Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Jsme studentky VŠB - TUO a rády bychom Vás poprosili o vyplnění tohoto dotazníku. Vyhodnocení informací nám poslouží jako podklad pro seminární práci do Marketingu.
Děkujeme.
Odpovědi respondentů
1. Jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
90
66,67 %
66,67 %
muž
45
33,33 %
33,33 %
2. Byl/a jste někdy obdarován/a zážitkem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
78
57,78 %
57,78 %
ano
57
42,22 %
42,22 %
3. Obdaroval/a jste někdy někoho zážitkem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
75
55,56 %
55,56 %
ne
60
44,44 %
44,44 %
4. Jakou částku byste byl/a ochoten/na dát za zážitek? (částky je uváděna v Kč)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1500 - 3000
64
47,41 %
47,41 %
3000 - 5000
45
33,33 %
33,33 %
5000 - 9000
13
9,63 %
9,63 %
0 - 1500
8
5,93 %
5,93 %
9000 a více
4
2,96 %
2,96 %
0
1
0,74 %
0,74 %
5. O jaký zážitek byste měl/a zájem z výběru? (u každého druhu zážitku jsou dány příklady)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
restaurace, hotely, kina (vouchery do různých restauracích, hotelů a kin po celé ČR v různých peněžních hodnotách)
2
1,48 %
1,48 %
rodina a děti (den s dravci, hospodyňka do domu, narozeninová oslava, safari pro celou rodinu...)
2
1,48 %
1,48 %
jiný zážitek (odlitky částí těla, zážitky se zvířaty: jízda na velbloudu a další)
2
1,48 %
1,48 %
6. Znáte nějakou firmu zabývající se darováním zážitku? Napiště její název.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neznám
11
18,03 %
8,15 %
ne
7
11,48 %
5,19 %
Allegria
6
9,84 %
4,44 %
alegria
4
6,56 %
2,96 %
zazitky.cz
3
4,92 %
2,22 %
Den jak sen
2
3,28 %
1,48 %
esennce
1
1,64 %
0,74 %
Essence
1
1,64 %
0,74 %
Daruj sen
1
1,64 %
0,74 %
Giftisimo
1
1,64 %
0,74 %
ostatní odpovědi
Je spousta firem, na jednu konkrétní si nevzpomenu zlatá rybka nezná, nestojím o prostředníka. ano, ale název si nepamatuju letiště Kyjov ne-e allegria, essence Alergia lázně Hodonín na netě je jich hromada=) daruj-darek.cz lenthai bombadarek.cz http://www.esennce.cz/ Geischa Užij si to Steza Zlín - Lázně darujsen.cz nevím www.kouzelnydarek.cz fuj :D nechci zážitek od firmy :D Užijsito, s. r. o. Firma na zážitky den jak sen, alegria alegro, den jak sen Uzijsito.cz
24
39,34 %
17,78 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi masáže (medová, thajská, lávovými kameny, bambusová, kokosová, konopná, turecká...) na otázku 5. O jaký zážitek byste měl/a zájem z výběru? (u každého druhu zážitku jsou dány příklady)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi relaxace a wellness (čokoládový odpočinek, solná jeskyně, kompletní proměna...) na otázku 5. O jaký zážitek byste měl/a zájem z výběru? (u každého druhu zážitku jsou dány příklady)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jsem:
2. Byl/a jste někdy obdarován/a zážitkem?
3. Obdaroval/a jste někdy někoho zážitkem?
4. Jakou částku byste byl/a ochoten/na dát za zážitek? (částky je uváděna v Kč)
5. O jaký zážitek byste měl/a zájem z výběru? (u každého druhu zážitku jsou dány příklady)
6. Znáte nějakou firmu zabývající se darováním zážitku? Napiště její název.
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jsem:
2. Byl/a jste někdy obdarován/a zážitkem?
3. Obdaroval/a jste někdy někoho zážitkem?
4. Jakou částku byste byl/a ochoten/na dát za zážitek? (částky je uváděna v Kč)
5. O jaký zážitek byste měl/a zájem z výběru? (u každého druhu zážitku jsou dány příklady)
6. Znáte nějakou firmu zabývající se darováním zážitku? Napiště její název.
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.