Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
18. Vnímáte v tisku reklamu? Koupila jste si podle ní někdy některý produkt?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, vnímám ji. Produkt jsem ale nezakoupila
239
39,05 %
33,52 %
Ignoruji ji.
221
36,11 %
31 %
Ano, vnímám ji. Zakoupila jsem produkt
152
24,84 %
21,32 %
19. Přesvědčil Vás někdy ke koupi kosmetického produktu vzorek?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
445
62,41 %
62,41 %
ne
268
37,59 %
37,59 %
20. Vyhledáváte si před koupí kosmetického produktu recenze?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
377
52,88 %
52,88 %
ne
336
47,12 %
47,12 %
21. Máte pocit z reklam na kosmetiku (ať už na pečující, či dekorativní), že pokud ji nebudete používat, budete neatraktivní?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
574
80,5 %
80,5 %
nevím
70
9,82 %
9,82 %
ano
69
9,68 %
9,68 %
22. Znáte českou kosmetickou značku Nobilis Tilia ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
531
74,47 %
74,47 %
Ano, ale nikdy jsem od ní produkty nezakoupila
115
16,13 %
16,13 %
Ano, její produkty nakupuji
67
9,4 %
9,4 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Magazíny typu: Joy, Top dívky na otázku 17. Pokud ano, jaké?
20. Vyhledáváte si před koupí kosmetického produktu recenze?
odpověď ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Pokud ano, koupila jste si někdy produkt dle jejich doporučení?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Do jaké věkové generace patříte?
2. Jaký je Váš momentální stav?
3. Používáte sociální sítě?
4. Pokud jde o nákup kosmetiky, zkoušíte rády nové značky, či dáváte přednost značkám, které máte vyzkoušené?
5. Kupujete některé kosmetické značky z nostalgie (že je např. používala vaše maminka)?
6. Zaujme Vás spíše reklama ve které vystupují "přirozeně" krásné modelky, či "uměle" krásné modelky?
7. Dáváte přednost přírodní kosmetice před kosmetikou chemickou?
8. Dáváte přednost kosmetice českého původu?
9. Nakupujete kosmetiku raději v kamenné prodejně či přes e-shop?
10. Nakupujete spíše dostupnou pečující kosmetiku, či upřednostňujete "high-end" značky?
13. Pokud ano, koupila jste si někdy produkt dle jejich doporučení?
14. Myslíte si, že lidé, kteří propagují produkty za peníze, jsou vždy objektivní?
15. Je pro Vás při koupi kosmetického produktu důležitý obal?
16. Kupujete si některé magazíny pro ženy?
17. Pokud ano, jaké?
18. Vnímáte v tisku reklamu? Koupila jste si podle ní někdy některý produkt?
19. Přesvědčil Vás někdy ke koupi kosmetického produktu vzorek?
20. Vyhledáváte si před koupí kosmetického produktu recenze?
21. Máte pocit z reklam na kosmetiku (ať už na pečující, či dekorativní), že pokud ji nebudete používat, budete neatraktivní?
22. Znáte českou kosmetickou značku Nobilis Tilia ?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Do jaké věkové generace patříte?
2. Jaký je Váš momentální stav?
3. Používáte sociální sítě?
4. Pokud jde o nákup kosmetiky, zkoušíte rády nové značky, či dáváte přednost značkám, které máte vyzkoušené?
5. Kupujete některé kosmetické značky z nostalgie (že je např. používala vaše maminka)?
6. Zaujme Vás spíše reklama ve které vystupují "přirozeně" krásné modelky, či "uměle" krásné modelky?
7. Dáváte přednost přírodní kosmetice před kosmetikou chemickou?
8. Dáváte přednost kosmetice českého původu?
9. Nakupujete kosmetiku raději v kamenné prodejně či přes e-shop?
10. Nakupujete spíše dostupnou pečující kosmetiku, či upřednostňujete "high-end" značky?
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Lenka: Netusim, co je high-end kosmetika a i oznaceni "dostupna" je individualni. Co je pro jednoho dostupne, muze byt pro jineho opak, cenove rozpeti by bylo presnejsi:)
Kateřina Barylová: Krásný večer, v první řadě moc děkuji za vyplnění. Určitě máte pravdu, rozhodně by to chtělo vice možnosti, ale také více otázek. Jenže to vždy člověk vidí až po zveřejnění. Diky moc a mějte se krásně!
EVA: Chtělo by to asi vymezit, co myslíte slovem kosmetika. Jestli jen dekorativní, nebo všeobecně i šampony atd. U otázky, jestli se mi líbí přirozené modelky, nebo vyperfektované, bych uvítala možnost "obojí". U toho totiž dost záleží, jak je to prezentováno. Např, podbízivé kampaně Dove se mi nelíbí, ale jinde bych to naopak ocenila.