Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zkušenosti s nahrávacími studii v České republice

Zkušenosti s nahrávacími studii v České republice

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Ješátková
Šetření:22. 02. 2016 - 25. 02. 2016
Počet respondentů:36
Počet otázek (max/průměr):13 / 11.36
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku na téma "Zkušenosti s nahrávacími studii v České republice". Dotazník je určený pro respondenty, kteří využívají nebo v minulosti využívali služeb nahrávacích studií - samostatné hudebníky i hudební skupiny, autory audioknih a dalšího mluveného slova, tvůrce reklamních sdělení pro rozhlas apod.

Cílem je zjistit, jak jsou klienti nahrávacích studií spokojeni s jejich službami, co rozhoduje o výběru konkrétního studia, jaké se objevují problémy a co by bylo potřeba zlepšit.

Vyplňování dotazníku je anonymní, zadavatel výsledky využije pro maturitní práci - tvorbu podnikatelského plánu. Výsledky budou dále veřejně přístupné všem zájemcům.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž2466,67 %66,67 %  
žena1233,33 %33,33 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-301130,56 %30,56 %  
31-40719,44 %19,44 %  
41-50719,44 %19,44 %  
51-60411,11 %11,11 %  
do 20 let38,33 %8,33 %  
60-7025,56 %5,56 %  
71 a více25,56 %5,56 %  

Graf

3. Kraj

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha2261,11 %61,11 %  
Středočeský kraj513,89 %13,89 %  
Pardubický kraj25,56 %5,56 %  
Karlovarský kraj25,56 %5,56 %  
Plzeňský kraj12,78 %2,78 %  
Ústecký kraj12,78 %2,78 %  
Jihomoravský kraj12,78 %2,78 %  
Moravskoslezský kraj12,78 %2,78 %  
Liberecký kraj12,78 %2,78 %  

Graf

4. Kam se řadíte jako zákazník (nejčastější typ nahrávky)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hudba - jednotlivci, hudební skupiny, orchestry..1850 %50 %  
Mluvené slovo - audioknihy, divadelní hry, reklamní nahrávky..925 %25 %  
Zvuky, podkresy616,67 %16,67 %  
Pokaždé něco jiného38,33 %8,33 %  

Graf

5. Jak často využíváte služby nahrávacích studií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
častěji než 1x za čtvrt roku1130,56 %30,56 %  
méně často než 1x za rok1130,56 %30,56 %  
1x za rok719,44 %19,44 %  
1x za půl roku411,11 %11,11 %  
1x za čtvrt roku38,33 %8,33 %  

Graf

6. Využíváte raději menší nebo větší studia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Menší (méně zaměstnanců, "rodinného" typu)2055,56 %55,56 %  
Jak kdy, podle situace1233,33 %33,33 %  
Větší (více zaměstnanců, více zákazníků)411,11 %11,11 %  

Graf

7. Jaká nahrávací studia v ČR znáte? (uveďte maximálně pět)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám17,14 %2,78 %  
Vlastní zkušenost nebo podle jména?17,14 %2,78 %  
Propast, Národní divadlo, Šebasound17,14 %2,78 %  
Studio Eleven, ArcoDiva, Adagio17,14 %2,78 %  
Adagie, All4Music17,14 %2,78 %  
AK Studio17,14 %2,78 %  
Arco Diva, Polas17,14 %2,78 %  
STudio Fontána, Base Camp17,14 %2,78 %  
CNSO Hostivař, Exavik, 3bees17,14 %2,78 %  
Sound aterier Zeman17,14 %2,78 %  
ostatní odpovědi Gostudio, Ostrava Music, 3 Bees, eleven
3 BEES, Exavik, Studio Eleven, studio Českého rozhlasu
sláma records, dunny, studio eleven, adagio
Propast
428,57 %11,11 % 

Graf

8. Co je pro Vás důležité při výběru studia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena3288,89 %88,89 %  
Kvalita technického vybavení3083,33 %83,33 %  
Zaměstnanci - vyhledávám konkrétní jména odborníků2466,67 %66,67 %  
Prostředí, atmosféra studia2158,33 %58,33 %  
Následný servis po natáčení2055,56 %55,56 %  
Vzdálenost, dopravní dostupnost1952,78 %52,78 %  
Obecné pozitivní/negativní hodnocení studia1336,11 %36,11 %  
Nadstandardní služby925 %25 %  
Majitel studia925 %25 %  
Velikost studia38,33 %8,33 %  
Vzdálenost od místa bydliště/práce12,78 %2,78 %  
reference12,78 %2,78 %  
osobní kontakt a přístup,12,78 %2,78 %  
kvalita práce zvukaře12,78 %2,78 %  
doporučení od přátel hudebníků12,78 %2,78 %  
rychlost zpracování nahrávek12,78 %2,78 %  

Graf

9. S jakými problémy či nedostatky se nejčastěji setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Arogantní personál

cena

Cena

Cena a nepříjemné prostředí, nevyhovující - chladno nebo naopak moc horko pro dlouhý pobyt, hlavně v létě se tam často nedá být

časová flexibilita

Časové omezení při nahrávání

čekání na termíny, změny už v dohodnutých časech

když už jsou problémy, tak spíš v lidech

Málo času

Málo času a vysoké ceny

Málo času, všechno se musí dělat rychle

málo zaměstnanců na hodně zakázek

Nedostatečná otevírací doba

Nejčastěji se setkávám s nedodržením smluvených termínů.

Nekvalifikovaný personál, co mluví do naší práce a přitom nic neví

Nepotkávám se

nic

nízká kvalita, dlouhé dodací lhůty, nezájem o rozsahově menší i když častější zakázky

Občas s nespolehlivou technikou

obsluha studia co nemá dost zkušeností a ještě se hádá

Pořád se musí pospíchat a práce pak není tak kvalitní, jak bych chtěla

S nedostakem zkušeností u zaměstnanců studia

S nepříjemným personálem

Špatné ozvučení

Vadí mi když si studio bere víc zakázek, než zvládne

Vadí mi, když je málo zvukařů a musí se čekat, protože se přetahujou časy

Vysoká cena

VYsoká cena

Vysoká cena. Klidně bych to i zaplatil, ale musel bych za to dostat kvalitní práci studia.

vysoké ceny

Vysoké ceny neodpovídající výsledku

Zatím nic vážného

Zbytečně vysoké ceny, neodpovídající realitě

Zejména

Zima ve studiu

10. Odkud obvykle čerpáte informace o studiích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ptám se kolegů, přátel z oboru2775 %75 %  
internetové stránky studia2363,89 %63,89 %  
jiné internetové zdroje - články, recenze, diskuze uživatelů2261,11 %61,11 %  
odborný tisk925 %25 %  
propagační materiály studií, reklamní předměty513,89 %13,89 %  
tematicky zaměřené pořady v TV či rozhlasu25,56 %5,56 %  
už je sám znám, stačí mi12,78 %2,78 %  
vlastní zkušenosti12,78 %2,78 %  

Graf

11. Využili byste služeb zcela nového nahrávacího studia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3288,89 %88,89 %  
Ne411,11 %11,11 %  

Graf

12. Jaké výhody si myslíte, že by plynuly z využití služeb zcela nového studia?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Aspoň by byla větší konkurence pro ty staré

Budou mít málo zakázek a díky tomu hodně času

dobrá cena

dočasně méně klientů, z čehož plyne větší časové možnosti při výběru termínů nahrávání

Jsem zvědav

Moderní prostory a technika

mohli by být po začátku levnější

Mohli by mít slevy

Možná by ještě neměli tak plno

Neopotřebené zařízení; zaváděcí slevy

Nevím, ale zkusil bych to

Nízké zaváděcí ceny

Nižší cena

Nová firma se ještě snaží

nová překvapení

Nová technika bez poruch, mohli by být taky ochotnější

Nové koště dobře mete

Nové studio bude mít úctu ke každému zákazníkovi

Nové studio by mohlo být skromnější a víc se starat o to, abysme byli spokojení

Nové studio se bude více snažit, aby získalo nové zákazníky, bude se chovat s úctou

osobní přístup, kvalita zpracování, rychlost. cena, zkušenosti v oboru

Proč ne

Proč to nezkusit, dal bych jim šanci

Předpokládám vstřícnější přístup zaměstnanců než v zavedených studiích

Řekla bych, že by měli dostat šanci ukázat se, co umí

Třeba budou flexibilnější

třeba by byli levnější (zatím:-)

třeba přinesou něco novýho

Třeba se objeví zas někdo dobrý

Zaváděcí ceny

Zaváděcí ceny?

13. Čeho byste se u zcela nového studia obával/a? Proč byste ho raději nevyužil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bál bych se nedostatku zkušeností

Nechci čekat, co tam zase bude špatně

spíš mám svoje oblíbené a je na ně spoleh


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ješátková, A.Zkušenosti s nahrávacími studii v České republice (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://zkusenosti-s-nahravacimi-stu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.