Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ženy , jak nakupujete oblečení a boty?

Ženy , jak nakupujete oblečení a boty?

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Taťána Pavlištová
Šetření:24. 03. 2014 - 20. 04. 2014
Počet respondentů:509
Počet otázek (max/průměr):43 / 25.18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážené dámy, 

tento dotazník zkoumá nákupní zvyklosti žen při nakupování obuvi a oblečení.

Uvítám , pokud odkaz na něj pošlete co největšímu počtu žen které znáte (všech věkových kategorií a všemožných tělesných proporcí).

Jedná se o průzkum trhu pro mou semestrální práci a zároveň pro  realizaci podnikatelského záměru.

Velice Vám děkuji za čas který dotazníku věnujete.

Taťána Pavlištová

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často si koupíte něco na sebe?

Zvolte pouze jednu z odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alespoň jednou za měsíc22544,2 %44,2 %  
tak jednou za půl roku8316,31 %16,31 %  
příležitostně8316,31 %16,31 %  
skoro každý týden něco6312,38 %12,38 %  
když staré doslouží, koupím si nové377,27 %7,27 %  
vždy na novou sezónu183,54 %3,54 %  

Graf

2. Kde si nakupujete nejčastěji oblečení a boty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v místě kde žijete37072,69 %72,69 %  
na e-shopu15029,47 %29,47 %  
jezdíte do sousedního města13025,54 %25,54 %  
jezdíte do vzdáleného města10220,04 %20,04 %  
v zahraničí387,47 %7,47 %  
v internetové secondhandu (votocvohoz)10,2 %0,2 %  
Jak kdy10,2 %0,2 %  
pracuji v nákupním centru,tak vlastně v místě pracoviště10,2 %0,2 %  
v místě, kde studuji10,2 %0,2 %  
V obchode kde pracuji10,2 %0,2 %  
město, kde studuji, ale nebydlím tam10,2 %0,2 %  
na internetové burze s oblečením10,2 %0,2 %  
v několika osvědčených obchodech10,2 %0,2 %  
vzdálené město považuji město, kde studuji10,2 %0,2 %  
v second handech a internetových bazarech jako VotočVohoz, Aukro, Gothic bazar na Facebooku10,2 %0,2 %  
Votočvohoz10,2 %0,2 %  
boty v místě kde žiju, oblečení na e-shopu10,2 %0,2 %  
internetové bazary, second hand, freeport10,2 %0,2 %  

Graf

3. Jak se na nákupy nejčastěji dopravujete?

Zvolte pouze jednu z odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
veřejnou dopravou23746,56 %46,56 %  
autem18035,36 %35,36 %  
pěšky6111,98 %11,98 %  
nikam nejezdím nakupuji na internetu163,14 %3,14 %  
na kole20,39 %0,39 %  
autem i nakupuji v e-shopech10,2 %0,2 %  
Busem, autem, pěšky10,2 %0,2 %  
Záleží na tom, kde a jak nakupuji.10,2 %0,2 %  
záleží kam jdu někdy pěšky, někdy MHD..10,2 %0,2 %  
pokud na e-shopu nenajdu to, co chci, pak jdu pěšky do kamenného obchodu či OC10,2 %0,2 %  
někdy autem, někdy hromadnou dopravou10,2 %0,2 %  
nakoupí mi kamarádka žijící v zahraničí a zašle.10,2 %0,2 %  
vlakem = cesta do školy10,2 %0,2 %  
jak kdy,podle toho kam jdu nakupovat10,2 %0,2 %  
jak kdy:-)10,2 %0,2 %  
autem i na internetu10,2 %0,2 %  
Vlakem10,2 %0,2 %  
pěšky, dopravou10,2 %0,2 %  

Graf

4. S kým chodíte nakupovat oblečení a boty nejčastěji?

Zvolte pouze jednu z odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sama26351,67 %51,67 %  
s matkou, dcerou, kamarádkou17634,58 %34,58 %  
s manželem, přítelem, otcem5310,41 %10,41 %  
se sestrou20,39 %0,39 %  
s rodiči20,39 %0,39 %  
matka,sestra10,2 %0,2 %  
S přítelem, matkou, kamarádkou10,2 %0,2 %  
s matkou nebo s přítelkyní10,2 %0,2 %  
Jak kdy…10,2 %0,2 %  
Záleží na tom, co zrovna potřebuji a kupuji.10,2 %0,2 %  
s manželem nebo kamarádkou10,2 %0,2 %  
jak kdy10,2 %0,2 %  
sama nebo s mamkou10,2 %0,2 %  
s přítelem,kamarádkou10,2 %0,2 %  
s přítelem a rodiči10,2 %0,2 %  
matka, přítel, sama10,2 %0,2 %  
různě10,2 %0,2 %  
Nejradši chodím sama, aspoň si v klidu všechno vyzkouším a prohrábnu. Ale chodím i s mamkou či kámoškou.10,2 %0,2 %  

Graf

5. Jaký typ prodejny preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prodejna v obchodním centru42583,5 %83,5 %  
kamenná prodejna na ulici27453,83 %53,83 %  
e-shop15530,45 %30,45 %  
second hand12023,58 %23,58 %  
tržnice234,52 %4,52 %  
nabídkový katalog183,54 %3,54 %  
Vše10,2 %0,2 %  
prodejna s eshopem10,2 %0,2 %  
nepreferuji prodejnu ale zboží10,2 %0,2 %  
nezáleží kde,ale vyzkoušet vše osobně10,2 %0,2 %  
pro boty kamennou prodejnu, pro oblečení nabídkový katalog10,2 %0,2 %  

Graf

6. Jaké přednosti má podle vás nakupování v kamenné prodejně oproti nákupu na e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnost si oblečení vyzkoušet50198,43 %98,43 %  
možnost posoudit materiál a zpracování41481,34 %81,34 %  
možnost domluvit na místě úpravu nebo výměnu7514,73 %14,73 %  
asistence personálu5711,2 %11,2 %  
příjemné prostředí305,89 %5,89 %  
nakupuji jen v kamených obchodech10,2 %0,2 %  
mám to hned10,2 %0,2 %  
vidím ho na vlastní oči10,2 %0,2 %  
OSOBNÍ PŘÍSTUP10,2 %0,2 %  
Nemusím čekat, až mi to přijde.10,2 %0,2 %  
neplatím dopravu a balné10,2 %0,2 %  
lepší reklamace10,2 %0,2 %  
platba bez poštovného10,2 %0,2 %  

Graf

7. Jaký módní styl preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlný33365,42 %65,42 %  
elegantní27253,44 %53,44 %  
sportovní15029,47 %29,47 %  
trendy13426,33 %26,33 %  
business6312,38 %12,38 %  
luxusní428,25 %8,25 %  
rockový20,39 %0,39 %  
nemám vyhraněný styl20,39 %0,39 %  
extravagantní20,39 %0,39 %  
metal10,2 %0,2 %  
Rock/punk10,2 %0,2 %  
romantický10,2 %0,2 %  
pin-up style10,2 %0,2 %  
podle příležitosti i sportovní a pod10,2 %0,2 %  
ženský10,2 %0,2 %  
osobité10,2 %0,2 %  
z výše zmíněných vše dohromady..záleží na jakou "akci" jdu..do práce, ven, na diskotéku, do fitcentra...10,2 %0,2 %  
dle potřeby10,2 %0,2 %  
retro10,2 %0,2 %  
ženský, nepodléhající aktuálním trendům, podle příležitosti10,2 %0,2 %  
kůže, military, moto10,2 %0,2 %  
Chodím i ve svetru a ryflích, ale i v sukni a lodičkách :-)10,2 %0,2 %  
mix10,2 %0,2 %  
všechny možné10,2 %0,2 %  
nepreferuji žádný konkrétní styl10,2 %0,2 %  
styl dle využití oblečení10,2 %0,2 %  
prostě nosím, co se mi líbí10,2 %0,2 %  
alternativní, gothic10,2 %0,2 %  
mám svuj styl10,2 %0,2 %  
dle příležitosti, pro kteou si oblečení kupuji10,2 %0,2 %  
hippie10,2 %0,2 %  
Šaty10,2 %0,2 %  

Graf

8. Která módní značka/ky ( oblečení i obuvi) se vám líbí? Uveďte i když její zboží nenakupujete.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Guess92,93 %1,77 %  
Desigual72,28 %1,38 %  
adidas61,95 %1,18 %  
Zara41,3 %0,79 %  
vans41,3 %0,79 %  
nike41,3 %0,79 %  
reserved30,98 %0,59 %  
Chanel30,98 %0,59 %  
H&M30,98 %0,59 %  
HM20,65 %0,39 %  
ostatní odpovědi HaM
New Yorker
bershka
promod
Orsay
takko fashion
baťa
Mango
F&F
marks a spencer
Queen of Darkness
progress, takko
bershka, emporio armani, zara, guess, mango
Zara, Stradivarius
zara,time out,mango,baťa
x
boty CCC, Orsay, Marks and Spencer
nevím
Fishbone
h m, c a, marks spencer, next, lindex, benetton,
Prada - haha cenově nedostupné..
zara, H&M, Pull&Bear...
...
Rieker obuv, Orsay a Reserved oděvy
Crocs,Ugg
promod, reserved,
designual, rieker
dior
Kara, obuv Lasocki
nemám vyhraněný značku
Gate
Zara,Mango
Tamaris, Rieker boty, NIKE,. KC, Replay
Mark and Spencer, Reserved, CA, Baťa
Keen, Alpinpro, H a M, Promode, Zara
New yourker, Bershka,
Orsay, Camaieu, Top shop, Marks and Spencer
dior (nemám na to), dorothy perkins, reno
Zara, Desigual, Primark, Bershka, Stradivarius, New Yorker, F/F
H&M, Iron Fist, Kreesville
Gant, Lindex, Tommy Hilfiger
žádná konkrétní
Gabor
Deichmann,Baťa
nemám vybrané značky
Esprit
CA,kilimanjaro
Tommy Hilfiger, Adidas Originals
s.oliver, exprit, promod, reserved, desiqual, tamaris aj.
HM, Gant, Clarks
gant, geox
Desigual, Guess, Replay, Prada
Tommy hilfiger
ve značkách oblečení se neorientuji, tzn. nakupuji očima bez ohledu na značku.
nesleduju
Roxy, Desigual, HM
Nike, Adidas
orsay,f&f,H&M,mango
PradaYves Saint Laurent,Rodier,PUMA,NIKE,..
HaM, Deichmann, Forever 21,
Oodji, zara, guess, mango
Pull and Bear, Tommy Hilfiger, Adidas, Nike, H&M
žádnou si nepamatuji
reserved, hm
pierre cardin, gant, mexx, guess
Nike, HM, Reserved
Yessica,graceland,F +F
Adidas, Guess, Roxy, Converse, Rip Curl
Pietro Filipi, Gabor
Tatuum, Pietro Filipi, FCUK, Sisly, Tom Tailor, Miu Miu, Benetton
DC, CCC
Promod, Pull and Bear, Mango, Bershka, Time Out, Tamaris
H&M, Zara
nepreferuji nic
Nike, Under armour, Gap, Levis, Lacoste, Nikita,
Mango, New Look
Isabel marant,zara,balenciaga,rag bone
reserved, ann christine
ZARA, Lindex, Humanic
adidas originals, reserved, ff, vero moda
esprit, adidas, keen, superfit, nike
Nike, Loap, Adio, Vans, Cropp
mango,zara..
Woox, Takko, Merrel, Nike
Reserved, Baťa
Stradivarius, Desigual
versace, chanel, prada, alexandr mcqueen, karl lagerfeld, manolo,
Lindex, Tally Weijl, CCC, HM, Cropptown, Oodji
Orsay, Camaieu, New Yorker, Ann Christine
iron fist, blackheart, lucky hazzard, fred perry, ben sherman, dr. martens
H&M, Marks&Spencer
Nike, Adidas, Puma
camaieu
Desigual, Zara, Deichman
Gate, Takko
Nezáleží mi na značce. Kupuji si to, co se mi líbí a v čem se cítím dobře.
Steel
Levi's, Orsay, Victoria Secret
desigual,
Terranova, Tally weijl
Converse, New Yorker
různé
House, Mohito, Reserved
Vrangler
cherokee, c&a, desigual, tako
f&f , cropp, house
Cropp, Gate, Orsay
oblečení - Atmosphere, New look, C&A, H&M, Takko, Deichmann, New Yorker, Dior, Guess
CaA
GUESS, HM, Reserved, Armani, Pepe Jeans, Stradivarius
stradivarius, reserverd
Vero Moda
Atomrat, Desigual, Orsay, Tamaris
Esprit, promod
esprit, hm, ccc
mohito, orsay, baťa
Orsay, H&M, CCC, Deichmann
miss sixty
Boty - Tamaris, Baťa, Gabor, oblečení - české návrhářky: Jaroslava Procházková, Navarila, Helena Fejková nebo prodejny Attrattivo, Tatuum, Zara, Camaieu
Desigual, Michael Kors
Bench, Aeropostale, Bershka
Reserved, New Yorker, HaM, Primark
HM, Pimkie, dále pak Vans a různé skate značky
camaiue, zara
adidas, H&M, Marks & Spencer, Reno
Adidas, Alpine Pro, Loap
Esprit, Zara, Motivi, Reserved
Deska,Gabor
Lacoste, Stradivarius, Guess
neznám značky, taková ta kytička třeba, také alpine a další outdoor značky
Boty- Adidas, Nike. Oblečení- Benetton, HM, CA
afliction
alpine pro
Orsay, Camei, Baťa
Atmosphere
Oblečení - HaM, CaA, Boty - Baťa, Reno
nevím, nesleduji
je mi to jedno, nekupuji podle značky, ale líbí se mi i drahé oblečení a boty.
Rieker, Salomon
alexandr mcqueen
Adidas, nike, puma, guess
Gate, Cropp, New Yorker
boty nagaba, rieker, m&s, paprica
Deichmann, Terranova, Oodji, Orsay, Takko, Camaieu, Baťa
Reserved, H&M
Nike, HM, CA, Vans, New Yorker, Tally Weijl
house, CCC, Lee
nike, puma, GAP, DIESE
Pietro filipi
Geox (kamenná prodejna), Calvin Klein (kamenná prodejna), Tatuum (kamenná prodejna), Mango (kamenná prodejna), Long Champ (kamenná prodejna), Tommy Hilfiger (zahraniční e-shop), Roxy (e-shop), Paul Frank (duty free shop)
baťa, orsay, mark spencer, c&a
FaF, Vila, Ivana Mentlová, Zara, Clarks, Prada
Roxy
Tom Tailor, Time Out
New Yorker, Deichman, Takko, Gate
Tally Weijl, Orsay, CCC
CCC
Street (boty)
LV,Prada,
Tommy Hilfiger, Gant, Lacoste, Tom Tailor
mustang, josef seibel, značky bonprixu, klimatex
Kenzo
Orsay, F&F, Desigual, Camaieu, CCC
Gucci, Armani, Michael Kors, Guess, adidas, calvin klein ...
Zara, Desigual, Pull & bear, bershka, Topshop
Topshop, H&M, Stradivarius, Zara
Zara, Camaieu,...
queen of darkness, kreepsville 666, new rock, dr martens
desigual, odji, HaM,
neřeším značku
nepreferuji značky
reporter, alpine pro
Pepe Jeans, HV Polo, Esprit, Desigual, S.Oliver, Vigoss, H&M, ..
Zara, Mango, Mohito, HM
marks spencer, orsay, cameiau
nike, bonprix
Next
Esprit, Pepe Jeans, Tommy Hilfiger
tingbery
dakine, converse, rejoice, sanu babu, deichmann, c&a, tezenis...
desigual, converse, vans, F&F
Bershka, Reserved, Stradivarius, Promod, Camaieu, Tamaris, Baťa, Lasocki
Michael kors
desigual, tommy hilfiger, orsay, FF
takko
Dr. Martens
lindex, hm, crocs, little marcel, baťa, desigual,
hm,mango,lindex, guess
Converse, HM
Tommy Hilfiger, Montego, Gant, Mango, Orsay
u oblečení je mi to celkem jedno, obuv preferuju značky solomon a tamaris
Time Out, Desigual, Orsay,
Ed Hardy
Louis vuitton, Marc Jacobs, Michael Cors, Tommy Hilfiger
lacoste, tommy hillfiger
Baťa, Hogl, Guess, H&M
Orsay, Bershka, HM, Marks+Spencer, CA, Zara, New Yorker, Takko
ZARA, Pepe Jeans, Guess, Betsey Johnson
siebel, s.Oliver
Adidas, Lonsdale
všechny
Terranova, CCC
Rafiki
Camaie
nike, reserved, zara,ccc, další si momentálně nevzpomenu
converse
Tally Weijl, New Yorker, H&M. Nenakupuji Adidas, Nike.
Jenifer & Jenifer, Chanel
Esprit, Roxy, Mango, Camper
je to jedno
nike, adidas, camayeu
Adidas, Reebok, Fox, ROxy, F&F
hugo boss, armani, steel
Aldo, Geox, Lasocki, Zara, Mango, značky z Anglie (i ty levné), Next, Lindex
jenna packham
Boty Ecco, oblečení neřeším (a neznám)
Bushman, Puma, The North Face,
Mustang
Alexandr Wang, Stella McCarthy
Topshop
boty New Rock
met in jeans,desigual,michael kors
Smash, Birkenstock, Heavy Tools, Vagabond
blanka matragi , craft , lindex, orsay , prada
gabor, zara
reserved, f&f, next, sinsay, mohito, h&m,
Puma, Berschka, Orsay
těžko říct, nemám přímo značku, která by mě bavila, spíše od každé něco
Rodarte, Gábina Páralová, S'nob, New Rock, UNIF, Shoe Cult...
H&M, Vagabond, Pimkie, Atmosphere, Topshop, Melissa, Vans
HaM, Bata
Guess, Tommy Hilfiger, Abercrombie&Fitch, Hollister, H&M
hm, zara, topshop
Tally weil, ccc, burberry, promod, topshop
new yorker, deichmann... (možná by se mi líbily i dražší značky, ale vůbec na ně nekoukám, je to ztráta čas, když na to nemám)
Reserved, Orsay, Sinsay, Comtessa, H&M, Terranova
Mohito, Desigual, Reserved
Deichmann, Bon Prix
baťa, orsay, zara, marks and spencer
salomon,rieker,
tommy hilfiger, armani
H a M, Orsay, obuv Rieker, Lasocki
F and F
Desigue, Rieker
H&M, C&A
Vans, Chanel, Orsay, Topshop...
H&M, Mango, Guess
Zara, Pull&Bear
Ben Sherman, Merc
Next, Tamaris
Dolce a Gabbana, Vagabond, HM
HI-TEC, TIMEOUT, ALPINEPRO
hm,reserved, ccc,
26285,34 %51,47 % 

Graf

9. Nakupujete zlevněné zboží ?

Zvolte pouze jednu z odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
často27153,24 %53,24 %  
někdy, příležitostně21041,26 %41,26 %  
nakupuji pouze zlevněné zboží193,73 %3,73 %  
nikdy40,79 %0,79 %  
Pokud se mi to líbí, tak to koupím a nezáleží na slevě10,2 %0,2 %  
poměrně často, mám malou velikost. V řetězcích mi často přijde plná cena předražená - neodpovídající kvalitě10,2 %0,2 %  
ano, když se mi líbí, zlevnění není kritétiem10,2 %0,2 %  
zboží ve slevě si koupím, pokud bych si ho koupila i před slevou10,2 %0,2 %  
Vyhledávám většinou zlevněné věci, ale když se mi něco hodně líbí nebo nutně něco potřebuji tak beru i za plnou cenu :)10,2 %0,2 %  

Graf

10. Vadí vám sezónnost sortimentu ? ( např. že v zimě nekoupíte plavky a v létě zimní bundu?)

Zvolte pouze jednu z odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano24147,35 %47,35 %  
je mi to jedno14528,49 %28,49 %  
ne10220,04 %20,04 %  
V zimě se dají koupit plavky!10,2 %0,2 %  
Vždy si najdu obchod, ve kterém koupím např. i platky v zimě10,2 %0,2 %  
Někdy ano10,2 %0,2 %  
spise ano10,2 %0,2 %  
vše lze kdykoli koupit přes internet10,2 %0,2 %  
v eshop to tak není,10,2 %0,2 %  
myslím že to tak u nás už moc není10,2 %0,2 %  
pouze, když potřebuji v lednu plavky :)10,2 %0,2 %  
Právě, že se tyto věci dají mimo sezónu sehnat levněji.10,2 %0,2 %  
občas ano10,2 %0,2 %  
jak kdy10,2 %0,2 %  
chápu to10,2 %0,2 %  
myslím, že dnes se dá všechno sehnat celoročně, jen je menší výběr10,2 %0,2 %  
většinou je mi to jedno, spíš mi vadí, že někdy jsou obchody až moc napřed oproti ročním obdobím10,2 %0,2 %  
Občas mi to dokáže lehce vyvést z míry.10,2 %0,2 %  
dnes už je to spíš tak, že v zimě nekoupíe bundu a v létě plavky10,2 %0,2 %  
asi někdy10,2 %0,2 %  
myslím, že to není pravda. Vždy koupím vše, jen není tak velký výběr.10,2 %0,2 %  
hodně mi to vadí hlavně u sortimentu dětského oblečení a obuvi, v dámském to nepotřebuju tolik řešit, vždycky se vejdu do něčeho z loňské sezóny, můžu počkat, až budou aktuální modely "na skladu"10,2 %0,2 %  
záleží jak kdy, někdy jsou dostání ale omezená barva, velikost, či stejný sortiment v jiném provedení10,2 %0,2 %  
dle situace10,2 %0,2 %  

Graf

11. Jaká kritéria při nákupu oblečení uplatňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
optimální poměr cena / kvalita41882,12 %82,12 %  
hledám univerzální kousky které mohu kombinovat26451,87 %51,87 %  
hledám vždy praktické a dobře udržovatelné oblečení11722,99 %22,99 %  
raději si připlatím za kvalitní zboží8817,29 %17,29 %  
hledám módní pecky438,45 %8,45 %  
Originálnost10,2 %0,2 %  
vybírám i podle první pohledu10,2 %0,2 %  
Záleží na tom, co za typ oblečení kupuji.10,2 %0,2 %  
Co mě ,,šlehne" do očí a líbí se mi to a sedí mi to. Koupím si.10,2 %0,2 %  
především se mi musí líbit10,2 %0,2 %  
musí mi slušet a mít barvu, která se mi líbí10,2 %0,2 %  
Kupuji to, co mi sedí a líbí se mi.10,2 %0,2 %  
oblečení levné, boty kvalitní a klidně drahé10,2 %0,2 %  
pokud se jedná o oblečení které pravděpodobně budu nosit více let, bunda, boty, kabát, šaty atd. tak si ráda připlatím za kvalitnější zboží, kousky oblečení které více podléhají trendům tak si raději koupím levnější na jednu či dvě sezony10,2 %0,2 %  
originalita + kvalita10,2 %0,2 %  
hlavně velikost je problém,vše šijou na dlouhý barbíny10,2 %0,2 %  
Zboží se mi musí natolik líbit, abych zaplatila danou cenu. 10,2 %0,2 %  
kvalitní zboží za "směšné ceny" => freeport10,2 %0,2 %  

Graf

12. Co byste uvítaly v prodejně s oblečením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poradu stylisty19738,7 %38,7 %  
úpravu oděvů17033,4 %33,4 %  
možnost vypůjčit si celý out fit9819,25 %19,25 %  
větší asistenci personálu při zkoušení7013,75 %13,75 %  
nic214,13 %4,13 %  
nevím40,79 %0,79 %  
Nic z tohoto výběru20,39 %0,39 %  
jsem spokojená20,39 %0,39 %  
vetší výber velikostí20,39 %0,39 %  
nic mě nenapadá 20,39 %0,39 %  
myslím, že mi nic nechybí10,2 %0,2 %  
přehledné uspořádání10,2 %0,2 %  
Příjemný personál, ten chybí všude10,2 %0,2 %  
káva10,2 %0,2 %  
aby mě prodavači neobtěžovali otázkami, co si přeju10,2 %0,2 %  
větší výběr10,2 %0,2 %  
proškolenější a laskavější personál10,2 %0,2 %  
nic z uvedeneho, spis vetsi vyber obleceni celkove10,2 %0,2 %  
vyhovuje mi to jak to je10,2 %0,2 %  
větší mžnost kombinace, nerovnoměrnost postavy,atd10,2 %0,2 %  
ani jednu10,2 %0,2 %  
nic nového bych nevyužila10,2 %0,2 %  
nic, nakupuji převážně v Camaieu, kde jsou slečny vyškoleny a skvělé poradí10,2 %0,2 %  
oblečení,které chci nebo se mi líbí10,2 %0,2 %  
Aby mě pořád prodejci neotravovali...10,2 %0,2 %  
více zkušebních kabinek10,2 %0,2 %  
asi nic10,2 %0,2 %  
nic mi nechybí10,2 %0,2 %  
více ukázek jak může kombinace s jinými kousky vypadat (figuríny, obrázky,...)10,2 %0,2 %  
občerstvení10,2 %0,2 %  
nevnucovani prodavacek10,2 %0,2 %  
více místa mezi uličkami10,2 %0,2 %  
Alespoň něco v mém stylu...10,2 %0,2 %  
vyhovuje mi to tak, jak to je10,2 %0,2 %  
Vyhovuje nynější situace.10,2 %0,2 %  
nižší ceny10,2 %0,2 %  
více menších velikostí (jako je XS, 34 atd.)10,2 %0,2 %  
kvalitní a vstřícný personál10,2 %0,2 %  
leckdy příjemnější personál10,2 %0,2 %  
rychlé odbavení bez front na kabinky10,2 %0,2 %  
prodlouželé délky - něco jako XLL10,2 %0,2 %  
aby nebyly fronty na kabinky10,2 %0,2 %  
přehlednější řazení (druhů oblečení, velikostí, barev atd.)10,2 %0,2 %  
více hezkého a nápadítého oblečení10,2 %0,2 %  
soukromí a klid10,2 %0,2 %  
nic z uvedeného nepotřebuji, neláká mě...10,2 %0,2 %  
vše mi vyhovuje10,2 %0,2 %  
nic z toho, jsem rada, kdyz nakoupim a vypadnu10,2 %0,2 %  
ani jedna z možností10,2 %0,2 %  
menší asistenci personálu při zkoušení, více kabinek10,2 %0,2 %  
příjemný a nedotíravý personál, který se sám umí oblékat10,2 %0,2 %  
prodloužené velikosti10,2 %0,2 %  
lepší ceny10,2 %0,2 %  
víc kabinek a vaření kávy10,2 %0,2 %  
nic dalšího10,2 %0,2 %  
optimální množství kabinek10,2 %0,2 %  
kabinky s uzavíratelnými dvířky popř. aby závěs šel zatáhnout tak, že mě skulinami nejde vidět10,2 %0,2 %  
sedačky10,2 %0,2 %  
nemuset vracet nechtěné zkoušené na místo10,2 %0,2 %  
menší asistenci personálu10,2 %0,2 %  
aby na me nekoukali jako na zlodeje nebo jako co tam lezu,kdyz na to nemam...10,2 %0,2 %  
kdybych mohla sehnat pohodlně i nekonfekční velikost. Např kalhoty W38 L36.. Čož je téměř nemožné10,2 %0,2 %  
Aby mi personál neustále nestál "za zadkem"10,2 %0,2 %  
nakupni kosiky, tam kde nejsou10,2 %0,2 %  
nevtíravost asistence pesonálu10,2 %0,2 %  
hodně kabinek na zkoušení10,2 %0,2 %  
Kdyby méně otravovali :)10,2 %0,2 %  
Často spíše méně pozornosti personálu10,2 %0,2 %  

Graf

13. Co vám při nákupu v kamenné prodejně vadí ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
to že se musím znovu obléknout když potřebuji najít jiný kus oblečení nebo velikost38976,42 %76,42 %  
přílišný zájem obsluhy30860,51 %60,51 %  
když nejsou jasně vidět štítky s označením velikosti a ceny29958,74 %58,74 %  
malé zkušební kabiny17534,38 %34,38 %  
hlučná hudba14929,27 %29,27 %  
nepřehledně rozmístěné zboží14027,5 %27,5 %  
málo zrcadel v prostoru prodejny11021,61 %21,61 %  
nezájem obsluhy8516,7 %16,7 %  
spatne osvetleni kabinky, nepritomnost stolicky na kterou bych si polozila tasku, nedostatek velikosti, malo kusu zbozi na prodejne, neinformovanost a neochota personalu pomoct zakaznikovi neco najit/sehnat10,2 %0,2 %  
horko10,2 %0,2 %  
hudba, která se mi nelíbí, pak odcházím10,2 %0,2 %  
malo zbozi, spatny vyber10,2 %0,2 %  
chybějící stojan v kabinkách. Nechci dělat práci prodavaček a zařazovat oblečení. Vždy ho nechám na prvním stojanu, co potkám10,2 %0,2 %  
málo soukromí v kabinach10,2 %0,2 %  
málo háčků a možností pověsit ramínka v kabince, limit ks na zkoušení - naprostá hloupost, když není možnost nikam odložit vyzkoušené věci - kde sand předpokládají že jim to navěsím zpátky na místo - jako kdybych si pamatovala odkud jsem to vzala :)10,2 %0,2 %  
rozdílné číslování v různých obchodech10,2 %0,2 %  
když nedošáhnu na vrchní regály10,2 %0,2 %  
ve vletších prodejnách bývá obsluha k nenalezení.10,2 %0,2 %  
špatné osvětlení kabinek, optické klamy10,2 %0,2 %  
viz. předchozí odpověď - nedostatek zboží mé velikosti10,2 %0,2 %  
ostatní zákazníci :)10,2 %0,2 %  
spousta lidí10,2 %0,2 %  
našlapané stojany náročné na svaly; absence denního osvětlení při zkoušení10,2 %0,2 %  
Nevím10,2 %0,2 %  
nekompetentnost obsluhy10,2 %0,2 %  
někdy si není v kabince kde sedou10,2 %0,2 %  
protivné spoluzákaznice10,2 %0,2 %  
umělé osvětlení10,2 %0,2 %  
malé oblečení (velikost L a XL má taky dost lidí, nemají všichni jen M, S nebo XS), a obzvlášť nechápu, že řetězce jako CA FF mají většinu podprsenek do velikosti 85 C max. D, obchody s obuví zase boty do velikosti 41 max. 42 - to není přece normální 10,2 %0,2 %  
když u kabinek není stojan na vracení vyzkoušeného zboží10,2 %0,2 %  
Spousta zrcadel, blbé světlo, vždycky si přijdu jako 150 kg hnusná ženská. Všude nějaký pupínek.. Světlo změnit!!!10,2 %0,2 %  

Graf

14. Nakupujete oblečení nebo boty na e-shopu?

Zvolte pouze jednu z odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, běžněotázka č. 15, občasotázka č. 15, vyjímečněotázka č. 15, nikdyotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyjímečně15730,84 %30,84 %  
nikdy14628,68 %28,68 %  
občas13225,93 %25,93 %  
ano, běžně7414,54 %14,54 %  

Graf

15. Vyzkoušíte si oblečení nebo boty v prodejně a pak si je objednáte na e-shopu?

Zvolte pouze jednu z odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne22159,41 %43,42 %  
někdy12734,14 %24,95 %  
ano246,45 %4,72 %  

Graf

16. Jaké jsou podle vás přednosti nákupu oděvů a bot na eshopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnost nakupovat kdykoliv23864,32 %46,76 %  
nižší ceny22961,89 %44,99 %  
větší výběr17948,38 %35,17 %  
možnost porovnávat zboží a ceny17547,3 %34,38 %  
kupuji v britském eshopu - pak nepotkám 5 ženských ve stejných šatech jako mám já10,27 %0,2 %  
časová úspora10,27 %0,2 %  
klid a možnost nákupu z domova,nemusím nikam chodit10,27 %0,2 %  
možnost nechat si zboží doručit10,27 %0,2 %  
pohodlí10,27 %0,2 %  
objednávám v eshopu , pokud v prodejně nemají mou velikost10,27 %0,2 %  
větší přehlednost zboží10,27 %0,2 %  
nemuset se nervovat v obchodě10,27 %0,2 %  
pohodlnost10,27 %0,2 %  
nikam nemusím jezdit, zboží mi přijde až pod nos - domů (jsem pohodlná :) ). 10,27 %0,2 %  
Kupuji to, co není jinde10,27 %0,2 %  
přednosti nevidím, ale pokud není kamenná prodejna, tak není jiná možnost10,27 %0,2 %  
pohodlí nákupu z domova10,27 %0,2 %  
žádné10,27 %0,2 %  
nemusím nikam chodit10,27 %0,2 %  
Málo stresu, studu, naštvání..10,27 %0,2 %  

Graf

17. Jaké jsou podle vás nevýhody nákupu oblečení na eshopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemůžu si zboží vyzkoušet35295,14 %69,16 %  
nemohu posoudit materiál a zpracování28075,68 %55,01 %  
reklamace je zdlouhavá a složitá15040,54 %29,47 %  
na zboží musím čekat11631,35 %22,79 %  
bojím se že platba on-line není bezpečná5113,78 %10,02 %  
stejnak to stojí za to10,27 %0,2 %  
je to vyprodané10,27 %0,2 %  
unáhlené nákupy10,27 %0,2 %  
balné a poštovné10,27 %0,2 %  
někdy musím platit poštovné/balné10,27 %0,2 %  
žádné10,27 %0,2 %  

Graf

18. Jaké jsou vaše oblíbené e-shopy pro nákup oblečení nebo bot . Uveďte názvy nebo značky.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

---

...

/

A3 sport

adidas, adipro.cz

asos dorothy perkins

asos

Asos

asos

asos

Asos

asos

ASOS

Asos, Brastop, Doroty Perkins

Asos, Zoot

asos.com

Asos.com net-a-porter

aukro, deichmann, bonprix

aukro, gap.com

Aukro, Sportsdirect, Sbazar

aukro.cz

aukro.cz, ebay.com, votocvohoz.cz

bastard.cz

Baťa

Baťa

Baťa

Baťa

Baťa

Baťa

Baťa

behshop.cz

behshop.cz - jediný obchod, kde jsem kdy nakupovala

Bestboty.cz

betty

Blancheport, Hallens

Bon Prix

Bonprix

bonprix

bonprix

Bonprix

bonprix

bonprix

Bonprix

bonprix

bonprix, litex

bonprix, moje-pradlo, bata, merrell, votocvohoz

bonprix, otto

bonprix, tchibo, klimatex

Bonprix, Votočvohoz (i když to není e-shop)

bonprix, youngprimitive, amazon, fler

bonprix.cz

botkyonline.cz Converse.com a3sport,Adidas, nike

botovo,next

botovo.cz

botyk.cz

botyk.cz

converse, vans

deichmann

Deichmann

desigual, crocs, little marcel, fler

differentfashion.cz, lindex.cz, roxy.com

dorothy perkins brastop lovebras

e-bay, bonprix, fashiondays, stylago, luxusnipradlo.cz

ebay

ebay

Ebay

ebay

eBay

ebay, sportsdirect

ebay. humanic,

ebay.co.uk

envy.cz, a3, MMB, sportsdirect

fler.cz, zoot.cz, bonprix.cz

Fmoda.cz

halens,Cellbes

Heureka

heureka, fler.cz, aukro, mimibazar, votocvohoz

heureka.cz

Holister, nike, crocs,

Hollister, Abercrombie&Fitch

http://www.abtulip.com/ http://www.jadi.cz/

humanic

Klingel

Kouknu se vzdy na houreka.cz a porovnam ceny. Eshop vyberu potom. Nemam zadny, kde bych nakupovala casteji.

Lucky Hazzard, MrCreep, Blackheart

mall..

Mall.cz, Heureka.cz, bonprix ...

mango

Mango, Asos

Megaskateshop,UAX

Merc

modcloth.com, ebay.com, etsy.com

modestia.cz

moira,litex,bata,timo,novakabelka,aries

molosport, a3sport

nákup přea aukro, votočtohoz

Nakupuji spíše na internetových bazarech - mimibazar, votocvohoz ...

Nemám

nemám

nemám jeden oblíbený e-shop

Nemám oblíbené

Nemám oblíbený e-shop.

nemám žádný oblíbený e-shop

nenakupuji na e-shopu

nevím

nevzpomenu si, záleží co sháním, podle toho vyhledávám eshopy

Neznám.

Nosferatu, Metalshop, Red raven, Iron fist

OTTO, Bon Prix

progresscz.cz, rockpoint.cz

River Island, Shoe Rack

sanu babu, rejoice, dakine, fler

sashe.sk

sheinside.com

shopy se sportovním vybavením - orientuji se podle ceny

Shotboardshop, ebay, sport

Silviny, ELEVEN

sk.bfashion.com

Slevomat, eBay

steel

stylove-online

teď si nevzpomínám

tchibo

Tchibo

Tchibo, Baťa

Tchibo, Zoot

To je různé. Záleží na tom, kde mají zrovna mou velikost a taky na ceně.

top4football, nike

urbanstore.cz

Victorias secret.com

Votocvohoz

votocvohoz, aukro

votocvohoz.cz

votocvohoz.cz

votocvohoz.cz, fler.cz

Votoč vohoz

votočvohoz

votočvohoz.cz

votočvohoz.cz (nevím, jestli se to počítá)

wayfayer.cz, zoot.cz

Witt, Magnet BlanchePorte, Bonprix

www.bestmoda.cz

www.metalshop.cz

www.spartoo.cz, www.differentfashion.cz

www.tchibo.cz, www.botyx.cz, www.astratex.cz, www.raj-pradla.cz, atd.

www.zoot.cz www.bata.cz

Zappos.com Macy's Obe dvě stránky jsou americké. Mají veliký vyber a vracení zboží není komplikované. Prala bych si aby to tak bylo i u nas v ČR. Většinou je vracení i zdrarma.

zara, gabor, tamaris

zoot

zoot

zoot

zoot, fler,

Zoot, Orsay, Bershka, Mohito

zoot.cz

Zoot.cz

zoot.cz

Zoot.cz fashionshop.cz

zoot.cz, asos.com

zoot.cz, blackcomb.cz

19. Co oceňujete na svém oblíbeném e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
šíři nabídky21959,67 %43,03 %  
přehlednost a jednoduchost ovládání e-shopu14138,42 %27,7 %  
nabízí moje velikosti10628,88 %20,83 %  
rychlost dodání10528,61 %20,63 %  
celkový servis9024,52 %17,68 %  
styl, desing grafiku6617,98 %12,97 %  
Nemám oblíbený e-shop133,54 %2,55 %  
nemám oblíbený eshop30,82 %0,59 %  
nic30,82 %0,59 %  
nemám žádný oblíbený20,54 %0,39 %  
každá položka má přesně popsané velikosti v centimetrech10,27 %0,2 %  
Dávám přednost kamenným obchodům.10,27 %0,2 %  
zadny nemam10,27 %0,2 %  
Neprodává tuctové oblečení10,27 %0,2 %  
nemám oblýbený eshop10,27 %0,2 %  
nabízí můj styl oblečení10,27 %0,2 %  
nenakupuji na e-shopu10,27 %0,2 %  
free shipping10,27 %0,2 %  
nic, nemam obl. eshop10,27 %0,2 %  
bezproblémovost výměny10,27 %0,2 %  
nemám oblíbený eshop naoblečení10,27 %0,2 %  
vždy si vyberu, časté slevy na sortiment10,27 %0,2 %  
Slevové akce, možnost vyzvednutí v mém městě (nemusím platit dopravu) a mohu si zde oblečení vyzkoušet10,27 %0,2 %  
siroky vyber vojenskych bot10,27 %0,2 %  
komentáře zákazníků ke konkrétnímu zboží10,27 %0,2 %  
zbozi, ktere v CR nesezenu10,27 %0,2 %  
má zboží které odpovídá mému vkusu10,27 %0,2 %  
Nabízí i střihy, které momentálně nejsou v módě (širší nohavice), funkční materiály pro sport10,27 %0,2 %  
nemám oblíbený eshop - většinou nakupuji pokaždé v jiném10,27 %0,2 %  
nemám svůj oblíbený eshop10,27 %0,2 %  
Nemám oblíbený10,27 %0,2 %  
nemám žádný oblíbený e-shop10,27 %0,2 %  
maximální spokojenost po všech stránkách10,27 %0,2 %  
nemám takový10,27 %0,2 %  
nabízí oblečené, které se mi líbí10,27 %0,2 %  
nemám10,27 %0,2 %  
ceny10,27 %0,2 %  
nemám žádný takový10,27 %0,2 %  
žádný nemám10,27 %0,2 %  

Graf

20. Co vám vadí na nákupu na e-shopu, co postrádáte apod. ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

---

---

...

/

bylo by fajn, kdyby oblečení bylo prezentování na "normálních" postavách, ne jenom na modelkách

často chybí moje velikost

Často je ke zboží udělaná špatná fotodokumentace a chybí tabulka velikostí (s rozpisem po cm).

český jazyk

Dávám přednost kamenným obchodům.

Detailnější fotografie

eshopy mivaji casto nekvalitne a malo podrobne nafocene zbozi, chybi nebo nejsou prehledne a srozumitelne informace o presnem slozeni materialu a rozmerech zbozi

Chtělo by to více fotek, detaily.

Jak už bylo řečeno - zboží nelze vyzkoušet.

Když se nenachází přesný popis nebo žádné fotografie.

kvalitní velikostní tabulky, co by opravdu odpovídali zboží

lepší vyobrazení zboží

lhůta dodání

Moznost vratit obleceni rychle a bez posilani postou

možnost objednání do kamenné pobočky, kde by se zboží vyzkoušelo a případně hned vrátilo, pokud ti tedy není e-shop řetěžce prodejen

možnost vyskoušet

možnost vyzkušet oblečení a posoudit materiál a barvu

Někdy chybí dostačně detailní fotografie produktů.

někdy je fotka šatů jen zepředu a člověk se jen dohaduje jak to zezadu vypadá někdy není napsáno, jestli mají šaty zapínání/zip anebo jestli se dávají přes hlavu

někdy malý výběr způsobů platby, nutnost se registrovat

někdy nemají velikosti bot

Nemohu posoudit kvalitu a material, na uvedene se spolehat moc neda, casto velikosti neodpovidaji ani jejich vlastni tabulce velikosti.. :-(

Nemohu si vyzkoušet zboží

nemohu si zboží vyskoušet

Nemohu si zboží vyzkoušet, osahat si materiál, zjistit, zda "modrá je opravdu tak hezky modrá jako je na fotce"

nemohu zhodnotit materiál, jiné barvy než ve skutečnosti

nemůžu si oblečení vyzkoušet

nepostradaam nix

nepřehlednost stránek, nevyhovující možnosti třídění při vyhledávání v sortimentu

nespolehlivost

Nevadí mi nic

nevím

Nevím, jaká je tloušťka materiálu

nic

nic

nic

nic

Nic

Nic

Nic

nic

Nic

nic mi nechybí

Nic nepodtradam

Nic.

Oproti zahraničí stále omezený sortiment, při nákupu ze zahraničí dlouhá doba dodání a strach ze ztráty zboží.

platba za vrácení zboží - poštovné

Poštovné, občas trvá dlouho než nákup dorazí. Postrádám možnost si zboží vyzkoušet.

přesné rozměry konkrétních kusů oblečení, recenze zákazníků

příliš mnoho výrobku, stačilo by mi třeba padesát svetrů na eshopu a ne třeba 300, které mam si pak hcic všechny prohlednout, abych si vybrala ten nej pro mne

riziko, že to nebude sedět

sáhnout si a vyzkoušet

Snad je, že ne vždy se trefím do velikosti (u Bonprix)

Stalo semi, že bylo dodáno zboží jiné, než jsem si objednala. Vadilo mi, že musím věci posílt zpět.

To, co je uvedeno v bodě 17.

vadí mi placení poštovného

vadí mi, když je na eshopu málo obrázků zboží

větší výběr,málo kusů

Více fotografií zboží

vse v poradku

Výše řečeno - nemohu zboží vidět a zkusit si ho. Je vždy nafocené, aby vypadalo co nejlépe, ale skutečnost je často velice odlišná.

vyzkoušení

Zbozi si nrmohu zkusit a kdyz mi to pak nesedi, tak se mi to nechce zdlouhave menit a je to neefektivni a zbytecna energie navic .... spoustu veci se mi muze libit, ale ppkud nemam krasnou a univerzalni postavu, ktere sedne skoro vse, tak je alespon 70% pravdepodobnost, ze to proste nebude sedet nebo se mi to na me nebude nejak zdat dobre

Zdlouhavé dodání. Líbila by se mi aplikace, kde můžu věci kombinovat na nějaké figuríně, či na své fotce, abych lépe viděla, jak k sobě ladí

že výrobci nemají jednotné velikosti, tj. kalhoty 38 jsou mi jednou malé a jednou velké, což při nemožnosti je vyzkoušet je problém

21. Které části oděvu na e-shopu nejčastěji nakupujete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
košile a, trika a topy23063,36 %45,19 %  
obuv11230,85 %22 %  
sukně, šaty10328,37 %20,24 %  
prádlo4211,57 %8,25 %  
kabáty, bundy, saka4211,57 %8,25 %  
kalhoty3810,47 %7,47 %  
doplňky51,38 %0,98 %  
na eshopu nakupuji na dítě10,28 %0,2 %  
zadne10,28 %0,2 %  
punčochové zboží- e shop Novodonia10,28 %0,2 %  
nekupuju si v eshopu10,28 %0,2 %  
oděvy, pradlo ani boty nenakupuji10,28 %0,2 %  
doplňky, kabelky10,28 %0,2 %  
islámské šátky10,28 %0,2 %  
nenakupuju obleceni pres net10,28 %0,2 %  
moc tento sortiment přes eshop nenakupuji10,28 %0,2 %  
vše10,28 %0,2 %  
plavky, kousky v univerzálních velikostech (šály, šátky, ...)10,28 %0,2 %  
tašky10,28 %0,2 %  
nenakupuji v e-shopu10,28 %0,2 %  
nenakupuji10,28 %0,2 %  
vojenske obleceni10,28 %0,2 %  
nenakupuji tak často v e-shopu10,28 %0,2 %  
specialni plavky10,28 %0,2 %  
kopačky10,28 %0,2 %  
různě10,28 %0,2 %  
kabelky10,28 %0,2 %  
jak kdy10,28 %0,2 %  
nakupuji minimálně10,28 %0,2 %  
šátky a doplňky10,28 %0,2 %  
punčocháče,ponožky,sportovní oblečení10,28 %0,2 %  
mikiny10,28 %0,2 %  
nic10,28 %0,2 %  
ani jedna z nabízených možností10,28 %0,2 %  

Graf

22. Co byste si nikdy nekoupily přes e-shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prádlo15041,32 %29,47 %  
kalhoty12634,71 %24,75 %  
obuv12233,61 %23,97 %  
kabáty, bundy, saka5515,15 %10,81 %  
sukně, šaty277,44 %5,3 %  
košile a, trika a topy71,93 %1,38 %  
nevím30,83 %0,59 %  
-20,55 %0,39 %  
plavky20,55 %0,39 %  
nic20,55 %0,39 %  
nevím o ničem, o čem bych mohla říci, že bych si to nikdy nekoupuila přes ehop10,28 %0,2 %  
boty si fakt musím zkusit10,28 %0,2 %  
nikdy nerikej nikdy10,28 %0,2 %  
oděvy, pradlo ani boty nenakupuji10,28 %0,2 %  
přes e-shop nerada nakupuji dekorativní kosmetiku10,28 %0,2 %  
něco hodně drahého, co nemusí sedět, bez možnosti vrácení... např. plesové, svatební šaty10,28 %0,2 %  
kupuji vše10,28 %0,2 %  
--10,28 %0,2 %  
asi cokoliv10,28 %0,2 %  
drahé luxusní prádlo 10,28 %0,2 %  
nic z nabídky10,28 %0,2 %  
mohu koupit cokoli10,28 %0,2 %  
nenakupuji, takže nic10,28 %0,2 %  
koupila bych si vše10,28 %0,2 %  
nic takové není10,28 %0,2 %  
brýle (myslím dioptrické, ne sluneční)10,28 %0,2 %  
kabát 10,28 %0,2 %  
asi koupím cokoli10,28 %0,2 %  
Nikdy neříkej nikdy, sice mám strach z koupi kalhot a nikdy jsem to neudělala, ale je možné, že to někdy zkusím. 10,28 %0,2 %  
není nic co bych si určitě přes eshop nekoupila10,28 %0,2 %  
Koupila bych vše10,28 %0,2 %  
zvíře ;-)10,28 %0,2 %  
asi nic10,28 %0,2 %  
nemám omezení, pokud se dá zboží vyměnit či vrátit a vše funguje10,28 %0,2 %  
nic mě nenapadá10,28 %0,2 %  
Pokud by byla koupě výhodná a potřebná, pořídila bych cokoli10,28 %0,2 %  
je mi to jedno10,28 %0,2 %  
jsem otevřena všemu10,28 %0,2 %  
010,28 %0,2 %  
nemám problém s ničím10,28 %0,2 %  
Nic mi nevadí kupovat přes e-shop.10,28 %0,2 %  
Věc, u které nejsou napsány přesné míry.10,28 %0,2 %  
nič10,28 %0,2 %  
kdyby se mi to hodně líbilo, zkusila bych objednat jakékliv zboží a případně vrátím10,28 %0,2 %  
Manžela10,28 %0,2 %  

Graf

23. Věkové rozpětí

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-2521341,85 %41,85 %  
15-2011823,18 %23,18 %  
26-307815,32 %15,32 %  
31-35316,09 %6,09 %  
41-45265,11 %5,11 %  
36-40163,14 %3,14 %  
51-55101,96 %1,96 %  
46-5081,57 %1,57 %  
61 a více61,18 %1,18 %  
56-6030,59 %0,59 %  

Graf

24. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské27654,22 %54,22 %  
vysokoškolské17333,99 %33,99 %  
základní6011,79 %11,79 %  

Graf

25. Jaký je váš průměrný měsíční příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 10 tis.27554,03 %54,03 %  
10 - 15 tis.8516,7 %16,7 %  
15 - 20 tis6412,57 %12,57 %  
20 - 25 tis387,47 %7,47 %  
30 tis. a více326,29 %6,29 %  
25 - 30 tis.152,95 %2,95 %  

Graf

26. V jaké žijete lokalitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve velkém městě22744,6 %44,6 %  
ve městě18937,13 %37,13 %  
na vesnici8817,29 %17,29 %  
v satelitu50,98 %0,98 %  

Graf

27. Kolik měříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [méně než 175 cm → konec dotazníku, 176 - 180 cmotázka č. 28, 181 - 185 cmotázka č. 28, 186 - 190 cmotázka č. 28, 191 cm a víceotázka č. 28].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 175 cm42583,5 %83,5 %  
176 - 180 cm7113,95 %13,95 %  
181 - 185 cm91,77 %1,77 %  
186 - 190 cm40,79 %0,79 %  

Graf

28. Máte potíže sehnat oblečení ve své velikosti tak aby vám sedělo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 29, ne → konec dotazníku, někdy, jak cootázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
někdy, jak co3944,83 %7,66 %  
ano2832,18 %5,5 %  
ne2022,99 %3,93 %  

Graf

29. Které části oblečení jsou pro vás nejhůře k sehnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kalhoty5078,13 %9,82 %  
kabáty, bundy, saka1929,69 %3,73 %  
prádlo1726,56 %3,34 %  
košile1320,31 %2,55 %  
sukně, šaty1015,63 %1,96 %  
trika a topy812,5 %1,57 %  
Boty34,69 %0,59 %  
obuv23,13 %0,39 %  
kabáty, bundy11,56 %0,2 %  
prádlo jedině v kamenném obchodě caresse anebo na internetu brastop11,56 %0,2 %  
krátké nohavice/rukávy11,56 %0,2 %  
/11,56 %0,2 %  
jak kde, jak co11,56 %0,2 %  

Graf

30. Pokud seženete oblečení ve své velikosti, co vám obvykle nesedí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
délka nohavic4062,5 %7,86 %  
délka rukávů2539,06 %4,91 %  
úzká nebo široká záda1523,44 %2,95 %  
pas je vysoko1421,88 %2,75 %  
délka sukně710,94 %1,38 %  
šířka přes prsa23,13 %0,39 %  
kalhoty-rozkrok, sed11,56 %0,2 %  
na mou výšku většinou příliš volné v pase11,56 %0,2 %  
široký pas11,56 %0,2 %  
šířka pasu u kalhot11,56 %0,2 %  
Krátké triko, top, košile...11,56 %0,2 %  
malý objem přes hrudník, velký objem v pase11,56 %0,2 %  
problém sehnat oblečení velikosti 34-36 na niry 90-60-9011,56 %0,2 %  
vypasovane věci jsou mi vždy volne- nesedi mi poměr ramena-pás-boky11,56 %0,2 %  
kalhoty nedostatečně kopírují křivky11,56 %0,2 %  
poměr boků a stehen11,56 %0,2 %  
většinou jsou mi trička, košile a pod. krátké..mám ráda delší střih11,56 %0,2 %  
bývá široký pas11,56 %0,2 %  
/11,56 %0,2 %  
přes prsa11,56 %0,2 %  

Graf

31. Máte vytipovánu prodejnu/ny kde seženete oblečení ve své velikosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 32, neotázka č. 33].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3453,13 %6,68 %  
ne3046,88 %5,89 %  

Graf

32. Uveďte jakou . Jméno značky nebo firmy.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
H&M210,53 %0,39 %  
CA (džíny), ganga sukně, tesco (FF) trička a věci do práce, dorothy perkins - věci do práce a šatičky, caresse - prádlo 15,26 %0,2 %  
Camaieu, Reserved15,26 %0,2 %  
New Yorker, Orsay...zalezi od konkretnich kousku.15,26 %0,2 %  
Orsay, CaA, HM, FaF15,26 %0,2 %  
Kik15,26 %0,2 %  
Exe, Triumph15,26 %0,2 %  
Tesco15,26 %0,2 %  
CaA15,26 %0,2 %  
Time Out15,26 %0,2 %  
ostatní odpovědi charley
Zara, H&M
CaA, New Yorker
Takko
Marks Spencer
/
bonprix
CA
842,11 %1,57 % 

Graf

33. Máte vytipovánu prodejnu/ny kde seženete boty ve své velikosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 34, neotázka č. 35].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4164,06 %8,06 %  
ne2335,94 %4,52 %  

Graf

34. Uveďte jakou . Jméno značky nebo firmy.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Deichmann313,04 %0,59 %  
Deichman313,04 %0,59 %  
nadměrná obuv14,35 %0,2 %  
Reno, deichman14,35 %0,2 %  
Baťa14,35 %0,2 %  
deichmann, F&F14,35 %0,2 %  
vans, deichman14,35 %0,2 %  
CCC14,35 %0,2 %  
claks, keen, ara14,35 %0,2 %  
kdekoliv 14,35 %0,2 %  
ostatní odpovědi kdekoli
Tamaris, Aldo
Maxam.cx
Baťa, Högl
Deichman, CCC, Sportisimo, Intersport
Ecco
všude
všechny
rieker
939,13 %1,77 % 

Graf

35. Je vám při nákupu nepříjemné požádat o větší velikost oblečení nebo bot? Stydíte se ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5382,81 %10,41 %  
někdy812,5 %1,57 %  
ano34,69 %0,59 %  

Graf

36. Kde seženete spíše oblečení ve vaší velikosti ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kamenné prodejně3453,13 %6,68 %  
půl na půl2539,06 %4,91 %  
na e-shopu914,06 %1,77 %  
musím si to vyskouset.11,56 %0,2 %  
poznámka k otázce 40 - je to 36 a S ;)11,56 %0,2 %  

Graf

37. Jaký je typ vaší postavy ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední2539,06 %4,91 %  
plnoštíhlá1218,75 %2,36 %  
velmi štíhlá až hubená1218,75 %2,36 %  
štíhlá1117,19 %2,16 %  
silná46,25 %0,79 %  

Graf

38. Jakou velikost obuvi si kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
412539,06 %4,91 %  
401523,44 %2,95 %  
391320,31 %2,55 %  
42710,94 %1,38 %  
4346,25 %0,79 %  

Graf

39. Nosíte boty na podpatku?

Vyberte jednu z odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
někdy, občas, některé2437,5 %4,72 %  
vyjímečně1828,13 %3,54 %  
nikdy1117,19 %2,16 %  
pouze společenské69,38 %1,18 %  
většinu bot mám na podpadku57,81 %0,98 %  

Graf

40. Jakou standardní velikost oblečení si obvykle kupujete?

( pokud si některé kusy oblečení kupujete v jedné velikosti a jiné zase v další velikosti, zaškrtněte jich tedy více. )

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
L2742,19 %5,3 %  
M2742,19 %5,3 %  
XL1929,69 %3,73 %  
401929,69 %3,73 %  
381421,88 %2,75 %  
421421,88 %2,75 %  
44914,06 %1,77 %  
XXL812,5 %1,57 %  
4669,38 %1,18 %  
4823,13 %0,39 %  
5011,56 %0,2 %  
5211,56 %0,2 %  
5411,56 %0,2 %  

Graf

41. Uvítaly byste prodejnu s oblečením ve svých velikostech, které vám bude opravdu sedět?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5179,69 %10,02 %  
je mi to jedno1320,31 %2,55 %  

Graf

42. Pokud by podobná prodejna vznikla, přejete si být o tom informovány?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 43, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4367,19 %8,45 %  
ne2132,81 %4,13 %  

Graf

Zadejte svou e-mailovou adresu na kterou si přejete zasílat informace o možnosti nákupu vybraného oblečení a obuvi pro vysoké ženy:

43. Informujte mě o možnosti nákupu oblečení a obuvi pro "velký holky" na email:

Vaše e-mail adresa se zobrazuje pouze zadavateli průzkumu a není veřejně přístupná.

Nepovinná otázka bez publikování výsledků veřejnosti (odpovědi jen v CSV a XLS přihlášeného zadavatele).

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 13 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Jaký módní styl preferujete?

  • odpověď pohodlný:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy na otázku 39. Nosíte boty na podpatku?

13. Co vám při nákupu v kamenné prodejně vadí ?

  • odpověď přílišný zájem obsluhy:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 38 na otázku 40. Jakou standardní velikost oblečení si obvykle kupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi štíhlá až hubená na otázku 37. Jaký je typ vaší postavy ?

17. Jaké jsou podle vás nevýhody nákupu oblečení na eshopu?

  • odpověď nemohu posoudit materiál a zpracování:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám oblíbený e-shop na otázku 19. Co oceňujete na svém oblíbeném e-shopu?

21. Které části oděvu na e-shopu nejčastěji nakupujete ?

  • odpověď košile a, trika a topy:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikam nejezdím nakupuji na internetu na otázku 3. Jak se na nákupy nejčastěji dopravujete?

23. Věkové rozpětí

  • odpověď 15-20:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 24. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání ?

25. Jaký je váš průměrný měsíční příjem

  • odpověď méně než 10 tis.:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 24. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání ?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-20 na otázku 23. Věkové rozpětí

27. Kolik měříte?

  • odpověď 176 - 180 cm:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 28. Máte potíže sehnat oblečení ve své velikosti tak aby vám sedělo?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi sukně, šaty na otázku 29. Které části oblečení jsou pro vás nejhůře k sehnání?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 41. Uvítaly byste prodejnu s oblečením ve svých velikostech, které vám bude opravdu sedět?
    • zobrazit další souvislosti
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 42. Pokud by podobná prodejna vznikla, přejete si být o tom informovány?
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pas je vysoko na otázku 30. Pokud seženete oblečení ve své velikosti, co vám obvykle nesedí?
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 39 na otázku 38. Jakou velikost obuvi si kupujete?

30. Pokud seženete oblečení ve své velikosti, co vám obvykle nesedí?

  • odpověď délka nohavic:
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi štíhlá na otázku 37. Jaký je typ vaší postavy ?

33. Máte vytipovánu prodejnu/ny kde seženete boty ve své velikosti?

  • odpověď ano:
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi plnoštíhlá na otázku 37. Jaký je typ vaší postavy ?

35. Je vám při nákupu nepříjemné požádat o větší velikost oblečení nebo bot? Stydíte se ?

  • odpověď ne:
    • 9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi délka rukávů na otázku 30. Pokud seženete oblečení ve své velikosti, co vám obvykle nesedí?
    • 8.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pas je vysoko na otázku 30. Pokud seženete oblečení ve své velikosti, co vám obvykle nesedí?
    • 8.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 38 na otázku 40. Jakou standardní velikost oblečení si obvykle kupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 8.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 41. Uvítaly byste prodejnu s oblečením ve svých velikostech, které vám bude opravdu sedět?
    • 8.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi štíhlá až hubená na otázku 37. Jaký je typ vaší postavy ?
    • 8.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v kamenné prodejně na otázku 36. Kde seženete spíše oblečení ve vaší velikosti ?
    • 8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi štíhlá na otázku 37. Jaký je typ vaší postavy ?
    • 8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy na otázku 39. Nosíte boty na podpatku?

40. Jakou standardní velikost oblečení si obvykle kupujete?

  • odpověď L:
    • 17.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 42 na otázku 40. Jakou standardní velikost oblečení si obvykle kupujete?

41. Uvítaly byste prodejnu s oblečením ve svých velikostech, které vám bude opravdu sedět?

  • odpověď ano:
    • 10x vetší pravděpodobnost při odpovědi XL na otázku 40. Jakou standardní velikost oblečení si obvykle kupujete?
    • 9.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 42. Pokud by podobná prodejna vznikla, přejete si být o tom informovány?
    • 9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi košile na otázku 29. Které části oblečení jsou pro vás nejhůře k sehnání?
    • zobrazit další souvislosti
    • 9.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi plnoštíhlá na otázku 37. Jaký je typ vaší postavy ?

42. Pokud by podobná prodejna vznikla, přejete si být o tom informovány?

  • odpověď ano:
    • 10.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi plnoštíhlá na otázku 37. Jaký je typ vaší postavy ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často si koupíte něco na sebe?

2. Kde si nakupujete nejčastěji oblečení a boty?

3. Jak se na nákupy nejčastěji dopravujete?

4. S kým chodíte nakupovat oblečení a boty nejčastěji?

5. Jaký typ prodejny preferujete?

6. Jaké přednosti má podle vás nakupování v kamenné prodejně oproti nákupu na e-shopu?

7. Jaký módní styl preferujete?

9. Nakupujete zlevněné zboží ?

10. Vadí vám sezónnost sortimentu ? ( např. že v zimě nekoupíte plavky a v létě zimní bundu?)

11. Jaká kritéria při nákupu oblečení uplatňujete?

12. Co byste uvítaly v prodejně s oblečením?

13. Co vám při nákupu v kamenné prodejně vadí ?

14. Nakupujete oblečení nebo boty na e-shopu?

15. Vyzkoušíte si oblečení nebo boty v prodejně a pak si je objednáte na e-shopu?

16. Jaké jsou podle vás přednosti nákupu oděvů a bot na eshopu?

17. Jaké jsou podle vás nevýhody nákupu oblečení na eshopu?

19. Co oceňujete na svém oblíbeném e-shopu?

21. Které části oděvu na e-shopu nejčastěji nakupujete ?

22. Co byste si nikdy nekoupily přes e-shop?

23. Věkové rozpětí

24. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání ?

25. Jaký je váš průměrný měsíční příjem

26. V jaké žijete lokalitě?

27. Kolik měříte?

28. Máte potíže sehnat oblečení ve své velikosti tak aby vám sedělo?

29. Které části oblečení jsou pro vás nejhůře k sehnání?

30. Pokud seženete oblečení ve své velikosti, co vám obvykle nesedí?

31. Máte vytipovánu prodejnu/ny kde seženete oblečení ve své velikosti?

33. Máte vytipovánu prodejnu/ny kde seženete boty ve své velikosti?

35. Je vám při nákupu nepříjemné požádat o větší velikost oblečení nebo bot? Stydíte se ?

36. Kde seženete spíše oblečení ve vaší velikosti ?

37. Jaký je typ vaší postavy ?

38. Jakou velikost obuvi si kupujete?

39. Nosíte boty na podpatku?

40. Jakou standardní velikost oblečení si obvykle kupujete?

41. Uvítaly byste prodejnu s oblečením ve svých velikostech, které vám bude opravdu sedět?

42. Pokud by podobná prodejna vznikla, přejete si být o tom informovány?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často si koupíte něco na sebe?

2. Kde si nakupujete nejčastěji oblečení a boty?

3. Jak se na nákupy nejčastěji dopravujete?

4. S kým chodíte nakupovat oblečení a boty nejčastěji?

5. Jaký typ prodejny preferujete?

6. Jaké přednosti má podle vás nakupování v kamenné prodejně oproti nákupu na e-shopu?

7. Jaký módní styl preferujete?

9. Nakupujete zlevněné zboží ?

10. Vadí vám sezónnost sortimentu ? ( např. že v zimě nekoupíte plavky a v létě zimní bundu?)

11. Jaká kritéria při nákupu oblečení uplatňujete?

12. Co byste uvítaly v prodejně s oblečením?

13. Co vám při nákupu v kamenné prodejně vadí ?

14. Nakupujete oblečení nebo boty na e-shopu?

15. Vyzkoušíte si oblečení nebo boty v prodejně a pak si je objednáte na e-shopu?

16. Jaké jsou podle vás přednosti nákupu oděvů a bot na eshopu?

17. Jaké jsou podle vás nevýhody nákupu oblečení na eshopu?

19. Co oceňujete na svém oblíbeném e-shopu?

21. Které části oděvu na e-shopu nejčastěji nakupujete ?

22. Co byste si nikdy nekoupily přes e-shop?

23. Věkové rozpětí

24. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání ?

25. Jaký je váš průměrný měsíční příjem

26. V jaké žijete lokalitě?

27. Kolik měříte?

28. Máte potíže sehnat oblečení ve své velikosti tak aby vám sedělo?

29. Které části oblečení jsou pro vás nejhůře k sehnání?

30. Pokud seženete oblečení ve své velikosti, co vám obvykle nesedí?

31. Máte vytipovánu prodejnu/ny kde seženete oblečení ve své velikosti?

33. Máte vytipovánu prodejnu/ny kde seženete boty ve své velikosti?

35. Je vám při nákupu nepříjemné požádat o větší velikost oblečení nebo bot? Stydíte se ?

36. Kde seženete spíše oblečení ve vaší velikosti ?

37. Jaký je typ vaší postavy ?

38. Jakou velikost obuvi si kupujete?

39. Nosíte boty na podpatku?

40. Jakou standardní velikost oblečení si obvykle kupujete?

41. Uvítaly byste prodejnu s oblečením ve svých velikostech, které vám bude opravdu sedět?

42. Pokud by podobná prodejna vznikla, přejete si být o tom informovány?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pavlištová, T.Ženy , jak nakupujete oblečení a boty? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://zeny-jak-nakupujete-obleceni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.