Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zařazení studentů do pracovního života
Zařazení studentů do pracovního života
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Klára Čtvrtečová |
---|---|
Šetření: | 06. 04. 2016 - 21. 04. 2016 |
Počet respondentů: | 135 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 11.45 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 71,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:42 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jsem studentkou 3 ročníku vysoké školy. Tento dotazník mi pomůže při mé semestrální práci. Všem děkuji za vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 98 | 72,59 % | 72,59 % |
muž | 37 | 27,41 % | 27,41 % |
2. Vaše věková kategorie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-25 | 98 | 72,59 % | 72,59 % |
25-35 | 31 | 22,96 % | 22,96 % |
35-45 | 3 | 2,22 % | 2,22 % |
více | 2 | 1,48 % | 1,48 % |
méně jak 15 | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
3. Vaše dosažené vždělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské | 72 | 53,33 % | 53,33 % |
vysokoškolské (bc) | 36 | 26,67 % | 26,67 % |
vysokoškolské | 22 | 16,3 % | 16,3 % |
základní | 5 | 3,7 % | 3,7 % |
4. Stále ještě studujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 91 | 67,41 % | 67,41 % |
ne | 44 | 32,59 % | 32,59 % |
5. Ve kterém oboru studujete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ekonomie | 7 | 7,69 % | 5,19 % |
Ekonomika | 7 | 7,69 % | 5,19 % |
Ekonomika a management | 6 | 6,59 % | 4,44 % |
Ekonomika a provoz podniku | 4 | 4,4 % | 2,96 % |
IT | 3 | 3,3 % | 2,22 % |
veřejná ekonomika a správa | 2 | 2,2 % | 1,48 % |
sociologie | 2 | 2,2 % | 1,48 % |
psychologie | 2 | 2,2 % | 1,48 % |
Zdravotnictví | 2 | 2,2 % | 1,48 % |
Biologie | 2 | 2,2 % | 1,48 % |
ostatní odpovědi | 54 | 59,34 % | 40 % |
6. Myslíte si, že by vyskoká škola měla své studenty připravit na jejich budoucí povolání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 131 | 97,04 % | 97,04 % |
ne | 4 | 2,96 % | 2,96 % |
7. Jak by toho škola podle Vás měla docílit:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
- zameriavať sa viac na prax ako na teóriu - vyčleniť čas (semester napr.) výlučne na prax - ohodnotenú kreditovo
???
.
..
"aktualizace osnov", kvalitní profesoři..
atraktivní způsob výuky.
být přísná, spravedlivá, vnímavá, učitelé by s námi měli diskutovat, věci co se učíme by jsme měli vidět v realu, praxe
Co nejvíce informací k danému oboru, vynechat předměty které se k problematice nevztahuji
dávat více příkladů z praxe.. teorii si může přečíst každý
Domnívám se, že spousta profesorů neopustila akademické prostředí a snaží se přesvědčit studenty o tom, jak to v praxi probíhá, přestože to nemá podloženo relevantními informacemi. Proto bych preferoval více praxí, stáží a profesorů z praxe.
Dostatečná doba pro získání praxe v rámci studia (1 semestr nebo 80 hodin je opravdu málo)
Dostatek praxe, nebo dostatečná příprava a VŠ
Dostatek teoretických znalostí i praxe
kombinací teorie a praxe
kvalitná výuka
kvalitnější výuka, více příkladů a předmětů z praxe, ...
Kvalitní výukou
Kvalitním vzděláním
Měla by vyučovat pouze předměty, které jsou k něčemu užitečné!! Neučit kecy okolo ;) A stejně škola na budoucí práci nikdy nepřipraví - v práci je vše jinak.
Měla by zařadit více praktických předmětů, které se věnují aplikaci teorie do praxe.
měli by na ní učit v mnohem větší míře odborníci z praxe, kteří ví, co je potřeba v pracovním životě, ne někdo, kdo celý život strávil na univerzitě a absolutně nemá ponětí, co se v praxi dnes používá a že to, co bylo aktuální v době před rokem 1989, už dnes tak úplně nelze využít
Méně přednášek a cvičení ve prospěch povinné dlouhodobé praxe v podniku, která by mohla probíhat po dobu celého studia, nebo alespoň jeden rok.
Méně teorie více praxe
misto teoretickych znalosti ktere casto je obtizne zaradit v praxi vic delat veci pro praxi - naprd. na ekonomii se pocitaji dane, OK, na lekarske fakulte pracuji zubari pri studiu s objekty na spraveni zubu, tak by mely vsechny skoly si myslim mit nejake ukoly zamerene na situaci z realneho zivota
Mít například smlouvy s podniky, které by byly ochotné přijmout studenty na praxi, ale aby to bylo organizované školou a praxe tak byla "povinná".
motivačním studiem,praxí
nabídka nejpoptávanějších studijních oborů na trhu práce a počty studentů do jednotlivých oborů přijímat právě podle situace na trhu práce
Nastavit studijní plán tak, aby student neměl problém se co nejdřív zapojit do pracovního plánu. Zaměřit se víc na praxi atd. Studenti sice mají hodně vědomostí, ale netuší jaká je realita v práci.
naučit praktické znalosti a dovednosti, spolupracovat s firmami
Naučit víc praktických dovedností na úkor teoretických
Navazani kontaktu s podniky, aby meli studenti moznost chodit behem studia na praxe v jejich oboru.
Odbornější předměty, dostatek praxe v rámci školy, spolupráce se zaměstnavateli...
Podpora praxe.
Podporovat, aby si studenti nasli jiz pri studiu praci v oboru, ktery studuji. Popripade se mi celkem libi Nemecky model, kdy 3 mesice ve skole, 3 mesice v praci atd.
Pomáhat zprostředkovávat různé pracovní příležitosti, praxe během studia...
Pomoc při získání odborné praxe, možnost absolvování stáže ve firmě
Posilani studentu na praxi
Poskytnout dostatek znalostí a praktických dovedností i v oboru
Poskytnutím dostatečných teoretických znalostí v oboru a následně se zaměřit na praktické problémy.
Poskytnutím vzdělání
povinné praxe, praktická výuka
Praktické předměty, častější praxe, spolupráce s různými firmami, tak aby se každý student mohl profilovat již na škole
Praktický nácvik místo kladení důrazu na biflovaní.
Praktický přístup k výuce, možnost zapojení do projektů
Prakticky zaměřena výuka
Praktickými předměty a zkouškami v daném oboru.
Praktickými věcmi z praxe.
praxe
Praxe
praxe
praxe
Praxe
Praxe
praxe
Praxe a stáže
Praxe pro studenty, stáže
Praxe ve firmách, více praktických cvičení ...
Praxe, exkurze, teorie
Praxe, odborné stáže, přednášky s lidmi, kteří pracují na pracovní pozici odpovídající oboru studenta - pro lepší představu, jak to ve skutečnosti funguje (a to ne o vikendu, ale v době výuky a nejlépe povinně) dle mého názoru by mnoho studentů změnilo obor, nebo by si minimálně sundali růžové brýle!
Praxe, seznámení s chodem firem, učit by měli lidé z oboru nebo alespoň s nějakou praxí a ne hned po škole nastoupit jako učitel
Praxe!!!
praxí
praxí
praxí
Praxí
Praxi, přednášky od lidi co mají vlastní praktické zkusenosti
praxí!!
praxou
Prednasky by se meli tykat pouze oboru, ktery studujeme.
Probrání více látky
Propojováním teoretických znalostí s praxí...možnost praxe například v každém ročníku, workshopy už jsou v kurzu, ovšem ne vždy daný student se může z časových důvodů zúčastnit...škola by měla brát v potaz, zda student má brigádu v oboru apod.
Předáním teorie a úzkou spoluprací se soukromým sektorem. Sledováním nových trendů.
předměty, v kterých studenti získají praktické vědomosti a dovednosti
Přednášky a semináře.
Připravit je na realitu pracovního života, vyučovat předměty více zaměřené do praxe. Vycházet vstříc studentům, kteří u studia chtějí zároveň pracovat. Nabízet odborné praxe a vyžadovat je po studentech. Více předmětů zaměřených na management skills a další dovednosti potřebné v praxi. Předměty vést více formou diskuze, vlastních názorů a praktických příkladů, než učení se skript nazpaměť.
Semináře s lidmi z oboru, učitelé z praxe, co si oborem sami prošli nebo stále procházejí, domluvené brigády nebo praxe ve firmách z oboru, praktické příklady a úkoly.
seznámení s profesí a praxí, nejen učení teorie
Seznámit s oborem a s tím, čím se v praxi pravděpodobně nejčastěji setkají.
Shánět jim pracovní příležitosti při stujiích v jejich oboru
Smlouvy s podniky na zabezpečení povinné praxe.
Spolupráce s institucemi a soukromníky poskytující pracovní místa v oboru.
Spolupráce s praxí
Spoluprací s firmami, povinnými praxemi v rozsahu alespoň 10 měsíců.
Staze. Spoluprace s podniky
Škola má naučit své studenty vědomostem, které uplatní ve svém budoucím pracovním životě.
školní praxí, spoluprací s absolventy v oboru a zjišťování, jejich spokojenosti v zaměstnání, zároveň možností navázání spolupráce pro praxi pro studenty, nebo možností částečných úvazků, stáží, nabídky částečných úvazků a stáží vyvěšovat na webu katedry
Ucit znalosti
Učením přirozeně
Učit nás samostatnosti - to dělá, mít hlavně předměty, které s oborem souvisí - to nedělá.
Ukázat popř. vzít žaky do praxe - ne pouze teorie
Větší spoluprácí s firmami, zařadit povinnou praxi alespoň v jednom semestru
větší zařazení praxe, ale dlouhodobé, kde už i studenta k něčemu pustí, ne jen řadit šanony podle abeceny setkávání s potenciálními zaměstnavateli nemít rozvrh od pondělí do pátku, aby si studenti mohli přičuchnout k práci ve svém oboru a přivydělávat si inteligentně sestavený rozvr, ne 5 a více hodinové pauzy, kdy opravdu zaměstnán může být málokdo a hlavně, více teoretických znalostí, než biflování stovek stran nazpaměť!!
větším množství praxe, eliminací zbytečných předmětů nesouvisících se studijním oborem
vhodné zařazení praxe
Více praktických hodin, povinné stáže v podnicích, praktická práce v některých informačních systémech (př. SAP)
Více praktických příkladů při studiu
Více praktických věcí, ne jen biflování nesmyslů. Větší informovanost ze strany vyučujících o uplatnění studentů a o tom, "jak to v reálu chodí", tipy a osobní zkušenosti/rady.
Více praktičtější vyučování a více praxe
Více praxe
Více praxe
více praxe v oboru, přednášky s profesionály, méně zastaralé teorie
Více praxe ve společnostech
více praxe, návštěvy provozoven apod.
Více praxí a rad a poznatků z praxe
Více propojení praxe a skoly. Volnost v případe, ze chce student pracovat pri studiu. Stáže a volnější docházka
Více se zaměřit na praktickou stránku učiva.
více spolupracovat s firmami
Více výuku propojit s praxí. Zařazovat a řešit situace z reálného zaměstnání.
více zaměřené studium do praxe ne jen biflování se teorií, ale i jejich praktické využití
všim
Vyučovat praktické a moderní věci
Výuka
výukou praktických předmětů a využití poznatků v praxi
xxx
Zahltit je co nejvíce informacemi, hlavně aktuálními. Záleží hodně na zvoleném oboru
Zajištěním praxe při studiu a spoluprací s potencionálním zaměstnavatelem.
Zajištěním praxí a stáží ve firmách
zamereni na prakticke dovednosti nez na biflovani teorie - case studies, prezentace praktickych veci, dale take povinna praxe pri skole,...
Zařadit do teorie velké množství praxe
zařadit kvalitní praxi
Zařazením co nejvíce praxe do studia, pomoci s aktivním zapojováním do pracovního života (např.by škola mohla mít dohodu s konkrétními firmami a pomoci studentům najít práci už při studiu)
zařazením vhodnějších předmětů, než je třeba matematika, kterou v praxi málokdo upotřebí
Zavedené praxe.
Zavedením povinný praxí
zejména praxí
Získáním široké škály informací, na studentovi pak je zda je umí využít v praxi
Znalosti, praxe
zprostředkovávat co nejvíc setkání s lidmi z praxe, posílit význam praxí, stáží
zvýšený důraz na praxi
8. Měli by tudenti vysoké školy mít více praxe v oboru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 9, ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 124 | 91,85 % | 91,85 % |
ne | 11 | 8,15 % | 8,15 % |
9. Jakou formou by podle Vás měli studenti získat dostatečnou praxi?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
.
.
..
1) povinná praxe v rámci školy, 2) vlastní úsíií - brigády v oboru
Absolvovanim staze behem studia
aktivni
brigádou během studia, větším množstvím praxe během studia
brigády při studiu, více praxe při studiu v rámci školy
Díky povinným praxím, např. studenti zdravotnických studií mají praxe každý semestr, což u většiny ostatních oborů není což je škoda a nebylo by od věci zavést to do dalších oborů.
Dlouhodobe stáže ve firmách či u odborníků
docházením do firmy - zařazení studenta do běžného pracovního života
domluvit se s urcitymi firmami, ze budou prijimat na praxe studenty dane skoly
exkurze a zapojení do zaměstnání
Externí praxe
Firemní praxe, školní projekty.
Formou práce ve firmě, kterou si vyberou,
Formou práce.
formou praxe ve firmách během studia
Formou praxe, stáží, brigád
Formou stáží o prázdninách.
chodit do podniků a organizací již od prvního ročníku
Industrial placements, vlastní iniciativa
je tezke ziskat praxi, kdyz je zapotrebi se zcela venovat studii, proto je nutne to zapojit do studijního plánu
Jit pracovat pri studiu do firem kde by pak po studiu nastoupili
Každý obor by měl být spárován s nějakou organizací či institucí, která by studentům umožňovala praxi, a při případné spokojenosti by zde student mohl po studiích nastoupit na trvalý pracovní poměr.
klidne neplacena praxe v tydnu v dobe bezne vyuky, bud blokove par tydnu v kuse nebo treba 1x za 14dni, idealne aby skola mela "smluvni" partnery, kde je mozne tuto praxi vykonavat a treba v budoucnu mit i sanci v tomto zarizeni ziskat misto
Mít praxi v oboru studia, měli by nás nechat dělat věci, které se v praxi dělají, což je to, co ve škole nezískáme.
Mohla by se domluvit spolupráce univerzit a institucí, kam by studenti na praxi šli.
moznost praxe pocas skoly
Napr. měsíční praxí ve skutečně firmě ve svém oboru
Například stáže ve firmách, dobrovolnictví.
Navstevovanim příslušných institucí, blokovou praxi, výcviky
Návštěvy a praxe v podnicích
Nekolikadenni praxi, primo na pracovisti v oboru, ktery studujeme.
Několikatýdenní praxe či stáž ve firmě
nerozumím otázce, přece spoluprací s firmou - je jedno, jestli neplacenou stáží, brigádami, plným úvazkem nebo jinak
nerozumim otázce. Jak jakou formou? :/
nevím
no podle oboru studia
no praktickou formou, jak jinak, prostě tu práci dělat, ne jen sedět v lavici a učit se teorii
odpracování určitého počtu hodin
placené a neplacené stáže, předměty zabývající se dovednostmi z oblasti pracovní praxe v daném oboru
Placenou prací přímo ve svém oboru ve firmě.
Placenou pracovní stáží v rámci svého oboru.
pomocí stáží
Povinná praxe ve škole, ale nestát ve firmě u skartovačky a nebo zavřený v archívu. Firmy by měly více pouštět studenty k práci.
povinné praxe při studiu v různých společnostech, které spadají do jejich oboru
povinné stáže dlouhodobějšího charakteru, absolvování seminářů specializovaných na různá témata z praxe
Povinnou praxí
povinnou praxí místo výuky; stážemi
Povinnou praxí při studiu.
povinnou praxí ve firmách
Práce na tématickém pracovišti. Např. student chemie by měl trávit co nejvíce času v laboratoři.
práce ve firmách dle oboru, řešení praktických problémů při výuce
Práce ve svém oboru.
Prací
prací
prací v oboru
Prací v oboru již při studiu (brigády apod.), škola by mohla studentům pomáhat takovou práci najít
Prací ve firmách dle svého oboru
pracovat v oblasti kterou studují např. ve firmách, školách, nemocnicích, dle oboru
Pracovat ve společnosti z oboru, ideálně v takové, co škola sama domluvila.
praktické příklady, praxe ve společnostech
Praktika, vyzkoušení metod v praxi, návštěvy specializovaných zařízení v určitém oboru
Praxe během studia ve firmách
praxe v podniku
Praxe v určitě firmě v kuse např 1 měsíc, zajištěna tak aby studenti opravdu získali poznatky vhodné pro jejich pracovní život a ne jak se se třídí dokumentů a obdobné otrokářské práce
praxe ve firmách
Praxe ve firmách, více praktických cvičení.
Praxe ve firmách. Cvičení ve výuce z více předmětů
Praxe ve firmě
Praxí
praxí během studia
prázdninovými praxemi u firem
Projít více odděleními ve výrobním podniku, nechat vyzkoušet studenta názorné situace v podniku včetně návrhu řešení, opatření...rozvíjet jeho potenciál, ne se jen učit předem stanované předpisy
Přímo v podnicích
přímo v terénu i pozorováním
Příprava na budoucí povolání
přítomnost a maximální možné zapojení na pracovištích v oboru
Různými stážemi v různých firmách
Spolupráce s firmami, které jsou ochotné studenty něco naučit.
Spoluprace s podniky.
Spolupráce školy s firmami, zařízeními či ústavy, které by brali studenty na praxe + hodiny zaměřené na předávání zkušeností a poznatků z praxe od profesorů, externistu a pracujících v oboru.
starší pracovník firmy příjde říct jak to tam chodí
stáž ve svém oboru, placenou
Stáže
stáže
Stáže
stáže
stáže
Stáže a workshopy v podnicích.
Stáže ve firmách, kde jim vysvětlí chod podniku a ukaží, jak pracovat a co a jak dělat.
stáže, internshipy apod. ve firmách
Stáže, nabídky brigád přes VŠ
stáže, praxe
Stážemi, brigádami, apod.
Stáží ve firmách.
Stejně jako učni
školní praxí, stáží, prací na částečný úvazek v oboru
školou zřízené praxe v oboru
to záleží na oboru..ale nějaké stáže, vhodné přednášky lidí z praxe,...
trainee programy.
U oboru které jsou přímo specifické např zvěrolékaři apod, u velké části studijních se širokou škálou uplatnění to nelze
Ve firmach - min. 30% studia
Větší délka praxe v podnicích. 14 dni není nic...
Větší počet týdnu strávených na praxi, praktické řešení příkladů v hodinách
Více hodin praxe, více simulování praktických problémů v hodinách teorie
Více vyučujících kteří působí i v praxi. Neučit se pouze definice ale pracovat na projektech. Absolvování stáží ve firmách
viz předchozí otázka
Vlastní iniciativa - najít si práci už při studiu (brigáda, poloviční úvazky). Zapojit se do mimoškolních aktivit - vedení studentských klubů apod. Škola by měla nabízet větší spolupráci s firmami, ve kterých studenti mohou získat praxi.
Výpomoc přímo na nějakém pracovišti. Např. studenti zdravotních oborů docházejí do nemocnic apod., kde vypomáhají zdravotníkům a sžívají se tak s realitou a náplní práce.
Vysoké školy by měly mít sjednány smlouvy s různými pracovišti, kde by studenti mohli svou praxi uskutečnit. Pracoviště by měla být co nejpestřejší, aby studenti mohli už během studií zjistit, kterým směrem chtějí směřovat a v tom směru se i více vzdělávat.
workshopy
xxx
zajištěním odborných praxí v příslušných oborech, které studují
záleží na oboru
Záleží v jakém oboru, ale v IT je možností hodně. Stačilo by neplýtvat časem učením se teoretických a praxi nepoužitelných faktů a zaměřit se na věci, které daného člověka baví. Chci být programátor, dobře, zapíšu si předmět programování ve zvoleném jazyce, chci být správce sítě, zapíšu si je, chci být projektový manažer, vrhnu se tímto směrem. Dle mého je málo prostoru pro osobní rozvoj studenta. Student většinu času stráví učením se teorie, která je povinná pro všechny a v praxi nepoužitelná. Snalost teorie v CV nikoho nezajímá...
Zapojení do firem
zapojit je do běžných povolání,podle oboru který studují samozdřejmě
Zařazení na stáže/praxe v rámci studia. Pozice by měla zprostředkovávat škola a to tak, aby daná dočasná praxe byla pro studenta skutečně přínosná - tedy v oboru a na dobu, za kterou student stihne něco pochytit a něco se naučit.
Zaučením
10. Přivydělával/a ste si po čas studia?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 12, příležitostně → otázka č. 11, ano, po celou dobu studia → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
příležitostně | 63 | 46,67 % | 46,67 % |
ano, po celou dobu studia | 59 | 43,7 % | 43,7 % |
ne | 13 | 9,63 % | 9,63 % |
11. Pokud ste při studiu chodili na brigády ovlivnilo to nějak vaše studium?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 46 | 37,7 % | 34,07 % |
ano, neměl jsem čas na vzdělávání | 27 | 22,13 % | 20 % |
ano, i když jsem pracoval/a mimo svůj obor | 25 | 20,49 % | 18,52 % |
ano, pracoval jsem v oboru, dozvěděl jsem se důležité informace | 21 | 17,21 % | 15,56 % |
Když chodím na brigádu během studia, tak mám méně času na učení, ale zase získávám určité zkušenosti do budoucna. | 1 | 0,82 % | 0,74 % |
částečně, někdy je těžké zkloubit časový harmonogram | 1 | 0,82 % | 0,74 % |
Dozvěděla jsem se něco o svém oboru, ale málo, takže jsem byla ráda, že mohu studovat. | 1 | 0,82 % | 0,74 % |
12. Myslíte se, že po ukončení studia budete připraveni na zařazení do pracovního koloběhu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 46 | 34,07 % | 34,07 % |
spíše ano | 40 | 29,63 % | 29,63 % |
ano | 25 | 18,52 % | 18,52 % |
ne | 12 | 8,89 % | 8,89 % |
Diky získané praxi ano, kvůli škole ne | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
kdybych už nepracoval, tak bych si myslel, že ne | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
Už jsem po ukončení studia a pracuji, nicméně škola mi do praxe moc věcí nedala. | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
pokud bych pouze studoval, pak bych připraven nebyl :-) | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
již nestuduji | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
Díky praxi ano, škola mi nic nedala | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
ano ale spíš díky vlastní aktivitě než škole | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
snad | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
Záleží - v současném systému je práce postavena mimo školu, když přijde člověk do práce, tak má pocit, že to, co se naučil, je mu k ničemu a bude se muset učit hodně nového. | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
zatím ne, jsem na střední | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
moc jsem nebyla | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
již pracuji | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.