Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou 2. ročníku magisterského studia České zemědělské univerzity v Praze a prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku k mé diplomové práci na téma Zhodnocení chování zákazníků při nákupu potravin v ČR. Dotazník je zcela anonymní zabere cca 10 minut. Cílem šetření je zjistit, jaká kritéria zákazníci při nákupu nejvíce preferují a zhodnotit jejich chování při nákupu potravin.
Předem moc děkuji za vaši pomoc.
Odpovědi respondentů
1. Jak často nakupujete potraviny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
více jak 1x týdně
41
55,41 %
55,41 %
1x týdně
21
28,38 %
28,38 %
Každý den
8
10,81 %
10,81 %
1x za 14 dní
3
4,05 %
4,05 %
méně často než 1x za 14 dní
1
1,35 %
1,35 %
2. Kde nejraději nakupujete potraviny?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hypermarket (Tesco, Globus, Kaufland)
24
33,33 %
32,43 %
Diskontní prodejny (Lidl, Penny Market)
15
20,83 %
20,27 %
Supermarket (Albert, Billa)
12
16,67 %
16,22 %
Menší prodejny
8
11,11 %
10,81 %
Internet (rohlik.cz, košík.cz, iTesco,..)
7
9,72 %
9,46 %
Farmářské trhy
4
5,56 %
5,41 %
OD Andy,neboť tam pracuju. No a když tam pracuju, logicky si u nás i nakoupím, že....
1
1,39 %
1,35 %
Bezobalové prodejny
1
1,39 %
1,35 %
3. Kde nejčastěji nakupujete potraviny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hypermarket (Tesco, Globus, Kaufland)
25
33,78 %
33,78 %
Supermarket (Albert, Billa)
21
28,38 %
28,38 %
Diskontní prodejny (Lidl, Penny Market)
19
25,68 %
25,68 %
Internet (rohlik.cz, košík.cz, iTesco,..)
3
4,05 %
4,05 %
Menší prodejny
3
4,05 %
4,05 %
Makro
1
1,35 %
1,35 %
Rohlik.cz, Tesco, Lidl, Kaufland, Billa
1
1,35 %
1,35 %
OD Andy Česká Lípa, pracuju tam, tak si tam logicky nakoupím...
1
1,35 %
1,35 %
4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
5. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejraději navštěvované prodejně?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
7. Jak často nakupujete potraviny online přes internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nenakupuji online
44
59,46 %
59,46 %
Méně často než 1x za 14 dní
21
28,38 %
28,38 %
1x za 14 dní
4
5,41 %
5,41 %
Více než 1x týdně
3
4,05 %
4,05 %
1x týdně
2
2,7 %
2,7 %
8. Nakupujete v současnosti (během pandemie Covid-19) potraviny častěji online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
59
79,73 %
79,73 %
Ano
15
20,27 %
20,27 %
9. Z jakého důvodu nakupujete potraviny častěji onine?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
10. Pokud jste chtěli v (kamenném) obchodě radu od personálu, poradil Vám ochotně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Spíše ano → otázka č. 13, Spíše ne → otázka č. 11, Ne → otázka č. 12, Nechtěl/a jsem poradit → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
34
45,95 %
45,95 %
Ano
22
29,73 %
29,73 %
Nechtěl/a jsem poradit
10
13,51 %
13,51 %
Spíše ne
8
10,81 %
10,81 %
11. Co podle vás bylo příčinou, že se k vám personál choval neochotně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vyrušení z hovoru s další osobou (např. zaměstnankyní)
3
37,5 %
4,05 %
Momentální vysoká návštěvnost prodejny
2
25 %
2,7 %
Asi obsluha nemá ráda komunikaci s lidmi.
1
12,5 %
1,35 %
Neschopnost pracovníka
1
12,5 %
1,35 %
Dotaz chybně směřovaný na pracovníka jiného oddělení
1
12,5 %
1,35 %
12. Jaký byl důsledek neochoty personálu na váš dotaz při nákupu potravin?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dokončení nákupu podle předchozího záměru
3
37,5 %
4,05 %
Nakoupení pouze nezbytných věcí
3
37,5 %
4,05 %
Přerušení nákupu a odchod z prodejny
1
12,5 %
1,35 %
Špatné hodnocení na internetu či nedoporučení známým
1
12,5 %
1,35 %
13. Sledujete informace na obalech neznámých potravin? (Země původu, složení, ..)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 14, Spíše ano → otázka č. 14, Spíše ne → otázka č. 15, Ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
29
39,19 %
39,19 %
Spíše ano
26
35,14 %
35,14 %
Spíše ne
15
20,27 %
20,27 %
Ne
4
5,41 %
5,41 %
14. Z jakého důvodu informace na obalech neznámých potravin sledujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zajímám se o datum spotřeby
43
78,18 %
58,11 %
Zajímám se o složení, výživové údaje
39
70,91 %
52,7 %
Zajímám se o původ potravin
31
56,36 %
41,89 %
Zajímám se o velikost balení
22
40 %
29,73 %
Zajímám se o výrobce
16
29,09 %
21,62 %
Potravinová alergie či intolerance
10
18,18 %
13,51 %
Zajímám se o způsob výroby nebo pěstování – bio, fairtrade apod.
8
14,55 %
10,81 %
Diabetes
1
1,82 %
1,35 %
Protože je neznám
1
1,82 %
1,35 %
15. Z jakého důvodu nečtete informace na obalech neznámých potravin?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nezajímají mě informace o složení, původu či datu spotřeby
9
47,37 %
12,16 %
Nerozumím hodnotám uvedeným na obalu, a proto je nesleduji
4
21,05 %
5,41 %
Informace, které mě zajímají, na obalech jejich výrobci neuvádějí
2
10,53 %
2,7 %
Nepřečtu malé písmo na obalu
1
5,26 %
1,35 %
Nemám na to čas
1
5,26 %
1,35 %
nemám na to čas, u všeho vše číst
1
5,26 %
1,35 %
Neznámě téměř nekupuji
1
5,26 %
1,35 %
Ignoruji je
1
5,26 %
1,35 %
16. Do jaké míry o Vás platí následující výroky?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
17. Jakou důležitost přikládáte těmto kritériím při nákupu potravin?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
18. S jakými problémy při nákupu potravin nejčastěji přicházíte do kontaktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Absence žádaného produktu
47
63,51 %
63,51 %
Přelidněná prodejna
39
52,7 %
52,7 %
Problémy s čerstvostí potravin
36
48,65 %
48,65 %
Prodej potravin v poškozených obalech
16
21,62 %
21,62 %
Chybějící sáčky na zeleninu a ovoce, pečivo
12
16,22 %
16,22 %
Problémy související s parkováním
11
14,86 %
14,86 %
Špatné markování nákupu
10
13,51 %
13,51 %
Problém s hygienou a čistotou prodejny
9
12,16 %
12,16 %
Neochotný personál prodejny
8
10,81 %
10,81 %
ani s jedinou nabídnutou položkou
1
1,35 %
1,35 %
fronty před pokladnami (je jich málo v provozu)
1
1,35 %
1,35 %
bez problémů
1
1,35 %
1,35 %
Nevím
1
1,35 %
1,35 %
Přítomnost bezohledným lidí a lidí s nevychovanými dětmi
1
1,35 %
1,35 %
19. Jaké je vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
43
58,11 %
58,11 %
Muž
31
41,89 %
41,89 %
20. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
25-34 let
28
37,84 %
37,84 %
35-44 let
16
21,62 %
21,62 %
45-54 let
13
17,57 %
17,57 %
18-24 let
11
14,86 %
14,86 %
65 let a více
3
4,05 %
4,05 %
55-64 let
3
4,05 %
4,05 %
21. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské vzdělání
39
52,7 %
52,7 %
Středoškolské vzdělání s maturitou
25
33,78 %
33,78 %
Středoškolské vzdělání bez maturity
4
5,41 %
5,41 %
Vyšší odborné vzdělání
3
4,05 %
4,05 %
Základní vzdělání
3
4,05 %
4,05 %
22. Jaká je vaše ekonomická aktivita?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnaný
46
62,16 %
62,16 %
OSVČ
11
14,86 %
14,86 %
Student/ka
8
10,81 %
10,81 %
V důchodu
4
5,41 %
5,41 %
Na mateřské dovolené
4
5,41 %
5,41 %
Nezaměstnaný
1
1,35 %
1,35 %
23. Jaký je čistý měsíční příjem vaší domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nad 40 000 Kč
32
43,24 %
43,24 %
22 001-30 000 Kč
18
24,32 %
24,32 %
30 001-40 000 Kč
14
18,92 %
18,92 %
16 001-22 000 Kč
7
9,46 %
9,46 %
do 16 000 Kč
3
4,05 %
4,05 %
24. Z kolika členů se skládá vaše domácnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
25
33,78 %
33,78 %
1
18
24,32 %
24,32 %
3
16
21,62 %
21,62 %
4
12
16,22 %
16,22 %
5
2
2,7 %
2,7 %
6 a více
1
1,35 %
1,35 %
25. V jakém typu domácnosti žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Rodina s nezaopatřenými dětmi
25
33,78 %
33,78 %
Bezdětní novomanželé, manželé nebo pár
19
25,68 %
25,68 %
Jednočlenná rodina
17
22,97 %
22,97 %
Rodina s odrostlými a dospělými dětmi
10
13,51 %
13,51 %
dva jednotlivci ve společné domácnosti (podělení se o náklady)
1
1,35 %
1,35 %
Spolubydlení
1
1,35 %
1,35 %
Trojgenerační domácnost
1
1,35 %
1,35 %
26. Jak velká je obec ve které žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
100 000 a více obyvatel
28
37,84 %
37,84 %
Do 4 999 obyvatel
20
27,03 %
27,03 %
20 000-99 999 obyvatel
15
20,27 %
20,27 %
5 000-19 999 obyvatel
11
14,86 %
14,86 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost regionálních výrobků=Rozhodně nedůležité na otázku 4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
3. Kde nejčastěji nakupujete potraviny?
odpověď Hypermarket (Tesco, Globus, Kaufland):
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypermarket (Tesco, Globus, Kaufland) na otázku 2. Kde nejraději nakupujete potraviny?
odpověď Supermarket (Albert, Billa):
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Supermarket (Albert, Billa) na otázku 2. Kde nejraději nakupujete potraviny?
4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
odpověď Blízká vzdálenost od bydliště či práce=Rozhodně důležité:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Supermarket (Albert, Billa) na otázku 2. Kde nejraději nakupujete potraviny?
odpověď Cena potravin=Spíše důležité:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena potravin=Spíše důležité na otázku 6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
odpověď Čerstvost potravin=Rozhodně důležité:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Detailní popis produktu=Rozhodně důležité na otázku 6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost dovozu=Spíše důležité na otázku 6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
odpověď Čisté prostředí prodejny=Rozhodně důležité:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velká prodejní plocha=Rozhodně důležité na otázku 4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
odpověď Komfortnější nákup z hlediska šíře uliček=Spíše nedůležité:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Orientace v prodejně=Spíše nedůležité na otázku 4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
odpověď Možnost nákupu v přilehlých obchodech (květinářství, trafika, ..)=Rozhodně nedůležité:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena potravin=Spíše nedůležité na otázku 5. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejraději navštěvované prodejně?
odpověď Orientace v prodejně=Rozhodně důležité:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chování kurýra (milý personál)=Rozhodně důležité na otázku 6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně zákazníků=Rozhodně důležité na otázku 5. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejraději navštěvované prodejně?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Orientace v prodejně=Rozhodně důležité na otázku 5. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejraději navštěvované prodejně?
odpověď Rozsah sortimentu=Rozhodně důležité:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velká prodejní plocha=Rozhodně důležité na otázku 4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
5. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejraději navštěvované prodejně?
odpověď Čisté prostředí prodejny=Rozhodně důležité:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně zákazníků=Rozhodně důležité na otázku 5. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejraději navštěvované prodejně?
odpověď Doporučení od známých=Rozhodně nedůležité:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost regionálních výrobků=Rozhodně nedůležité na otázku 4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
odpověď Dostupnost MHD=Rozhodně nedůležité:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost MHD=Rozhodně nedůležité na otázku 4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
odpověď Možnost nákupu v přilehlých obchodech (květinářství, trafika, ..)=Rozhodně nedůležité:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velká prodejní plocha=Rozhodně nedůležité na otázku 4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost nákupu v přilehlých obchodech (květinářství, trafika, ..)=Rozhodně nedůležité na otázku 4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velká prodejní plocha=Rozhodně nedůležité na otázku 5. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejraději navštěvované prodejně?
odpověď Možnost parkování=Rozhodně nedůležité:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost parkování=Rozhodně nedůležité na otázku 4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
odpověď Ochota personálu=Spíše nedůležité:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota personálu=Spíše nedůležité na otázku 4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
odpověď Přístup do obchodu (bezbariérový)=Rozhodně nedůležité:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup do obchodu (bezbariérový)=Rozhodně nedůležité na otázku 4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost regionálních výrobků=Rozhodně nedůležité na otázku 4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velká prodejní plocha=Rozhodně nedůležité na otázku 5. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejraději navštěvované prodejně?
6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
odpověď Cena potravin=Rozhodně důležité:
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy, akce=Rozhodně důležité na otázku 6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
odpověď Čerstvost potravin=Rozhodně důležité:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena potravin=Rozhodně důležité na otázku 6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy, akce=Rozhodně důležité na otázku 6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná orientace na webových stránkách=Rozhodně důležité na otázku 6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Detailní popis produktu=Rozhodně důležité na otázku 6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost dovozu=Spíše důležité na otázku 6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdravotní stav mi neumožňuje nákup v kamenných prodejnách=Rozhodně ne na otázku 9. Z jakého důvodu nakupujete potraviny častěji onine?
8. Nakupujete v současnosti (během pandemie Covid-19) potraviny častěji online?
odpověď Ano:
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to pro mě pohodlnější=Rozhodně ano na otázku 9. Z jakého důvodu nakupujete potraviny častěji onine?
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nerad/a stojím frontu u kas, u pultu s uzeninami=Rozhodně ano na otázku 9. Z jakého důvodu nakupujete potraviny častěji onine?
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ušetření času=Rozhodně ano na otázku 9. Z jakého důvodu nakupujete potraviny častěji onine?
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdravotní stav mi neumožňuje nákup v kamenných prodejnách=Rozhodně ne na otázku 9. Z jakého důvodu nakupujete potraviny častěji onine?
14. Z jakého důvodu informace na obalech neznámých potravin sledujete?
odpověď Zajímám se o datum spotřeby:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chování kurýra (milý personál)=Spíše důležité na otázku 6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena za dopravu=Spíše důležité na otázku 6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
odpověď Zajímám se o původ potravin:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu potravin=Rozhodně důležité na otázku 17. Jakou důležitost přikládáte těmto kritériím při nákupu potravin?
odpověď Zajímám se o složení, výživové údaje:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chování kurýra (milý personál)=Spíše důležité na otázku 6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost regionálních výrobků=Rozhodně nedůležité na otázku 4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena za dopravu=Spíše důležité na otázku 6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
17. Jakou důležitost přikládáte těmto kritériím při nákupu potravin?
odpověď Cena potravin=Rozhodně důležité:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji potraviny ve slevě, vyhledávám akce=Rozhodně ano na otázku 16. Do jaké míry o Vás platí následující výroky?
odpověď Složení potravin=Rozhodně důležité:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu potravin=Rozhodně důležité na otázku 17. Jakou důležitost přikládáte těmto kritériím při nákupu potravin?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah škodlivých aditiv=Rozhodně důležité na otázku 17. Jakou důležitost přikládáte těmto kritériím při nákupu potravin?
18. S jakými problémy při nákupu potravin nejčastěji přicházíte do kontaktu?
odpověď Absence žádaného produktu:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to pro mě pohodlnější=Rozhodně ano na otázku 9. Z jakého důvodu nakupujete potraviny častěji onine?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nerad/a stojím frontu u kas, u pultu s uzeninami=Rozhodně ano na otázku 9. Z jakého důvodu nakupujete potraviny častěji onine?
24. Z kolika členů se skládá vaše domácnost?
odpověď 1:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednočlenná rodina na otázku 25. V jakém typu domácnosti žijete?
odpověď 2:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezdětní novomanželé, manželé nebo pár na otázku 25. V jakém typu domácnosti žijete?
25. V jakém typu domácnosti žijete?
odpověď Jednočlenná rodina:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 24. Z kolika členů se skládá vaše domácnost?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často nakupujete potraviny?
2. Kde nejraději nakupujete potraviny?
3. Kde nejčastěji nakupujete potraviny?
4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
5. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejraději navštěvované prodejně?
6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
7. Jak často nakupujete potraviny online přes internet?
8. Nakupujete v současnosti (během pandemie Covid-19) potraviny častěji online?
9. Z jakého důvodu nakupujete potraviny častěji onine?
10. Pokud jste chtěli v (kamenném) obchodě radu od personálu, poradil Vám ochotně?
13. Sledujete informace na obalech neznámých potravin? (Země původu, složení, ..)
14. Z jakého důvodu informace na obalech neznámých potravin sledujete?
16. Do jaké míry o Vás platí následující výroky?
17. Jakou důležitost přikládáte těmto kritériím při nákupu potravin?
18. S jakými problémy při nákupu potravin nejčastěji přicházíte do kontaktu?
19. Jaké je vaše pohlaví?
20. Kolik je Vám let?
21. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
22. Jaká je vaše ekonomická aktivita?
23. Jaký je čistý měsíční příjem vaší domácnosti?
24. Z kolika členů se skládá vaše domácnost?
25. V jakém typu domácnosti žijete?
26. Jak velká je obec ve které žijete?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často nakupujete potraviny?
2. Kde nejraději nakupujete potraviny?
3. Kde nejčastěji nakupujete potraviny?
4. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejčastěji navštěvované prodejně?
5. Z jakých důvodu nakupujete právě v nejraději navštěvované prodejně?
6. Pokud alespoň někdy nakupujete potraviny na internetu, odpovězte. Jak moc jsou pro vás vybraná kritéria důležitá při nákupu na internetu? (nepovinná otázka)
7. Jak často nakupujete potraviny online přes internet?
8. Nakupujete v současnosti (během pandemie Covid-19) potraviny častěji online?
9. Z jakého důvodu nakupujete potraviny častěji onine?
10. Pokud jste chtěli v (kamenném) obchodě radu od personálu, poradil Vám ochotně?
13. Sledujete informace na obalech neznámých potravin? (Země původu, složení, ..)
14. Z jakého důvodu informace na obalech neznámých potravin sledujete?
16. Do jaké míry o Vás platí následující výroky?
17. Jakou důležitost přikládáte těmto kritériím při nákupu potravin?
18. S jakými problémy při nákupu potravin nejčastěji přicházíte do kontaktu?
19. Jaké je vaše pohlaví?
20. Kolik je Vám let?
21. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
22. Jaká je vaše ekonomická aktivita?
23. Jaký je čistý měsíční příjem vaší domácnosti?
24. Z kolika členů se skládá vaše domácnost?
25. V jakém typu domácnosti žijete?
26. Jak velká je obec ve které žijete?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Fighter: Máte to pořádně promyšlené, je to vidět. Na rohlik.cz nakupuju proto, že jsou tam široké uličky mezi regály, takže jak klikám na jednotlivé produkty, vůbec se u toho nemusím nikde mačkat a dokonce do mě ani nevrážejí ostatní kupující. A ještě se na tu URL snadno dojede tramvají a na jejich doméně můžu dokonce zaparkovat auto.