Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zjištění zájmu o studijní pobyt v zahraničí - Erasmus

Zjištění zájmu o studijní pobyt v zahraničí - Erasmus

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela žiaková
Šetření:15. 04. 2010 - 18. 04. 2010
Počet respondentů:47
Počet otázek (max/průměr):9 / 6.45
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-223268,09 %68,09 %  
23-251327,66 %27,66 %  
26 a více24,26 %4,26 %  

Graf

2. Jaký obor studujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Textilní marketing919,15 %19,15 %  
netkané textilie24,26 %4,26 %  
vytvarne umeni12,13 %2,13 %  
TMZ12,13 %2,13 %  
Textilní marketing, Podniková ekonomika12,13 %2,13 %  
Zahraniční obchod12,13 %2,13 %  
farmacie12,13 %2,13 %  
Ekonomie a právo v podnikání12,13 %2,13 %  
vss12,13 %2,13 %  
Podniková ekonomie12,13 %2,13 %  
ostatní odpovědi Animacie
Veřejnou správu
Ekonomika a management mezinárodního obchodu
ekonomii
provoz a ekonomika dopravy
Jazykovou školu
zdravotnictví
zadny
Textilní technologie
Nanotechnologie
Specializace v pedagogice čj, humanitní vědy
Textilní marketing a technologii
Práva
management jakosti
studium humanitní vzdělanosti
Ekonomický
Informační technologie
humanitní studia
Sociální pedagogika
filologie
porodní asistentka
ekonomie
Chemie
účetnictví
botanika
český jazyk a literatura, archivnictví
právo
politologie
2859,57 %59,57 % 

Graf

3. Slyšel/a jste někdy o programu Erasmus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → konec dotazníku, anootázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3880,85 %80,85 %  
ne919,15 %19,15 %  

Graf

4. Z jakých zdrojů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škola2976,32 %61,7 %  
Kamarádi2976,32 %61,7 %  
Internet1436,84 %29,79 %  
TV,Tisk718,42 %14,89 %  
jiné615,79 %12,77 %  

Graf

5. Využil/a byste možnosti zůčastnit se programu Erasmus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 6, anootázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3181,58 %65,96 %  
ne718,42 %14,89 %  

Graf

6. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli NE, z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

komunikační bariéra

mne se proste nechce. :)

nemám zájem studovat v zahraničí pokud by to bylo přes TUL

Nerad cestuji (jsem nejradši doma), nechci opouštět rodinu, nezajímá mě to, nerad jsem v cizím prostředí, nevidím žádný skutečný a využitelný přínos

proto

protože nechci

Zatím ho nepotřebuji

7. Pokud jste na otázku č. 5 odpověděli ANO, z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Chtěla bych zdokonalit (anglický jazyk) na odborné i praktické úrovni

jazyk, rozšírení znalostí, nová kultura, kontakty

jhjkhjbnbvh

jiné prostředí, jiná kultura, jiní lidé, jiný způsob studia

Jsme multikulturně laděný člověk s potřebou sebeprezentace, a vnímám za potřebné dále rozšířit své znalosti

kvůli zvědavosti

Možnost studia v zahraničí se stipendiem

Možnost získáníí nových zkušeností.....

Může to být zajímavá příležitost naučit se jazyku, poznt novou kulturu, zajímavé lidi, srovnat své znalosti a schopnosti se zahraniční konkurencí.

neodpověděl

neodpověděla jsem na otázku 5 ano

nová zkušenost

nová zkušenost

Nová zkušenost, zážitky.

Nové zkušenosti a rozšíření vědomostí.

nové zkušenosti, jazyk

nové zkušenosti, zážitky, vzdělání

nové zkušenosti, znalosti, někam se podívám

odpověď v otázce 6.

odpovedela jsem NE

proto

Velmi mě láká učit se cizím jazykům a poznávat jinou kulturu. Dále rád poznávám nové lidi a zde by ta možnost určitě byla. Rád bych využil této možnosti ke zdokonalení svých dovedností v cizím jazyce (francouština, ruština, angličtina, němčina).

vycestování do zahraničí, zkušenosti

zájem o cestování chuť zažít něco nového osamostatnění zdokonalení cizího jazyka

Zazitky, rok venku, pratele, a hlavne JAZYK

zdokonalení jazyku, poznání kultury v cizí zemi, naučit se něco nového..

zdokonalení v jazyce, poznání nových lidí, kultury, způsobu života..

Získání nových zkušeností, rozšíření obzorů.

Získání zkušeností, pobyt a studium v zahraničí, rozšíření znalostí

získat zkušenosti, možnost strávit v zahraničí delší čas za poměrně dobrou cenu, zdokonalení jazyka

zkusenosti, dobrodruzstvi, znalosti, cizi rec, novi pratele ...

zkušenost a jazyk

zkušenost, nové zážitky, naučit se jazyk...

zkušenost, zlepšení jazykových dovedností

Zkušenosti, zážitky, možnost naučit se cizí jazyk

Zlepšení jazykové vybavenosti. Nové zkušenosti. Dobrodružství.

Zvědavost

8. Zůčastnil/a jste se již programu Erasmus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → konec dotazníku, anootázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3592,11 %74,47 %  
ano37,89 %6,38 %  

Graf

9. V jaké zemi?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
írák133,33 %2,13 %  
Portugalsko133,33 %2,13 %  
Norsko133,33 %2,13 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

žiaková, M.Zjištění zájmu o studijní pobyt v zahraničí - Erasmus (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://zjisteni-zajmu-o-studijni-pobyt-v-zahranici-erasmus.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.