.140.449
Zajímavý vs. Nezajímavý1-0-1-0.3290.308
Přívětivý vs. Upjatý1-0-1-0.0970.387
Přehledný vs. Nepřehledný1-0-1-0.3720.446
Uspořádaný vs. Neuspořádaný1-0-1-0.5120.346

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

9. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Zara?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10651,21 %51,21 %  
Ano10148,79 %48,79 %  

Graf

Pokud jste někdy navštívil/a webové stránky společnosti Zara

10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Web jsem nikdy nenavštívil/a10048,31 %48,31 %  
Několikrát do měsíce3717,87 %17,87 %  
Když hledám konkrétní produkt3315,94 %15,94 %  
Několikrát do roka3014,49 %14,49 %  
Několikrát do týdne52,42 %2,42 %  
Každý den20,97 %0,97 %  

Graf

11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, web jsem nikdy nenavštívil/a10349,76 %49,76 %  
Čisté a přehledné4019,32 %19,32 %  
Uspokojivé2210,63 %10,63 %  
Dobře organizované2210,63 %10,63 %  
Výborně organizované83,86 %3,86 %  
Občas matoucí a nepřehledné52,42 %2,42 %  
Příliš jednoduché a strohé31,45 %1,45 %  
Nedostačující10,48 %0,48 %  
opravdu se mi nelíbí ty nové beztvaré modelky, všechno na nich působí jako pytel10,48 %0,48 %  
Je to dobré a zajímavé na pohled. Navigace v levo je podle mne naprosto nevhodná vzhledově a nepřehledné funkčně.10,48 %0,48 %  
Celkem dobré, ale vadí mi ta figurína na kterou to oblékají a né vždy tam mají všechno oblečení co je v obchodě.10,48 %0,48 %  

Graf

12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, web jsem nenavštívil10249,28 %49,28 %  
Přehled všech dostupných produktů8641,55 %41,55 %  
Vyhledávač kamenných prodejen2813,53 %13,53 %  
Měsíční lookbook (=fotografie se stylingem nejnovějších produktů)2512,08 %12,08 %  
Sekci People! (inspirativní street style fotografie)188,7 %8,7 %  
Uveřejnění nejnovějších kampaní178,21 %8,21 %  
Sekci s každodenní inspirací outfitů115,31 %5,31 %  
Odkaz na mobilní aplikaci41,93 %1,93 %  

Graf

13. Víte o tom, že společnost Zara poskytuje mobilní aplikaci zdarma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne18287,92 %87,92 %  
Ano2512,08 %12,08 %  

Graf

14. Vyzkoušel/a jste tuto aplikaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne19192,27 %92,27 %  
Ano167,73 %7,73 %  

Graf

15. Pokud jste ji vyzkoušel/a, tak ji považujete za

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, aplikaci jsem nevyzkoušel19192,27 %92,27 %  
V ČR zbytečnou73,38 %3,38 %  
Skvělou52,42 %2,42 %  
Dobrou :-) 10,48 %0,48 %  
OK10,48 %0,48 %  
fajn aplikace10,48 %0,48 %  
Dobrá inspirace, protože oblečení je nafocené v outfitech10,48 %0,48 %  

Graf

16. Jste fanouškem společnosti Zara na některé z těchto sociálních sítí? Které?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejsem fanouškem žádného výše zmíněného profilu14570,05 %70,05 %  
Profil ZARA (oficiální mezinárodní stránky) na sociální síti Facebook4320,77 %20,77 %  
Profil ZARA Česká republika na sociální síti Facebook3215,46 %15,46 %  
Profil ZARA na sociální síti Pinterest41,93 %1,93 %  
Profil ZARA na sociální síti Youtube31,45 %1,45 %  
Profil ZARA na sociální síti Twitter10,48 %0,48 %  

Graf

17. Dokážete si vybavit poslední kampaně Jaro/ léto 2013 společnosti ZARA na dámskou, pánskou nebo TRF kolekci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne15474,4 %74,4 %  
Ano5325,6 %25,6 %  

Graf

18. Pokud ano, kde jste tuto kampaň viděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kampaň jsem nezaregistroval/a15072,82 %72,46 %  
Na webových stránkách společnosti ZARA4119,9 %19,81 %  
Na Facebook fan page ZARA (oficiální)188,74 %8,7 %  
Na nějakém módním blogu136,31 %6,28 %  
Na sociálním profilu ( Facebook) kamaráda41,94 %1,93 %  
Na youtube kanálu společnosti Zara41,94 %1,93 %  
Na profilu společnosti Zara na sociální síti Pinterest20,97 %0,97 %  
neviděla10,49 %0,48 %  
Neviděla jsem ji.10,49 %0,48 %  
V obchodu.10,49 %0,48 %  

Graf

19. V případě, že by poskytovala ZARA např. více informací na webu o produktech, jejich dostupnosti na jednotlivých prodejnách, online prodej atd. ovlivnilo by to vaše rozhodnutí o koupi jejich produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano6430,92 %30,92 %  
Spíše ne4622,22 %22,22 %  
Nedokážu odpovědět4521,74 %21,74 %  
Ano2914,01 %14,01 %  
Ne2311,11 %11,11 %  

Graf

20. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena17986,47 %86,47 %  
muž2813,53 %13,53 %  

Graf

21. Patříte do věkové skupiny

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-2617484,06 %84,06 %  
15-18199,18 %9,18 %  
27-3583,86 %3,86 %  
46-5541,93 %1,93 %  
26-4520,97 %0,97 %  

Graf

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou12057,97 %57,97 %  
Vysokoškolské6732,37 %32,37 %  
Základní136,28 %6,28 %  
Vyšší odborné41,93 %1,93 %  
Středoškolské bez maturity31,45 %1,45 %  

Graf

23. V současné době jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student16077,29 %77,29 %  
Zaměstnanec2914,01 %14,01 %  
Podnikatel83,86 %3,86 %  
Nezaměstnaný31,45 %1,45 %  
Student a zaměstnanec20,97 %0,97 %  
Na mateřské dovolené20,97 %0,97 %  
Pracující studentka 10,48 %0,48 %  
zamestnaný študent10,48 %0,48 %  
zaměstnanec, dílkově studující10,48 %0,48 %  

Graf

24. Žijete ve

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve městě nad 10 tis obyvatel5325,6 %25,6 %  
Ve městě nad 1 milión obyvatel (Praha)5024,15 %24,15 %  
Ve městě nad 350 tis obyvatel (Brno)4421,26 %21,26 %  
Jinde3617,39 %17,39 %  
Ve městě nad 100 tis obyvatel2311,11 %11,11 %  
Ve městě ve městě nad 350 tis obyvatel (Brno)10,48 %0,48 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Kam byste tuto značku zařadil/a?

  • odpověď Dostupná luxusní móda:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na nějakém módním blogu na otázku 18. Pokud ano, kde jste tuto kampaň viděl/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sekci s každodenní inspirací outfitů na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?

8. Považujete vzhled prodejny Zara za:

  • odpověď Přátelský [1-0-1] Nepřátelský: 0:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec tuto značku neznám na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
  • odpověď Přívětivý [1-0-1] Upjatý: 0:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec tuto značku neznám na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
  • odpověď Uspořádaný [1-0-1] Neuspořádaný: -1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledný [1-0-1] Nepřehledný: -1 na otázku 8. Považujete vzhled prodejny Zara za:

9. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Zara?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do měsíce na otázku 10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře organizované na otázku 11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sekci People! (inspirativní street style fotografie) na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sekci s každodenní inspirací outfitů na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na webových stránkách společnosti ZARA na otázku 18. Pokud ano, kde jste tuto kampaň viděl/a?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čisté a přehledné na otázku 11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Měsíční lookbook (=fotografie se stylingem nejnovějších produktů) na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uspokojivé na otázku 11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehled všech dostupných produktů na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Uveřejnění nejnovějších kampaní na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do roka na otázku 10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhledávač kamenných prodejen na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skrze web společnosti Zara na otázku 4. Jak jste dozvěděl/a o značce ZARA?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moje lovemark (srdcová záležitost) na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
  • odpověď Ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Web jsem nikdy nenavštívil/a na otázku 10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, web jsem nikdy nenavštívil/a na otázku 11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, web jsem nenavštívil na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Navštívil/a jste některou z prodejen ZARA v ČR?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchodních výloh si nevšímám na otázku 6. Považujete výlohy prodejen společnosti Zara za atraktivní:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec tuto značku neznám na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?

10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete

  • odpověď Web jsem nikdy nenavštívil/a:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, web jsem nikdy nenavštívil/a na otázku 11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, web jsem nenavštívil na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 9. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Zara?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchodních výloh si nevšímám na otázku 6. Považujete výlohy prodejen společnosti Zara za atraktivní:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec tuto značku neznám na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Navštívil/a jste některou z prodejen ZARA v ČR?

11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?

  • odpověď Nevím, web jsem nikdy nenavštívil/a:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, web jsem nenavštívil na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Web jsem nikdy nenavštívil/a na otázku 10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 9. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Zara?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchodních výloh si nevšímám na otázku 6. Považujete výlohy prodejen společnosti Zara za atraktivní:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec tuto značku neznám na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Navštívil/a jste některou z prodejen ZARA v ČR?

12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?

  • odpověď Nevím, web jsem nenavštívil:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, web jsem nikdy nenavštívil/a na otázku 11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Web jsem nikdy nenavštívil/a na otázku 10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 9. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Zara?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchodních výloh si nevšímám na otázku 6. Považujete výlohy prodejen společnosti Zara za atraktivní:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec tuto značku neznám na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?
  • odpověď Přehled všech dostupných produktů:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhledávač kamenných prodejen na otázku 12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do měsíce na otázku 10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře organizované na otázku 11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moje lovemark (srdcová záležitost) na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?

13. Víte o tom, že společnost Zara poskytuje mobilní aplikaci zdarma?

  • odpověď Ano:
    • 7.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Vyzkoušel/a jste tuto aplikaci?

17. Dokážete si vybavit poslední kampaně Jaro/ léto 2013 společnosti ZARA na dámskou, pánskou nebo TRF kolekci?

  • odpověď Ano:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na nějakém módním blogu na otázku 18. Pokud ano, kde jste tuto kampaň viděl/a?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na webových stránkách společnosti ZARA na otázku 18. Pokud ano, kde jste tuto kampaň viděl/a?

21. Patříte do věkové skupiny

  • odpověď 15-18:
    • 10.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

  • odpověď Středoškolské s maturitou:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec tuto značku neznám na otázku 2. Jaký je váš vztah k této módní značce?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštívil/a jste některou z prodejen ZARA v ČR?

2. Jaký je váš vztah k této módní značce?

3. Kam byste tuto značku zařadil/a?

4. Jak jste dozvěděl/a o značce ZARA?

5. Přiměje vás atraktivní výloha vstoupit do prodejny?

6. Považujete výlohy prodejen společnosti Zara za atraktivní:

7. Je pro vás vzhled prodejny při nákupu důležitý?

8. Považujete vzhled prodejny Zara za:

9. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Zara?

10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete

11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?

12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?

13. Víte o tom, že společnost Zara poskytuje mobilní aplikaci zdarma?

14. Vyzkoušel/a jste tuto aplikaci?

15. Pokud jste ji vyzkoušel/a, tak ji považujete za

16. Jste fanouškem společnosti Zara na některé z těchto sociálních sítí? Které?

17. Dokážete si vybavit poslední kampaně Jaro/ léto 2013 společnosti ZARA na dámskou, pánskou nebo TRF kolekci?

18. Pokud ano, kde jste tuto kampaň viděl/a?

19. V případě, že by poskytovala ZARA např. více informací na webu o produktech, jejich dostupnosti na jednotlivých prodejnách, online prodej atd. ovlivnilo by to vaše rozhodnutí o koupi jejich produktu?

20. Jste

21. Patříte do věkové skupiny

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

23. V současné době jste

24. Žijete ve

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštívil/a jste některou z prodejen ZARA v ČR?

2. Jaký je váš vztah k této módní značce?

3. Kam byste tuto značku zařadil/a?

4. Jak jste dozvěděl/a o značce ZARA?

5. Přiměje vás atraktivní výloha vstoupit do prodejny?

6. Považujete výlohy prodejen společnosti Zara za atraktivní:

7. Je pro vás vzhled prodejny při nákupu důležitý?

8. Považujete vzhled prodejny Zara za:

9. Navštívil/a jste někdy webové stránky společnosti Zara?

10. Jak často tyto webové stránky navštěvujete

11. Jak hodnotíte webové stránky společnosti Zara?

12. Jaké informace na webu společnosti Zara považujete za nejpřínosnější?

13. Víte o tom, že společnost Zara poskytuje mobilní aplikaci zdarma?

14. Vyzkoušel/a jste tuto aplikaci?

15. Pokud jste ji vyzkoušel/a, tak ji považujete za

16. Jste fanouškem společnosti Zara na některé z těchto sociálních sítí? Které?

17. Dokážete si vybavit poslední kampaně Jaro/ léto 2013 společnosti ZARA na dámskou, pánskou nebo TRF kolekci?

18. Pokud ano, kde jste tuto kampaň viděl/a?

19. V případě, že by poskytovala ZARA např. více informací na webu o produktech, jejich dostupnosti na jednotlivých prodejnách, online prodej atd. ovlivnilo by to vaše rozhodnutí o koupi jejich produktu?

20. Jste

21. Patříte do věkové skupiny

22. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

23. V současné době jste

24. Žijete ve

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Šulíková, Z.ZARA a její komunikace se zákazníky (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://zara-komunikacni-nastroje.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.