Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zlatý Bažant Radler

Zlatý Bažant Radler

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Murin
Šetření:17. 10. 2011 - 26. 10. 2011
Počet respondentů:24
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.04
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:49,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň.
    Touto cestou Vás chceme požiadať o pomoc pri riešení nášho marketingového výskumu. Jeho úlohou je poodhaliť Vaše postoje a názory k hitu tohto leta, k citrónovému pivu. Konkrétne je výskum cielený na Bažant Radler. Vopred Vám ďakujeme za Váš drahocenný čas, ktorý nám venujete. Verte, že táto aktivita prospeje aj Vám zákazníkom, kvôli ktorým sa šetrenie realizuje. Získané údaje budú použité výhradne k tomu to účelu, Vaša identita zostane anonymná.
    Ešte raz Vám ďakujeme.

Tým MaO - Bažant Radler

Odpovědi respondentů

1. Ste starší ako 18 rokov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno24100 %100 %  

Graf

2. Ochutnali ste už citrónové pivo Bažant Radler?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno24100 %100 %  

Graf

3. Ochutnali ste aj iné citrónové pivo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1250 %50 %  
ano1250 %50 %  

Graf

4. Napíšte nám akej značky bolo/i

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Lech, Staropramen

Ožujsko lemon,Staropramen cool lemon.

staropramen urpiner

Staropramen

staropramen

staropramen

Staropramen

STAROPRAMEN

urpiner, staropramen

urpiner, staropramen

5. Máte radi klasické pivo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2083,33 %83,33 %  
ne416,67 %16,67 %  

Graf

6. Zoraďte podľa stupnice 1 = najobľúbenejší, 5 = neobľúbený, nasledujúce skupiny nápojov, tak ako ich obľubujete pri návšteve pohostinského zariadenia.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
tvrdý alkohol3.8331.472
teplé nápoje3.0421.54
pivo2.2921.707
víno3.5421.832
nealko nápoje2.2921.457

Graf

7. Kde si vychutnáte citrónové pivo najradšej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doma1250 %50 %  
Krčma, pohostinstvo312,5 %12,5 %  
V prírode312,5 %12,5 %  
nic28,33 %8,33 %  
nikde14,17 %4,17 %  
nepijem ho už14,17 %4,17 %  
Reštaurácia14,17 %4,17 %  
nikde - nechutná mi14,17 %4,17 %  

Graf

8. Z uvedených citrónových pív si vyberte to, ktoré Vám najviac chutí/chutilo

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bažant Radler1770,83 %70,83 %  
nechutí mi citrónové pivo520,83 %20,83 %  
Cool Lemon (Staropramen)28,33 %8,33 %  

Graf

9. Pomocou číselnej škály, kde 1=veľmi dôležitý, 5=nevýznamný, OZNÁMKUJTE nasledujúce faktory podľa vami vnímanej dôležitosti pri kúpe fľaškového piva.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
výrobca2.4581.165
chuť1.0420.04
cena1.7920.748
dostupnosť v predajni2.1671.639
obal (dizajn, materiál, objem)3.5831.743
reklama (TV, rozhlas, tlač)41.417

Graf

10. Ste ochotný kúpiť si Bažanta Radlera?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno1770,83 %70,83 %  
nie625 %25 %  
nic14,17 %4,17 %  

Graf

11. Označte všetky možnosti, kde ste si už kúpili Bažant Radler, alebo iné citrónové pivo.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hypermarkety, supermarkety 1982,61 %79,17 %  
menšie maloobchodné jednotky1356,52 %54,17 %  
krčmy, pohostinstvá a pivárne 939,13 %37,5 %  
reštaurácie 834,78 %33,33 %  
fastfoody 313,04 %12,5 %  
turistické chaty28,7 %8,33 %  
veľkoobchod14,35 %4,17 %  
u Maja14,35 %4,17 %  
nekupil som14,35 %4,17 %  
niekto mi ho ponukol 14,35 %4,17 %  

Graf

12. Napíšte, kde ste si ho kúpili najčastejšie.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hypermarket318,75 %12,5 %  
hypermarkety212,5 %8,33 %  
menšie maloobchodné jednotky212,5 %8,33 %  
Hypermarkety a supermarkety16,25 %4,17 %  
maloobchodna jednotka a supermarket16,25 %4,17 %  
Pub u tvrdeho zaluda16,25 %4,17 %  
supermarket16,25 %4,17 %  
kosutka16,25 %4,17 %  
večierka16,25 %4,17 %  
pohostinstvi16,25 %4,17 %  
ostatní odpovědi Bažant Pohoda
supermarkety
212,5 %8,33 % 

Graf

13. Viete si predstaviť zapíjať tvrdý alkohol práve Bažantom Radler?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1562,5 %62,5 %  
ano937,5 %37,5 %  

Graf

14. Pomocou stupnice, v ktorej 1 znamená absolútny súhlas, 5 absolútny nesúhlas, vyjadrite Váš názor/spokojnosť s pivom Bažant Radler, ďalej len BR.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Výrobca BR je známy a kvalitný2.3751.234
BR má dobrú chuť1.6671.389
Cena BR je primeraná2.7921.582
Je ľahké nájsť predajňu, kde BR kúpim2.251.688
BR má pútavý obal2.4171.16
Reklama na BR je zaujímavá3.3331.639
BR mi z citrónových pív chutí najviac2.2921.54
BR by mal byť súčasťou každej „párty“3.0421.957
BR je vhodný na zapíjanie tvrdého alkoholu3.5832.076
BR je vhodný iba do letného počasia3.0421.707
BR je iba pre ženy.41.833
Vadí mi, že BR obsahuje tak málo alkoholu4.4171.41
BR sa stal hitom tohto leta (leto 2011)2.251.354
BR je najlepší nápoj na osvieženie3.2081.832
Pri kúpe citrónového piva sa vraciam k BR2.5831.91

Graf

15. Váš vek.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 251770,83 %70,83 %  
26 – 34416,67 %16,67 %  
35 – 4728,33 %8,33 %  
65 – a viac14,17 %4,17 %  

Graf

16. Váš aktuálny ekonomický status.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
študent1354,17 %54,17 %  
zamestnaný833,33 %33,33 %  
nic14,17 %4,17 %  
dôchodca14,17 %4,17 %  
osoba samostatne zárobkovo činná14,17 %4,17 %  

Graf

17. Napíšte prosím, počet osôb žijúcich vo vašej domácnosti.

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4833,33 %33,33 %  
3729,17 %29,17 %  
2520,83 %20,83 %  
528,33 %8,33 %  
2414,17 %4,17 %  
614,17 %4,17 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.5
Minimum:2
Maximum:6
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.12
Směrodatná odchylka:1.06
Medián:3.5
Modus:4

Graf

18. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž1354,17 %54,17 %  
žena1145,83 %45,83 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Murin, M.Zlatý Bažant Radler (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://zlaty-bazant-radler.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.