Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zážitková turistika jako nástroj teambuildingu

Zážitková turistika jako nástroj teambuildingu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Storchová
Šetření:07. 04. 2016 - 16. 04. 2016
Počet respondentů:107
Počet otázek (max/průměr):16 / 10.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou oboru Cestovní ruch na Vysoké škole obchodní a následující dotazník byl vytvořen za účelem zjištění informací o teambuildingu a jeho spojení se zážitkovým turismem. Dotazníkové šetření je součástí mé bakalářské práce "Zážitková turistika jako nástroj teambuildingu" a je pro respondenty zcela anonymní.

Prosím Vás proto o pár minut Vašeho času a o vyplnění následujícího dotazníku.

Děkuji za spolupráci

Lucie Storchová

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6560,75 %60,75 %  
muž4239,25 %39,25 %  

Graf

2. Věková skupina:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let3431,78 %31,78 %  
26 – 35 let2927,1 %27,1 %  
36 – 45 let2624,3 %24,3 %  
46 - 55 let1514,02 %14,02 %  
56 let a více32,8 %2,8 %  

Graf

3. Co si představíte pod pojmem zážitková teambuildingová akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportovní program (zimní sporty, vodní sporty)3835,51 %35,51 %  
adrenalinový program3330,84 %30,84 %  
wellness pobyt1514,02 %14,02 %  
kulturní akce (např. divadelní představení, koncert)1514,02 %14,02 %  
lib.10,93 %0,93 %  
asi cokoliv s pracovním týmem nad rámec posezení v hospodě10,93 %0,93 %  
poznávací akce 10,93 %0,93 %  
Nemám představu, zážitkům se přece nejde vyhnout, tak to může být cokoliv. 10,93 %0,93 %  
Sklípek nebo pivovar10,93 %0,93 %  
blbost10,93 %0,93 %  

Graf

4. Myslíte si, že prostřednictvím zážitkových teambuildingových akcí se kolektiv dokáže více stmelit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano, prožívání emocí jednotlivými účastníky během akce je důležité4441,12 %41,12 %  
záleží na tom, o jakou zážitkovou akci se jedná4340,19 %40,19 %  
spíše ne, důležitější je samotná cílevědomá aktivita pro rozvoj týmu, než prožitky jednotlivců2018,69 %18,69 %  

Graf

5. Pořádá firma pro zaměstnance teambuildingové akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6964,49 %64,49 %  
ne3835,51 %35,51 %  

Graf

6. Kolikrát do roka máte možnost se teambuildingové akce zúčastnit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
až 5x ročně3144,93 %28,97 %  
1x ročně1623,19 %14,95 %  
až 10x ročně1217,39 %11,21 %  
více jak 10x ročně1014,49 %9,35 %  

Graf

7. Kde se teambuilding většinou pořádá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nejčastěji mimo prostory firmy3347,83 %30,84 %  
je to půl na půl2434,78 %22,43 %  
nejčastěji v prostorách firmy1217,39 %11,21 %  

Graf

8. Jste spokojen/a s průběhem teambuildingových akcí pořádaných Vaší firmou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3347,83 %30,84 %  
ano, jsou připravené velmi dobře2637,68 %24,3 %  
spíše ne, uměl/a bych si představit lépe naplánovanou akci913,04 %8,41 %  
ne, většinou nejsem spokojen11,45 %0,93 %  

Graf

9. Jaký typ teambuildingu Vaše firma nejčastěji využívá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fun/event - cílem je zprostředkovat individuální nebo týmový zážitek2942,65 %27,1 %  
koučink - jedná se spíše o individuální rozvoj jednotlivce nebo menší skupiny1927,94 %17,76 %  
teamspirit - cílem je motivovat1826,47 %16,82 %  
Jinými slovy chlastačka11,47 %0,93 %  
alkoholový výlet :D11,47 %0,93 %  

Graf

10. Jaké máte pocity po teambuildingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobré, akce týmu lehce pomáhá2840,58 %26,17 %  
skvělé, cítím se větší součástí týmu1927,54 %17,76 %  
žádné, nejsem si vědom, že by akce přispěla k lepšímu fungování v týmu1623,19 %14,95 %  
tyto akce nemám rád/a a účastním se jich, jen pokud je to opravdu nutné68,7 %5,61 %  

Graf

11. O jaký teambuilding byste měl/a největší zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
posezení s kolegy v restauraci, vinárně,…1128,21 %10,28 %  
strategické a týmové soutěže1025,64 %9,35 %  
vzdělávání na pracovišti410,26 %3,74 %  
akce pořádané v přírodě410,26 %3,74 %  
vícedenní akce s volným programem410,26 %3,74 %  
vzdělávání mimo pracoviště37,69 %2,8 %  
o žádný25,13 %1,87 %  
Žádné. Jsem zaměstnanec, ne zaměstnavatel. 12,56 %0,93 %  

Graf

12. Jak často byste chtěl/a, aby firma teambuilding pořádala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za půl roku1743,59 %15,89 %  
podle přání a potřeb zaměstnanců1025,64 %9,35 %  
1x ročně820,51 %7,48 %  
každý měsíc jednu akci410,26 %3,74 %  

Graf

13. Teambuilding by podle Vás měl být:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze dobrovolný2564,1 %23,36 %  
záleží na potřebách zaměstnanců1025,64 %9,35 %  
pouze povinný410,26 %3,74 %  

Graf

14. Jaký typ výjimečného zážitku byste nejraději během teambuildingu zažil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
gurmánské zážitky1927,54 %17,76 %  
adrenalinové zážitky1927,54 %17,76 %  
sportovní zážitky1115,94 %10,28 %  
meditační zážitky1014,49 %9,35 %  
virtuální zážitky811,59 %7,48 %  
Sexuální11,45 %0,93 %  
je to blbost11,45 %0,93 %  

Graf

15. Zprostředkovává firma teambuildingové akce spojené s výjimečnými zážitky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3956,52 %36,45 %  
ne3043,48 %28,04 %  

Graf

16. Vyhovuje Vám teambuilding pořádaný formou zážitkových akcí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, líbí se mi, že se jedná o aktivní program2871,79 %26,17 %  
ne, raději mám klidnější akce a nenáročný program1128,21 %10,28 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Pořádá firma pro zaměstnance teambuildingové akce?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x ročně na otázku 6. Kolikrát do roka máte možnost se teambuildingové akce zúčastnit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi až 10x ročně na otázku 6. Kolikrát do roka máte možnost se teambuildingové akce zúčastnit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi až 5x ročně na otázku 6. Kolikrát do roka máte možnost se teambuildingové akce zúčastnit?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi více jak 10x ročně na otázku 6. Kolikrát do roka máte možnost se teambuildingové akce zúčastnit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to půl na půl na otázku 7. Kde se teambuilding většinou pořádá?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nejčastěji mimo prostory firmy na otázku 7. Kde se teambuilding většinou pořádá?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nejčastěji v prostorách firmy na otázku 7. Kde se teambuilding většinou pořádá?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, jsou připravené velmi dobře na otázku 8. Jste spokojen/a s průběhem teambuildingových akcí pořádaných Vaší firmou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 8. Jste spokojen/a s průběhem teambuildingových akcí pořádaných Vaší firmou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi fun/event - cílem je zprostředkovat individuální nebo týmový zážitek na otázku 9. Jaký typ teambuildingu Vaše firma nejčastěji využívá?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi koučink - jedná se spíše o individuální rozvoj jednotlivce nebo menší skupiny na otázku 9. Jaký typ teambuildingu Vaše firma nejčastěji využívá?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi teamspirit - cílem je motivovat na otázku 9. Jaký typ teambuildingu Vaše firma nejčastěji využívá?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobré, akce týmu lehce pomáhá na otázku 10. Jaké máte pocity po teambuildingu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi skvělé, cítím se větší součástí týmu na otázku 10. Jaké máte pocity po teambuildingu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné, nejsem si vědom, že by akce přispěla k lepšímu fungování v týmu na otázku 10. Jaké máte pocity po teambuildingu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi adrenalinové zážitky na otázku 14. Jaký typ výjimečného zážitku byste nejraději během teambuildingu zažil/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi gurmánské zážitky na otázku 14. Jaký typ výjimečného zážitku byste nejraději během teambuildingu zažil/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi meditační zážitky na otázku 14. Jaký typ výjimečného zážitku byste nejraději během teambuildingu zažil/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní zážitky na otázku 14. Jaký typ výjimečného zážitku byste nejraději během teambuildingu zažil/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Zprostředkovává firma teambuildingové akce spojené s výjimečnými zážitky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Zprostředkovává firma teambuildingové akce spojené s výjimečnými zážitky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, líbí se mi, že se jedná o aktivní program na otázku 16. Vyhovuje Vám teambuilding pořádaný formou zážitkových akcí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, raději mám klidnější akce a nenáročný program na otázku 16. Vyhovuje Vám teambuilding pořádaný formou zážitkových akcí?
  • odpověď ne:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi posezení s kolegy v restauraci, vinárně,… na otázku 11. O jaký teambuilding byste měl/a největší zájem?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za půl roku na otázku 12. Jak často byste chtěl/a, aby firma teambuilding pořádala?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi podle přání a potřeb zaměstnanců na otázku 12. Jak často byste chtěl/a, aby firma teambuilding pořádala?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi záleží na potřebách zaměstnanců na otázku 13. Teambuilding by podle Vás měl být:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze dobrovolný na otázku 13. Teambuilding by podle Vás měl být:

15. Zprostředkovává firma teambuildingové akce spojené s výjimečnými zážitky?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, líbí se mi, že se jedná o aktivní program na otázku 16. Vyhovuje Vám teambuilding pořádaný formou zážitkových akcí?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, raději mám klidnější akce a nenáročný program na otázku 16. Vyhovuje Vám teambuilding pořádaný formou zážitkových akcí?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věková skupina:

3. Co si představíte pod pojmem zážitková teambuildingová akce?

4. Myslíte si, že prostřednictvím zážitkových teambuildingových akcí se kolektiv dokáže více stmelit?

5. Pořádá firma pro zaměstnance teambuildingové akce?

6. Kolikrát do roka máte možnost se teambuildingové akce zúčastnit?

7. Kde se teambuilding většinou pořádá?

8. Jste spokojen/a s průběhem teambuildingových akcí pořádaných Vaší firmou?

9. Jaký typ teambuildingu Vaše firma nejčastěji využívá?

10. Jaké máte pocity po teambuildingu?

11. O jaký teambuilding byste měl/a největší zájem?

12. Jak často byste chtěl/a, aby firma teambuilding pořádala?

13. Teambuilding by podle Vás měl být:

14. Jaký typ výjimečného zážitku byste nejraději během teambuildingu zažil/a?

15. Zprostředkovává firma teambuildingové akce spojené s výjimečnými zážitky?

16. Vyhovuje Vám teambuilding pořádaný formou zážitkových akcí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věková skupina:

3. Co si představíte pod pojmem zážitková teambuildingová akce?

4. Myslíte si, že prostřednictvím zážitkových teambuildingových akcí se kolektiv dokáže více stmelit?

5. Pořádá firma pro zaměstnance teambuildingové akce?

6. Kolikrát do roka máte možnost se teambuildingové akce zúčastnit?

7. Kde se teambuilding většinou pořádá?

8. Jste spokojen/a s průběhem teambuildingových akcí pořádaných Vaší firmou?

9. Jaký typ teambuildingu Vaše firma nejčastěji využívá?

10. Jaké máte pocity po teambuildingu?

11. O jaký teambuilding byste měl/a největší zájem?

12. Jak často byste chtěl/a, aby firma teambuilding pořádala?

13. Teambuilding by podle Vás měl být:

14. Jaký typ výjimečného zážitku byste nejraději během teambuildingu zažil/a?

15. Zprostředkovává firma teambuildingové akce spojené s výjimečnými zážitky?

16. Vyhovuje Vám teambuilding pořádaný formou zážitkových akcí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Storchová, L.Zážitková turistika jako nástroj teambuildingu (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://zazitkovy-turismus.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.