Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > ZJIŠTĚNÍ EFEKTIVNOSTI PŮSOBENÍ REKLAM SPOLEČNOSTI VODAFONE

ZJIŠTĚNÍ EFEKTIVNOSTI PŮSOBENÍ REKLAM SPOLEČNOSTI VODAFONE

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Rutová
Šetření:26. 02. 2011 - 05. 03. 2011
Počet respondentů:203
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.69
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník bude použit pro účely výzkumu bakalářské práce.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 U každé otázky vyberte jednu odpověď, případně odpověď napište.

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Vodafone Czech Republic?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20098,52 %98,52 %  
ne31,48 %1,48 %  

Graf

2. Využíváte služeb operátora Vodafone Czech Republic?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13064,04 %64,04 %  
ano7335,96 %35,96 %  

Graf

3. Víte, že Vodafone Czech Republic nabízí službu tarify na míru?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15676,85 %76,85 %  
ne4723,15 %23,15 %  

Graf

4. Kterou z uvedených postav využívá Vodafone Czech Republic k propagaci Tarifů na míru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chameleona12360,59 %60,59 %  
Vánoční stromek4522,17 %22,17 %  
Čivavu3517,24 %17,24 %  

Graf

5. Všiml (a) jste si někde tiskové reklamy Tarify na míru?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10551,72 %51,72 %  
ano9848,28 %48,28 %  

Graf

6. Víte, jakou službu operátor Vodafone Czech Republic nabízí v TV reklamě s králíky na porodním sále?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16782,27 %82,27 %  
Ano3617,73 %17,73 %  

Graf

7. Pokud ano, na jakou službu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tarif na míru310 %1,48 %  
Kamarádi26,67 %0,99 %  
neomezené volání na několik čísel13,33 %0,49 %  
Tarif přímo ušitý Vám na míru13,33 %0,49 %  
službu Rodina13,33 %0,49 %  
Moznost volat na nekolik cisel vyhodneji13,33 %0,49 %  
volání zadarmo několika svým známým13,33 %0,49 %  
sms13,33 %0,49 %  
zvýhodněnou nabídku pro rodiny13,33 %0,49 %  
něco jako volání na určitý počet čísel zdarma?13,33 %0,49 %  
ostatní odpovědi neomezené volání
neomezené volání na více čísel
Tarif na míru-volání v rodině
Tarify na míru - možnost slevy při více číslech
Oprc zdarma
přátelé ve skupině
služby týkající se zvýhodněných čísel na rodinu
Volání mezi více lidmi
volani tarif rodina
Rodinné volání zdarma.
volání
Internet
8 čísel na neomezené volání
můžete volat až s 5 členy zdarma při daném tarifu
výhod.volání na více čísel
Volání s více členy
výhodné volání na více čísel
1756,67 %8,37 % 

Graf

8. Patříte ke skupině Vodafone Czech Republic na sociální síti Facebook?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18189,16 %89,16 %  
nevím115,42 %5,42 %  
ano115,42 %5,42 %  

Graf

9. Líbí se Vám reklamy společnosti Vodafone Czech Republic?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14571,43 %71,43 %  
Ne5828,57 %28,57 %  

Graf

10. Proč se Vám líbí reklamy společnosti Vodafone Czech Republic?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou vtipné1110 %5,42 %  
vtipné109,09 %4,93 %  
nápadité43,64 %1,97 %  
Originalita43,64 %1,97 %  
mají nápad32,73 %1,48 %  
vtipný21,82 %0,99 %  
originalita, vtipnost21,82 %0,99 %  
originalni, vtipne21,82 %0,99 %  
vtipné, nápadité21,82 %0,99 %  
originální, vtipné, působivé10,91 %0,49 %  
ostatní odpovědi Protože jsou vtipné a zaujmou široké spektrum lidí
mají nápad a jsou vtipné
Protože se mi prostě líbí.
jsou legrační a originální
Reklamy jsou nápadité, poutavé a zábavné
originalita, zvířátka ;)
nápaditost
Jsou vtipné, dokážou zaujmout
Jsou vtipné a neokoukané
jsou vtipné a odlišné
mam rat čivavi
Jsou originální
jsou napadité a odlišné od ostatních
originální
Jsou "vtipné"
zábavné a vtipné
originální, nápadité
jsou hezky udělané a zábavné
Jsou vtipné a mají nápad
Originalita, nápaditost, vtip
jsou jiné, nápadité
Reklamy vodafonu jsou originální, některé i vtipné
cool
jsou vtipný
Aspoň trochu invence a nápadu.
nápaditost, jednoduchost, vtip
celkem neokoukané
vtipné, zaujímavé
kreativní
vtipné kreativní
Jsou srandovní
kreativní zpracování
můj názor se do toho řádku nevejde
jsou zábavné
jsou originalni, s napadem, neokoukane
GANG OF SLAVIA
Vtipná forma
hm
jsou originální a vtipné
vtipné, nápadité, zaujmou
líbí - tak před deseti lety
jsou zábavnější
originalita a vtipnost
jsou vtipne a s napadem
kreativita, obcas i humor
jsou vtipné a nápadité
originalita, doukazou zaujmout a pobavit
oproti ostatním společnostem jsou aspoň zábavné
jsou vtipné a nápadité, zaujmou
jsou tam zvířátka
jsou vtipné, nápadité
jsou zábavné + můj obor
jsou vtipné a originální
nápadité, vtipné a nejsou klamající, jsou přímé
jsou nápadité, inteligentní a informačně hodnotné
jsou zajímavé a mají nápad
jsou udělány tak, že zaujmou každou osobu
jsou napadite
dela si to po svem,at si kazdy rika kdo chce co ch
jen tak
Nápadité, vtipné.
mají originální nápad
animované, dobré hlášky, vtip, originalita
styl
Vtipné a zajímavé
Jsou vtipné a Vodafonu věřím
jsou vtipné a reálné, zaujmou
má to nápad
vystupují tam zvířata, je jich všude tolik
6962,73 %33,99 % 

Graf

11. Podněcují Vás reklamy společnosti Vodafone Czech Republic k zjišťování dalších informací o konkrétním produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14370,44 %70,44 %  
ano3115,27 %15,27 %  
nevím2914,29 %14,29 %  

Graf

12. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11154,68 %54,68 %  
Muž9245,32 %45,32 %  

Graf

13. Patříte do věkové kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22-31 let12159,61 %59,61 %  
15-21 let7235,47 %35,47 %  
32-45 let52,46 %2,46 %  
46-60 let31,48 %1,48 %  
61 a více let20,99 %0,99 %  

Graf

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou13767,49 %67,49 %  
Vysokoškolské3014,78 %14,78 %  
Základní2110,34 %10,34 %  
Vyučen83,94 %3,94 %  
Vyšší odborné73,45 %3,45 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Všiml (a) jste si někde tiskové reklamy Tarify na míru?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Patříte ke skupině Vodafone Czech Republic na sociální síti Facebook?

13. Patříte do věkové kategorie?

  • odpověď 22-31 let:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysokoškolské na otázku 14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost Vodafone Czech Republic?

2. Využíváte služeb operátora Vodafone Czech Republic?

3. Víte, že Vodafone Czech Republic nabízí službu tarify na míru?

4. Kterou z uvedených postav využívá Vodafone Czech Republic k propagaci Tarifů na míru?

5. Všiml (a) jste si někde tiskové reklamy Tarify na míru?

6. Víte, jakou službu operátor Vodafone Czech Republic nabízí v TV reklamě s králíky na porodním sále?

8. Patříte ke skupině Vodafone Czech Republic na sociální síti Facebook?

9. Líbí se Vám reklamy společnosti Vodafone Czech Republic?

10. Proč se Vám líbí reklamy společnosti Vodafone Czech Republic?

11. Podněcují Vás reklamy společnosti Vodafone Czech Republic k zjišťování dalších informací o konkrétním produktu?

12. Pohlaví?

13. Patříte do věkové kategorie?

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost Vodafone Czech Republic?

2. Využíváte služeb operátora Vodafone Czech Republic?

3. Víte, že Vodafone Czech Republic nabízí službu tarify na míru?

4. Kterou z uvedených postav využívá Vodafone Czech Republic k propagaci Tarifů na míru?

5. Všiml (a) jste si někde tiskové reklamy Tarify na míru?

6. Víte, jakou službu operátor Vodafone Czech Republic nabízí v TV reklamě s králíky na porodním sále?

8. Patříte ke skupině Vodafone Czech Republic na sociální síti Facebook?

9. Líbí se Vám reklamy společnosti Vodafone Czech Republic?

10. Proč se Vám líbí reklamy společnosti Vodafone Czech Republic?

11. Podněcují Vás reklamy společnosti Vodafone Czech Republic k zjišťování dalších informací o konkrétním produktu?

12. Pohlaví?

13. Patříte do věkové kategorie?

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Rutová, M.ZJIŠTĚNÍ EFEKTIVNOSTI PŮSOBENÍ REKLAM SPOLEČNOSTI VODAFONE (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://zjisteni-efektivnosti-pusobe.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.