Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím o vyplnění dotazníku na téma Zeleného marketingu v kosmetickém průmyslu.
Hlavním cílem výzkumu je zjistit, jestli je zákazník při výběru kosmetiky ovlivněn skutečností, že existují zelené (přírodní) varianty kosmetických produktů a co ho k jejímu používání vede. Vedlejším cílem je nalézt důvody, proč spotřebitelé přírodní kosmetiku nevyužívají a identifikovat bariéry při nákupu těchto výrobků. Výsledky průzkumu budou použity pro bakalářskou práci.
Tento dotazník je určen pro všechny muže i ženy, kteří používají kosmetické přípravky a zejména přírodní kosmetiku.
Dle odpovědi na první otázku budete odpovídat na 15 nebo 11 otázek, takže Vám dotazník nezabere mnoho času.
Předem děkuji za vyplnění.
Jana Mikolášová, studentka Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava
Odpovědi respondentů
1. Upřednostňujete při výběru a nákupu kosmetiky její přírodní variantu před konvenční?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
132
58,67 %
58,67 %
ne
93
41,33 %
41,33 %
2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
šetrnější k pokožce/vlasům
104
78,2 %
46,22 %
věřím, že má lepší dopad na životní prostředí než konvenční kosmetika
70
52,63 %
31,11 %
vyšší kvalita
60
45,11 %
26,67 %
alergie na složky konvenční kosmetiky
37
27,82 %
16,44 %
příjemnější vůně
31
23,31 %
13,78 %
účinnější
26
19,55 %
11,56 %
Ekologie
1
0,75 %
0,44 %
nechci chem. sračky
1
0,75 %
0,44 %
V otazce č.3 mate vetsinu znacek, ktere bych nedovolila pouzit ani manzelovi. Yves rocher je drogerka, Lush je sice cerstva kosmetika,ale plna sulfatu, silikonu a parabenu, tedy ma do prirody daleko. Oriflame uz snad ani nemyslite vazne?
1
0,75 %
0,44 %
Nebývajú testované na zvieratách
1
0,75 %
0,44 %
netestovani na zvířatech
1
0,75 %
0,44 %
Přírodní pro me znamena, ze opravdu prirodu setri, tudiz jenom kosmetika, ktera netestuje na zviratech
1
0,75 %
0,44 %
bez chemie
1
0,75 %
0,44 %
Lze si dohledat složení a původ
1
0,75 %
0,44 %
ještě bych upřesnila, že používám kosmetiku non toxic, ne vše přírodní je opravdu přírodní
1
0,75 %
0,44 %
etické důvody
1
0,75 %
0,44 %
3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Manufaktura
111
84,09 %
49,33 %
Yves Rocher
106
80,3 %
47,11 %
Oriflame
73
55,3 %
32,44 %
Weleda
71
53,79 %
31,56 %
Havlíkova přírodní apotéka
66
50 %
29,33 %
Saloos
62
46,97 %
27,56 %
Lush
52
39,39 %
23,11 %
L’occitane
45
34,09 %
20 %
Purity Vision
37
28,03 %
16,44 %
Natura Siberica
34
25,76 %
15,11 %
Dr. Hauschka
32
24,24 %
14,22 %
Love Beauty and Planet
23
17,42 %
10,22 %
The Body Shop
23
17,42 %
10,22 %
Korres
18
13,64 %
8 %
MARK
11
8,33 %
4,89 %
4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vegan
85
64,39 %
37,78 %
Leaping Bunny (netestováno na zvířatech)
55
41,67 %
24,44 %
Natrue
53
40,15 %
23,56 %
CPK, CPK bio
41
31,06 %
18,22 %
Ecocert
28
21,21 %
12,44 %
žádnou
26
19,7 %
11,56 %
BDIH
9
6,82 %
4 %
5. Kromě přírodní kosmetiky kupujete i bio potraviny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
72
54,55 %
32 %
ne
60
45,45 %
26,67 %
6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vyšší cena
116
87,88 %
51,56 %
špatná dostupnost
50
37,88 %
22,22 %
nedostatečná propagace
43
32,58 %
19,11 %
nízká znalost certifikace
25
18,94 %
11,11 %
neexistence produktu, který by měl vlastnosti neekologického
13
9,85 %
5,78 %
Žádný neznám.
1
0,76 %
0,44 %
Drogerie prodavaji bohuzel plevel. Verim, ze lide by radi vybrali neco lepsiho, jenze kde si maji vyzkouset vuni, prohlednout obal, starsi i zakoupit? Starsi generace neobjednava, ale chodi nakupovat. Navic - v reklamach se o tom nemluvi, proc asi? Aby nahodou lidi nechteli kupovat neco lepsiho, nez ropu za par korun.
1
0,76 %
0,44 %
konvenční produkty si hrají na přírodní
1
0,76 %
0,44 %
Greenwashing. Např. Yves Rocher nemá s přírodou nic společného.
1
0,76 %
0,44 %
Neznalost lidi (neví co si dávají na pokožku v případě konvenční kosmetiky)
1
0,76 %
0,44 %
není pro mě problematické
1
0,76 %
0,44 %
Presvedceni, ze je opravdu prirodni
1
0,76 %
0,44 %
7. Kde nejčastěji nakupujete přírodní kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
internet
47
35,61 %
20,89 %
prodejna konkrétní značky
43
32,58 %
19,11 %
drogerie
42
31,82 %
18,67 %
8. Je pro Vás snadné zjistit informace o přírodní kosmetice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Některé informace jsou těžko zjistitelné a komunikace by mohla být lepší.
68
51,52 %
30,22 %
Ano, informace jsou dobře dostupné a je dostatečně komunikováno, že jde o přírodní (ekologický) produkt.
59
44,7 %
26,22 %
Ne, informace je téměř nemožné najít, skutečnost, že se jedná o přírodní produkt není téměř komunikována.
5
3,79 %
2,22 %
9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sociální sítě
111
84,09 %
49,33 %
webové stránky
92
69,7 %
40,89 %
televize
47
35,61 %
20,89 %
časopisy
47
35,61 %
20,89 %
veletrhy
34
25,76 %
15,11 %
10. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1
48
36,36 %
21,33 %
3
35
26,52 %
15,56 %
2
34
25,76 %
15,11 %
4
8
6,06 %
3,56 %
5
7
5,3 %
3,11 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.1
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
0.98
Směrodatná odchylka:
0.99
Medián:
2
Modus:
1
11. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
Pozn.: zeleně – pro dobro přírody, nezatěžovat ji v důsledku svého chování.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jsem zastánce recyklace, ale ekologie není mojí prioritou. „Zeleně“ se chovám, pokud mi to vyhovuje.
53
40,15 %
23,56 %
Jsem silný zastánce ekologie, ale vidím mnoho překážek pro „zelené“ chování. Ekologické problémy jsou příliš velké, abych jej mohl(a) vyřešit.
48
36,36 %
21,33 %
Jsem silný zastánce ekologie, až ekologický aktivista. Pro „zelené“ chování spatřuji minimum překážek.
18
13,64 %
8 %
O životní prostředí mám silné obavy, ale nemám možnost jednat ku jeho prospěchu.
9
6,82 %
4 %
Životní prostředí nevnímám jako zásadní problém, firmy mu pomáhají dostatečně. Nemám tedy potřebu jednat „zeleně“.
3
2,27 %
1,33 %
Ekologické problémy registruji, ale nezajímá mě to. Odmítám názory na ochranu přírody – tyto postoje i chování jsou mi naprosto cizí.
1
0,76 %
0,44 %
12. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
112
84,21 %
49,78 %
muž
21
15,79 %
9,33 %
13. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 29
67
50,38 %
29,78 %
30 - 39
33
24,81 %
14,67 %
40 - 49
16
12,03 %
7,11 %
méně než 20
10
7,52 %
4,44 %
50 - 59
6
4,51 %
2,67 %
60 a více
1
0,75 %
0,44 %
14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské/vyšší odborné
62
46,62 %
27,56 %
středoškolské s maturitou
54
40,6 %
24 %
středoškolské bez maturity
10
7,52 %
4,44 %
základní/zatím žádné
7
5,26 %
3,11 %
15. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 000 - 29 000
45
33,83 %
20 %
méně než 10 000
29
21,8 %
12,89 %
10 000 - 19 000
29
21,8 %
12,89 %
30 000 - 39 000
20
15,04 %
8,89 %
40 000 - 49 000
7
5,26 %
3,11 %
50 000 a více
3
2,26 %
1,33 %
16. Proč nepoužíváte přírodní kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vyšší cena
45
48,39 %
20 %
neznalost přírodní alternativy
33
35,48 %
14,67 %
nevěřím, že jsou tyto výrobky lepší pro životní prostředí
25
26,88 %
11,11 %
nižší účinnost
20
21,51 %
8,89 %
špatná dostupnost
13
13,98 %
5,78 %
nižší kvalita
8
8,6 %
3,56 %
při srovnatelné kvalitě nevidím výhodu
1
1,08 %
0,44 %
krátká doba trvanlivosti, nejsem schopný tak rychle spotřebovat celé balení
1
1,08 %
0,44 %
Nepoužívám téměř žádnou, mám jeden přírodní krém, který jsem dostala (pozn. poslední ot.: jsem student, nevydělávám vůbec)
1
1,08 %
0,44 %
Tak nějak prostě věřím víc chemii
1
1,08 %
0,44 %
Je mi jedno, jaká ta kosmetika je
1
1,08 %
0,44 %
Vadí mi parfemace
1
1,08 %
0,44 %
většinou používám již vyzkoušené a osvědčené produkty
1
1,08 %
0,44 %
nezamýšlela jsem se nad tím
1
1,08 %
0,44 %
Nepoužívám kosmetiku
1
1,08 %
0,44 %
Pouzivam i prirodni kosmetiku, i konvencni, podle toho jake ucinky pro plet potrebuji.
1
1,08 %
0,44 %
Pohodlnost
1
1,08 %
0,44 %
Neresim to
1
1,08 %
0,44 %
To že je něco přírodní neznamená že je lepší je to jen marketing, výrobou a navrhování kosmetiky se živím takže do této problematikyvidim s orientují se v ni
1
1,08 %
0,44 %
17. Jaké důvody by Vás přesvědčily pro používání přírodní kosmetiky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nižší cena
41
44,09 %
18,22 %
větší informovanost
39
41,94 %
17,33 %
lepší dostupnost
23
24,73 %
10,22 %
žádné
23
24,73 %
10,22 %
důkazy, že taková kosmetiky nezatěžuje životní prostředí
22
23,66 %
9,78 %
silnější propagace
13
13,98 %
5,78 %
18. Jaké certifikáty jste zaznamenali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vegan
56
60,22 %
24,89 %
žádnou
32
34,41 %
14,22 %
Leaping Bunny (netestováno na zvířatech)
18
19,35 %
8 %
Natrue
13
13,98 %
5,78 %
CPK, CPK bio
11
11,83 %
4,89 %
Ecocert
8
8,6 %
3,56 %
19. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
drogerie
69
74,19 %
30,67 %
internet
16
17,2 %
7,11 %
prodejna konkrétní značky
8
8,6 %
3,56 %
20. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
32
34,41 %
14,22 %
5
21
22,58 %
9,33 %
2
16
17,2 %
7,11 %
4
12
12,9 %
5,33 %
1
12
12,9 %
5,33 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
3.16
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.5
Směrodatná odchylka:
1.22
Medián:
3
Modus:
3
21. Kupujete bio potraviny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
69
74,19 %
30,67 %
ano
24
25,81 %
10,67 %
22. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
Pozn.: zeleně – pro dobro přírody, nezatěžovat ji v důsledku svého chování.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jsme zastánce recyklace, ale ekologie není mojí prioritou. „Zeleně“ se chovám, pokud mi to vyhovuje.
48
51,61 %
21,33 %
Jsem silný zastánce ekologie, ale vidím mnoho překážek pro „zelené“ chování. Ekologické problémy jsou příliš velké, abych jej mohl(a) vyřešit.
25
26,88 %
11,11 %
O životní prostředí mám silné obavy, ale nemám možnost jednat ku jeho prospěchu.
7
7,53 %
3,11 %
Životní prostředí nevnímám jako zásadní problém, firmy mu pomáhají dostatečně. Nemám tedy potřebu jednat „zeleně“.
7
7,53 %
3,11 %
Ekologické problémy registruji, ale nezajímá mě to. Odmítám názory na ochranu přírody – tyto postoje i chování jsou mi naprosto cizí.
6
6,45 %
2,67 %
23. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
64
68,82 %
28,44 %
muž
29
31,18 %
12,89 %
24. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 29
49
52,69 %
21,78 %
30 - 39
22
23,66 %
9,78 %
40 - 49
9
9,68 %
4 %
50 - 59
5
5,38 %
2,22 %
méně než 20
5
5,38 %
2,22 %
60 a více
3
3,23 %
1,33 %
25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské s maturitou
44
47,31 %
19,56 %
vysokoškolské/vyšší odborné
42
45,16 %
18,67 %
středoškolské bez maturity
4
4,3 %
1,78 %
základní/zatím žádné
3
3,23 %
1,33 %
26. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 000 - 29 000
30
32,26 %
13,33 %
méně než 10 000
23
24,73 %
10,22 %
10 000 - 19 000
16
17,2 %
7,11 %
50 000 a více
12
12,9 %
5,33 %
30 000 - 39 000
7
7,53 %
3,11 %
40 000 - 49 000
5
5,38 %
2,22 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Upřednostňujete při výběru a nákupu kosmetiky její přírodní variantu před konvenční?
odpověď ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi alergie na složky konvenční kosmetiky na otázku 2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemnější vůně na otázku 2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi šetrnější k pokožce/vlasům na otázku 2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi účinnější na otázku 2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší kvalita na otázku 2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dr. Hauschka na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Havlíkova přírodní apotéka na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Korres na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’occitane na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Love Beauty and Planet na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lush na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Manufaktura na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi MARK na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Natura Siberica na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oriflame na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Purity Vision na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Saloos na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi The Body Shop na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weleda na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yves Rocher na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi CPK, CPK bio na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ecocert na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Leaping Bunny (netestováno na zvířatech) na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Natrue na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vegan na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Kromě přírodní kosmetiky kupujete i bio potraviny?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Kromě přírodní kosmetiky kupujete i bio potraviny?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečná propagace na otázku 6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neexistence produktu, který by měl vlastnosti neekologického na otázku 6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká znalost certifikace na otázku 6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatná dostupnost na otázku 6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší cena na otázku 6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogerie na otázku 7. Kde nejčastěji nakupujete přírodní kosmetiku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 7. Kde nejčastěji nakupujete přírodní kosmetiku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodejna konkrétní značky na otázku 7. Kde nejčastěji nakupujete přírodní kosmetiku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, informace jsou dobře dostupné a je dostatečně komunikováno, že jde o přírodní (ekologický) produkt. na otázku 8. Je pro Vás snadné zjistit informace o přírodní kosmetice?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Některé informace jsou těžko zjistitelné a komunikace by mohla být lepší. na otázku 8. Je pro Vás snadné zjistit informace o přírodní kosmetice?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi časopisy na otázku 9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sociální sítě na otázku 9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi veletrhy na otázku 9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi webové stránky na otázku 9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 10. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem silný zastánce ekologie, ale vidím mnoho překážek pro „zelené“ chování. Ekologické problémy jsou příliš velké, abych jej mohl(a) vyřešit. na otázku 11. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem silný zastánce ekologie, až ekologický aktivista. Pro „zelené“ chování spatřuji minimum překážek. na otázku 11. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem zastánce recyklace, ale ekologie není mojí prioritou. „Zeleně“ se chovám, pokud mi to vyhovuje. na otázku 11. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 12. Jaké je Vaše pohlaví?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 39 na otázku 13. Kolik je Vám let?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40 - 49 na otázku 13. Kolik je Vám let?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 20 na otázku 13. Kolik je Vám let?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské bez maturity na otázku 14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské s maturitou na otázku 14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 000 - 19 000 na otázku 15. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 000 - 29 000 na otázku 15. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 000 - 39 000 na otázku 15. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 12. Jaké je Vaše pohlaví?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi věřím, že má lepší dopad na životní prostředí než konvenční kosmetika na otázku 2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 - 29 na otázku 13. Kolik je Vám let?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské/vyšší odborné na otázku 14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 10 000 na otázku 15. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
odpověď ne:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevěřím, že jsou tyto výrobky lepší pro životní prostředí na otázku 16. Proč nepoužíváte přírodní kosmetiku?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznalost přírodní alternativy na otázku 16. Proč nepoužíváte přírodní kosmetiku?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nižší účinnost na otázku 16. Proč nepoužíváte přírodní kosmetiku?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatná dostupnost na otázku 16. Proč nepoužíváte přírodní kosmetiku?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší cena na otázku 16. Proč nepoužíváte přírodní kosmetiku?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi důkazy, že taková kosmetiky nezatěžuje životní prostředí na otázku 17. Jaké důvody by Vás přesvědčily pro používání přírodní kosmetiky?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší dostupnost na otázku 17. Jaké důvody by Vás přesvědčily pro používání přírodní kosmetiky?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nižší cena na otázku 17. Jaké důvody by Vás přesvědčily pro používání přírodní kosmetiky?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi silnější propagace na otázku 17. Jaké důvody by Vás přesvědčily pro používání přírodní kosmetiky?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi větší informovanost na otázku 17. Jaké důvody by Vás přesvědčily pro používání přírodní kosmetiky?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 17. Jaké důvody by Vás přesvědčily pro používání přírodní kosmetiky?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi CPK, CPK bio na otázku 18. Jaké certifikáty jste zaznamenali?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Leaping Bunny (netestováno na zvířatech) na otázku 18. Jaké certifikáty jste zaznamenali?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Natrue na otázku 18. Jaké certifikáty jste zaznamenali?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vegan na otázku 18. Jaké certifikáty jste zaznamenali?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 18. Jaké certifikáty jste zaznamenali?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogerie na otázku 19. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 19. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 20. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 20. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 20. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 20. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 20. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Kupujete bio potraviny?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 21. Kupujete bio potraviny?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem silný zastánce ekologie, ale vidím mnoho překážek pro „zelené“ chování. Ekologické problémy jsou příliš velké, abych jej mohl(a) vyřešit. na otázku 22. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsme zastánce recyklace, ale ekologie není mojí prioritou. „Zeleně“ se chovám, pokud mi to vyhovuje. na otázku 22. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 23. Jaké je Vaše pohlaví?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 23. Jaké je Vaše pohlaví?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 - 29 na otázku 24. Kolik je Vám let?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 39 na otázku 24. Kolik je Vám let?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi středoškolské s maturitou na otázku 25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské/vyšší odborné na otázku 25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 000 - 19 000 na otázku 26. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 000 - 29 000 na otázku 26. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 000 a více na otázku 26. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 10 000 na otázku 26. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
odpověď šetrnější k pokožce/vlasům:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi MARK na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemnější vůně na otázku 2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi veletrhy na otázku 9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečná propagace na otázku 6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
odpověď Havlíkova přírodní apotéka:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi The Body Shop na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
odpověď Lush:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi The Body Shop na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
odpověď Manufaktura:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’occitane na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízká znalost certifikace na otázku 6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi The Body Shop na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Korres na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lush na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi neexistence produktu, který by měl vlastnosti neekologického na otázku 6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské/vyšší odborné na otázku 14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oriflame na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 10. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yves Rocher na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 12. Jaké je Vaše pohlaví?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi CPK, CPK bio na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi věřím, že má lepší dopad na životní prostředí než konvenční kosmetika na otázku 2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 000 - 39 000 na otázku 15. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
odpověď Weleda:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Purity Vision na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
odpověď Yves Rocher:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’occitane na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi neexistence produktu, který by měl vlastnosti neekologického na otázku 6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oriflame na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Love Beauty and Planet na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem zastánce recyklace, ale ekologie není mojí prioritou. „Zeleně“ se chovám, pokud mi to vyhovuje. na otázku 11. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Kromě přírodní kosmetiky kupujete i bio potraviny?
4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
odpověď Leaping Bunny (netestováno na zvířatech):
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi neexistence produktu, který by měl vlastnosti neekologického na otázku 6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
odpověď Vegan:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ecocert na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Purity Vision na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem silný zastánce ekologie, až ekologický aktivista. Pro „zelené“ chování spatřuji minimum překážek. na otázku 11. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
odpověď vyšší cena:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi The Body Shop na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 000 - 39 000 na otázku 15. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dr. Hauschka na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’occitane na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 000 - 19 000 na otázku 15. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Kromě přírodní kosmetiky kupujete i bio potraviny?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ecocert na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské/vyšší odborné na otázku 14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem silný zastánce ekologie, ale vidím mnoho překážek pro „zelené“ chování. Ekologické problémy jsou příliš velké, abych jej mohl(a) vyřešit. na otázku 11. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 7. Kde nejčastěji nakupujete přírodní kosmetiku?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi časopisy na otázku 9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi veletrhy na otázku 9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 - 29 na otázku 13. Kolik je Vám let?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lush na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi věřím, že má lepší dopad na životní prostředí než konvenční kosmetika na otázku 2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
odpověď sociální sítě:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Love Beauty and Planet na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi MARK na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi neexistence produktu, který by měl vlastnosti neekologického na otázku 6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi účinnější na otázku 2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečná propagace na otázku 6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi alergie na složky konvenční kosmetiky na otázku 2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Leaping Bunny (netestováno na zvířatech) na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem silný zastánce ekologie, až ekologický aktivista. Pro „zelené“ chování spatřuji minimum překážek. na otázku 11. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 10. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vegan na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 - 29 na otázku 13. Kolik je Vám let?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší kvalita na otázku 2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 10 000 na otázku 15. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Natrue na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lush na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Purity Vision na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi časopisy na otázku 9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi The Body Shop na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Havlíkova přírodní apotéka na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogerie na otázku 7. Kde nejčastěji nakupujete přírodní kosmetiku?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi věřím, že má lepší dopad na životní prostředí než konvenční kosmetika na otázku 2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
12. Jaké je Vaše pohlaví?
odpověď žena:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Purity Vision na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Leaping Bunny (netestováno na zvířatech) na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem silný zastánce ekologie, až ekologický aktivista. Pro „zelené“ chování spatřuji minimum překážek. na otázku 11. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 10. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weleda na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vegan na otázku 4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Havlíkova přírodní apotéka na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Saloos na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi The Body Shop na otázku 3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi veletrhy na otázku 9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečná propagace na otázku 6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi šetrnější k pokožce/vlasům na otázku 2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Kromě přírodní kosmetiky kupujete i bio potraviny?
18. Jaké certifikáty jste zaznamenali?
odpověď Vegan:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Leaping Bunny (netestováno na zvířatech) na otázku 18. Jaké certifikáty jste zaznamenali?
19. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku?
odpověď drogerie:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi špatná dostupnost na otázku 16. Proč nepoužíváte přírodní kosmetiku?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 20. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 000 a více na otázku 26. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Upřednostňujete při výběru a nákupu kosmetiky její přírodní variantu před konvenční?
2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
5. Kromě přírodní kosmetiky kupujete i bio potraviny?
6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
7. Kde nejčastěji nakupujete přírodní kosmetiku?
8. Je pro Vás snadné zjistit informace o přírodní kosmetice?
9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
10. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
11. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
12. Jaké je Vaše pohlaví?
13. Kolik je Vám let?
14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
15. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
16. Proč nepoužíváte přírodní kosmetiku?
17. Jaké důvody by Vás přesvědčily pro používání přírodní kosmetiky?
18. Jaké certifikáty jste zaznamenali?
19. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku?
20. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
21. Kupujete bio potraviny?
22. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
23. Jaké je Vaše pohlaví?
24. Kolik je Vám let?
25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
26. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Upřednostňujete při výběru a nákupu kosmetiky její přírodní variantu před konvenční?
2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?
3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?
4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?
5. Kromě přírodní kosmetiky kupujete i bio potraviny?
6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?
7. Kde nejčastěji nakupujete přírodní kosmetiku?
8. Je pro Vás snadné zjistit informace o přírodní kosmetice?
9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?
10. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
11. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
12. Jaké je Vaše pohlaví?
13. Kolik je Vám let?
14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
15. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
16. Proč nepoužíváte přírodní kosmetiku?
17. Jaké důvody by Vás přesvědčily pro používání přírodní kosmetiky?
18. Jaké certifikáty jste zaznamenali?
19. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku?
20. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)
21. Kupujete bio potraviny?
22. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?
23. Jaké je Vaše pohlaví?
24. Kolik je Vám let?
25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
26. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.