Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Želatinové bonbóny

Želatinové bonbóny

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Michlickova
Šetření:30. 03. 2010 - 06. 04. 2010
Počet respondentů:92
Počet otázek (max/průměr):11 / 11.09
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník bude součástí přípravy pro vypracovaní margetingové strategie pro firmu Nestlé (příprava na hodinu marketingu). Cílem je zjistit preference spotřebitelů a na základě těchto preferencí upravit námi vybranou strategii.

Odpovědi respondentů

1. Máte rádi želatinové bonbóny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6569,89 %70,65 %  
Spíše ano1819,35 %19,57 %  
Ne66,45 %6,52 %  
Spíše ne44,3 %4,35 %  

Graf

2. Jak často nakupujete želatinové bonbóny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Asi 1x měsíčně3436,56 %36,96 %  
Méně často3436,56 %36,96 %  
Asi 1x týdně2021,51 %21,74 %  
Častěji55,38 %5,43 %  

Graf

3. Jakou značku upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Haribo3537,63 %38,04 %  
Je mi to jedno2627,96 %28,26 %  
Jojo2324,73 %25 %  
nic66,45 %6,52 %  
Katje33,23 %3,26 %  

Graf

4. Plánujete dopředu koupi těchto výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, vždy se rozhoduji až na místě5761,29 %61,96 %  
Spíše ne2931,18 %31,52 %  
Spíše ano66,45 %6,52 %  
Ano, vždy11,08 %1,09 %  

Graf

5. Podle jakých kritérií se rozhodujete o koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť6772,04 %72,83 %  
Nízká cena3840,86 %41,3 %  
Výhodné balení (typu 3+1 zdarma)1819,35 %19,57 %  
Nízký obsah cukru/ tuku1516,13 %16,3 %  
Obal1415,05 %15,22 %  
Vzpomínky na dětství1313,98 %14,13 %  
Vždy kupuji stejný výrobek1212,9 %13,04 %  
Reklama88,6 %8,7 %  
Vysoký obsah vitamínů77,53 %7,61 %  
Nevím66,45 %6,52 %  
Možnost výhry44,3 %4,35 %  
oznacene odpovedi myslim vseobecne.11,08 %1,09 %  
složení11,08 %1,09 %  
přírodní barviva a aromata11,08 %1,09 %  
Vzhled bonbónů11,08 %1,09 %  
nekupuji11,08 %1,09 %  
když neobsahují želatinu11,08 %1,09 %  
musí se jednat o želatinu z hovězího dobytka11,08 %1,09 %  
Kvalita11,08 %1,09 %  

Graf

6. Co vám vadí u výrobků značky Jojo (i v případě, že je kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obal je příliš zaměřený na děti1920,43 %20,65 %  
Příliš sladké1819,35 %19,57 %  
Nevím1819,35 %19,57 %  
Příliš malé balení1819,35 %19,57 %  
Příliš mnoho umělých barviv1617,2 %17,39 %  
Kazí se z nich zuby1516,13 %16,3 %  
Tloustne se po nich1415,05 %15,22 %  
Vysoká cena1010,75 %10,87 %  
nic33,23 %3,26 %  
želatina22,15 %2,17 %  
nic mi nevadí22,15 %2,17 %  
mnoho zlutych kyselejsich medvidku11,08 %1,09 %  
málo kyselé11,08 %1,09 %  
obsahuji neco, z ceho mi nasledne "trnou" zuby :(11,08 %1,09 %  
nekupuji11,08 %1,09 %  
někdy jsou tvrdé11,08 %1,09 %  
Nechutnají mi, jsou "chemické"11,08 %1,09 %  
Jsou příliš měkké11,08 %1,09 %  
od každého něco11,08 %1,09 %  
konzistence medvírdků-moc měkké11,08 %1,09 %  
nic, preferuji jinou značku11,08 %1,09 %  
nechutnají tak jako jiné11,08 %1,09 %  
vepřová želatina11,08 %1,09 %  
moc měkkné narozdíl od haribo11,08 %1,09 %  

Graf

7. Jste věrni jednomu druhu želatinových bonbónů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obvykle kupuji stejný druh, ale když mě něco zaujme, vyzkoušim to4952,69 %53,26 %  
Rád/a obměňuji2526,88 %27,17 %  
Nevím1313,98 %14,13 %  
Ano, kupuji vždy stejný druh66,45 %6,52 %  

Graf

8. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6974,19 %75 %  
Muž2425,81 %26,09 %  

Graf

9. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-255660,22 %60,87 %  
26-351212,9 %13,04 %  
0-171212,9 %13,04 %  
36-4588,6 %8,7 %  
46-5555,38 %5,43 %  

Graf

10. Vzdělání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské 4651,11 %50 %  
Vysokoškolské3437,78 %36,96 %  
Základní/ vyučení1011,11 %10,87 %  

Graf

11. Zaměstnání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student6165,59 %66,3 %  
Zaměstnán2425,81 %26,09 %  
V domácnosti (na mateřské apod.)44,3 %4,35 %  
Nezaměstnaný22,15 %2,17 %  
Soukromý podnikatel22,15 %2,17 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak často nakupujete želatinové bonbóny?

  • odpověď Méně často:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 7. Jste věrni jednomu druhu želatinových bonbónů?

11. Zaměstnání

  • odpověď Student:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-17 na otázku 9. Věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte rádi želatinové bonbóny?

2. Jak často nakupujete želatinové bonbóny?

3. Jakou značku upřednostňujete?

4. Plánujete dopředu koupi těchto výrobků?

5. Podle jakých kritérií se rozhodujete o koupi?

6. Co vám vadí u výrobků značky Jojo (i v případě, že je kupujete?

7. Jste věrni jednomu druhu želatinových bonbónů?

8. Pohlaví

9. Věk

10. Vzdělání

11. Zaměstnání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte rádi želatinové bonbóny?

2. Jak často nakupujete želatinové bonbóny?

3. Jakou značku upřednostňujete?

4. Plánujete dopředu koupi těchto výrobků?

5. Podle jakých kritérií se rozhodujete o koupi?

6. Co vám vadí u výrobků značky Jojo (i v případě, že je kupujete?

7. Jste věrni jednomu druhu želatinových bonbónů?

8. Pohlaví

9. Věk

10. Vzdělání

11. Zaměstnání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Michlickova, L.Želatinové bonbóny (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://zelatinove-bonbony.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.