Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zavedení nového výrobku do stávajícího sortimentu.

Zavedení nového výrobku do stávajícího sortimentu.

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Jandurová
Šetření:28. 03. 2013 - 04. 04. 2013
Počet respondentů:75
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den jsem studentka Technické univerzity v Liberci a studuji obor Textilní marketing. Chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku, který by mi měl pomoci rozhodnout o zavedení nového výrobku do stávajícího sortimentu zboží pro Textilforum. Dotazník není dlouhý zabere asi tak 7 minut. Předem Vám děkuji za pomoc .

Odpovědi respondentů

1. Jaké preferujete textilní výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bavlněné6080 %80 %  
Funkční prádlo1216 %16 %  
Syntetické22,67 %2,67 %  
Vlněné11,33 %1,33 %  

Graf

2. Šijete si sami své výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7093,33 %93,33 %  
Ano56,67 %6,67 %  

Graf

3. V jaké finanční kategorii nejčastěji nakupujete materiál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500Kč/m23952 %52 %  
Cena látky není rozhodující2634,67 %34,67 %  
do 800Kč/m2810,67 %10,67 %  
500Kč/m211,33 %1,33 %  
nad 800Kč/m211,33 %1,33 %  

Graf

4. Znáte pojem Bio bavlna?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4661,33 %61,33 %  
Ne2938,67 %38,67 %  

Graf

5. Koupili jste si někdy výrobek či látku, která by nesla označení Bio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4762,67 %62,67 %  
Ano2837,33 %37,33 %  

Graf

6. Co je pro Vás rozhodující při koupi textilního výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Funkčnost ( savost potu, prodyšnost…)3648 %48 %  
Cena3648 %48 %  
Nezávadnost pro alergiky (případně pro kojence)22,67 %2,67 %  
Šetrnost k životnímu prostředí (Při výrobě výrobku)11,33 %1,33 %  

Graf

7. Je pro Vás důležitý vzhled a modernost výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7194,67 %94,67 %  
Ne45,33 %5,33 %  

Graf

8. Kde nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V maloobchod2533,33 %33,33 %  
Ve specializovaných prodejnách.1925,33 %25,33 %  
Ve velkoobchodech.1824 %24 %  
na internetu1317,33 %17,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké preferujete textilní výrobky?

2. Šijete si sami své výrobky?

3. V jaké finanční kategorii nejčastěji nakupujete materiál?

4. Znáte pojem Bio bavlna?

5. Koupili jste si někdy výrobek či látku, která by nesla označení Bio?

6. Co je pro Vás rozhodující při koupi textilního výrobku?

7. Je pro Vás důležitý vzhled a modernost výrobku?

8. Kde nejčastěji nakupujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké preferujete textilní výrobky?

2. Šijete si sami své výrobky?

3. V jaké finanční kategorii nejčastěji nakupujete materiál?

4. Znáte pojem Bio bavlna?

5. Koupili jste si někdy výrobek či látku, která by nesla označení Bio?

6. Co je pro Vás rozhodující při koupi textilního výrobku?

7. Je pro Vás důležitý vzhled a modernost výrobku?

8. Kde nejčastěji nakupujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jandurová, M.Zavedení nového výrobku do stávajícího sortimentu. (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://zavedeni-noveho-vyrobku-do-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.