Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zážitek jako dárek

Zážitek jako dárek

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Kozáková
Šetření:03. 04. 2010 - 10. 04. 2010
Počet respondentů:135
Počet otázek (max/průměr):6 / 5.45
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Jsme studentky VŠB - TUO a rády bychom Vás poprosili o vyplnění tohoto dotazníku. Vyhodnocení informací nám poslouží jako podklad pro seminární práci do Marketingu.

Děkujeme.

Odpovědi respondentů

1. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9066,67 %66,67 %  
muž4533,33 %33,33 %  

Graf

2. Byl/a jste někdy obdarován/a zážitkem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7857,78 %57,78 %  
ano5742,22 %42,22 %  

Graf

3. Obdaroval/a jste někdy někoho zážitkem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7555,56 %55,56 %  
ne6044,44 %44,44 %  

Graf

4. Jakou částku byste byl/a ochoten/na dát za zážitek? (částky je uváděna v Kč)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1500 - 30006447,41 %47,41 %  
3000 - 50004533,33 %33,33 %  
5000 - 9000139,63 %9,63 %  
0 - 1500 85,93 %5,93 %  
9000 a více42,96 %2,96 %  
0 10,74 %0,74 %  

Graf

5. O jaký zážitek byste měl/a zájem z výběru? (u každého druhu zážitku jsou dány příklady)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
adrenalinové zážitky (zorbing, tandemový seskok, paragliding, bungee jumping...)2820,74 %20,74 %  
auto-moto (jízda hummerem, škola smyku, pilot formule...)1712,59 %12,59 %  
zážitkové pobyty (lázně, lyžovací víkend, pivní lázně, víkend na zámku, na jachtě, na ranči...)1712,59 %12,59 %  
relaxace a wellness (čokoládový odpočinek, solná jeskyně, kompletní proměna...)1410,37 %10,37 %  
zážitky ve vzduchu (let balónem, kluzákem, tryskáčem, akrobatický let...)128,89 %8,89 %  
sport (skákací boty, bobová dráha, paintball, den na jachtě, vodní lyžování...)128,89 %8,89 %  
masáže (medová, thajská, lávovými kameny, bambusová, kokosová, konopná, turecká...)118,15 %8,15 %  
romantika (večer v obřím akváriu, plavba na luxusní jachtě, jízda v kočáru...)85,93 %5,93 %  
hobby (kurz vaření, dabing, ošetřovatel v ZOO, kovboj, modelka, traktorista...)53,7 %3,7 %  
gurmánské zážitky (večeře v krápníkové jeskyni, středověká žranice, vlastoruční vaření piva, tajemství japonského sushi...)53,7 %3,7 %  
restaurace, hotely, kina (vouchery do různých restauracích, hotelů a kin po celé ČR v různých peněžních hodnotách)21,48 %1,48 %  
rodina a děti (den s dravci, hospodyňka do domu, narozeninová oslava, safari pro celou rodinu...)21,48 %1,48 %  
jiný zážitek (odlitky částí těla, zážitky se zvířaty: jízda na velbloudu a další)21,48 %1,48 %  

Graf

6. Znáte nějakou firmu zabývající se darováním zážitku? Napiště její název.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám1118,03 %8,15 %  
ne711,48 %5,19 %  
Allegria69,84 %4,44 %  
alegria46,56 %2,96 %  
zazitky.cz34,92 %2,22 %  
Den jak sen23,28 %1,48 %  
esennce11,64 %0,74 %  
Essence11,64 %0,74 %  
Daruj sen11,64 %0,74 %  
Giftisimo11,64 %0,74 %  
ostatní odpovědi Je spousta firem, na jednu konkrétní si nevzpomenu
zlatá rybka
nezná, nestojím o prostředníka.
ano, ale název si nepamatuju
letiště Kyjov
ne-e
allegria, essence
Alergia
lázně Hodonín
na netě je jich hromada=)
daruj-darek.cz lenthai bombadarek.cz
http://www.esennce.cz/
Geischa
Užij si to
Steza Zlín - Lázně
darujsen.cz
nevím
www.kouzelnydarek.cz
fuj :D nechci zážitek od firmy :D
Užijsito, s. r. o.
Firma na zážitky
den jak sen, alegria
alegro, den jak sen
Uzijsito.cz
2439,34 %17,78 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jsem:

  • odpověď žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi masáže (medová, thajská, lávovými kameny, bambusová, kokosová, konopná, turecká...) na otázku 5. O jaký zážitek byste měl/a zájem z výběru? (u každého druhu zážitku jsou dány příklady)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi relaxace a wellness (čokoládový odpočinek, solná jeskyně, kompletní proměna...) na otázku 5. O jaký zážitek byste měl/a zájem z výběru? (u každého druhu zážitku jsou dány příklady)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem:

2. Byl/a jste někdy obdarován/a zážitkem?

3. Obdaroval/a jste někdy někoho zážitkem?

4. Jakou částku byste byl/a ochoten/na dát za zážitek? (částky je uváděna v Kč)

5. O jaký zážitek byste měl/a zájem z výběru? (u každého druhu zážitku jsou dány příklady)

6. Znáte nějakou firmu zabývající se darováním zážitku? Napiště její název.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem:

2. Byl/a jste někdy obdarován/a zážitkem?

3. Obdaroval/a jste někdy někoho zážitkem?

4. Jakou částku byste byl/a ochoten/na dát za zážitek? (částky je uváděna v Kč)

5. O jaký zážitek byste měl/a zájem z výběru? (u každého druhu zážitku jsou dány příklady)

6. Znáte nějakou firmu zabývající se darováním zážitku? Napiště její název.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kozáková, Š.Zážitek jako dárek (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://zazitek-jako-darek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.