Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zimní bundy

Zimní bundy

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iveta Čukanová
Šetření:10. 02. 2010 - 17. 02. 2010
Počet respondentů:84
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník bude sloužit jako podklad pro bakalářskou práci, kde se zaměřuji na tepelně-izolační vlastnosti výplňových materiálů u zimních bund. Cílem dotazníku je zjistit zvyklosti při nákupu zimní bundy.

Odpovědi respondentů

1. Jak často si kupujete zimní bundu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více jak jednou za dva roky4351,19 %51,19 %  
jednou za dva roky3136,9 %36,9 %  
každý rok1011,9 %11,9 %  

Graf

2. kolik průměrně investujete do nákupu zimní bundy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 000kč - 3 000kč5464,29 %64,29 %  
méně jak 1 000kč1619,05 %19,05 %  
3 000kč a více1416,67 %16,67 %  

Graf

3. které kriterium je pro Vás nejdůležitější při výběru zimní bundy?(Seřaďte od nejdůležitější po nejméně důležitou kdy nejdůležitější je č.1

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena2.4561.489
vzhled1.6580.681
funkčnost1.9371.123
názor kamaráda/ky4.0761.133
značka3.5321.236

Graf

4. jakou tepelně-izolační výplň v zimní bundě preferujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
duté vlákno5464,29 %64,29 %  
peří910,71 %10,71 %  
jiné89,52 %9,52 %  
nevim44,76 %4,76 %  
je mi to jedno33,57 %3,57 %  
...11,19 %1,19 %  
netuším :D 11,19 %1,19 %  
nevim, co tam je11,19 %1,19 %  
-11,19 %1,19 %  
kožich pravy11,19 %1,19 %  
nepreferuji nic, rozhoduji se podle více kritérií11,19 %1,19 %  

Graf

5. proč preferujete právě tuto zvolenou výplň?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevim78,33 %8,33 %  
vyhovuje mi33,57 %3,57 %  
jsem alergik22,38 %2,38 %  
nepreferuji22,38 %2,38 %  
nelítá to ven, jako peří11,19 %1,19 %  
páč jsem taky dutej...11,19 %1,19 %  
přijde mi nejlepší, ale moc toho nevím11,19 %1,19 %  
je lehká11,19 %1,19 %  
bunda není tak objemná jako u peří11,19 %1,19 %  
hodně hřeje a nevyvolává (oproti peří) alergii11,19 %1,19 %  
ostatní odpovědi ...
malá hmotnost
ideální materiál
Moc tomu nerozumím
kvůli komfortu
pokud se mi bunda líbí,je mi celkem jednou jakou v
levnější než peří, méně objemná bunda
Protože se mi osvědčila a vyhovuje mi.
myslím, že je rozhodně lepší než peří
peří je peří
lehký materiál
protože ji mám ráda
peří mi nepřijde vhodné
myslím, že má nejlepší vlastnosti
protože se mi líbila bunda :D
lehkost
vyhovuje
je nejteplejší
je levné
tenčí vrstva, ale hřeje.
dobré zkušenosti
Netuším jakou má moje bunda výplň.
materiál
PRAKTIČNOST
na peří mám alergii a špatně se udržuje
nevim, co tam je
viz.4
na peri jsem alergicka
protože je kvalitní
Neprofukuje a je mechanicky odolná
jsem alergik na peri
-
hřejivost
?
bunda je opravdu teplá :-)
je v ni teplo, nepromoka
myslím, že nejvíc zahřeje, ověřený materiál
kvalita
dává dostatek tepla
teplo, pohodli...
Pohodlnost
perí je na nic.
dobra hřejivost,
dobrá hřejivost
Osvědčila se mi.
je teply a lehky
lze prát
dobré zkušenosti, teplo
dobré izol.vlastnosti
dám na radu prodavače.
Kvalita a spolehlivost.
myslím, že je to modernější materiál
Věřím, že je nejlepší
neobjemné kabáty,které zahřejí
alergie na peří
lehké, naláme se
hřeje, lehká
nezáleží mi na tom jaká je její izolační výpn
je přírodní a hřeje
:o)
.
jsem s ní spokojen
je teplé, lehké a nemáte na sobě peří
nevím jaké jsou druhy výplní
6476,19 %76,19 % 

Graf

6. jakého výrobce zimních bund preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádného712,28 %8,33 %  
je mi to jedno47,02 %4,76 %  
Alpine pro47,02 %4,76 %  
Loap23,51 %2,38 %  
Funstorm23,51 %2,38 %  
North face23,51 %2,38 %  
nikoho11,75 %1,19 %  
ty kteří mají v logu horu bo alespoň kopec11,75 %1,19 %  
Alpine Pro, Husky11,75 %1,19 %  
Loap, Alpine Pro, Hanah11,75 %1,19 %  
ostatní odpovědi Envy
nordblanc
Husky, Loap
puma
burton
roxy
snowboardové - 686, nugget, burton...
nemám vyhraněného výrobce
nemam preferovaneho
český
nepreferuji zadneho
Horsefeathers
ReReserved
stejně je vše z číny, na značky kašlu, jinak caa
skate značky, adidas, nike...
nepreferuju
Tilak
nepreferuju, teď mám od Pumy a jsem spokojená
Iguana
sportovní
žádného nepreferuji
turecko
next
Takového, který se specializuje na zimní oblečení.
Alpine
je jich víc
columbia
hannah
H
quiksilver
Husky
žádné, jde mi hlavně o kvalitu a vzhled
3256,14 %38,1 % 

Graf

7. Proč upřednostňujete právě tohoto výrobce zimních bund?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita56,02 %5,95 %  
nevim44,82 %4,76 %  
-33,61 %3,57 %  
?22,41 %2,38 %  
neupřednostňuji žádného22,41 %2,38 %  
neupřednostňuji nikoho22,41 %2,38 %  
022,41 %2,38 %  
neupřednostňuji22,41 %2,38 %  
nepreferuji22,41 %2,38 %  
nikoho11,2 %1,19 %  
ostatní odpovědi bundy by pak mohly býti považovány za horské=teplé
líbí se mi design
neupřednostňuji žádného výrobce
kvalita za rozumnou cenu
pracuji v Alpine pro
...
nepreferuji žádného
zajímavý vzhled x dobrá cena
protože je levnejší a poměrně kvalitní
osvědčenost
výrobce pro mě není až tak důležitý,jako třeba vzh
cenově dostupné, módní, vyhovují běžným podmínkám
nepreferuji žádného výrobce
u jiného jsem nenakupovala
kvalitní zboží
mají hezký vzhled
praktické a módní bundy, cena, pověst značky
kupuju pokaždé jinde...
žádného
nemam preferovaneho vyrobce
x
žádnéh nepreferuju
je mi to jedno
neupřednostňuji, důležitá je funkčnost, ne značka
__________________________________________
nemám žádného preferovaného výrobce
dobré zkušenosti
Odolná proti počasí. Praktické kapsy. Vzhled.
B
cena
kvalita, vzhled
viz.6
pekny vzhled, vysoky vodni sloupec
hezký design
Je to český výrobce
pracuji pro něj
Český výrobce
nezáleží mi na značce
vzhled
desing
stálost na trhu, dobre preference
je mi to jedno hlavní je funkce
Momentálně mám Northland, velká spokojenost.
dyzajn nejhezci
xx
neupřednostňuji výrobce
Očekávám více zkušeností, než od obyč. prodejců.
zvyk, zkusenost
Věřím mu
neupřednoštňuji žádného výrobce
je mi to jedno
žádného neupřednostňuju
jsem s ním spokojená
Protože se mi líbí jejich styl
nikoho neupřednostňuji
:o)
styl
česká firma, hezký design
5869,88 %69,05 % 

Graf

8. Jaké jste pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6375 %75 %  
muž2125 %25 %  

Graf

9. kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 35 let5970,24 %70,24 %  
0 - 20 let1416,67 %16,67 %  
36 a více1113,1 %13,1 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často si kupujete zimní bundu?

2. kolik průměrně investujete do nákupu zimní bundy?

3. které kriterium je pro Vás nejdůležitější při výběru zimní bundy?(Seřaďte od nejdůležitější po nejméně důležitou kdy nejdůležitější je č.1

4. jakou tepelně-izolační výplň v zimní bundě preferujete

8. Jaké jste pohlaví

9. kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často si kupujete zimní bundu?

2. kolik průměrně investujete do nákupu zimní bundy?

3. které kriterium je pro Vás nejdůležitější při výběru zimní bundy?(Seřaďte od nejdůležitější po nejméně důležitou kdy nejdůležitější je č.1

4. jakou tepelně-izolační výplň v zimní bundě preferujete

8. Jaké jste pohlaví

9. kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Čukanová, I.Zimní bundy (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://zimni-bundy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.