Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou oboru Cestovní ruch na Vysoké škole obchodní a následující dotazník byl vytvořen za účelem zjištění informací o teambuildingu a jeho spojení se zážitkovým turismem. Dotazníkové šetření je součástí mé bakalářské práce "Zážitková turistika jako nástroj teambuildingu" a je pro respondenty zcela anonymní.
Prosím Vás proto o pár minut Vašeho času a o vyplnění následujícího dotazníku.
Děkuji za spolupráci
Lucie Storchová
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
65
60,75 %
60,75 %
muž
42
39,25 %
39,25 %
2. Věková skupina:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 25 let
34
31,78 %
31,78 %
26 – 35 let
29
27,1 %
27,1 %
36 – 45 let
26
24,3 %
24,3 %
46 - 55 let
15
14,02 %
14,02 %
56 let a více
3
2,8 %
2,8 %
3. Co si představíte pod pojmem zážitková teambuildingová akce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sportovní program (zimní sporty, vodní sporty)
38
35,51 %
35,51 %
adrenalinový program
33
30,84 %
30,84 %
wellness pobyt
15
14,02 %
14,02 %
kulturní akce (např. divadelní představení, koncert)
15
14,02 %
14,02 %
lib.
1
0,93 %
0,93 %
asi cokoliv s pracovním týmem nad rámec posezení v hospodě
1
0,93 %
0,93 %
poznávací akce
1
0,93 %
0,93 %
Nemám představu, zážitkům se přece nejde vyhnout, tak to může být cokoliv.
1
0,93 %
0,93 %
Sklípek nebo pivovar
1
0,93 %
0,93 %
blbost
1
0,93 %
0,93 %
4. Myslíte si, že prostřednictvím zážitkových teambuildingových akcí se kolektiv dokáže více stmelit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
určitě ano, prožívání emocí jednotlivými účastníky během akce je důležité
44
41,12 %
41,12 %
záleží na tom, o jakou zážitkovou akci se jedná
43
40,19 %
40,19 %
spíše ne, důležitější je samotná cílevědomá aktivita pro rozvoj týmu, než prožitky jednotlivců
20
18,69 %
18,69 %
5. Pořádá firma pro zaměstnance teambuildingové akce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
69
64,49 %
64,49 %
ne
38
35,51 %
35,51 %
6. Kolikrát do roka máte možnost se teambuildingové akce zúčastnit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
až 5x ročně
31
44,93 %
28,97 %
1x ročně
16
23,19 %
14,95 %
až 10x ročně
12
17,39 %
11,21 %
více jak 10x ročně
10
14,49 %
9,35 %
7. Kde se teambuilding většinou pořádá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nejčastěji mimo prostory firmy
33
47,83 %
30,84 %
je to půl na půl
24
34,78 %
22,43 %
nejčastěji v prostorách firmy
12
17,39 %
11,21 %
8. Jste spokojen/a s průběhem teambuildingových akcí pořádaných Vaší firmou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
33
47,83 %
30,84 %
ano, jsou připravené velmi dobře
26
37,68 %
24,3 %
spíše ne, uměl/a bych si představit lépe naplánovanou akci
9
13,04 %
8,41 %
ne, většinou nejsem spokojen
1
1,45 %
0,93 %
9. Jaký typ teambuildingu Vaše firma nejčastěji využívá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
fun/event - cílem je zprostředkovat individuální nebo týmový zážitek
29
42,65 %
27,1 %
koučink - jedná se spíše o individuální rozvoj jednotlivce nebo menší skupiny
19
27,94 %
17,76 %
teamspirit - cílem je motivovat
18
26,47 %
16,82 %
Jinými slovy chlastačka
1
1,47 %
0,93 %
alkoholový výlet :D
1
1,47 %
0,93 %
10. Jaké máte pocity po teambuildingu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dobré, akce týmu lehce pomáhá
28
40,58 %
26,17 %
skvělé, cítím se větší součástí týmu
19
27,54 %
17,76 %
žádné, nejsem si vědom, že by akce přispěla k lepšímu fungování v týmu
16
23,19 %
14,95 %
tyto akce nemám rád/a a účastním se jich, jen pokud je to opravdu nutné
6
8,7 %
5,61 %
11. O jaký teambuilding byste měl/a největší zájem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
posezení s kolegy v restauraci, vinárně,…
11
28,21 %
10,28 %
strategické a týmové soutěže
10
25,64 %
9,35 %
vzdělávání na pracovišti
4
10,26 %
3,74 %
akce pořádané v přírodě
4
10,26 %
3,74 %
vícedenní akce s volným programem
4
10,26 %
3,74 %
vzdělávání mimo pracoviště
3
7,69 %
2,8 %
o žádný
2
5,13 %
1,87 %
Žádné. Jsem zaměstnanec, ne zaměstnavatel.
1
2,56 %
0,93 %
12. Jak často byste chtěl/a, aby firma teambuilding pořádala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1x za půl roku
17
43,59 %
15,89 %
podle přání a potřeb zaměstnanců
10
25,64 %
9,35 %
1x ročně
8
20,51 %
7,48 %
každý měsíc jednu akci
4
10,26 %
3,74 %
13. Teambuilding by podle Vás měl být:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pouze dobrovolný
25
64,1 %
23,36 %
záleží na potřebách zaměstnanců
10
25,64 %
9,35 %
pouze povinný
4
10,26 %
3,74 %
14. Jaký typ výjimečného zážitku byste nejraději během teambuildingu zažil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
gurmánské zážitky
19
27,54 %
17,76 %
adrenalinové zážitky
19
27,54 %
17,76 %
sportovní zážitky
11
15,94 %
10,28 %
meditační zážitky
10
14,49 %
9,35 %
virtuální zážitky
8
11,59 %
7,48 %
Sexuální
1
1,45 %
0,93 %
je to blbost
1
1,45 %
0,93 %
15. Zprostředkovává firma teambuildingové akce spojené s výjimečnými zážitky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 16, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
39
56,52 %
36,45 %
ne
30
43,48 %
28,04 %
16. Vyhovuje Vám teambuilding pořádaný formou zážitkových akcí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, líbí se mi, že se jedná o aktivní program
28
71,79 %
26,17 %
ne, raději mám klidnější akce a nenáročný program
11
28,21 %
10,28 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi více jak 10x ročně na otázku 6. Kolikrát do roka máte možnost se teambuildingové akce zúčastnit?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to půl na půl na otázku 7. Kde se teambuilding většinou pořádá?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nejčastěji mimo prostory firmy na otázku 7. Kde se teambuilding většinou pořádá?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nejčastěji v prostorách firmy na otázku 7. Kde se teambuilding většinou pořádá?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, jsou připravené velmi dobře na otázku 8. Jste spokojen/a s průběhem teambuildingových akcí pořádaných Vaší firmou?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 8. Jste spokojen/a s průběhem teambuildingových akcí pořádaných Vaší firmou?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi fun/event - cílem je zprostředkovat individuální nebo týmový zážitek na otázku 9. Jaký typ teambuildingu Vaše firma nejčastěji využívá?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi koučink - jedná se spíše o individuální rozvoj jednotlivce nebo menší skupiny na otázku 9. Jaký typ teambuildingu Vaše firma nejčastěji využívá?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi teamspirit - cílem je motivovat na otázku 9. Jaký typ teambuildingu Vaše firma nejčastěji využívá?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobré, akce týmu lehce pomáhá na otázku 10. Jaké máte pocity po teambuildingu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi skvělé, cítím se větší součástí týmu na otázku 10. Jaké máte pocity po teambuildingu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné, nejsem si vědom, že by akce přispěla k lepšímu fungování v týmu na otázku 10. Jaké máte pocity po teambuildingu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi adrenalinové zážitky na otázku 14. Jaký typ výjimečného zážitku byste nejraději během teambuildingu zažil/a?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi gurmánské zážitky na otázku 14. Jaký typ výjimečného zážitku byste nejraději během teambuildingu zažil/a?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi meditační zážitky na otázku 14. Jaký typ výjimečného zážitku byste nejraději během teambuildingu zažil/a?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní zážitky na otázku 14. Jaký typ výjimečného zážitku byste nejraději během teambuildingu zažil/a?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Zprostředkovává firma teambuildingové akce spojené s výjimečnými zážitky?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Zprostředkovává firma teambuildingové akce spojené s výjimečnými zážitky?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, líbí se mi, že se jedná o aktivní program na otázku 16. Vyhovuje Vám teambuilding pořádaný formou zážitkových akcí?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, raději mám klidnější akce a nenáročný program na otázku 16. Vyhovuje Vám teambuilding pořádaný formou zážitkových akcí?
odpověď ne:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi posezení s kolegy v restauraci, vinárně,… na otázku 11. O jaký teambuilding byste měl/a největší zájem?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za půl roku na otázku 12. Jak často byste chtěl/a, aby firma teambuilding pořádala?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi podle přání a potřeb zaměstnanců na otázku 12. Jak často byste chtěl/a, aby firma teambuilding pořádala?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi záleží na potřebách zaměstnanců na otázku 13. Teambuilding by podle Vás měl být:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze dobrovolný na otázku 13. Teambuilding by podle Vás měl být:
15. Zprostředkovává firma teambuildingové akce spojené s výjimečnými zážitky?
odpověď ano:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, líbí se mi, že se jedná o aktivní program na otázku 16. Vyhovuje Vám teambuilding pořádaný formou zážitkových akcí?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, raději mám klidnější akce a nenáročný program na otázku 16. Vyhovuje Vám teambuilding pořádaný formou zážitkových akcí?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pohlaví:
2. Věková skupina:
3. Co si představíte pod pojmem zážitková teambuildingová akce?
4. Myslíte si, že prostřednictvím zážitkových teambuildingových akcí se kolektiv dokáže více stmelit?
5. Pořádá firma pro zaměstnance teambuildingové akce?
6. Kolikrát do roka máte možnost se teambuildingové akce zúčastnit?
7. Kde se teambuilding většinou pořádá?
8. Jste spokojen/a s průběhem teambuildingových akcí pořádaných Vaší firmou?
9. Jaký typ teambuildingu Vaše firma nejčastěji využívá?
10. Jaké máte pocity po teambuildingu?
11. O jaký teambuilding byste měl/a největší zájem?
12. Jak často byste chtěl/a, aby firma teambuilding pořádala?
13. Teambuilding by podle Vás měl být:
14. Jaký typ výjimečného zážitku byste nejraději během teambuildingu zažil/a?
15. Zprostředkovává firma teambuildingové akce spojené s výjimečnými zážitky?
16. Vyhovuje Vám teambuilding pořádaný formou zážitkových akcí?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pohlaví:
2. Věková skupina:
3. Co si představíte pod pojmem zážitková teambuildingová akce?
4. Myslíte si, že prostřednictvím zážitkových teambuildingových akcí se kolektiv dokáže více stmelit?
5. Pořádá firma pro zaměstnance teambuildingové akce?
6. Kolikrát do roka máte možnost se teambuildingové akce zúčastnit?
7. Kde se teambuilding většinou pořádá?
8. Jste spokojen/a s průběhem teambuildingových akcí pořádaných Vaší firmou?
9. Jaký typ teambuildingu Vaše firma nejčastěji využívá?
10. Jaké máte pocity po teambuildingu?
11. O jaký teambuilding byste měl/a největší zájem?
12. Jak často byste chtěl/a, aby firma teambuilding pořádala?
13. Teambuilding by podle Vás měl být:
14. Jaký typ výjimečného zážitku byste nejraději během teambuildingu zažil/a?
15. Zprostředkovává firma teambuildingové akce spojené s výjimečnými zážitky?
16. Vyhovuje Vám teambuilding pořádaný formou zážitkových akcí?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.