Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > zkušenosti s cestovní kanceláří Juhász

zkušenosti s cestovní kanceláří Juhász

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Vodičková
Šetření:10. 12. 2010 - 17. 12. 2010
Počet respondentů:19
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.58
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:44,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážené dámy a vážení pánové,


jsme studenti Vysoké školy polytechnické v Jihlavě a v rámci naší seminární práce z předmětu Marketing cestovního ruchu provádíme marketingový výzkum ohledně zkušeností s cestovní kanceláří Juhász.

Dovolujeme si Vás oslovit a zároveň poprosit o vyplnění následujícího dotazníku. Účelem dotazníku je stanovení profilu klienta této cestovní kanceláře. Cílem seminární práce  je posoudit Vaše přání, požadavky a návrhy na zlepšení a to vše ke zkvalitnění služeb poskytovaných cestovní kanceláří Juhász.
Dotazování je zcela anonymní

Odpovědi respondentů

1. Jakou cestou jste se o CK Juhász dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z internetu736,84 %36,84 %  
v cestovní agentuře631,58 %31,58 %  
od známých526,32 %26,32 %  
z televize, z rádia15,26 %5,26 %  

Graf

2. Jaké dovolené dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zahraniční1473,68 %73,68 %  
jedno před druhým neupřednostňuji315,79 %15,79 %  
nevím210,53 %10,53 %  

Graf

3. Která místa jste již s CK Juhász navštívili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bulharsko421,05 %21,05 %  
Norsko315,79 %15,79 %  
italie210,53 %10,53 %  
ddd15,26 %5,26 %  
Bulharsko - Kiten,Primorsko15,26 %5,26 %  
thassos15,26 %5,26 %  
Bulharsko-Sunny Beach15,26 %5,26 %  
žádné15,26 %5,26 %  
Turecko - Side - Hotel Sayanora15,26 %5,26 %  
nic15,26 %5,26 %  
Chorvatsko15,26 %5,26 %  
Francie15,26 %5,26 %  
Rakousko15,26 %5,26 %  

Graf

4. Jaké jsou Vaše cíle při cestování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
relaxace947,37 %47,37 %  
památky a historie842,11 %42,11 %  
přírodní zajímavosti631,58 %31,58 %  
čas strávený s rodinou, přáteli631,58 %31,58 %  
sportovní vyžití421,05 %21,05 %  
jiné, napište jaké15,26 %5,26 %  
kulturní akce15,26 %5,26 %  

Graf

5. S kým nejčastěji cestujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s partnerem631,58 %31,58 %  
s rodinou631,58 %31,58 %  
s přáteli421,05 %21,05 %  
ani jedna z předchozích možností15,26 %5,26 %  
sám15,26 %5,26 %  
pokaždé jinak15,26 %5,26 %  

Graf

6. Kolikrát jste již využili služeb CK Juhász?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou1578,95 %78,95 %  
dvakrát až pětkrát315,79 %15,79 %  
vícekrát než pětkrát15,26 %5,26 %  

Graf

7. Jak celkově hodnotíte kvalitu poskytovaných služeb CK Juhász?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1157,89 %57,89 %  
výborný421,05 %21,05 %  
dobrý210,53 %10,53 %  
nedostatečný15,26 %5,26 %  
dostatečný15,26 %5,26 %  

Graf

8. Co byste změnili během zájezdu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Asi bych nic neměnila.

Asi nic

Celkově bych pozměnil harmonogram zájezdu pro větší časovou volnost.

delegatku

Kvalitu autokarů

nic

nic

Zkvalitnění cestování autobusovou dopravou.

9. Jste spokojeni s dostupností ifnormací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano842,11 %42,11 %  
ano631,58 %31,58 %  
nevím210,53 %10,53 %  
spíše ne210,53 %10,53 %  
ne15,26 %5,26 %  

Graf

10. Jste spokojeni s obsluhujícím personálem v pobočkách CK Juhász?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kontaktu s personálem na pobočkách jsem nikdy nebyl/a842,11 %42,11 %  
ano631,58 %31,58 %  
spíše ano421,05 %21,05 %  
ne15,26 %5,26 %  

Graf

11. Jste spokojeni s nabídkou destinací CK Juhász?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano842,11 %42,11 %  
spíše ano736,84 %36,84 %  
spíše ne210,53 %10,53 %  
nic210,53 %10,53 %  

Graf

12. Kolik Kč za osobu průměrně utratíte za jednu dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 000-10 000947,37 %47,37 %  
10 000-15 000526,32 %26,32 %  
15 000 - 20 000210,53 %10,53 %  
méně než 5 00015,26 %5,26 %  
nevím15,26 %5,26 %  
více než 20 00015,26 %5,26 %  

Graf

13. Je Vaše bydlište v Moravskoslezském kraji (popřípadě zda bylo v době nákupu dovolené)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne947,37 %47,37 %  
ano842,11 %42,11 %  
nevím210,53 %10,53 %  

Graf

14. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž1052,63 %52,63 %  
žena947,37 %47,37 %  

Graf

15. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31-40631,58 %31,58 %  
41-50631,58 %31,58 %  
20-30526,32 %26,32 %  
51-6015,26 %5,26 %  
60-7015,26 %5,26 %  

Graf

16. Vaše návrhy na zlepšení?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Byla jsem zcela spokojena.

Delegatka v miste pobytu by mela vic o dane destinaci

Pohodlnější a lépe vybavené autobusy.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Vodičková, L.zkušenosti s cestovní kanceláří Juhász (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://zkusenosti-s-cestovn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.