Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zelený marketing v kosmetickém průmyslu

Zelený marketing v kosmetickém průmyslu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Mikolášová
Šetření:05. 01. 2021 - 10. 02. 2021
Počet respondentů:225
Počet otázek (max/průměr):26 / 13.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

prosím o vyplnění dotazníku na téma Zeleného marketingu v kosmetickém průmyslu.

Hlavním cílem výzkumu je zjistit, jestli je zákazník při výběru kosmetiky ovlivněn skutečností, že existují zelené (přírodní) varianty kosmetických produktů a co ho k jejímu používání vede. Vedlejším cílem je nalézt důvody, proč spotřebitelé přírodní kosmetiku nevyužívají a identifikovat bariéry při nákupu těchto výrobků. Výsledky průzkumu budou použity pro bakalářskou práci. 

Tento dotazník je určen pro všechny muže i ženy, kteří používají kosmetické přípravky a zejména přírodní kosmetiku.

Dle odpovědi na první otázku budete odpovídat na 15 nebo 11 otázek, takže Vám dotazník nezabere mnoho času.

Předem děkuji za vyplnění.

 

Jana Mikolášová, studentka Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava

Odpovědi respondentů

1. Upřednostňujete při výběru a nákupu kosmetiky její přírodní variantu před konvenční?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13258,67 %58,67 %  
ne9341,33 %41,33 %  

Graf

2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
šetrnější k pokožce/vlasům10478,2 %46,22 %  
věřím, že má lepší dopad na životní prostředí než konvenční kosmetika7052,63 %31,11 %  
vyšší kvalita6045,11 %26,67 %  
alergie na složky konvenční kosmetiky3727,82 %16,44 %  
příjemnější vůně3123,31 %13,78 %  
účinnější2619,55 %11,56 %  
Ekologie10,75 %0,44 %  
nechci chem. sračky10,75 %0,44 %  
V otazce č.3 mate vetsinu znacek, ktere bych nedovolila pouzit ani manzelovi. Yves rocher je drogerka, Lush je sice cerstva kosmetika,ale plna sulfatu, silikonu a parabenu, tedy ma do prirody daleko. Oriflame uz snad ani nemyslite vazne? 10,75 %0,44 %  
Nebývajú testované na zvieratách 10,75 %0,44 %  
netestovani na zvířatech10,75 %0,44 %  
Přírodní pro me znamena, ze opravdu prirodu setri, tudiz jenom kosmetika, ktera netestuje na zviratech10,75 %0,44 %  
bez chemie10,75 %0,44 %  
Lze si dohledat složení a původ10,75 %0,44 %  
ještě bych upřesnila, že používám kosmetiku non toxic, ne vše přírodní je opravdu přírodní10,75 %0,44 %  
etické důvody10,75 %0,44 %  

Graf

3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Manufaktura11184,09 %49,33 %  
Yves Rocher10680,3 %47,11 %  
Oriflame7355,3 %32,44 %  
Weleda7153,79 %31,56 %  
Havlíkova přírodní apotéka6650 %29,33 %  
Saloos6246,97 %27,56 %  
Lush5239,39 %23,11 %  
L’occitane4534,09 %20 %  
Purity Vision3728,03 %16,44 %  
Natura Siberica3425,76 %15,11 %  
Dr. Hauschka3224,24 %14,22 %  
Love Beauty and Planet2317,42 %10,22 %  
The Body Shop2317,42 %10,22 %  
Korres1813,64 %8 %  
MARK118,33 %4,89 %  

Graf

4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vegan8564,39 %37,78 %  
Leaping Bunny (netestováno na zvířatech)5541,67 %24,44 %  
Natrue5340,15 %23,56 %  
CPK, CPK bio4131,06 %18,22 %  
Ecocert2821,21 %12,44 %  
žádnou2619,7 %11,56 %  
BDIH96,82 %4 %  

Graf

5. Kromě přírodní kosmetiky kupujete i bio potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7254,55 %32 %  
ne6045,45 %26,67 %  

Graf

6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyšší cena11687,88 %51,56 %  
špatná dostupnost5037,88 %22,22 %  
nedostatečná propagace4332,58 %19,11 %  
nízká znalost certifikace2518,94 %11,11 %  
neexistence produktu, který by měl vlastnosti neekologického139,85 %5,78 %  
Žádný neznám.10,76 %0,44 %  
Drogerie prodavaji bohuzel plevel. Verim, ze lide by radi vybrali neco lepsiho, jenze kde si maji vyzkouset vuni, prohlednout obal, starsi i zakoupit? Starsi generace neobjednava, ale chodi nakupovat. Navic - v reklamach se o tom nemluvi, proc asi? Aby nahodou lidi nechteli kupovat neco lepsiho, nez ropu za par korun.10,76 %0,44 %  
konvenční produkty si hrají na přírodní10,76 %0,44 %  
Greenwashing. Např. Yves Rocher nemá s přírodou nic společného. 10,76 %0,44 %  
Neznalost lidi (neví co si dávají na pokožku v případě konvenční kosmetiky)10,76 %0,44 %  
není pro mě problematické10,76 %0,44 %  
Presvedceni, ze je opravdu prirodni10,76 %0,44 %  

Graf

7. Kde nejčastěji nakupujete přírodní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet4735,61 %20,89 %  
prodejna konkrétní značky4332,58 %19,11 %  
drogerie4231,82 %18,67 %  

Graf

8. Je pro Vás snadné zjistit informace o přírodní kosmetice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Některé informace jsou těžko zjistitelné a komunikace by mohla být lepší.6851,52 %30,22 %  
Ano, informace jsou dobře dostupné a je dostatečně komunikováno, že jde o přírodní (ekologický) produkt.5944,7 %26,22 %  
Ne, informace je téměř nemožné najít, skutečnost, že se jedná o přírodní produkt není téměř komunikována.53,79 %2,22 %  

Graf

9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sociální sítě11184,09 %49,33 %  
webové stránky9269,7 %40,89 %  
televize4735,61 %20,89 %  
časopisy4735,61 %20,89 %  
veletrhy3425,76 %15,11 %  

Graf

10. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14836,36 %21,33 %  
33526,52 %15,56 %  
23425,76 %15,11 %  
486,06 %3,56 %  
575,3 %3,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.1
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.98
Směrodatná odchylka:0.99
Medián:2
Modus:1

Graf

11. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?

Pozn.: zeleně – pro dobro přírody, nezatěžovat ji v důsledku svého chování.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem zastánce recyklace, ale ekologie není mojí prioritou. „Zeleně“ se chovám, pokud mi to vyhovuje.5340,15 %23,56 %  
Jsem silný zastánce ekologie, ale vidím mnoho překážek pro „zelené“ chování. Ekologické problémy jsou příliš velké, abych jej mohl(a) vyřešit.4836,36 %21,33 %  
Jsem silný zastánce ekologie, až ekologický aktivista. Pro „zelené“ chování spatřuji minimum překážek.1813,64 %8 %  
O životní prostředí mám silné obavy, ale nemám možnost jednat ku jeho prospěchu.96,82 %4 %  
Životní prostředí nevnímám jako zásadní problém, firmy mu pomáhají dostatečně. Nemám tedy potřebu jednat „zeleně“.32,27 %1,33 %  
Ekologické problémy registruji, ale nezajímá mě to. Odmítám názory na ochranu přírody – tyto postoje i chování jsou mi naprosto cizí.10,76 %0,44 %  

Graf

12. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11284,21 %49,78 %  
muž2115,79 %9,33 %  

Graf

13. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 296750,38 %29,78 %  
30 - 393324,81 %14,67 %  
40 - 491612,03 %7,11 %  
méně než 20107,52 %4,44 %  
50 - 5964,51 %2,67 %  
60 a více10,75 %0,44 %  

Graf

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské/vyšší odborné6246,62 %27,56 %  
středoškolské s maturitou5440,6 %24 %  
středoškolské bez maturity107,52 %4,44 %  
základní/zatím žádné75,26 %3,11 %  

Graf

15. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 000 - 29 0004533,83 %20 %  
méně než 10 0002921,8 %12,89 %  
10 000 - 19 0002921,8 %12,89 %  
30 000 - 39 0002015,04 %8,89 %  
40 000 - 49 00075,26 %3,11 %  
50 000 a více32,26 %1,33 %  

Graf

16. Proč nepoužíváte přírodní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyšší cena4548,39 %20 %  
neznalost přírodní alternativy3335,48 %14,67 %  
nevěřím, že jsou tyto výrobky lepší pro životní prostředí2526,88 %11,11 %  
nižší účinnost2021,51 %8,89 %  
špatná dostupnost1313,98 %5,78 %  
nižší kvalita88,6 %3,56 %  
při srovnatelné kvalitě nevidím výhodu11,08 %0,44 %  
krátká doba trvanlivosti, nejsem schopný tak rychle spotřebovat celé balení11,08 %0,44 %  
Nepoužívám téměř žádnou, mám jeden přírodní krém, který jsem dostala (pozn. poslední ot.: jsem student, nevydělávám vůbec)11,08 %0,44 %  
Tak nějak prostě věřím víc chemii11,08 %0,44 %  
Je mi jedno, jaká ta kosmetika je11,08 %0,44 %  
Vadí mi parfemace11,08 %0,44 %  
většinou používám již vyzkoušené a osvědčené produkty11,08 %0,44 %  
nezamýšlela jsem se nad tím11,08 %0,44 %  
Nepoužívám kosmetiku11,08 %0,44 %  
Pouzivam i prirodni kosmetiku, i konvencni, podle toho jake ucinky pro plet potrebuji.11,08 %0,44 %  
Pohodlnost11,08 %0,44 %  
Neresim to11,08 %0,44 %  
To že je něco přírodní neznamená že je lepší je to jen marketing, výrobou a navrhování kosmetiky se živím takže do této problematikyvidim s orientují se v ni11,08 %0,44 %  

Graf

17. Jaké důvody by Vás přesvědčily pro používání přírodní kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nižší cena4144,09 %18,22 %  
větší informovanost3941,94 %17,33 %  
lepší dostupnost2324,73 %10,22 %  
žádné2324,73 %10,22 %  
důkazy, že taková kosmetiky nezatěžuje životní prostředí2223,66 %9,78 %  
silnější propagace1313,98 %5,78 %  

Graf

18. Jaké certifikáty jste zaznamenali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vegan5660,22 %24,89 %  
žádnou3234,41 %14,22 %  
Leaping Bunny (netestováno na zvířatech)1819,35 %8 %  
Natrue1313,98 %5,78 %  
CPK, CPK bio1111,83 %4,89 %  
Ecocert88,6 %3,56 %  

Graf

19. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerie6974,19 %30,67 %  
internet1617,2 %7,11 %  
prodejna konkrétní značky88,6 %3,56 %  

Graf

20. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33234,41 %14,22 %  
52122,58 %9,33 %  
21617,2 %7,11 %  
41212,9 %5,33 %  
11212,9 %5,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.16
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.5
Směrodatná odchylka:1.22
Medián:3
Modus:3

Graf

21. Kupujete bio potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6974,19 %30,67 %  
ano2425,81 %10,67 %  

Graf

22. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?

Pozn.: zeleně – pro dobro přírody, nezatěžovat ji v důsledku svého chování.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsme zastánce recyklace, ale ekologie není mojí prioritou. „Zeleně“ se chovám, pokud mi to vyhovuje.4851,61 %21,33 %  
Jsem silný zastánce ekologie, ale vidím mnoho překážek pro „zelené“ chování. Ekologické problémy jsou příliš velké, abych jej mohl(a) vyřešit.2526,88 %11,11 %  
O životní prostředí mám silné obavy, ale nemám možnost jednat ku jeho prospěchu.77,53 %3,11 %  
Životní prostředí nevnímám jako zásadní problém, firmy mu pomáhají dostatečně. Nemám tedy potřebu jednat „zeleně“.77,53 %3,11 %  
Ekologické problémy registruji, ale nezajímá mě to. Odmítám názory na ochranu přírody – tyto postoje i chování jsou mi naprosto cizí.66,45 %2,67 %  

Graf

23. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6468,82 %28,44 %  
muž2931,18 %12,89 %  

Graf

24. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 294952,69 %21,78 %  
30 - 392223,66 %9,78 %  
40 - 4999,68 %4 %  
50 - 5955,38 %2,22 %  
méně než 2055,38 %2,22 %  
60 a více33,23 %1,33 %  

Graf

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou4447,31 %19,56 %  
vysokoškolské/vyšší odborné4245,16 %18,67 %  
středoškolské bez maturity44,3 %1,78 %  
základní/zatím žádné33,23 %1,33 %  

Graf

26. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 000 - 29 0003032,26 %13,33 %  
méně než 10 0002324,73 %10,22 %  
10 000 - 19 0001617,2 %7,11 %  
50 000 a více1212,9 %5,33 %  
30 000 - 39 00077,53 %3,11 %  
40 000 - 49 00055,38 %2,22 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Upřednostňujete při výběru a nákupu kosmetiky její přírodní variantu před konvenční?

2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?

3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?

4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?

5. Kromě přírodní kosmetiky kupujete i bio potraviny?

6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?

7. Kde nejčastěji nakupujete přírodní kosmetiku?

8. Je pro Vás snadné zjistit informace o přírodní kosmetice?

9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?

10. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)

11. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?

12. Jaké je Vaše pohlaví?

13. Kolik je Vám let?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

15. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?

16. Proč nepoužíváte přírodní kosmetiku?

17. Jaké důvody by Vás přesvědčily pro používání přírodní kosmetiky?

18. Jaké certifikáty jste zaznamenali?

19. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku?

20. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)

21. Kupujete bio potraviny?

22. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?

23. Jaké je Vaše pohlaví?

24. Kolik je Vám let?

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

26. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Upřednostňujete při výběru a nákupu kosmetiky její přírodní variantu před konvenční?

2. Z jakých důvodů preferujete používání přírodní kosmetiky před konvenční?

3. Jaké značky přírodní kosmetiky znáte?

4. Jakou certifikaci jste zaznamenali?

5. Kromě přírodní kosmetiky kupujete i bio potraviny?

6. Z jakých důvodů může být nákup přírodní kosmetiky podle Vás problematický?

7. Kde nejčastěji nakupujete přírodní kosmetiku?

8. Je pro Vás snadné zjistit informace o přírodní kosmetice?

9. Jaká média jsou podle Vás vhodná k propagaci přírodní kosmetiky?

10. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)

11. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?

12. Jaké je Vaše pohlaví?

13. Kolik je Vám let?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

15. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?

16. Proč nepoužíváte přírodní kosmetiku?

17. Jaké důvody by Vás přesvědčily pro používání přírodní kosmetiky?

18. Jaké certifikáty jste zaznamenali?

19. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku?

20. Mimo produkci přírodní kosmetiky, je pro mě důležité, že firma dělá další ekologické a společensky odpovědné aktivity? (vyjádřete stupeň souhlasu s tvrzením, pokud 1=zcela souhlasím a 5=zcela nesouhlasím)

21. Kupujete bio potraviny?

22. Do jaké skupiny spotřebitelů byste se zařadili?

23. Jaké je Vaše pohlaví?

24. Kolik je Vám let?

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

26. Do jaké příjmové skupiny patříte (čistý příjem v Kč/měsíc)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Mikolášová, J.Zelený marketing v kosmetickém průmyslu (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://zeleny-marketing-kosmetika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.