Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zlatý Bažant Radler
Zlatý Bažant Radler
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martin Murin |
---|---|
Šetření: | 17. 10. 2011 - 26. 10. 2011 |
Počet respondentů: | 24 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 17.04 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 49,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:52 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý deň.
Touto cestou Vás chceme požiadať o pomoc pri riešení nášho marketingového výskumu. Jeho úlohou je poodhaliť Vaše postoje a názory k hitu tohto leta, k citrónovému pivu. Konkrétne je výskum cielený na Bažant Radler. Vopred Vám ďakujeme za Váš drahocenný čas, ktorý nám venujete. Verte, že táto aktivita prospeje aj Vám zákazníkom, kvôli ktorým sa šetrenie realizuje. Získané údaje budú použité výhradne k tomu to účelu, Vaša identita zostane anonymná.
Ešte raz Vám ďakujeme.
Tým MaO - Bažant Radler
Odpovědi respondentů
1. Ste starší ako 18 rokov?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno | 24 | 100 % | 100 % |
2. Ochutnali ste už citrónové pivo Bažant Radler?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno | 24 | 100 % | 100 % |
3. Ochutnali ste aj iné citrónové pivo?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 12 | 50 % | 50 % |
ano | 12 | 50 % | 50 % |
4. Napíšte nám akej značky bolo/i
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Lech, Staropramen
Ožujsko lemon,Staropramen cool lemon.
staropramen urpiner
Staropramen
staropramen
staropramen
Staropramen
STAROPRAMEN
urpiner, staropramen
urpiner, staropramen
5. Máte radi klasické pivo?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 20 | 83,33 % | 83,33 % |
ne | 4 | 16,67 % | 16,67 % |
6. Zoraďte podľa stupnice 1 = najobľúbenejší, 5 = neobľúbený, nasledujúce skupiny nápojov, tak ako ich obľubujete pri návšteve pohostinského zariadenia.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
tvrdý alkohol | 3.833 | 1.472 |
teplé nápoje | 3.042 | 1.54 |
pivo | 2.292 | 1.707 |
víno | 3.542 | 1.832 |
nealko nápoje | 2.292 | 1.457 |
7. Kde si vychutnáte citrónové pivo najradšej?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Doma | 12 | 50 % | 50 % |
Krčma, pohostinstvo | 3 | 12,5 % | 12,5 % |
V prírode | 3 | 12,5 % | 12,5 % |
nic | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
nikde | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
nepijem ho už | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
Reštaurácia | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
nikde - nechutná mi | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
8. Z uvedených citrónových pív si vyberte to, ktoré Vám najviac chutí/chutilo
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bažant Radler | 17 | 70,83 % | 70,83 % |
nechutí mi citrónové pivo | 5 | 20,83 % | 20,83 % |
Cool Lemon (Staropramen) | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
9. Pomocou číselnej škály, kde 1=veľmi dôležitý, 5=nevýznamný, OZNÁMKUJTE nasledujúce faktory podľa vami vnímanej dôležitosti pri kúpe fľaškového piva.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
výrobca | 2.458 | 1.165 |
chuť | 1.042 | 0.04 |
cena | 1.792 | 0.748 |
dostupnosť v predajni | 2.167 | 1.639 |
obal (dizajn, materiál, objem) | 3.583 | 1.743 |
reklama (TV, rozhlas, tlač) | 4 | 1.417 |
10. Ste ochotný kúpiť si Bažanta Radlera?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno | 17 | 70,83 % | 70,83 % |
nie | 6 | 25 % | 25 % |
nic | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
11. Označte všetky možnosti, kde ste si už kúpili Bažant Radler, alebo iné citrónové pivo.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
hypermarkety, supermarkety | 19 | 82,61 % | 79,17 % |
menšie maloobchodné jednotky | 13 | 56,52 % | 54,17 % |
krčmy, pohostinstvá a pivárne | 9 | 39,13 % | 37,5 % |
reštaurácie | 8 | 34,78 % | 33,33 % |
fastfoody | 3 | 13,04 % | 12,5 % |
turistické chaty | 2 | 8,7 % | 8,33 % |
veľkoobchod | 1 | 4,35 % | 4,17 % |
u Maja | 1 | 4,35 % | 4,17 % |
nekupil som | 1 | 4,35 % | 4,17 % |
niekto mi ho ponukol | 1 | 4,35 % | 4,17 % |
12. Napíšte, kde ste si ho kúpili najčastejšie.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
hypermarket | 3 | 18,75 % | 12,5 % |
hypermarkety | 2 | 12,5 % | 8,33 % |
menšie maloobchodné jednotky | 2 | 12,5 % | 8,33 % |
Hypermarkety a supermarkety | 1 | 6,25 % | 4,17 % |
maloobchodna jednotka a supermarket | 1 | 6,25 % | 4,17 % |
Pub u tvrdeho zaluda | 1 | 6,25 % | 4,17 % |
supermarket | 1 | 6,25 % | 4,17 % |
kosutka | 1 | 6,25 % | 4,17 % |
večierka | 1 | 6,25 % | 4,17 % |
pohostinstvi | 1 | 6,25 % | 4,17 % |
ostatní odpovědi | 2 | 12,5 % | 8,33 % |
13. Viete si predstaviť zapíjať tvrdý alkohol práve Bažantom Radler?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 15 | 62,5 % | 62,5 % |
ano | 9 | 37,5 % | 37,5 % |
14. Pomocou stupnice, v ktorej 1 znamená absolútny súhlas, 5 absolútny nesúhlas, vyjadrite Váš názor/spokojnosť s pivom Bažant Radler, ďalej len BR.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Výrobca BR je známy a kvalitný | 2.375 | 1.234 |
BR má dobrú chuť | 1.667 | 1.389 |
Cena BR je primeraná | 2.792 | 1.582 |
Je ľahké nájsť predajňu, kde BR kúpim | 2.25 | 1.688 |
BR má pútavý obal | 2.417 | 1.16 |
Reklama na BR je zaujímavá | 3.333 | 1.639 |
BR mi z citrónových pív chutí najviac | 2.292 | 1.54 |
BR by mal byť súčasťou každej „párty“ | 3.042 | 1.957 |
BR je vhodný na zapíjanie tvrdého alkoholu | 3.583 | 2.076 |
BR je vhodný iba do letného počasia | 3.042 | 1.707 |
BR je iba pre ženy. | 4 | 1.833 |
Vadí mi, že BR obsahuje tak málo alkoholu | 4.417 | 1.41 |
BR sa stal hitom tohto leta (leto 2011) | 2.25 | 1.354 |
BR je najlepší nápoj na osvieženie | 3.208 | 1.832 |
Pri kúpe citrónového piva sa vraciam k BR | 2.583 | 1.91 |
15. Váš vek.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 – 25 | 17 | 70,83 % | 70,83 % |
26 – 34 | 4 | 16,67 % | 16,67 % |
35 – 47 | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
65 – a viac | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
16. Váš aktuálny ekonomický status.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
študent | 13 | 54,17 % | 54,17 % |
zamestnaný | 8 | 33,33 % | 33,33 % |
nic | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
dôchodca | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
osoba samostatne zárobkovo činná | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
17. Napíšte prosím, počet osôb žijúcich vo vašej domácnosti.
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 8 | 33,33 % | 33,33 % |
3 | 7 | 29,17 % | 29,17 % |
2 | 5 | 20,83 % | 20,83 % |
5 | 2 | 8,33 % | 8,33 % |
24 | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
6 | 1 | 4,17 % | 4,17 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.5 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 6 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.12 |
Směrodatná odchylka: | 1.06 |
Medián: | 3.5 |
Modus: | 4 |
18. Pohlavie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 13 | 54,17 % | 54,17 % |
žena | 11 | 45,83 % | 45,83 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.