Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zjištění kvality služeb bank v ČR

Zjištění kvality služeb bank v ČR

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Šafářová
Šetření:26. 10. 2014 - 02. 11. 2014
Počet respondentů:47
Počet otázek (max/průměr):22 / 22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží primárně pro účely seminární práce na VŠB-TUO. Dotazník zkoumá spokojenost zákazníků těchto institucí: Air bank, ČSOB, Komerční banka a Česká spořitelna. Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž2553,19 %53,19 %  
Žena2246,81 %46,81 %  

Graf

2. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-26 let2144,68 %44,68 %  
41- 60 let1531,91 %31,91 %  
27-40 let1123,4 %23,4 %  

Graf

3. Stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec2553,19 %53,19 %  
Student1429,79 %29,79 %  
Nezaměstnaný48,51 %8,51 %  
OSVČ/ podnikatel36,38 %6,38 %  
Důchodce12,13 %2,13 %  

Graf

4. Využívaná bankovní instituce:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČSOB1327,66 %27,66 %  
Česká spořitelna1123,4 %23,4 %  
Komerční banka612,77 %12,77 %  
Air bank48,51 %8,51 %  
mBank36,38 %6,38 %  
GE Money Bank24,26 %4,26 %  
ERA12,13 %2,13 %  
ČSOB, ČS, UniCredit12,13 %2,13 %  
zuno12,13 %2,13 %  
GE12,13 %2,13 %  
M bank a GE Money bank12,13 %2,13 %  
ČSOB, Komerční banka, ING, MBank, Českí spořitelna12,13 %2,13 %  
RB12,13 %2,13 %  
FIO12,13 %2,13 %  

Graf

Na základě vybrané bankovní instituce zahrňte míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – zcela souhlasím)

5. Plně důvěřuji službám této bankovní společnosti.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81327,66 %27,66 %  
9919,15 %19,15 %  
10714,89 %14,89 %  
5714,89 %14,89 %  
148,51 %8,51 %  
436,38 %6,38 %  
612,13 %2,13 %  
712,13 %2,13 %  
312,13 %2,13 %  
212,13 %2,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.02
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.26
Směrodatná odchylka:2.5
Medián:8
Modus:8

Graf

6. Bankovní společnost velmi pružně reaguje na individuální požadavky svých klientů.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7817,02 %17,02 %  
9817,02 %17,02 %  
8714,89 %14,89 %  
5714,89 %14,89 %  
10612,77 %12,77 %  
148,51 %8,51 %  
636,38 %6,38 %  
324,26 %4,26 %  
212,13 %2,13 %  
412,13 %2,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.77
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.75
Směrodatná odchylka:2.4
Medián:7
Modus:7

Graf

7. Prostředí bankovní instituce působí velmi reprezentativním a příjemným dojmem.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101021,28 %21,28 %  
81021,28 %21,28 %  
7817,02 %17,02 %  
9612,77 %12,77 %  
548,51 %8,51 %  
136,38 %6,38 %  
624,26 %4,26 %  
424,26 %4,26 %  
212,13 %2,13 %  
312,13 %2,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.35
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.09
Směrodatná odchylka:2.26
Medián:8
Modus:10

Graf

8. Služby bankovní instituce jsou snadno dostupné.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101429,79 %29,79 %  
91429,79 %29,79 %  
81123,4 %23,4 %  
136,38 %6,38 %  
512,13 %2,13 %  
612,13 %2,13 %  
312,13 %2,13 %  
412,13 %2,13 %  
712,13 %2,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.37
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:3.81
Směrodatná odchylka:1.95
Medián:9
Modus:10

Graf

9. Kvalita nabízených služeb, nabízených touto společností, je na vysoké úrovni.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101225,53 %25,53 %  
81123,4 %23,4 %  
9919,15 %19,15 %  
748,51 %8,51 %  
136,38 %6,38 %  
436,38 %6,38 %  
536,38 %6,38 %  
624,26 %4,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.84
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.38
Směrodatná odchylka:2.09
Medián:8
Modus:10

Graf

10. Kvalita doprovodných služeb (pojištění, stavební spoření...) je také na vysoké úrovni.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
9817,02 %17,02 %  
7817,02 %17,02 %  
5817,02 %17,02 %  
8612,77 %12,77 %  
6612,77 %12,77 %  
1048,51 %8,51 %  
136,38 %6,38 %  
336,38 %6,38 %  
412,13 %2,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.65
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.33
Směrodatná odchylka:2.08
Medián:7
Modus:9

Graf

11. Cenová úroveň poskytování služeb je odpovídající jejich kvalitě.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101327,66 %27,66 %  
8612,77 %12,77 %  
1510,64 %10,64 %  
6510,64 %10,64 %  
948,51 %8,51 %  
748,51 %8,51 %  
548,51 %8,51 %  
336,38 %6,38 %  
224,26 %4,26 %  
412,13 %2,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.79
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.46
Směrodatná odchylka:2.91
Medián:7
Modus:10

Graf

12. Bankovní instituce má dostatečnou a poutavou reklamu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101225,53 %25,53 %  
5714,89 %14,89 %  
8612,77 %12,77 %  
6612,77 %12,77 %  
1510,64 %10,64 %  
948,51 %8,51 %  
324,26 %4,26 %  
224,26 %4,26 %  
724,26 %4,26 %  
412,13 %2,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.65
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.09
Směrodatná odchylka:2.84
Medián:7
Modus:10

Graf

13. Seřaďte následující bankovní instituce podle toho, zda byste si u ní zřídili běžný účet (na 1. místě bude bankovní instituce, jejichž služeb byste využili nejraději).

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
ČSOB2.0640.868
Komerční banka2.7021.018
Air bank2.3831.428
Česká spořitelna2.8511.318

Graf

Na základě vybrané bankovní instituce zahrňte míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – zcela souhlasím).

14. Služby bankovní instituce vždy splnily mé očekávání.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81021,28 %21,28 %  
7919,15 %19,15 %  
10817,02 %17,02 %  
9612,77 %12,77 %  
5612,77 %12,77 %  
136,38 %6,38 %  
336,38 %6,38 %  
212,13 %2,13 %  
612,13 %2,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.09
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.28
Směrodatná odchylka:2.3
Medián:8
Modus:8

Graf

15. Při jednání se zaměstnanci dané bankovní instituce jsem se vždy setkal/a s odborným a vstřícným jednáním.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101634,04 %34,04 %  
6612,77 %12,77 %  
8612,77 %12,77 %  
9510,64 %10,64 %  
148,51 %8,51 %  
236,38 %6,38 %  
436,38 %6,38 %  
324,26 %4,26 %  
724,26 %4,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.19
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.63
Směrodatná odchylka:2.94
Medián:8
Modus:10

Graf

16. Moje stížnosti byly uspokojivě vyřešeny.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101634,04 %34,04 %  
8817,02 %17,02 %  
548,51 %8,51 %  
648,51 %8,51 %  
948,51 %8,51 %  
136,38 %6,38 %  
736,38 %6,38 %  
224,26 %4,26 %  
324,26 %4,26 %  
412,13 %2,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.44
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.87
Směrodatná odchylka:2.62
Medián:8
Modus:10

Graf

17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s pozitivním přístupem.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101429,79 %29,79 %  
8817,02 %17,02 %  
5612,77 %12,77 %  
9510,64 %10,64 %  
748,51 %8,51 %  
236,38 %6,38 %  
136,38 %6,38 %  
636,38 %6,38 %  
412,13 %2,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.35
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.61
Směrodatná odchylka:2.57
Medián:8
Modus:10

Graf

18. Jsem spokojen/a s rychlostí vyřízení mých stížností.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101429,79 %29,79 %  
1612,77 %12,77 %  
5612,77 %12,77 %  
8612,77 %12,77 %  
9510,64 %10,64 %  
748,51 %8,51 %  
624,26 %4,26 %  
424,26 %4,26 %  
212,13 %2,13 %  
312,13 %2,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.98
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.64
Směrodatná odchylka:2.94
Medián:8
Modus:10

Graf

19. Pokud by obdobné služby nabídla konkurenční bankovní instituce za lehce nižší ceny, tak bych stávající bankovní instituci neopustil/a.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101225,53 %25,53 %  
1817,02 %17,02 %  
8817,02 %17,02 %  
7612,77 %12,77 %  
948,51 %8,51 %  
336,38 %6,38 %  
224,26 %4,26 %  
524,26 %4,26 %  
612,13 %2,13 %  
412,13 %2,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.53
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:10.4
Směrodatná odchylka:3.22
Medián:8
Modus:10

Graf

20. Pokud by obdobné služby nabídla konkurenční bankovní instituce za výrazně nižší ceny, tak bych stávající bankovní instituci neopustil/a.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11123,4 %23,4 %  
101021,28 %21,28 %  
5612,77 %12,77 %  
7510,64 %10,64 %  
8510,64 %10,64 %  
348,51 %8,51 %  
648,51 %8,51 %  
424,26 %4,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.53
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:9.97
Směrodatná odchylka:3.16
Medián:6
Modus:1

Graf

21. Služby bankovní instituce v budoucnu opětovně využiji.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101838,3 %38,3 %  
8817,02 %17,02 %  
1510,64 %10,64 %  
9510,64 %10,64 %  
548,51 %8,51 %  
736,38 %6,38 %  
324,26 %4,26 %  
612,13 %2,13 %  
212,13 %2,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.6
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.05
Směrodatná odchylka:2.84
Medián:8
Modus:10

Graf

22. Doporučil/a bych tuto bankovní instituci svým známým.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101531,91 %31,91 %  
11021,28 %21,28 %  
7714,89 %14,89 %  
5510,64 %10,64 %  
8510,64 %10,64 %  
936,38 %6,38 %  
412,13 %2,13 %  
612,13 %2,13 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.72
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:10.68
Směrodatná odchylka:3.27
Medián:7
Modus:10

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Do jaké věkové skupiny patříte?

  • odpověď 15-26 let:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 3. Stav:

15. Při jednání se zaměstnanci dané bankovní instituce jsem se vždy setkal/a s odborným a vstřícným jednáním.

  • odpověď 10:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 18. Jsem spokojen/a s rychlostí vyřízení mých stížností.

16. Moje stížnosti byly uspokojivě vyřešeny.

  • odpověď 10:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 18. Jsem spokojen/a s rychlostí vyřízení mých stížností.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s pozitivním přístupem.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Do jaké věkové skupiny patříte?

3. Stav:

4. Využívaná bankovní instituce:

5. Plně důvěřuji službám této bankovní společnosti.

7. Prostředí bankovní instituce působí velmi reprezentativním a příjemným dojmem.

8. Služby bankovní instituce jsou snadno dostupné.

9. Kvalita nabízených služeb, nabízených touto společností, je na vysoké úrovni.

11. Cenová úroveň poskytování služeb je odpovídající jejich kvalitě.

12. Bankovní instituce má dostatečnou a poutavou reklamu.

13. Seřaďte následující bankovní instituce podle toho, zda byste si u ní zřídili běžný účet (na 1. místě bude bankovní instituce, jejichž služeb byste využili nejraději).

14. Služby bankovní instituce vždy splnily mé očekávání.

15. Při jednání se zaměstnanci dané bankovní instituce jsem se vždy setkal/a s odborným a vstřícným jednáním.

16. Moje stížnosti byly uspokojivě vyřešeny.

17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s pozitivním přístupem.

18. Jsem spokojen/a s rychlostí vyřízení mých stížností.

19. Pokud by obdobné služby nabídla konkurenční bankovní instituce za lehce nižší ceny, tak bych stávající bankovní instituci neopustil/a.

20. Pokud by obdobné služby nabídla konkurenční bankovní instituce za výrazně nižší ceny, tak bych stávající bankovní instituci neopustil/a.

21. Služby bankovní instituce v budoucnu opětovně využiji.

22. Doporučil/a bych tuto bankovní instituci svým známým.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Do jaké věkové skupiny patříte?

3. Stav:

4. Využívaná bankovní instituce:

5. Plně důvěřuji službám této bankovní společnosti.

7. Prostředí bankovní instituce působí velmi reprezentativním a příjemným dojmem.

8. Služby bankovní instituce jsou snadno dostupné.

9. Kvalita nabízených služeb, nabízených touto společností, je na vysoké úrovni.

11. Cenová úroveň poskytování služeb je odpovídající jejich kvalitě.

12. Bankovní instituce má dostatečnou a poutavou reklamu.

13. Seřaďte následující bankovní instituce podle toho, zda byste si u ní zřídili běžný účet (na 1. místě bude bankovní instituce, jejichž služeb byste využili nejraději).

14. Služby bankovní instituce vždy splnily mé očekávání.

15. Při jednání se zaměstnanci dané bankovní instituce jsem se vždy setkal/a s odborným a vstřícným jednáním.

16. Moje stížnosti byly uspokojivě vyřešeny.

17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s pozitivním přístupem.

18. Jsem spokojen/a s rychlostí vyřízení mých stížností.

19. Pokud by obdobné služby nabídla konkurenční bankovní instituce za lehce nižší ceny, tak bych stávající bankovní instituci neopustil/a.

20. Pokud by obdobné služby nabídla konkurenční bankovní instituce za výrazně nižší ceny, tak bych stávající bankovní instituci neopustil/a.

21. Služby bankovní instituce v budoucnu opětovně využiji.

22. Doporučil/a bych tuto bankovní instituci svým známým.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Šafářová, A.Zjištění kvality služeb bank v ČR (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://zjisteni-kvality-sluzeb-bank.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.