Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zdroje neziskových organizací

Zdroje neziskových organizací

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Bejčková
Šetření:30. 10. 2013 - 18. 11. 2013
Počet respondentů:130
Počet otázek (max/průměr):24 / 23.12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:75,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník slouží jako podklad diplomové práce s tématem neziskové organizace a jejich zdroje.

Cíl soukromých neziskových organizací je „zlepšit svět“, nikoli finanční zisk.

Neziskové organizace usilují o zlepšení některé ze společenských oblastí, která není podchycena jinak. Společnosti, které chtějí zisk, se nevyplatí do těchto oblastí investovat, protože nemají na finanční zisk vliv. Definici nezikcové organizace najdete například zde

Tento dotazník nemá být testem, vyplňujte ho podle toho, co si skutečně myslíte.

Otázky jsou pro přehlednost psány v mužském rodě, ale samozřejmě se týkají stejně i žen. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8363,85 %63,85 %  
muž4736,15 %36,15 %  

Graf

2. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 25 let4232,31 %32,31 %  
26 - 30 let3728,46 %28,46 %  
31 - 40 let2620 %20 %  
51 - 60 let107,69 %7,69 %  
41 - 50 let64,62 %4,62 %  
15 - 20 let53,85 %3,85 %  
61 a více let43,08 %3,08 %  

Graf

3. Jsem z kraje:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha6449,23 %49,23 %  
Středočeský1813,85 %13,85 %  
Jihomoravský96,92 %6,92 %  
Královehradecký64,62 %4,62 %  
Ústecký64,62 %4,62 %  
Moravskoslezský64,62 %4,62 %  
Vysočina43,08 %3,08 %  
Liberecký43,08 %3,08 %  
Zlínský32,31 %2,31 %  
Jihočeský32,31 %2,31 %  
Pardubický21,54 %1,54 %  
Karlovarský21,54 %1,54 %  
Olomoucký21,54 %1,54 %  
Plzeňský10,77 %0,77 %  

Graf

4. Počet obyvatel obce/města, ve které/m žijete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha6550 %50 %  
do 10 0002720,77 %20,77 %  
10 001 - 50 0001713,08 %13,08 %  
50 001 - 100 0001410,77 %10,77 %  
100 001 - 1 000 00075,38 %5,38 %  

Graf

5. Kolik máte dětí (do 18 let)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
010379,23 %79,23 %  
21511,54 %11,54 %  
196,92 %6,92 %  
321,54 %1,54 %  
4 a více10,77 %0,77 %  

Graf

6. Jaký je počet dospělých členů domácnosti, ve které žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25441,54 %41,54 %  
32720,77 %20,77 %  
4 a více2519,23 %19,23 %  
12418,46 %18,46 %  

Graf

7. Jaký je příjem vaší domácnosti?

Součet příjmů lidí, se kterými žijete (například vaše a partnera, vaše a rodičů). Pokud je příjem nepravidelný, zkuste uvést průměr, případně odhad.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 35 tis. Kč4232,81 %32,31 %  
36 - 50 tis. Kč3225 %24,62 %  
do 20 tis. Kč2217,19 %16,92 %  
51 - 65 tis. Kč107,81 %7,69 %  
86 tis. Kč a více97,03 %6,92 %  
66 - 70 tis. Kč86,25 %6,15 %  
71 - 85 tis. Kč53,91 %3,85 %  

Graf

8. Jste ekonomicky aktivní?

pracujete, chodíte na brigády...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, mám zaměstnání na plný pracovní úvazek / svou firmu7658,46 %58,46 %  
ne2015,38 %15,38 %  
ano, mám částečný pracovní úvazek / DPP1713,08 %13,08 %  
ano, chodím na brigády1713,08 %13,08 %  

Graf

9. Přispívá vaše firma některé neziskové organizaci?

ať už firma, ve které pracujete, nebo kterou vlastníte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6046,15 %46,15 %  
ano3224,62 %24,62 %  
nevím2216,92 %16,92 %  
nepracuji1612,31 %12,31 %  

Graf

10. Máte pocit, že:

Jde o váš pocit z toho "kolik máte peněz". Jak se musíte či nemusíte omezovat.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám tak akorát6852,31 %52,31 %  
mám nedostatek peněz3829,23 %29,23 %  
mám dost peněz2418,46 %18,46 %  

Graf

11. Víte, kdo jsou skauti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, vím12596,15 %96,15 %  
ne, nevím53,85 %3,85 %  

Graf

12. Byl jste někdy skautem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8162,31 %62,31 %  
ano, stále jsem3123,85 %23,85 %  
ano, chvíli jako malé dítě1310 %10 %  
ano, byl jsem asi do dospělosti53,85 %3,85 %  

Graf

13. Je vaše dítě ve skautu?

vyplňte jen pokud máte děti

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám děti7965,83 %60,77 %  
ne3529,17 %26,92 %  
ano65 %4,62 %  

Graf

14. Přispěl jste někdy neziskové organizaci?

např. nadaci, charitě, sdružení...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, nepravidelně přispívám (občas někomu, bez pravidelnosti)4635,38 %35,38 %  
ano, výjimečně přispěji4131,54 %31,54 %  
ano, pravidelně přispívám (např. každý rok na jejich sbírce, každý měsíc trvalým příkazem...)3224,62 %24,62 %  
ne118,46 %8,46 %  

Graf

15. Pokud přispíváte, uveďte prosím neziskové organizace / sbírky, kterým jste přispěli za poslední rok.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- Domácí Hospic Jordán - os CEREBRUM - Světluška - ČCB Diakonie Rolnička - sbírka Postavme školu v Africe

- Junák - Člověk v tísni

2x psí útulek, hithit.com

AA, Amnesty International, občas zelené aktivity - stromy apod.

adopce na dálku, kapka naděje, srdíčkové dny

Adra

Adra, SVětluška,

Amnesty International, Greenpeace, Charita, Člověk v tísni, ...

Bílá pastelka, květinový den

Bílá pastelka, Světluška, Kola pro Afriku, Pomozte dětem, ADRA

Bílá pastelka, Wontanara - adopce dětí na dálku

Bývá to tak 4 až 6 organizací, kterým přispěji, ale nemám potřebu si pamatovat jejich názvy.

člověk v tísni, FOD

Člověk v tísni, Liga proti rakovině, Lékaři bez hranic

děti bez očí a nohou a tak...

Dětský domov, rakovina prsu, dar do tomboly pro zrakově postižené

DMS na povodne

GreemPeace, Amnesty International, INEX-SDA, Hnutí Duha, Kuře

greenpeace amnesty int. post bellum brmlab

Greenpeace; postavíme školu v africe ; Svetluska

Hnutí Duha Povodně 2013 Tajfun na Filipínách

Hnutí Duha - pravidelně, Pomozte dětem, Adra.

Hospic Prachatice

Charita, Světluška, Liga proti rakovině

Junák - středisko Vsetín, pravidelně při placení registračního poplatku přidáváme něco navíc Den boje proti rakovině (Květinový den) Světluška

Junák - svaz skautů a skautek ČR, Květinový den, Kuře

Junák , Člověk v tísni,

Junak Svaz skautu a skautek CR

když pominu přispívání formou DMS, pravidelně přispívám UMUN, letos poprvé také organizaci s tělesně postiženými - koupí kancelářských výrobků zpracovávaných v chráněné dílně, název bohužel nevím

koupila jsem par kurat od (?) clovek v tisni (myslim)

květinová sbírka Ligy proti rakovině,

Květinový den

Květinový den, Dobrý anděl

lékaři bez hranic

Liga proti rakovině, ADRA

Linka bezpečí (každý měsíc) (loni to byl Člověk v tísni, opět každý měsíc)

Na povodně

naše dítě

Několik adoptovaných dětí v Africe, jména organizací neznám, pouze přispívám v rámci několika kolektivů, Buldočí naděje

němá tvář, život dětem

Nepamatuji se. Splývají mi.

nepamatuji si

Nepamatuju název

Nepamatuju si, přispívám náhodně na ulici.

Nový prostor, Postavme školu v Africe

O.S. Šanta kočičí 2x

Pomozte dětem

Pomozte dětem - Kuře

pomozte detem, bila pastelka, mesickovy den

Postavme školu v Africe, Květinový den, a neustále do skuatských jednotek

Postavme školu v Africe, žluté kytičky:)

Pro arte Beuronensis

Pro-Contact, Greenpeace

Přesně si bohužel nepamatuji

Přispívám každoročně do některého z Fondů Nadace VIA, nepravidelně při každoroční sbírce NROS - Pomozte dětem a nepravidelně jednorázově Pomocným tlapkám

Psí útulek

psí útulek

Rádio Proglas

Rita - azylový psí útulek

Sbírky na psí útulky

Středisko Junáka, okres Junáka, Postavme školu v Africe, Bílá pastelka, Květinový den

Světluška, Kapka naděje, Společně proti leukémii - květinový den

Světluška, Liga proti rakovině Praha

světluška, srdíčkový den, bílá pastelka

tříkrálová sbírka, květinový den

UMUN, bohuzel nazvy dale nevim

UNICEF

unicef dětem,srdce pro děti a malování ústy

Unicef, Bily kruh

útulek pro opuštěná zvířata, občasný nákup NP

Wikipedia, Halda, nějaká sdružení pro lidi s Aspergerem, Spolek Matfyzák

Wikipedia, Nadace proti rakovině? ("květinový den"), Diecézní charita (tříkrálovská sbírka), život dětem? ("srdíčkový den"), Světluška, pravidelné i nepravidelné sbírky zaměstnavatele pro různé neziskovky (každý rok podporujeme alespoň jednu neziskovku, vybírá se příspěvek mezi zaměstnanci a zaměstnavatel částku zdvojnásobí), ...

za poslední rok nikomu

za poslední rok žádné

ZOO Praha, DMS když mě něco zaujme, ale už fakt nevím... principiálně přispívám na kontinuální koncepční práci (takže třeba Projekt Šance ano, hračky pro děti z domovů ne)

Život dětem a Světluška

Život dětem, Pomozte dětem, Světluška

16. Když jste naposledy NEchtěli přispět, bylo to protože:

Vyberte větu/y, které charakterizují vaše důvody pro NEpřispění nejlépe...

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přispívám jen důvěryhodným sbírkám, ne téhle.7257,6 %55,38 %  
Nevěřím, že se příspěvek dostane až k potřebným6048 %46,15 %  
Mám plné zuby sbírek, stále někdo něco chce.3427,2 %26,15 %  
Nemám sám dost peněz, teď si nemůžu dovolit přispět2318,4 %17,69 %  
Organizace se zabývá zbytečnou věcí1915,2 %14,62 %  
Jiné1915,2 %14,62 %  
Teď se mi nechce vytahovat peněženku / psát DMS...1310,4 %10 %  
Moje drobné by nikomu nepomohly.21,6 %1,54 %  

Graf

17. Když se rozhodnete přispět, je to zpravidla protože:

Vyberte větu/y, které charakterizují vaše důvody pro nepřispění nejlépe...

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ztotožňuji se s jejich cílem.7054,26 %53,85 %  
Na tuto sbírku přispívám každý rok.4837,21 %36,92 %  
Měl jsem dvacku v kapse, tak jim to do té kasičky hodím.2821,71 %21,54 %  
Už jsem dlouho neudělal dobrý skutek.2821,71 %21,54 %  
Líbil se mi jejich nápad na propagaci (kostým, dárek za příspěvek, plakát, reklama, hosteska..)2620,16 %20 %  
Jiné2317,83 %17,69 %  
Mám kamaráda, kterému dotyčná organizace pomohla.129,3 %9,23 %  

Graf

18. Jaké vnímáte nedostatky v obci, ve které žijete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lhostejnost lidí k sobě navzájem6853,97 %52,31 %  
velký počet bezdomovců5644,44 %43,08 %  
špinavé město (hluk, smog..)4737,3 %36,15 %  
drahé bydlení4434,92 %33,85 %  
kriminalita a nedostatek bezpečí3628,57 %27,69 %  
"mladí" kouří a mluví sprostě3326,19 %25,38 %  
lidé nemají práci3023,81 %23,08 %  
nedostatek kultury2419,05 %18,46 %  
nemůžete tu nic udělat, aby o tom každý nevěděl2318,25 %17,69 %  
nedostatek sportovních akcí1511,9 %11,54 %  
nezvladatelná komunita1310,32 %10 %  
děti si nemají kde hrát (hřiště, parky..)118,73 %8,46 %  
chudoba75,56 %5,38 %  

Graf

19. Kterou z těchto organizací znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Junák - svaz skautů a skautek ČR6552 %50 %  
Skaut ČR4233,6 %32,31 %  
Nevím4032 %30,77 %  
Junák ČR1612,8 %12,31 %  
Junák - český skaut129,6 %9,23 %  

Graf

20. Považujete skauting za smysluplné trávení volného času?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10782,31 %82,31 %  
nevím1612,31 %12,31 %  
ne75,38 %5,38 %  

Graf

21. Když se řekne "dítě jde do skautu", co si představíte, že tam může dělat?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

aktivní program na družinové schůzce

BÝT V PŘÍRODĚ S PARTOU LIDÍ, UČIT SE KAŽDODENNÍM DOVEDNOSTEM, KTERÉ MŮŽE VYUŽÍT V PRAXI

cokoliv

Cokoliv co vedení oddílu naplánuje.

dělat uzly a lovit bobříky :-) vlastně moc nevím

dobrodružství

Dozvědět se nové věci o přírodě. Trávit čas třeba výrobou krmítek, a jiných důležitých věcí pro zvířátka. Potkat nové kamarády.

Hlavně spojení s přírodou, pomocí druhým, trávení společeného volného času.

hraje hry a učí se praktickým dovednostem

hrát hry, chodit na výlety do přírody, organizovaně pomáhat potřebným, učit se morseovku, vázat uzly...

Hrát hry, učit se zajímavosti o přírodě, zábava s kamarády

hrát hry, vzdělávat se, bavit se, učit se užitečné věci do života jak nebýt bačkora a umět nasekat dříví a rozdělat oheň a postavit stan... :)

hrát na kytaru, jezdit na výlety, stanovat, učit se pomáhat atd.

Hrát různé hry,poznávat přírodu,lidi,svět..

Hrat si v kolektivu, a naucit se byt lepsim clovekem. Naucit se vztahu k lidem a prirode.

Hrát si venku či v klubovně, trávit čas s kamarády

hry venku i v klubovně, učí se novým věcem, utužuje kamarádské vztahy, ..

hry zaměřené na vzdělávání a sebepoznání, výchova ke křesťanství, předávání základů slušného chování

chlastat a kourit pokud zrovna neni na programu hrani pohybovych her venku, vylet do blizkeho lesa, zkouseni ze znalosti lesni moudrosti, trenovani prvni pomoci, vyrabeni zajimavych veci z beznych predmetu, natlakova charitativni akce, nenatlakova charitativni akce, priprava tabora.

chodit na vylety ucit se prezit v prirode kamaradstvi, zivotni a moralni zasady pomahat v okoli

chodit na výlety, učit se vázat uzly a rozdělávat oheň v přírodě, seznamovat se s přírodou a jak se v ní chovat a jak v ní přežít...

Jde na schůzku oddílu, kde hraje hry, nenáročnou formou se vzdělává a tráví čas v bezpečném a slušném prostředí a přitom s kamarády, nesedí doma u počítače.

jde poznávat přírodu v okolí

Je to dotazník nebo slohová práce?

Jelikož jsem skautská vedoucí, tak vím přesně :) Osobní rozvoj dítěte, hry, rukodělky, pomoc ostatním, učení se vzájemné toleranci, týmové hry na podporu spolupráce, vše, co dítě potřebuje do praktického života, úcta k přírodě a pobyt v ní, výlety, zajímavá místa, hry, aktivity, ...

jezdit na vylety

jit do skautu?

kamarádi - parta, prázdniny - tábor, dovednosti pro život

Kdysi to bylo komplexní rozvíjení znalostí, dovedností a fyzické aktivity zaměřené na přírodu a zodpovědnost založenou na určitém duchovním přesahu. Dnes přesně nevím, ale mám pocit, že obé se vytrácí a skaut se pozápadňuje na jednorázové zážitky, aktivity, které někdo připraví a dítě zkonzumuje. Ale doufám, že skautu křivdím.

kempovat, učit se v přírodě (rozpoznávat květiny, zvířata, stromy), ekologie, atd.

může získat kamarády, učí se pomáhat, lásce k přírodě,...

najít přátele, naučit se kupu praktických věcí, být v kolektivu, poznat přírodu, hrát si, setkat se s odpovědností, být veden k tomu, aby byl lepší člověk, trávit odpoledne a víkendy smysluplně

Naučí se něco o přírodě. Hodí se to třeba na táboráky anebo vícedenní výlety se školou :). Tak je lepší umět postavit stan, než to někoho dělat za sebe.

Naučí se spolupracovat v kolektivu, najde si kamarády, naučí se zajimavé věci, bude častěji na čerstvém vzduchu, na prázdniny vypadne z domova :) Sám jsem nezažil, ale jestli je to jako ve Foglarovkách, tak se také naučí být empatickým, jak k ostatním lidem, tak k přírodě.

naučit se být prospěšný sobě a společnosti

naučit se nové věci, spolupráce ve skupině, může trávit čas venku a dělá věci, které ho baví

Něco jako na dětském letním táboře, učit se o přírodě, hrát hry, chodit na výlety, dělat uzly, šifry atd.

Neuvěřitelné širokou škálu činnosti

parta a prilezitost :-)

píčoviny

pobíhat po lese

pobyt a práce v přírodě a v klubovně,pomoc potřebným

poletuje po lese

Poznávat přírodu a chodit na výlety.

prakticky cokoliv, co by někomu mohlo přijít jako dobrý nápad

Prochazky a aktivity v prirode

prozivat ruzne zážitky, hrat hry, utuzovat pratelstvi, ucit se nove dovednosti, v neposledni rade pozitivni ovlivneni hodnot ditete

přesně nevím

příroda, sebekázeň, kolektiv, spolupráce, křesťanská morálka - ...

rozvíjení myšlení, orientačního smyslu, učení se solidarity a týmového ducha, postarat se sám o sebe, dělat dobré skutky

rozvíjet se

rozvíjet se v různých oblastech dovedností, sportovat, učit se slušnému chování jeden k druhému

různé hry s kamarády, aby uměl spolupracovat v kolektivu, učení se - třeba morseovky, nějaké míčové hry, vlajky, něco o zemi; plnění bobříků

Různé sportovní a umělecké činnosti, život v přírodě (bushcraft), výroba různých věcí... někdy tak, aby to zároveň byla užitečná činnost (jako čištění lesa nebo sázení stromů)

sbírat bobry

setkat se se stejně naladěnými vrstevníky; nechat se vést a inspirovat staršími nebo zkušenějšími lidmi, hledat v nich vzory; hrát si a učit se různým dovednostem zajímavějším a interaktivnějším způsobem, než je tomu ve škole; poznat jiný druh autority; specifickým způsobem se učit vnímat svět kolem sebe s vyzdvihnutím skautských hodnot, které by ovšem svou podstatou ve většině případů měly být obecně platné i mimo skautskou komunitu

seznamovat se s detmi stejneho veku, chodit do prirody a jezdit na vylety, ucit se o prirode a historii, poznavat nove veci, vyrabet ruzne predmety, ktere muze v prirode pouzit, ucit se proc jsou dulezita pravidla a zodpovednosti

skaut beru jako každý jiný zájmový "kroužek", kde se věnují dětem, který má blíž k přírodě, učí děti různým věcem

Smysluplné strávení času, poznávání nových věcí.

smysluplně tráví volný čas, věnuje se ochraně přírody, sportuje, dělá turistiku a kempování, je vedeno k úctě navzájem, k životnímu prostředí...

socializace, společenské chování, začlenění do skupiny, učení se novým dovednostem, zábava, návrat k přírodě atd.

Spolupráce s ostatími, překonávání sama sebe, poznávání "světa" kolem sebe, hry atd. Jsem skautský vedoucí, tak bych tu mohl jmenovat asi do večera :-)

sportovat, něco tvořit, učit se, hrát si s kamarády, někomu pomáhat, bavit se...

spoustu užitečných věcí, které se jinak nenaučí, etice a morálce

stává se lepším člověkem :)

stavět ohníček, vázat uzly

stavět stany na táboře

táboření v přírodě

to co my jsme dělali v pionýru,zájmové kroužky atd...

Totéž co v Pionýru

Totéž co v pionýru- učit se ohleduplnosti k jiným, získávat sociální dovednosti, zabývat se svými zájmy ve společnosti soběrovných, poznávat přírodu- možná i historii (Předpokládám, že gtam chybí kulůturní vzdělávání)

trávení volného času v přírodě, v komunitě, která má nějaký zájem o přírodu, hrát hry, chodit na výlety, učit se hrou

trávit aktivně čas v přírodě

uci se o prirode, socialni kontakt s jinymi detmi

učí se chránit přírodu a její zdroje

učí se o přírodě a pobytu v přírodě, hraje hry s ostatními dětmi, tráví volný čas mimo rušné město

učí se o přírodě, vázání uzlů, morseovku - doufám, protože já se tam naučila jen pít a kouřit

učí se žít v přírodě a s přírodou pospolu

učit se o přírodě, o společnosti... hrát hry...

učit se poznávat přírodu, kamarádství, pracovat, různé zábavné hry, výlety,vařit.......

Učit se přátelství, znát přírodu, etické chování, otužování i psychické, pobyt venku, různé dovednosti apod.

Učit se spolupráci, být všestranně aktivní.

Učit se žít v přírodě a ve společnosti.

úplně cokoli - záleží, co dělá oddíl, do kterého přichází

uplně cokoliv :-)

v našem kraji se vedoucí hodně zabývají politikou - takže bych tam dítě nikdy nedala

Vedl jsem skautský oddíl, takže mám představu :)

Veškeré volnočasové aktivity převážně v přírodě

viz Skautská srdce

Volnočasové aktivity dětí, především v přírodě, pod vedením lidí které jim jsou schopni vštípit morální hodnoty, pocit sounáležitosti a zodpovědnosti. Alespoń doufám.

všechno :D

všechno, co dělá u nás v oddíle:)

Výpravy, tábory, příroda, morseovka, atd...

Zabavit se ve spojitosti s prirodnim bohatstvim a naucit se par chytrych rad pro preziti

zajímavé a užitečné věci. Smysluplně ztrávý svůj volný čas

Zažívat dobrodružství i učit se novým věcem v kolektivu stejně starých lidí. Smysluplné trávení volného času.

22. Cíl skautské organizace (Junák - svaz skautů a skautek ČR) je všeobecný rozvoj mladých lidí (duševní, fyzický, ...). Zdá se vám to smysluplné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12092,31 %92,31 %  
nevím75,38 %5,38 %  
ne32,31 %2,31 %  

Graf

23. Přispěli byste (a jakou formou) na činnost skautů, aby mohli naplňovat jejich cíl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, nějakou pomocí (např. naprogramoval bych jim web, odvezu jim materiál na tábor jen za cenu benzínu, nechám jim sklep na materiál, ...)5945,38 %45,38 %  
ano, koupil bych si výrobek od malých skautů4635,38 %35,38 %  
ne3426,15 %26,15 %  
ano, preferoval bych finanční příspěvek3325,38 %25,38 %  

Graf

24. Měla by územní samospráva (stát, kraje...) přispívat na činnost skautů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7759,23 %59,23 %  
nevím3123,85 %23,85 %  
ne2216,92 %16,92 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jsem z kraje:

  • odpověď Praha:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 4. Počet obyvatel obce/města, ve které/m žijete:

4. Počet obyvatel obce/města, ve které/m žijete:

  • odpověď Praha:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 3. Jsem z kraje:

12. Byl jste někdy skautem?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 - 60 let na otázku 2. Váš věk:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 20. Považujete skauting za smysluplné trávení volného času?

13. Je vaše dítě ve skautu?

  • odpověď nemám děti:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, chodím na brigády na otázku 8. Jste ekonomicky aktivní?

19. Kterou z těchto organizací znáte?

  • odpověď Junák - svaz skautů a skautek ČR:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, stále jsem na otázku 12. Byl jste někdy skautem?
  • odpověď Skaut ČR:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Junák ČR na otázku 19. Kterou z těchto organizací znáte?

23. Přispěli byste (a jakou formou) na činnost skautů, aby mohli naplňovat jejich cíl?

  • odpověď ano, nějakou pomocí (např. naprogramoval bych jim web, odvezu jim materiál na tábor jen za cenu benzínu, nechám jim sklep na materiál, ...):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, stále jsem na otázku 12. Byl jste někdy skautem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Váš věk:

3. Jsem z kraje:

4. Počet obyvatel obce/města, ve které/m žijete:

5. Kolik máte dětí (do 18 let)?

6. Jaký je počet dospělých členů domácnosti, ve které žijete?

7. Jaký je příjem vaší domácnosti?

8. Jste ekonomicky aktivní?

9. Přispívá vaše firma některé neziskové organizaci?

10. Máte pocit, že:

11. Víte, kdo jsou skauti?

12. Byl jste někdy skautem?

13. Je vaše dítě ve skautu?

14. Přispěl jste někdy neziskové organizaci?

16. Když jste naposledy NEchtěli přispět, bylo to protože:

17. Když se rozhodnete přispět, je to zpravidla protože:

18. Jaké vnímáte nedostatky v obci, ve které žijete?

19. Kterou z těchto organizací znáte?

20. Považujete skauting za smysluplné trávení volného času?

22. Cíl skautské organizace (Junák - svaz skautů a skautek ČR) je všeobecný rozvoj mladých lidí (duševní, fyzický, ...). Zdá se vám to smysluplné?

23. Přispěli byste (a jakou formou) na činnost skautů, aby mohli naplňovat jejich cíl?

24. Měla by územní samospráva (stát, kraje...) přispívat na činnost skautů?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Váš věk:

3. Jsem z kraje:

4. Počet obyvatel obce/města, ve které/m žijete:

5. Kolik máte dětí (do 18 let)?

6. Jaký je počet dospělých členů domácnosti, ve které žijete?

7. Jaký je příjem vaší domácnosti?

8. Jste ekonomicky aktivní?

9. Přispívá vaše firma některé neziskové organizaci?

10. Máte pocit, že:

11. Víte, kdo jsou skauti?

12. Byl jste někdy skautem?

13. Je vaše dítě ve skautu?

14. Přispěl jste někdy neziskové organizaci?

16. Když jste naposledy NEchtěli přispět, bylo to protože:

17. Když se rozhodnete přispět, je to zpravidla protože:

18. Jaké vnímáte nedostatky v obci, ve které žijete?

19. Kterou z těchto organizací znáte?

20. Považujete skauting za smysluplné trávení volného času?

22. Cíl skautské organizace (Junák - svaz skautů a skautek ČR) je všeobecný rozvoj mladých lidí (duševní, fyzický, ...). Zdá se vám to smysluplné?

23. Přispěli byste (a jakou formou) na činnost skautů, aby mohli naplňovat jejich cíl?

24. Měla by územní samospráva (stát, kraje...) přispívat na činnost skautů?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bejčková, H.Zdroje neziskových organizací (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://zdroje-nno.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.