Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, jsem studentkou třetího ročníku Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati Zlín obor sociální pedagogika. Ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku Záškoláctví na druhém stupni základní školy.
Cílem mého výzkumu je srovnání současného záškoláctví na ZŠ dětí osmých tříd a záškoláctví přibližně stejně starých dětí navštěvujících základní školu před rokem 1989. Zajímá mě, jak se změnily příčiny a důsledky záškoláctví. Jestli se nějak změnila intenzita a důvody pro neomluvenou absenci. A v neposlední řadě kolik času je věnováno prevenci záškoláctví. Dotazník je určen ženám i mužům ve věku 40 - 50 let, kteří před přibližně třiceti lety navštěvovali osmou třídu základní školy.
Odpovědi respondentů
1. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
109
74,15 %
74,15 %
Muž
38
25,85 %
25,85 %
2. Setkal/a jste se na ZŠ se záškoláctvím?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
115
78,23 %
78,23 %
Ne
32
21,77 %
21,77 %
3. Byl/a jste někdy místo vyučování na ZŠ „za školou“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nikdy
93
63,27 %
63,27 %
Ano, několikrát
35
23,81 %
23,81 %
Ano, jednou
19
12,93 %
12,93 %
4. Proč jste „ za školu“ šel/šla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nikdy jsem "za školou" nebyl/a
90
61,22 %
61,22 %
Nechtělo se mi
21
14,29 %
14,29 %
Měl/a jsi strach z učitele nebo z konkrétního předmětu
11
7,48 %
7,48 %
Nudil/a jsem se
9
6,12 %
6,12 %
Nelíbilo se mi ve škole
4
2,72 %
2,72 %
přemluvila mě kamarádka
1
0,68 %
0,68 %
jiný program
1
0,68 %
0,68 %
Šla celá třída.
1
0,68 %
0,68 %
nedovovlila jsem si chodit za školu z prostého důvodu. neminul by mšě trest od rodičů a vůbec ne ve škole,.... raději jednička z mravů než 2 a v naší době to vlastně ani moc možné nebylo....
1
0,68 %
0,68 %
1-3
1
0,68 %
0,68 %
k sousedům přijela na návštěvu kamarádka
1
0,68 %
0,68 %
učila jsem se na zkoušky v autoškole
1
0,68 %
0,68 %
občas jsem se neúčastnila volitelného předmětu a to z důvodu nepřipravenosti
1
0,68 %
0,68 %
šikanovali mě
1
0,68 %
0,68 %
měl jsem lepší zábavu jinde
1
0,68 %
0,68 %
zvědavost, touha zkusit to
1
0,68 %
0,68 %
zatáhla mě kamarádka
1
0,68 %
0,68 %
5. S kým jste byl/a „za školou“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nikdy jsem "za školou" nebyl/a
91
61,9 %
61,9 %
S kamarády
31
21,09 %
21,09 %
Sám
23
15,65 %
15,65 %
sama i s kamarády
1
0,68 %
0,68 %
1-2
1
0,68 %
0,68 %
6. Vynechával jste konkrétní předměty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nikdy jsem "za školou" nebyl/a
90
61,22 %
61,22 %
Mé záškoláctví nemělo žádnou souvislost s předměty
29
19,73 %
19,73 %
Odpolední vyučování
8
5,44 %
5,44 %
Ty, které nebyly důležité
6
4,08 %
4,08 %
Ty, které mi nešly
5
3,4 %
3,4 %
Neměl jsem rád vyučujícího
3
2,04 %
2,04 %
Nemám rád vyučujícího
1
0,68 %
0,68 %
ne
1
0,68 %
0,68 %
všechny předměty jsem milovala, některé méně, ale to už je osud každého školáka....
1
0,68 %
0,68 %
nevynechával
1
0,68 %
0,68 %
pouze jednou nechtělo se mi zpět od doktora
1
0,68 %
0,68 %
Zbytečné odpolední vyučování keramiky, na kterou se mi párkrát nechtělo.
1
0,68 %
0,68 %
7. Jaké jste měl/a studijní výsledky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vyznamenání
98
66,67 %
66,67 %
Prospěl
46
31,29 %
31,29 %
Neklasifikován z jednoho a více předmětů
3
2,04 %
2,04 %
8. Chodil jste rád do školy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
84
57,14 %
57,14 %
Ne
45
30,61 %
30,61 %
jak kdy
7
4,76 %
4,76 %
většinou ano
1
0,68 %
0,68 %
musela jsem
1
0,68 %
0,68 %
ráda chodila, protože jsem věděla, že chci něčím být, něco dokázat a tak se to něco musím ve škole naučit,....
1
0,68 %
0,68 %
chodím tam, protože musím a nevadí mi
1
0,68 %
0,68 %
na zakladni ne, na stredni ano
1
0,68 %
0,68 %
jak kdy. Bavilo mě navštěvovat zš více, když se mi líbil nějaký spolužák
1
0,68 %
0,68 %
záleželo na vyučujícím
1
0,68 %
0,68 %
Ráda jsem do školy chodila do té doby,než si na mě učitelka zasedla,od té doby kdy mě přede všemi ponižovala,mě spolužáci šikanovali.
1
0,68 %
0,68 %
Ne, škola mi nikdy moc nedala. Na školní látku za půl roku mi stačilo pár hodin čtení, většinou jsem se neskutečně nudila.
1
0,68 %
0,68 %
někdy jo, inokedy ne
1
0,68 %
0,68 %
Jak kdy ale většinou kvůli kamarádůn
1
0,68 %
0,68 %
9. Měl jste ve třídě dobrého kamaráda?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
126
85,71 %
85,71 %
Ne
21
14,29 %
14,29 %
10. Měli jste ve třídě přátelský kolektiv?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
106
72,11 %
72,11 %
Ne
41
27,89 %
27,89 %
11. Žil jste s oběma rodiči v jedné domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, s matkou i otcem
117
79,59 %
79,59 %
Jen s jedním rodičem
23
15,65 %
15,65 %
S prarodiči
3
2,04 %
2,04 %
jen s matkou (vdova)
1
0,68 %
0,68 %
sjedním rodičem a prarodiči
1
0,68 %
0,68 %
1 rodic a prarodice
1
0,68 %
0,68 %
Jak kdy...
1
0,68 %
0,68 %
12. Věděli rodiče o vaši absenci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdy jsem "za školou" nebyl
90
61,22 %
61,22 %
Ne
25
17,01 %
17,01 %
Ano
21
14,29 %
14,29 %
Nevím
11
7,48 %
7,48 %
13. Jaká byla jejich reakce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdy jsem "za školou" nebyl
91
61,9 %
61,9 %
nikdy se o ní nedozvěděli
32
21,77 %
21,77 %
Absenci mi omluvili
14
9,52 %
9,52 %
Byl jsem potrestán
6
4,08 %
4,08 %
netušili...naštěstí
1
0,68 %
0,68 %
vysvětlila jsem jim, že je zbytečné tam chodit, domatoho udělám mnohem víc...
1
0,68 %
0,68 %
dozvěděla se to a po vysvětlení mi řekla proč jsem nic neřekla
1
0,68 %
0,68 %
smali se
1
0,68 %
0,68 %
14. Jak se o vašem záškoláctví rodiče dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdy jsem "za školou" nebyl
90
61,22 %
61,22 %
Nikdy se o ní nedozvěděli
33
22,45 %
22,45 %
Řekl/a jsem jim o ní
17
11,56 %
11,56 %
Řekl jim o ní učitel
6
4,08 %
4,08 %
řekla jim to sousedka
1
0,68 %
0,68 %
15. Jak se absence omluvila?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdy jsem "za školou" nebyl
91
61,9 %
61,9 %
Zfalšoval/a jsem si omluvenku
22
14,97 %
14,97 %
Rodiče mi ji omluvili
16
10,88 %
10,88 %
Nikdy se o ní nedozvěděli
9
6,12 %
6,12 %
Potvrdil mi ji lékař
5
3,4 %
3,4 %
všechno možné od falšování omluvenek přes neomluveno až k omluvekám od rodičů
1
0,68 %
0,68 %
Musela jsem hodinu s ostatními nahradit.
1
0,68 %
0,68 %
razítko od lékaře
1
0,68 %
0,68 %
nemuselo to byt domluveno, šlo o donucovací hodinu
1
0,68 %
0,68 %
16. Když se záškoláctví prozradilo, byla učitelova reakce dostatečná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdy jsem "za školou" nebyl
87
59,18 %
59,18 %
Nikdy se neprozradilo
44
29,93 %
29,93 %
Nevím
7
4,76 %
4,76 %
Ano
7
4,76 %
4,76 %
Ne
2
1,36 %
1,36 %
17. Myslíte si, že potrestání bylo účinné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdy jsem "za školou" nebyl
89
60,54 %
60,54 %
Nikdy se neprozradilo
39
26,53 %
26,53 %
Nevím
7
4,76 %
4,76 %
Ne
6
4,08 %
4,08 %
Ano
6
4,08 %
4,08 %
18. Ten kdo chodí za školu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Chtěli na sebe upozornit, měli nějaký problém
55
37,41 %
37,41 %
Byl nezodpovědný
38
25,85 %
25,85 %
Nezáleželo mu na budoucnosti
19
12,93 %
12,93 %
Zasloužili obdiv
4
2,72 %
2,72 %
Chce na sebe upozornit, protože má nějaký problém
1
0,68 %
0,68 %
měli problém a ani na sebe nechtěli upozornit
1
0,68 %
0,68 %
prostě ho škola nebaví
1
0,68 %
0,68 %
má nějaký problém
1
0,68 %
0,68 %
vlastni svet
1
0,68 %
0,68 %
třeba to "chce jen vyzkoušet"
1
0,68 %
0,68 %
každý občas jde jen tak za školu
1
0,68 %
0,68 %
v tom věku to nechápe
1
0,68 %
0,68 %
nevím o nikom , kdo by v mé třídě chodil za školu
1
0,68 %
0,68 %
nejde to přeci tak jednoduše říct. Obecný názor je nejspíš ten, že kdo chodí za školu je nezodpovědný.. Já jsem za školu chodila a zodpovědná jsem dost.
1
0,68 %
0,68 %
nevím
1
0,68 %
0,68 %
Někdo to flakal, někdo měl jiné zájmy
1
0,68 %
0,68 %
nemá doma a ve škole správné vedení
1
0,68 %
0,68 %
mladická nerozvážnost
1
0,68 %
0,68 %
nejrůznější důvody - podle mě nejčastěji strach z písemky, zkoučení
1
0,68 %
0,68 %
po návštěvě lékaře se nevyplatilo jít do školy na 4 hodiny z toho dvě byly výtvarka...
1
0,68 %
0,68 %
Vypovídá to leccos o té škole!
1
0,68 %
0,68 %
Záleží na tom, proč dotyčný nebyl za školou. Někdy to poukazuje na skutečnou lenost a nezodpovědnost, ale někdy naopak na skutečný problém, který právě dotyčného trápí. Např. špatný kolektiv, šikana, špatné výsledky, strach z pedagoga
1
0,68 %
0,68 %
se ve škole nudí či necítí dobře
1
0,68 %
0,68 %
záleží na člověku, někteří jsou flákači, jiní nechodí na neužitečné předměty a jen jednou, dvakrát
1
0,68 %
0,68 %
je zo jeho věc
1
0,68 %
0,68 %
Občas potřeboval voraz
1
0,68 %
0,68 %
Má nějaký problém.
1
0,68 %
0,68 %
u nás toto nikdo neřešil, nebo asi nikdo za školu nechodil, nevím
1
0,68 %
0,68 %
Je úplně normální.
1
0,68 %
0,68 %
Má svoje důvody
1
0,68 %
0,68 %
je to jeho právo
1
0,68 %
0,68 %
Ten kdo občas nechtěl do školy.
1
0,68 %
0,68 %
Prostě se jim nechtělo na nudné kroužky, zahrnuté do vyučování.
1
0,68 %
0,68 %
neměl rád školu, učitele, předmět
1
0,68 %
0,68 %
vyzkoušet něco nového
1
0,68 %
0,68 %
19. Navštěvoval jste pravidelně kroužek (mimoškolní činnost) nebo sportovní aktivity?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, několikrát týdně
80
54,42 %
54,42 %
Ano, jedenkrát týdně
39
26,53 %
26,53 %
Ne, nenavštěvoval jsem žádnou mimoškolní aktivitu
27
18,37 %
18,37 %
Ne, nenavštěvuji žádnou mimoškolní aktivitu
1
0,68 %
0,68 %
20. Mluvil s námi učitel o důsledcích záškoláctví? Zúčastnil/a jsem se nějaké přednášky o záškoláctví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
77
52,38 %
52,38 %
Nevím
44
29,93 %
29,93 %
Ano
26
17,69 %
17,69 %
21. Byl jsem dostatečně seznámen s důsledky záškoláctví? Věděl jsem jaký má záškoláctví dopad, a jaký mě čeká trest, pokud se dopustím záškoláctví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Myslím, že ano
63
42,86 %
42,86 %
Ano
43
29,25 %
29,25 %
Ne
41
27,89 %
27,89 %
22. Pokud jsem měl ve škole problém, věděl jsem, na koho se můžu ve škole obrátit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
87
59,18 %
59,18 %
Ne
52
35,37 %
35,37 %
třídní učitel
1
0,68 %
0,68 %
přátely
1
0,68 %
0,68 %
předem řeknu rodičům a pak výchovné poradkyni, ale ty tehdy na školách nebyli,.... takže spolehnutí sama na sebe a pomoc v rodině,.... ale protože jsem za školou nebyla, nemusel ajsem takovou věc řešit,.... dnes je situace ve školách jiná,.....
1
0,68 %
0,68 %
matkou
1
0,68 %
0,68 %
rodiči
1
0,68 %
0,68 %
Možná na lampárnu, tenkrát jít si na cokoli stěžovat (i když měl člověk pravdu a bylo to objektivní), se rovnalo dostat se do problémů sám (viz učitel František Tkadlčík a jeho pedofilní aktivity), byla to tehdy divná doba.
1
0,68 %
0,68 %
Třídní učitel, Zástupkyně ředitelky
1
0,68 %
0,68 %
učitelkou
1
0,68 %
0,68 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy jsem "za školou" nebyl/a na otázku 6. Vynechával jste konkrétní předměty?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy jsem "za školou" nebyl na otázku 12. Věděli rodiče o vaši absenci?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy jsem "za školou" nebyl na otázku 14. Jak se o vašem záškoláctví rodiče dozvěděli?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy jsem "za školou" nebyl/a na otázku 5. S kým jste byl/a „za školou“?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy jsem "za školou" nebyl/a na otázku 4. Proč jste „ za školu“ šel/šla?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nikdy na otázku 3. Byl/a jste někdy místo vyučování na ZŠ „za školou“?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jakého jste pohlaví?
2. Setkal/a jste se na ZŠ se záškoláctvím?
3. Byl/a jste někdy místo vyučování na ZŠ „za školou“?
4. Proč jste „ za školu“ šel/šla?
5. S kým jste byl/a „za školou“?
6. Vynechával jste konkrétní předměty?
7. Jaké jste měl/a studijní výsledky?
8. Chodil jste rád do školy?
9. Měl jste ve třídě dobrého kamaráda?
10. Měli jste ve třídě přátelský kolektiv?
11. Žil jste s oběma rodiči v jedné domácnosti?
12. Věděli rodiče o vaši absenci?
13. Jaká byla jejich reakce?
14. Jak se o vašem záškoláctví rodiče dozvěděli?
15. Jak se absence omluvila?
16. Když se záškoláctví prozradilo, byla učitelova reakce dostatečná?
17. Myslíte si, že potrestání bylo účinné?
18. Ten kdo chodí za školu:
19. Navštěvoval jste pravidelně kroužek (mimoškolní činnost) nebo sportovní aktivity?
20. Mluvil s námi učitel o důsledcích záškoláctví? Zúčastnil/a jsem se nějaké přednášky o záškoláctví?
21. Byl jsem dostatečně seznámen s důsledky záškoláctví? Věděl jsem jaký má záškoláctví dopad, a jaký mě čeká trest, pokud se dopustím záškoláctví?
22. Pokud jsem měl ve škole problém, věděl jsem, na koho se můžu ve škole obrátit?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jakého jste pohlaví?
2. Setkal/a jste se na ZŠ se záškoláctvím?
3. Byl/a jste někdy místo vyučování na ZŠ „za školou“?
4. Proč jste „ za školu“ šel/šla?
5. S kým jste byl/a „za školou“?
6. Vynechával jste konkrétní předměty?
7. Jaké jste měl/a studijní výsledky?
8. Chodil jste rád do školy?
9. Měl jste ve třídě dobrého kamaráda?
10. Měli jste ve třídě přátelský kolektiv?
11. Žil jste s oběma rodiči v jedné domácnosti?
12. Věděli rodiče o vaši absenci?
13. Jaká byla jejich reakce?
14. Jak se o vašem záškoláctví rodiče dozvěděli?
15. Jak se absence omluvila?
16. Když se záškoláctví prozradilo, byla učitelova reakce dostatečná?
17. Myslíte si, že potrestání bylo účinné?
18. Ten kdo chodí za školu:
19. Navštěvoval jste pravidelně kroužek (mimoškolní činnost) nebo sportovní aktivity?
20. Mluvil s námi učitel o důsledcích záškoláctví? Zúčastnil/a jsem se nějaké přednášky o záškoláctví?
21. Byl jsem dostatečně seznámen s důsledky záškoláctví? Věděl jsem jaký má záškoláctví dopad, a jaký mě čeká trest, pokud se dopustím záškoláctví?
22. Pokud jsem měl ve škole problém, věděl jsem, na koho se můžu ve škole obrátit?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.