Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jaké zkušenosti máte se slevovými servery?

Jaké zkušenosti máte se slevovými servery?

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eliška Bouchalová
Šetření:09. 02. 2015 - 22. 02. 2015
Počet respondentů:188
Počet otázek (max/průměr):10 / 7.45
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, Vážený pane,

dovolte mi obrátit se na Vás s prosbou o vyplnění tohoto dotazníku. V rámci své absolvenstké práce provádím šetření, které se týká spokojenosti nákupu přes slevové servery. Dotazník mi poslouží pro školní účely.

Za Vaši ochotu a čas strávený s dotazníkem předem děkuji. Eliška Bouchalová

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13973,94 %73,94 %  
muž4926,06 %26,06 %  

Graf

2. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-258947,34 %47,34 %  
25-303418,09 %18,09 %  
60 a více2211,7 %11,7 %  
30-40168,51 %8,51 %  
40-50105,32 %5,32 %  
15-2094,79 %4,79 %  
50-6084,26 %4,26 %  

Graf

3. Nakupujete prostřednictvím slevových portálů?

Nákup přes slevový portál, nebo-li slevový server. Nákup přes Internet.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15280,85 %80,85 %  
ne3619,15 %19,15 %  

Graf

4. Jak často nakupujete přes slevové servery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
min. 1krát za půl roku5535,71 %29,26 %  
vyjímečně4126,62 %21,81 %  
min. 1krát měsíčně3522,73 %18,62 %  
min. 1krát do roka2012,99 %10,64 %  
min. 1krát týdně31,95 %1,6 %  

Graf

5. Z jakého důvodu jste nevyzkoušel/a nákup přes slevový server?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedůvěra ve slevové servery2466,67 %12,77 %  
z nedostatku informací616,67 %3,19 %  
ze strachu vyzkoušet něco nového513,89 %2,66 %  
kvůli špatné zkušenosti známých411,11 %2,13 %  
zatím mě nic určitého nezaujmulo12,78 %0,53 %  
nepotřebuji takhle nakupovat12,78 %0,53 %  
na slevových portálech mě žádná nabídka dosud nezaujala natolik, abych zde nakoupila12,78 %0,53 %  
zbytečný hype okolo slevových serverů12,78 %0,53 %  
strach z podvodníků12,78 %0,53 %  
mám dost možností a času nakupovat osobně a ověřit si zboží12,78 %0,53 %  
nepotrebovala jsem jeste nic z toho, co nabizeji12,78 %0,53 %  
nemyslím si, že jsou taqk výhodné jak se tváří12,78 %0,53 %  

Graf

6. Jaké produkty/služby nejčastěji kupujete přes slevový server?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poukazy na jídlo8152,94 %43,09 %  
pobyty/zájezdy7247,06 %38,3 %  
služby6240,52 %32,98 %  
hmotné zboží6139,87 %32,45 %  
zážitky4328,1 %22,87 %  
jiné31,96 %1,6 %  

Graf

7. Slyšel/a jste někdy o APHN (Asociaci hromadného nakupování)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14896,73 %78,72 %  
ano53,27 %2,66 %  

Graf

8. Jaké máte zkušenosti se slevovými servery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobré8756,86 %46,28 %  
převažují dobré3623,53 %19,15 %  
dobré i špatné2516,34 %13,3 %  
špatné31,96 %1,6 %  
převažují špatné21,31 %1,06 %  

Graf

9. Jaké jsou Vaše špatné zkušenosti? Čím to bylo zapříčiněno?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Asi spíše ty dobré,špatné ne.

Často se stávalo, že si společnost nestanovila nějaký množstevní strop, kdy už by nebylo možné si kupon koupit. Nebyla tím pádem často schopná poskytnut zlevněné služby či zboží všem, co si kupon zakoupili. Zaměstnanci těchto společností byli často naštvaní, unavení (zkušenost s masážemi, saunami, restauracemi), nebo majitelé hledali způsob, jak z těchto lidí dostat víc peněz (jedna zkušenost z autoškoly, kdy jsem ve finále malém platila více než běžný zákazník a bylo se mnou jednáno poměrně dost neslušně)

Dostala jsem jiné jídlo než jsem si zakoupila, obsluha mi sdělila "dneska se vaří tohle jídlo"

Dostali jsme ke svatbe poukaz na atelireove foceni, nikdy se neuskutecnilo, fotograf bereagoval na nase emaily ani telefonaty. Reagoval az na vyzvy slevovejo portalu, rejl, ze uz atelier nema v pronajmu a ze nam muze dat slevu na exterierove foceni (jen slevu nikoli celou sluzbu a fotky), tak jak tomu melo byt puvodne.

Dosud jsem se se špatnými zkušenostmi nesetkala.

dosud žádné

Dosudm jsem se nesetkala s nějakou špatnou zkušeností.

Dovolená byla strašná. Místo vůbec nebylo ve Vídni, ale tak hodinu cesty, pokoje špinavé....nebyla jsem sama, (jakože mám vysoké nároky), při reklamaci na portále nám slečna odepsala, že ona osobně se byla podívat (byly tam dvě budovy stará a nová, češi bydleli v té staré) a moc se jí to líbilo a prý to bylo v "širší Vídni", jakože třeba Moravskoslezský kraj....

firma nabízející akci zkrachovala před vyčerpáním kuponu, peníze už nevrátila

Chyba byla na straně distributora

Jednou jsem si koupila poukázku do fitka a to mezitím stihli zavřít. Bohužel bez náhrady. :/

Jednou se mi stalo, že dodavatel dodal zboží až po mnoha mnoha telefonických urgencích asi až za půl roku. Ale nakonec dodal :-)

Ještě mě ničím nezklamali.

kosmetická služba na kterou jsem si koupila poukaz byla nedostatečně a špatně procedena. Usuzuji tak podle zkušenosti, kterou jsem měla z dlouhodobého využívání této služby někde jinde. Naštěstí mi portál,kde poukaz byl zakoupen vrátil peníze. Dnes využívám jen slevomat, kde mě nenutí na místě doplácet nebo nenavrhují extra služnu za příplatek a není problém s případnou reklamací.

Nedodani zaplaceneho zbozi. Nebeslev

Nedostatečné naplnění kvality.

nejsou

Nekvalitní zboží

Neprofesionalitou nabizene sluzby.

Obsluha v restauraci, většinou jasně dává najevo, že je velký rozdíl mezi voucherem a klasicky platícími zákazníky.

Přes slevové servery nakupuji skoro jen jídlo, občas nějaký pobyt či zážitek. U pobytu v hotelu to bylo klamavou nabídkou (v ceně pobytu večeře pro dva, nakonec to byly dva kupony po 100kč do restaurace, kde se za 100kč dalo koupit možná kafe). U jídla občas nižší kvalita přípravy (např. rozmrazovaný tatarák, ne čerstvý..)

Restaurace nenaplnila službu, stále zavrena. Zlevnena masáž probíhala v nevytopenem byte.

selekce zákazníků s a bez slavy

Server Zapakatel mi prodal zájezd za cca 5ooo Kč a neproplatil ho ubytovateli. Na upomínky nereagoval.

Slevový portál objednal málo zboží a další už nebylo ani u dodavatele ani na skladě.Byla jsem zklamaná,ale peníze mi ihned vrátili.

snaží se zakazníka podvést

Špatné služby, lajdácky odvedené, takže nakonec cena odpovídala kvalitě.

většinou dobré zkušenosti, vadí mi jen, že v případě problému je zákazník odvolán na e-shop a problémy si musí vyřešit sám.

Zanik firmy-nemoznost uplatnit kupon. Problem se serverem nebeslev, kupon nikdy neuplatnen, nakonec po dlouhem boji vratili penize.

Zaslané zboží (tapeta) neodpovídala objednanému zboží. Reklamace byla uznána a peníze byly vráceny.

Zbozi nedorazilo bud vubec, nebo s velkym zpozdenim (to, co melo byt darkem k vanocum a bylo objednano v rijnu, dorazilo v lednu a naprosto spatne zpracovano), ve spatne kvalite, napriklad u kuponu na jidlo a napoje je nabidka casto zamerne zkreslena (napriklad kupon je na porci 200 g masa, normalni vaha masa v restauraci je 500g, coz ale kupujici primo ze slevoveho portalu nezjisti, musi patrat jinde. Stava se, ze v prepoctu je pak jidlo ze slevoveho portalu stejne drahe nebo drazsi, tudis se vubec nejedna o slevu.) Nektere restaurace se pravdepodobne snazi pomoci kuponu zabranit vlastnimu krachu, coz se nekterym nepodari a zkrachuji driv, nez zakaznik stihne kupon uplatnit. To vse jsou me osobni zkusenosti, nebo zkusenosti mych blizkych.

Zkrahování podniku. Peníze nebyli vraceny.

Zpožděná doprava

žádné

žádné

Žádné.

10. Který slevový server nejčastěji navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat13991,45 %73,94 %  
Pepa.cz2818,42 %14,89 %  
Hyperslevy1912,5 %10,11 %  
Berslevu.cz106,58 %5,32 %  
nebeslev85,26 %4,26 %  
skrz.cz53,29 %2,66 %  
vykupto21,32 %1,06 %  
Slever.cz10,66 %0,53 %  
ani nevím10,66 %0,53 %  
Poštovné zdarma10,66 %0,53 %  
hypermedia10,66 %0,53 %  
slevadne.cz, vykupto.cz10,66 %0,53 %  
Slevoteka.cz10,66 %0,53 %  
slever,vykupto10,66 %0,53 %  
Slevouš10,66 %0,53 %  
kuponplus.cz10,66 %0,53 %  
Zlazeslevy10,66 %0,53 %  
vykupto.cz10,66 %0,53 %  
slever10,66 %0,53 %  
Slevin.cz10,66 %0,53 %  
Slever - je nejlepší10,66 %0,53 %  
Slevíci10,66 %0,53 %  
Modré slevy10,66 %0,53 %  
vsechnyslevy, zlateslevy, amplion10,66 %0,53 %  
vykupto.cz, skrz.cz10,66 %0,53 %  
Slevíci.cz10,66 %0,53 %  
amplion.cz10,66 %0,53 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Nakupujete prostřednictvím slevových portálů?

  • odpověď ne:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedůvěra ve slevové servery na otázku 5. Z jakého důvodu jste nevyzkoušel/a nákup přes slevový server?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik Vám je let?

3. Nakupujete prostřednictvím slevových portálů?

4. Jak často nakupujete přes slevové servery?

5. Z jakého důvodu jste nevyzkoušel/a nákup přes slevový server?

6. Jaké produkty/služby nejčastěji kupujete přes slevový server?

7. Slyšel/a jste někdy o APHN (Asociaci hromadného nakupování)?

8. Jaké máte zkušenosti se slevovými servery?

10. Který slevový server nejčastěji navštěvujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik Vám je let?

3. Nakupujete prostřednictvím slevových portálů?

4. Jak často nakupujete přes slevové servery?

5. Z jakého důvodu jste nevyzkoušel/a nákup přes slevový server?

6. Jaké produkty/služby nejčastěji kupujete přes slevový server?

7. Slyšel/a jste někdy o APHN (Asociaci hromadného nakupování)?

8. Jaké máte zkušenosti se slevovými servery?

10. Který slevový server nejčastěji navštěvujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bouchalová, E.Jaké zkušenosti máte se slevovými servery? (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://zkusenosti-slevove-servery.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.