Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ženy jako cílová skupina v cestovním ruchu

Ženy jako cílová skupina v cestovním ruchu

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Pospíšilová
Šetření:12. 04. 2010 - 14. 04. 2010
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milá respondentko,

jsme studenti Ekonomické fakulty Univerzity Matěja Bela v Banské Bystrici. V rámci studia zpracováváme práci pro Studentskou vědeckou aktivitu na téma Ženy jako cílová skupina v cestovním ruchu. Dovolujeme si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku. Jeho cílem je zjistit názor žen na poskytované služby v cestovním ruchu. Dotazník je anonymní, nemusíte se bát zneužitých údajů.

Za Vaši ochotu při vyplňování děkujeme předem.

 

Zuzana Pospíšilová, Lukáš Turek

Odpovědi respondentů

1. Jaký typ dopravního prostředku využíváte při cestování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobní automobil1756,67 %56,67 %  
autobus1653,33 %53,33 %  
letadlo1653,33 %53,33 %  
vlak1343,33 %43,33 %  
tramvaj26,67 %6,67 %  
Poznámka k otázke č. 6 a 7: náhodná odpoveď13,33 %3,33 %  
pokračovanie: pretože nebola možnosť neodpovedať13,33 %3,33 %  
služební auto13,33 %3,33 %  
bicykel13,33 %3,33 %  
metro13,33 %3,33 %  

Graf

2. Co u Vás rozhoduje při výběru ubytovacího zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena a cenová nabídka1343,33 %43,33 %  
poloha516,67 %16,67 %  
příjemný vzhled a design ubytovacího zařízení516,67 %16,67 %  
vybavenost doplňkovými službami26,67 %6,67 %  
vhodná vzdálenost od místa jednání26,67 %6,67 %  
snadná dopravní dostupnost26,67 %6,67 %  
kombinácia ceny, polohy a designu.13,33 %3,33 %  

Graf

3. Jakému typu ubytovacího zařízení dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
penzion1136,67 %36,67 %  
hotel 3* a 4*620 %20 %  
ano516,67 %16,67 %  
ne516,67 %16,67 %  
hotel 5*13,33 %3,33 %  
hotel 1* a 2*13,33 %3,33 %  
hostel13,33 %3,33 %  

Graf

4. Jste spokojena s kvalitou poskytovaných služeb během Vašeho cestování a pobytu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2790 %90 %  
ne310 %10 %  

Graf

5. Setkala jste se již s poskytovanými službami, které jsou více orientované na potřeby žen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1550 %50 %  
ne1550 %50 %  

Graf

6. Pokud ano, o jaké služby se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ubytovací službyotázka č. 7, stravovací službyotázka č. 7, doplňkové službyotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doplňkové služby2583,33 %83,33 %  
stravovací služby310 %10 %  
ubytovací služby 26,67 %6,67 %  

Graf

7. Jaké služby nebo vybavení Vám osobně během cestování a pobytu chybí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportovní aktivity (jóga, aerobik, fitness, plavání)1240 %40 %  
vybranější vybavení koupelny (výkonější fén, větší zrcadla, župan a papuče)1033,33 %33,33 %  
odlehčený jídelní lístek (saláty, lehká jídla a dezerty)826,67 %26,67 %  
kosmetické a hygienické doplňky723,33 %23,33 %  
vybavení interiéru pokoje (květiny, aromatické svíčky, ovoce, luxusní čokolády)516,67 %16,67 %  
časopisy a magazíny pro ženy413,33 %13,33 %  
bar s nabídkou drinků a nápojů pro ženy (likéry, ovocné džusy, minerální vody)13,33 %3,33 %  
nic13,33 %3,33 %  
vše výše uvedené bývá součástí standardu13,33 %3,33 %  
žádné13,33 %3,33 %  

Graf

8. Služby cestovního ruchu využíváte pro potřeby ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
relaxace a odpočinku 2686,67 %86,67 %  
profesionální (žena odborník, žena manažer, žena sportovec)26,67 %6,67 %  
incentivná turistiky (stmelení pracovního týmu)26,67 %6,67 %  

Graf

9. Demografické údaje - věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 19 - 29 let2686,67 %86,67 %  
od 30 - 39 let26,67 %6,67 %  
od 50 do 59 let13,33 %3,33 %  
od 40 do 49 let13,33 %3,33 %  

Graf

10. Demografické údaje - nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské1756,67 %56,67 %  
středoškolské s maturitou1240 %40 %  
základní13,33 %3,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pospíšilová, Z.Ženy jako cílová skupina v cestovním ruchu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://zeny-jako-cilova-skupina-v-cestovnim-ruchu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.