Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zhodnocení vytvořených webových stránek

Zhodnocení vytvořených webových stránek

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Foučková
Šetření:05. 04. 2011 - 12. 04. 2011
Počet respondentů:55
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:48,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto krátkého dotazníku. Jedná se o hodnocení mnou vytvořených webových stránek, jež jsou součástí mé bakalářské práce. Vaše odpovědi mi pomohou zhodnotit a případně zkvalitnit nově vytvořené webové stránky.
Přibližná délka vyplnění dotazníku je 5 minut. Pro vyplnění dotazníku je nutné navštívit webové stránky: http://www.vinarstvidofek.cz


 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Vážení respondenti

Odpovědi respondentů

1. Považujete se za znalce/znalkyni vína?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám rád/-a víno, ale jinak se o vinařství nezajímám3869,09 %69,09 %  
Ne, nemám rád/-a víno a nezajímám se o vinařství916,36 %16,36 %  
Ano, mám rád/-a víno a zajímám se o vinařství celkově814,55 %14,55 %  

Graf

2. Navštěvujete často webové stránky některých vinařství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne moc často2952,73 %52,73 %  
Podobnou stránku jsem navštívil/-a poprvé2341,82 %41,82 %  
Ano35,45 %5,45 %  

Graf

3. Jak byste zhodnotil/-a následující faktory stránek?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Design1.9641.162
Přehlednost1.7091.297
Množství informací1.9640.908
Celkový dojem2.0181.072

Graf

4. Je něco, co byste na webových stránkách změnil/-a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

- aktuální ceník dostupných vín - podrobnosti k nabízeným vínům - analytika - více fotografií - ceník služeb ( degustace, info o ubytování )

asi né, řekněme že ok

asi nic

barvu( to je ale na základě vkusu) a možná bych přidala více fotografií

Design je laciný - podle připravené šablony

design,trochu modernější

Desing

Do budoucna bych přidala více zajímavých fotek, jinak oceňuji přehlednost stránek a výstižné informace.

doplňila bych více fotografíí

doplnila bych více fotografií

Jako negativum vidím málo fotografií, nejen v samotné sekci fotogalerie, ale mohly být použity k oživení stránek jako ilustrace. Co třeba fotografie samotné rodiny, ať zákazník ví od koho kupuje. A v logu ten velmi rozmazaný přechod působí trochu rušivě.

jazyková korektura

mě se to libi,jak to je nic bych nemenil

Možná o trošku větší písmo a pár fotek k textu, aby to trochu oživilo text Ve fotogalerii bych odstranila z fotek datum, působí to na mě jakoby by stránky nikdo neaktualizoval V hlavičce stránek bych dala ozdobnější písmo

Myslím, že ne

Na webových stránkách bych změnila to, že bych tam přidala více obrázků vinařství, ukázala některé láhve, které vinařství vyrábí.

Nabídka nějakých degustací a ochutnávek

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne.

Některé grafické prvky. Např. nadpis v hlavičce stránky se ztrácí v obrázku. Nebo styl tučného a zároveň podrženého nadpisu v některých záložkách - doporučila bych dodržovat jednotnost stylu písma - buď tučné nebo podtržené.

Nelíbí se mi rozmázlý přechod mezi obrázky v záhlaví stránky. Ale jinak jsou ty stránky perfektní :-)

neměnil bych nic ,ale je fakt,že zdokonalit se mužou kdykoliv

nenapadá mě nic

neni

Není důvod.

Nevím, tak často je nenavštěvuji..

nic

Nic

nic

nic

odkaz na kontakty v textu tel. či e-mailový dotaz

Odstranil bych reklamy a zbytečné odkazy

Pole napravo. Nikoho nezajímá, kdy byl nainstalován nový vzhled. Místo toho by tam mohly být ukázky prodávaných vín.

Pomalé přepínání fotografií. Trvá dlouho než se objeví další fotka.

přidat více fotografií

Srovnání jedlotlivých druhů

U vín bych doplnila etikety a přidala fotografie.

Určitě bych neměnil nic. informace dle mne naprosto kompletní.... .

veliká prostornost mezi fotkama ve fotogalerii

více fotek

více fotografií

vzhled

5. Co se Vám na webových stránkách líbilo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Barvy, informace, mapa

celkově tvoří pěkný dojem, nejvíce se mi líbí asi přehlednost stránek

celkově všechno

design

design

design

design

desing

fotky

fotogalerie a přehlednost

hezká úvodní stránka, přehlednost

jak je to pěkně vytvořený

Jednoduchost

jednoduchost

jednoduchost a přehlednost

Klidný vzhled a zatím přehledné

Kvalita a zpracování ;-).

Menu nahoře,přehlednost,nezahlcování čtenáře zbytečnými (a často nic neříkajícími) informacemi

množství informací

množství sortimentu

Nejvíce se mi líbilo uspořádání a množství informací.

nic

obsah, přehlednost

Odkazy na turistické zajímavosti v okolí vinařství.

pěkná úprava, přehlednost

pěkně organizované, přehledné

Pěkný obrázek vinic v záhlaví stránek. Kontakty s mapou.

popis vinařství - historie a současnost

Popis vinných odrůd.

přehledné členění vín

přehlednost

přehlednost

Přehlednost

přehlednost

přehlednost

Přehlednost a naprosto dostačující informace

Přehlednost a maxim.množství informací, které jsou podstatné.

Přehlednost a možno i důvtip

Přehlednost, celkový pozitivní dojem

přehlednost, jednoduchost

přehlednost, příjemný vzhled

Přehlednost, snadná orientace

Titulní hlavička - grafické zpracování

tyto stránky nenavštěvuji, spíše festivaly..

úvodní foto

Velmi hezky zpracované...přehledné..

vína

Vstupní obrázek a přehlednost

vše

všechno

Vzhled

Webové stránky jsou hezky přehledné, dobře se v nich orientuje

zpracování stránek

zpracování, design, přehlednost

způsob prohlížení fotek

6. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3461,82 %61,82 %  
Muž2138,18 %38,18 %  

Graf

7. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let4581,82 %81,82 %  
26 - 35 let610,91 %10,91 %  
51 - 60 let23,64 %3,64 %  
36 - 50 let23,64 %3,64 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Považujete se za znalce/znalkyni vína?

2. Navštěvujete často webové stránky některých vinařství?

3. Jak byste zhodnotil/-a následující faktory stránek?

4. Je něco, co byste na webových stránkách změnil/-a?

6. Pohlaví?

7. Věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Považujete se za znalce/znalkyni vína?

2. Navštěvujete často webové stránky některých vinařství?

3. Jak byste zhodnotil/-a následující faktory stránek?

4. Je něco, co byste na webových stránkách změnil/-a?

6. Pohlaví?

7. Věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Foučková, A.Zhodnocení vytvořených webových stránek (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://zhodnoceni-vytvorenych-webov.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.