Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
dostává se Vám do rukou dotazník, jehož cílem je vyhodnotit Váš názor na zavedení školného na veřejných vysokých školách (dále jen VŠ) a zjistit jakou částku byste byli ochotni případně zaplatit za rok studia Vámi zvoleného oboru. Dotazník je anonymní a jeho vyplnění Vám zabere max. 10 minut.
Odpovědi respondentů
1. Zaznamenal/a jste z médií informaci o zavedení školného na VŠ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
168
98,25 %
98,25 %
ne
3
1,75 %
1,75 %
2. V současnosti studuji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [střední odborná škola → otázka č. 3, gymnázium → otázka č. 3, střední odborné učiliště s maturitou → otázka č. 3, nástavbové studium → otázka č. 3, vyšší odborná škola → otázka č. 4, bakalářský stupeň → otázka č. 4, magisterský stupeň → otázka č. 4, doktorandské studium → otázka č. 4, jiné → otázka č. 4].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
bakalářský stupeň
83
48,54 %
48,54 %
magisterský stupeň
51
29,82 %
29,82 %
gymnázium
10
5,85 %
5,85 %
jiné
9
5,26 %
5,26 %
střední odborná škola
6
3,51 %
3,51 %
vyšší odborná škola
6
3,51 %
3,51 %
doktorandské studium
4
2,34 %
2,34 %
nástavbové studium
1
0,58 %
0,58 %
střední odborné učiliště s maturitou
1
0,58 %
0,58 %
3. Představte si, že jste absolventem střední školy a vybíráte si VŠ. Bude výše školného hrát roli ve volbě studovaného oboru
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
11
61,11 %
6,43 %
ne
7
38,89 %
4,09 %
4. Jaký bude/byl hlavní důvod ke studiu na VŠ:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vyšší vzdělání = lepší uplatnění na trhu práce
119
69,59 %
69,59 %
zájem o obor
33
19,3 %
19,3 %
prodloužit si tzv. „studentský život“
11
6,43 %
6,43 %
přání rodičů
3
1,75 %
1,75 %
všechny výše uvedené faktory
1
0,58 %
0,58 %
titul Ing., který se mi může v budoucnu hodit
1
0,58 %
0,58 %
nic
1
0,58 %
0,58 %
rozšířit si záběr
1
0,58 %
0,58 %
získat určitý sociální status
1
0,58 %
0,58 %
5. Souhlasím se zavedením školného:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
98
57,31 %
57,31 %
ano
73
42,69 %
42,69 %
6. Vyberte max. 3 důvody, proč nesouhlasíte se zavedením školného?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
studium na VŠ je i bez školného dosti nákladné
85
86,73 %
49,71 %
splácení školného po ukončení VŠ ohrozí můj budoucí rodinný rozpočet
54
55,1 %
31,58 %
vzdělání by mělo být bezplatné
49
50 %
28,65 %
kvalita výuky není nadprůměrná
36
36,73 %
21,05 %
rodinný rozpočet patří do kategorie nízkopříjmových vrstev obyvatelstva
28
28,57 %
16,37 %
průměrná doba splácení a úrok z půjčky není prozatím stanoven
9
9,18 %
5,26 %
jiné
7
7,14 %
4,09 %
7. Jaká forma školného by byla pro Vás nejvhodnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
odložené školné - splátka po absolvování studia buď určitým procentem z platu nebo po dosažení určitého platového ohodnocení (zpravidla průměrný plat)
56
32,75 %
32,75 %
přímé školné - s přímou vazbou za každý semestr nebo školní rok
32
18,71 %
18,71 %
spoření na studia (obdoba stavebního spoření)
30
17,54 %
17,54 %
variabilně - školné si stanoví sama škola
19
11,11 %
11,11 %
paušálně - pro všechny typy škol stejná výše
13
7,6 %
7,6 %
studentská půjčka
10
5,85 %
5,85 %
žádná
3
1,75 %
1,75 %
žádné školné
2
1,17 %
1,17 %
žádné
2
1,17 %
1,17 %
bezplatné
1
0,58 %
0,58 %
předplatit si studium jednorázovou částkou
1
0,58 %
0,58 %
zadna! Pokud se skolne zavede na VS se neprihlasim
1
0,58 %
0,58 %
nic
1
0,58 %
0,58 %
8. Výše školného by se měla odvíjet podle:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
kvality výuky a vyučujících
53
30,99 %
30,99 %
jednotná částka pro všechny studenty
44
25,73 %
25,73 %
příjmů rodiny
40
23,39 %
23,39 %
studovaného oboru
30
17,54 %
17,54 %
náročnosti výuky, počtu exkurzí apod.
1
0,58 %
0,58 %
bezplatné
1
0,58 %
0,58 %
příjem rodiny a zároveň podle oboru
1
0,58 %
0,58 %
nic
1
0,58 %
0,58 %
9. Za školní rok jsem ochotna / ochoten zaplatit:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 5 000 Kč
80
46,78 %
46,78 %
5 001-10 000 Kč
50
29,24 %
29,24 %
10 001-15 000 Kč
28
16,37 %
16,37 %
více než 15 001 Kč
13
7,6 %
7,6 %
10. Školné by se mělo platit po semestrech, nikoliv ročně.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
83
48,54 %
48,54 %
spíše souhlasím
52
30,41 %
30,41 %
nevím
15
8,77 %
8,77 %
nesouhlasím
11
6,43 %
6,43 %
spíše nesouhlasím
10
5,85 %
5,85 %
11. Studenti, kteří překročí standardní dobu studia, by měli platit více.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
51
29,82 %
29,82 %
souhlasím
51
29,82 %
29,82 %
spíše nesouhlasím
31
18,13 %
18,13 %
nesouhlasím
29
16,96 %
16,96 %
nevím
9
5,26 %
5,26 %
12. Opakovaný zápis studenta na stejné, příp. jiné VŠ by měl být postihnut dvojnásobnou výší školného.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nesouhlasím
65
38,01 %
38,01 %
spíše nesouhlasím
55
32,16 %
32,16 %
spíše souhlasím
23
13,45 %
13,45 %
nevím
18
10,53 %
10,53 %
souhlasím
10
5,85 %
5,85 %
13. Zavedením školného se zvýší motivace studentů k řádnému studiu.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
66
38,6 %
38,6 %
souhlasím
40
23,39 %
23,39 %
spíše nesouhlasím
26
15,2 %
15,2 %
nesouhlasím
25
14,62 %
14,62 %
nevím
14
8,19 %
8,19 %
14. Za kvalitní výuku jsem ochotna / ochoten si připlatit.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
51
29,82 %
29,82 %
souhlasím
47
27,49 %
27,49 %
nevím
29
16,96 %
16,96 %
spíše nesouhlasím
25
14,62 %
14,62 %
nesouhlasím
19
11,11 %
11,11 %
15. Výnosy ze školného by měly být určeny na stipendia nejlepších studentů, vybavení učeben a ne platy pedagogů.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
57
33,33 %
33,33 %
spíše souhlasím
47
27,49 %
27,49 %
spíše nesouhlasím
31
18,13 %
18,13 %
nevím
19
11,11 %
11,11 %
nesouhlasím
17
9,94 %
9,94 %
16. Výnosy ze školného by měly plynout do školního rozpočtu a jejich přerozdělování by mělo být v kompetenci dané školy.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
71
41,52 %
41,52 %
souhlasím
51
29,82 %
29,82 %
nevím
23
13,45 %
13,45 %
spíše nesouhlasím
15
8,77 %
8,77 %
nesouhlasím
11
6,43 %
6,43 %
17. Myslíte si, že cílem zavedení školného je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
funkce regulátoru zájemců o studium (tzv. „věčný student“)
100
58,48 %
58,48 %
zvýšení příjmů škol
81
47,37 %
47,37 %
bariéra dosáhnout vysokoškolské vzdělání pro studenty z nízkopříjmových rodin
42
24,56 %
24,56 %
zpřístupnění vzdělání pouze studentům z majetnějších vrstev obyvatelstva
40
23,39 %
23,39 %
jiné
21
12,28 %
12,28 %
podpora bankovního systému
17
9,94 %
9,94 %
18. V případě, že školy nezavedou školné, souhlasíte s tím, aby se při zápisu platilo tzv. „zápisné“
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
90
52,63 %
52,63 %
ano
75
43,86 %
43,86 %
záleží na dalších faktorech, např. výši, cíli atd.
1
0,58 %
0,58 %
ne, není v nich rozdíl
1
0,58 %
0,58 %
podle toho kolik
1
0,58 %
0,58 %
Záleží na ceně
1
0,58 %
0,58 %
nevím, co je zápisné
1
0,58 %
0,58 %
podle částky
1
0,58 %
0,58 %
19. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
131
76,61 %
76,61 %
muž
40
23,39 %
23,39 %
20. Váš současný studijní obor
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
manažersko-ekonomický
10
5,85 %
5,85 %
Finance
9
5,26 %
5,26 %
ekonomika a management
8
4,68 %
4,68 %
Cestovní ruch
6
3,51 %
3,51 %
ekonomie
6
3,51 %
3,51 %
Gymnázium
4
2,34 %
2,34 %
Manažersko ekonomický
4
2,34 %
2,34 %
finance a řízení
4
2,34 %
2,34 %
Veřejná správa
3
1,75 %
1,75 %
Všeobecné gymnázium
3
1,75 %
1,75 %
ostatní odpovědi
ekonomika a podnikani Provoz a ekonomika Evropská agrární diplomacie Ekonomika Obchodní akademie Veřejná ekonomika a správa ekonomický Informační management hotelnictví sociální pedagogika informatika Marketingová komunikace Marketingove komunikace strojírenství diplomacie EI a biologie politologie Marketing a obchod Veřejná ekonomika PODNIKÁNÍ A ADMINISTRATIVA ekonomika - finance Manaersko-ekonomický ekonomika management Sociálně ekonomický (PEF) veřejnoprávní ochrana Marketing, management Řízení a ekonomika podniku Podnikání a andministrativa Podnikání sociální ekonomie Manažersko - ekonomický energetické stroje Marketing a managemetn Ekonomika a Insolvence pedagogika Angličtina/Ekonomie Sociální a kulturní antropologie Rostlinolékařství Podnikové finance a obchod právo a právní věda Finanční podnikání strojní psychologie-sociologie Kybernetika a robotika cizi jazyky přírodní vědy- včelařství Hospodářská politika a správa-Finance Ekonomika a řízení energetiky management Všeobecná sestra Logistika a management ochrana obyvatelstva, aplikovaná tělesná výchova Učitelství pro ZŠ International Relations curak marketing management fyzika Bankovnictví žurnalistika Mezinárodnjí obchod prekladatelstvo a tlmocenie pre EU institucie tělovýchova a sport osmileté všeobecné gymnázium bankovnictví, pojišťovnictví Personální management Pojišťovnictví Ekonomie a management turismus veterinární lékařství sociální práce farmacie geografie v soucastnosti nestuduji hospodářské a politické dějiny Vysoká škola hotelová (soukromá) VOŠ cestovního ruchu MKPR FSV UK Matematika marketing, pedagogika Management cestovního ruchu Provoz a řízení myslivosti Investiční poradenství Marketing a management Psychologie právo všeobecný IT Management ve stavitelství speciální pedagogika Instaltér žádný Podnikové hospodářství sociologie - andragogika sociální geografie výpočetní matematika sociologie mezinarodni obchod Psychologie, Sociální politika a sociální práce Zahradní tvorba
114
66,67 %
66,67 %
21. Aktuální město sídla školy
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
brno
58
33,92 %
33,92 %
Praha
48
28,07 %
28,07 %
Zlín
8
4,68 %
4,68 %
Ostrava
7
4,09 %
4,09 %
jihlava
6
3,51 %
3,51 %
Karviná
4
2,34 %
2,34 %
Olomouc
4
2,34 %
2,34 %
liberec
3
1,75 %
1,75 %
Mohelnice
3
1,75 %
1,75 %
Plzeň
3
1,75 %
1,75 %
ostatní odpovědi
Hradec Králové Opava Prostějov ústí nad labem a Čelákovice šternberk london roudnice United Kingdom přerov mega curakovstvi Kladno Kralupy Košice, Slovensko kroměříž Most Karlovy Vary Třebíč Česká Lípa Břeclav žádné
27
15,79 %
15,79 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 14. Za kvalitní výuku jsem ochotna / ochoten si připlatit.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 13. Zavedením školného se zvýší motivace studentů k řádnému studiu.
odpověď ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita výuky není nadprůměrná na otázku 6. Vyberte max. 3 důvody, proč nesouhlasíte se zavedením školného?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rodinný rozpočet patří do kategorie nízkopříjmových vrstev obyvatelstva na otázku 6. Vyberte max. 3 důvody, proč nesouhlasíte se zavedením školného?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi splácení školného po ukončení VŠ ohrozí můj budoucí rodinný rozpočet na otázku 6. Vyberte max. 3 důvody, proč nesouhlasíte se zavedením školného?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi studium na VŠ je i bez školného dosti nákladné na otázku 6. Vyberte max. 3 důvody, proč nesouhlasíte se zavedením školného?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzdělání by mělo být bezplatné na otázku 6. Vyberte max. 3 důvody, proč nesouhlasíte se zavedením školného?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 13. Zavedením školného se zvýší motivace studentů k řádnému studiu.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi bariéra dosáhnout vysokoškolské vzdělání pro studenty z nízkopříjmových rodin na otázku 17. Myslíte si, že cílem zavedení školného je:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 14. Za kvalitní výuku jsem ochotna / ochoten si připlatit.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zpřístupnění vzdělání pouze studentům z majetnějších vrstev obyvatelstva na otázku 17. Myslíte si, že cílem zavedení školného je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5 000 Kč na otázku 9. Za školní rok jsem ochotna / ochoten zaplatit:
6. Vyberte max. 3 důvody, proč nesouhlasíte se zavedením školného?
odpověď studium na VŠ je i bez školného dosti nákladné:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi splácení školného po ukončení VŠ ohrozí můj budoucí rodinný rozpočet na otázku 6. Vyberte max. 3 důvody, proč nesouhlasíte se zavedením školného?
11. Studenti, kteří překročí standardní dobu studia, by měli platit více.
odpověď souhlasím:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 12. Opakovaný zápis studenta na stejné, příp. jiné VŠ by měl být postihnut dvojnásobnou výší školného.
21. Aktuální město sídla školy
odpověď brno:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi manažersko-ekonomický na otázku 20. Váš současný studijní obor
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Zaznamenal/a jste z médií informaci o zavedení školného na VŠ?
2. V současnosti studuji:
3. Představte si, že jste absolventem střední školy a vybíráte si VŠ. Bude výše školného hrát roli ve volbě studovaného oboru
4. Jaký bude/byl hlavní důvod ke studiu na VŠ:
5. Souhlasím se zavedením školného:
6. Vyberte max. 3 důvody, proč nesouhlasíte se zavedením školného?
7. Jaká forma školného by byla pro Vás nejvhodnější?
8. Výše školného by se měla odvíjet podle:
9. Za školní rok jsem ochotna / ochoten zaplatit:
10. Školné by se mělo platit po semestrech, nikoliv ročně.
11. Studenti, kteří překročí standardní dobu studia, by měli platit více.
12. Opakovaný zápis studenta na stejné, příp. jiné VŠ by měl být postihnut dvojnásobnou výší školného.
13. Zavedením školného se zvýší motivace studentů k řádnému studiu.
14. Za kvalitní výuku jsem ochotna / ochoten si připlatit.
15. Výnosy ze školného by měly být určeny na stipendia nejlepších studentů, vybavení učeben a ne platy pedagogů.
16. Výnosy ze školného by měly plynout do školního rozpočtu a jejich přerozdělování by mělo být v kompetenci dané školy.
17. Myslíte si, že cílem zavedení školného je:
18. V případě, že školy nezavedou školné, souhlasíte s tím, aby se při zápisu platilo tzv. „zápisné“
19. Vaše pohlaví
20. Váš současný studijní obor
21. Aktuální město sídla školy
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Zaznamenal/a jste z médií informaci o zavedení školného na VŠ?
2. V současnosti studuji:
3. Představte si, že jste absolventem střední školy a vybíráte si VŠ. Bude výše školného hrát roli ve volbě studovaného oboru
4. Jaký bude/byl hlavní důvod ke studiu na VŠ:
5. Souhlasím se zavedením školného:
6. Vyberte max. 3 důvody, proč nesouhlasíte se zavedením školného?
7. Jaká forma školného by byla pro Vás nejvhodnější?
8. Výše školného by se měla odvíjet podle:
9. Za školní rok jsem ochotna / ochoten zaplatit:
10. Školné by se mělo platit po semestrech, nikoliv ročně.
11. Studenti, kteří překročí standardní dobu studia, by měli platit více.
12. Opakovaný zápis studenta na stejné, příp. jiné VŠ by měl být postihnut dvojnásobnou výší školného.
13. Zavedením školného se zvýší motivace studentů k řádnému studiu.
14. Za kvalitní výuku jsem ochotna / ochoten si připlatit.
15. Výnosy ze školného by měly být určeny na stipendia nejlepších studentů, vybavení učeben a ne platy pedagogů.
16. Výnosy ze školného by měly plynout do školního rozpočtu a jejich přerozdělování by mělo být v kompetenci dané školy.
17. Myslíte si, že cílem zavedení školného je:
18. V případě, že školy nezavedou školné, souhlasíte s tím, aby se při zápisu platilo tzv. „zápisné“
19. Vaše pohlaví
20. Váš současný studijní obor
21. Aktuální město sídla školy
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.