Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Život s reklamou

Život s reklamou

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Vostrá
Šetření:28. 03. 2012 - 04. 04. 2012
Počet respondentů:167
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

ráda bych Vás poprosila o pomoc při vyplňování dotazníku. Předem děkuji

 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11770,06 %70,06 %  
Muž 5029,94 %29,94 %  

Graf

2. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 3511065,87 %65,87 %  
Do 20 let3118,56 %18,56 %  
35 -502011,98 %11,98 %  
Nad 50 let63,59 %3,59 %  

Graf

3. Myslíte si, že jsou reklamy užitečné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano5935,33 %35,33 %  
Spíše ne5029,94 %29,94 %  
Ano2917,37 %17,37 %  
Ne158,98 %8,98 %  
Nevím148,38 %8,38 %  

Graf

4. Máte rád/a reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5734,13 %34,13 %  
Spíše ne5432,34 %32,34 %  
Spíše ano3822,75 %22,75 %  
Ano105,99 %5,99 %  
Nevím84,79 %4,79 %  

Graf

5. Mohou se v seriálech a filmech používat výrobky tak, aby byla zřetelně vidět jejich značka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9355,69 %55,69 %  
Ne7243,11 %43,11 %  
Nevím, o co jde21,2 %1,2 %  

Graf

6. Myslíte si, že reklamy lžou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Některé10462,28 %62,28 %  
Ano6035,93 %35,93 %  
Ne31,8 %1,8 %  

Graf

7. Chtěl/a byste omezit, nebo úplně zakázat reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Omezit12071,86 %71,86 %  
Neomezovat2514,97 %14,97 %  
Nevím127,19 %7,19 %  
Zakázat105,99 %5,99 %  

Graf

8. Který typ reklamy je pro vás nejpřijatelnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama v tisku5029,94 %29,94 %  
Venkovní reklama4828,74 %28,74 %  
reklama na internetu3219,16 %19,16 %  
Reklama v televizi2213,17 %13,17 %  
Reklama v rozhlase31,8 %1,8 %  
žádný10,6 %0,6 %  
Nevím10,6 %0,6 %  
letáky hypermarketů10,6 %0,6 %  
jakakoli10,6 %0,6 %  
kdyz si reklamni agentura zaplati soukromemu subjektu, tak at si je jak si preje10,6 %0,6 %  
žádná - všechny jsou založené za účelem táhání peněz z kapes lidí, aby si kupovali nesmysly a aby reklamní společnosti podivným a neférovým způsobem vydělávali na ostatních10,6 %0,6 %  
na obalech výrobků10,6 %0,6 %  
ta za kterou neplatim. At si to zahrnou do ceny vyrobku.10,6 %0,6 %  
reklamní noviny, prospekty10,6 %0,6 %  
všude, kde ji nevidím10,6 %0,6 %  
Nepreferuji typ, záleží jak je reklama provedena10,6 %0,6 %  
žádná10,6 %0,6 %  

Graf

9. Který typ reklamy máte nejméně rád/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama v televizi9556,89 %56,89 %  
reklama na internetu2615,57 %15,57 %  
Reklama v rozhlase2011,98 %11,98 %  
Reklama v tisku95,39 %5,39 %  
Venkovní reklama63,59 %3,59 %  
všechny21,2 %1,2 %  
Reklama v blízkosti silnic10,6 %0,6 %  
reklama formou emailu či sms10,6 %0,6 %  
Televize a internet10,6 %0,6 %  
hloupou10,6 %0,6 %  
nemam rad reklamu, vyhybam se ji kde je to jen mozne10,6 %0,6 %  
nehorší to je v TV a na internetu10,6 %0,6 %  
tu která je agresivní, odpoutává pozornost kde nemá, ta která se vnucuje nebo je jednoznačně lživá10,6 %0,6 %  
Nepreferuji typ, záleží jak je reklama provedena10,6 %0,6 %  
nemám rád jakoukoli reklamu, neb jsou lživé10,6 %0,6 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Máte rád/a reklamy?

  • odpověď Ne:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zakázat na otázku 7. Chtěl/a byste omezit, nebo úplně zakázat reklamu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jaký je váš věk?

3. Myslíte si, že jsou reklamy užitečné?

4. Máte rád/a reklamy?

5. Mohou se v seriálech a filmech používat výrobky tak, aby byla zřetelně vidět jejich značka?

6. Myslíte si, že reklamy lžou?

7. Chtěl/a byste omezit, nebo úplně zakázat reklamu?

8. Který typ reklamy je pro vás nejpřijatelnější?

9. Který typ reklamy máte nejméně rád/a?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jaký je váš věk?

3. Myslíte si, že jsou reklamy užitečné?

4. Máte rád/a reklamy?

5. Mohou se v seriálech a filmech používat výrobky tak, aby byla zřetelně vidět jejich značka?

6. Myslíte si, že reklamy lžou?

7. Chtěl/a byste omezit, nebo úplně zakázat reklamu?

8. Který typ reklamy je pro vás nejpřijatelnější?

9. Který typ reklamy máte nejméně rád/a?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vostrá, P.Život s reklamou (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://zivot-s-reklamou.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.