Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zatraktivnění značky mpú

Zatraktivnění značky mpú

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Černíková
Šetření:22. 11. 2012 - 20. 12. 2012
Počet respondentů:6
Počet otázek (max/průměr):19 / 19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, touto cestou bych Vás chtěla poprosit o vyplnění dotazníku na téma Zatraktivnění značky MPÚ pro potenciální klienty. Výsledky tohoto dotazníku pak poslouží pro mou diplomovou práci. Jeho vyplnění je naprosto anonymní a nezabere Vám více než několik minut. Předem děkuji za Váš čas a ochotu

Odpovědi respondentů

1. Znáte spořitelní družstvo MPU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano350 %50 %  
Ne350 %50 %  

Graf

2. Jak dlouho již víte o MPU? (Prosím o zodpovězení ty, kteří v předchozí otázce zaškrtli možnost „ano“. V opačném případě pokračujte otázkou číslo 3.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám organizaci350 %50 %  
1 – 2 roky233,33 %33,33 %  
méně než rok116,67 %16,67 %  

Graf

3. Jaký máte postoj k MPU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální466,67 %66,67 %  
kladný116,67 %16,67 %  
Když nevím, co to je, jak k tomu mohu mít postoj? Nauč se dělat dotazníky.116,67 %16,67 %  

Graf

4. Jaká další spořitelní družstva znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Creditas233,33 %33,33 %  
WPB Capital116,67 %16,67 %  
Jednota116,67 %16,67 %  
žádné116,67 %16,67 %  
žádná116,67 %16,67 %  

Graf

5. Které peněžní instituce využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
KB233,33 %33,33 %  
ČESKÁ SPOŘITELNA233,33 %33,33 %  
žádné116,67 %16,67 %  
FIO BANKA116,67 %16,67 %  

Graf

6. V čem je pro Vás konkurence atraktivnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
univerzálnost instituce466,67 %66,67 %  
bankomaty466,67 %66,67 %  
renomé organizace350 %50 %  
přístup ke klientům233,33 %33,33 %  
výhodnější podmínky233,33 %33,33 %  
parkování116,67 %16,67 %  
Jiné116,67 %16,67 %  
atraktivnější nabídka produktů116,67 %16,67 %  
výše úroků116,67 %16,67 %  

Graf

7. Co si myslíte o MPU, jako o spořitelním družstvu a jeho tradicích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné350 %50 %  
jsou klasické233,33 %33,33 %  
odrážejí rodinnou atmosféru233,33 %33,33 %  
respektují dobu minulou116,67 %16,67 %  

Graf

8. Víte, jaká je aktuální nabídka ročních úrokových sazeb při vkladu 15 000 Kč u MPU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4,1 %233,33 %33,33 %  
3,5 %233,33 %33,33 %  
3,7 %116,67 %16,67 %  
3,9 %116,67 %16,67 %  

Graf

9. Uvažujete o členství v MPU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne583,33 %83,33 %  
Nevím116,67 %16,67 %  

Graf

10. Co by Vás zaujalo, pro vstup do MPU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nabídka produktů466,67 %66,67 %  
Internetové bankovnictví350 %50 %  
Renomé233,33 %33,33 %  
Parkoviště233,33 %33,33 %  
Jiné116,67 %16,67 %  
Počet poboček116,67 %16,67 %  
Počet bankomatů116,67 %16,67 %  

Graf

11. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru peněžní instituce? Označte prosím maximálně pět prvků dle důležitosti jako ve škole: 1 = nejdůležitější prvek, 5 = nejméně důležitý prvek.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pověst značky466,67 %66,67 %  
Předchozí zkušenost se značkou350 %50 %  
Poplatky350 %50 %  
Nabídka produktů350 %50 %  
Známost značky233,33 %33,33 %  
Počet bankomatů233,33 %33,33 %  
Výše úroku233,33 %33,33 %  
Parkoviště116,67 %16,67 %  
Jiné116,67 %16,67 %  
Internetové bankovnictví116,67 %16,67 %  

Graf

12. Rozhodujete se o peněžní instituci také na základě její právní formy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne583,33 %83,33 %  
Ano116,67 %16,67 %  

Graf

13. Je pro Vás důležité označení: „BANKA“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne466,67 %66,67 %  
Ano233,33 %33,33 %  

Graf

14. Slyšeli jste o úsilí MPU na transformaci družstva na banku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne466,67 %66,67 %  
Ano233,33 %33,33 %  

Graf

15. Co odpovídá Vaší představě o pojmu „značka“? Seřaďte prosím dle důležitosti jako ve škole: 1 = nejdůležitější prvek, 5 = nejméně důležitý prvek.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Garance kvality466,67 %66,67 %  
Spolehlivost instituce466,67 %66,67 %  
Renomé350 %50 %  
Identifikace produktu233,33 %33,33 %  
Logo / symbolika233,33 %33,33 %  
Zajímám se o značky (image)116,67 %16,67 %  
Nezajímám se o značky (benevolence)116,67 %16,67 %  

Graf

16. Z jakých zdrojů byste preferovali získávání informací o nových produktech MPU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet350 %50 %  
Tiskoviny (magazíny, časopisy, noviny)233,33 %33,33 %  
Jiné233,33 %33,33 %  
Letáky116,67 %16,67 %  
Doporučení od známých116,67 %16,67 %  

Graf

17. Jak hodnotíte značku MPU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám názor466,67 %66,67 %  
Kladně233,33 %33,33 %  

Graf

18. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž466,67 %66,67 %  
Žena233,33 %33,33 %  

Graf

19. Kolik Vám je let? (Prosím o uvedení pouze pro potřeby vyhodnocování.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 40466,67 %66,67 %  
41 – 45233,33 %33,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Černíková, M.Zatraktivnění značky mpú (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://zatraktivneni-znacky-mpu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.