Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
zpracovávám diplomovou práci, ve které hodnotím kampaň Zlatý ručičky. Dotazník je zaměřen na znalost kampaně a vnímání virální reklamy.
Průzkum ukáže, jak respondenti hodnotí nápad kampaně.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Na konci dotazníku je možné vložit komentář, doplnění.
Odpovědi respondentů
1. Znáte projekt Zlatý ručičky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
97
70,29 %
70,29 %
Ano
41
29,71 %
29,71 %
2. Souhlasíte s tvrzením, že jsou Češi národ kutilů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
72
74,23 %
52,17 %
Ne
18
18,56 %
13,04 %
Nevím
7
7,22 %
5,07 %
3. Znáte nějaké pořady pro kutily?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
93
95,88 %
67,39 %
Ne
4
4,12 %
2,9 %
4. S těmito pořady je spojena osobnost Přemka Podlahy, znáte tohoto moderátora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
92
94,85 %
66,67 %
Ne
5
5,15 %
3,62 %
5. Vybaví se vám nějaké parodie na tento typ pořadů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
55
56,7 %
39,86 %
Ne
42
43,3 %
30,43 %
6. Uveďte, které parodie se vám vybavily:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Tele Tele
14
25,45 %
10,14 %
tele-tele
3
5,45 %
2,17 %
ceska soda
2
3,64 %
1,45 %
z tele tele
2
3,64 %
1,45 %
izer
2
3,64 %
1,45 %
TeleTele
1
1,82 %
0,72 %
Tele Tele a jejich Přemet Prkennápodlaha :D
1
1,82 %
0,72 %
nejsem si jistá přesně, kde to bylo... :)
1
1,82 %
0,72 %
nějaký parodický scénky z TeleTele...ale nevim, jak se to jmenovalo přesně
1
1,82 %
0,72 %
nějakej americkej pořad
1
1,82 %
0,72 %
ostatní odpovědi
něco z Tele Tele z relacie Tele Tele reklama, tv pořad tele tele Přemet prkenná pohlaha - myslím Tele Tele? A Rady ptáka votvíráka, ale to asi nebylo o p. Podlahovi, co? Zdeněk Izer parodoval Přemka Podlahu, jak se to jmenovalo nevím Tele tele - Přemet Prkenná Podlaha česká soda Přemet Prkenná Podlaha - Genzer, Suchánek k kutil tim? Suchánek a Genzer Parodie s Přemkem Podlahou na Ford Focus Tele Tele - Rady ptáka Votvíráka s Přemetem Prkenu podlahou :D nějaká videa NaPalmě nespomínam si konkrétne tele - tele Pat a Mat teletele.. vtipy parodie v tele tele spousta parodie v tele,tele a na palmě parodie z webu youtube.com twele-tele izet, suchaneka genzer tele tele, ceska soda
27
49,09 %
19,57 %
7. Použítí parodie na kutilské pořady v rámci reklamní kampaně vnímáte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pozitivně
45
46,39 %
32,61 %
Nevím
38
39,18 %
27,54 %
Velmi pozitivně
7
7,22 %
5,07 %
Negativně
6
6,19 %
4,35 %
Velmi negativně
1
1,03 %
0,72 %
8. V Kampani na který produkt / službu myslíte, že byla parodie na kutilské pořady použita?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hobby market
35
36,08 %
25,36 %
Zahradnictví
30
30,93 %
21,74 %
Aviváž
11
11,34 %
7,97 %
Automobil
4
4,12 %
2,9 %
Cestovní ruch v ČR
4
4,12 %
2,9 %
Poskytovatel internetového připojení
4
4,12 %
2,9 %
Granule pro psy
4
4,12 %
2,9 %
Lyžařský areál
3
3,09 %
2,17 %
Nábytek
2
2,06 %
1,45 %
9. Která automobilová společnost podle vás tuto formu reklamy využila?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Škoda
43
44,33 %
31,16 %
Volkswagen
11
11,34 %
7,97 %
Renault
7
7,22 %
5,07 %
Mazda
7
7,22 %
5,07 %
Fiat
6
6,19 %
4,35 %
Toyota
6
6,19 %
4,35 %
Hyundai
5
5,15 %
3,62 %
Ford
5
5,15 %
3,62 %
Peugeot
5
5,15 %
3,62 %
Nissan
2
2,06 %
1,45 %
10. V loňském roce byl na český trh uveden nový Ford Focus, víte o tom?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
59
60,82 %
42,75 %
Ano
38
39,18 %
27,54 %
11. Zlatý ručičky jsou:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Projekt, ve kterém kutilové představují vychytávky pro automobily
41
100 %
29,71 %
12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Reklamní kampaň
19
46,34 %
13,77 %
Recesi
11
26,83 %
7,97 %
Parodii
8
19,51 %
5,8 %
Vážný projekt
2
4,88 %
1,45 %
Sociologickou studii
1
2,44 %
0,72 %
13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na facebooku od přítele
13
31,71 %
9,42 %
Narazil jsem na něm při brouzdání po internetu
11
26,83 %
7,97 %
Jinak
5
12,2 %
3,62 %
Na Facebooku – stránky Fordu
5
12,2 %
3,62 %
Na Facebooku – stránky Zlatých ručiček
5
12,2 %
3,62 %
Webové stránky zlatých ručiček
2
4,88 %
1,45 %
14. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ve fázi, kdy bylo zřejmé, že se reklamní kampaň jedná
19
46,34 %
13,77 %
Ve fázi, kdy nebylo zřejmé, že se jedná o reklamní kampaň
17
41,46 %
12,32 %
Nejsem si jistá / jistý
5
12,2 %
3,62 %
15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ihne
14
34,15 %
10,14 %
Když se v záhlaví objevilo logo Ford
13
31,71 %
9,42 %
Když OSLA vyzval Ford na souboj
7
17,07 %
5,07 %
Nevšiml jsem si, že se jedná o součást kampaně
7
17,07 %
5,07 %
16. Který konkrétní model byl touto kampaní uveden?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Focus
38
92,68 %
27,54 %
Fiesta
2
4,88 %
1,45 %
C- Max
1
2,44 %
0,72 %
17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pozitivně
19
46,34 %
13,77 %
Nevím
11
26,83 %
7,97 %
Velmi pozitivně
10
24,39 %
7,25 %
Negativně
1
2,44 %
0,72 %
18. Znáte pojem virální reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
31
75,61 %
22,46 %
Ano
10
24,39 %
7,25 %
19. Možnost komentáře některé z otázek
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
blááá. hoko voko čoko moko loko poko roko-ko :-D
chybí možnost nevím
neci
Nepochopil jsem spojení s Přemkem Podlahou, Zlatýma ručičkama, parodií a Fordem Focus, ale tobě to snad pomůže :)
Netřeba.
nic
otázka o automobilce a o novém Fordu Fokusu mi příjde zbytečná a nezapadá mi do rámce dotazníku
Ten nový Focus je jedno z nejošklivějších aut, jaké jsem kdy viděla. Kvůli tomu poprvé nemáme Forda. :-))
U některých otázek nutíte respondenta vybrat z nabídky, ale chybí tam NEVÍM nebo ŽÁDNÝ. Vypovídací hodnota ankety je pak mizerná.
20. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
82
59,42 %
59,42 %
Muž
56
40,58 %
40,58 %
21. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-25 let
59
42,75 %
42,75 %
26-30 let
33
23,91 %
23,91 %
31-35 let
19
13,77 %
13,77 %
36-40 let
12
8,7 %
8,7 %
16-20 let
9
6,52 %
6,52 %
Více než 46 let
3
2,17 %
2,17 %
41-45 let
2
1,45 %
1,45 %
Méně než 15 let
1
0,72 %
0,72 %
22. Na internetu trávíte denně (vyjma pracovních úkolů)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2-3 hodiny
55
39,86 %
39,86 %
1-2 hodiny
34
24,64 %
24,64 %
3-4 hodiny
25
18,12 %
18,12 %
Více než 5 hodin
12
8,7 %
8,7 %
Méně než hodinu
8
5,8 %
5,8 %
4-5 hodin
4
2,9 %
2,9 %
23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
SŠ s maturitou
61
44,2 %
44,2 %
VŠ – bakalářské
30
21,74 %
21,74 %
VŠ – inženýrské / magisterské
27
19,57 %
19,57 %
VOŠ
13
9,42 %
9,42 %
Základní
4
2,9 %
2,9 %
Vyšší stupeň
2
1,45 %
1,45 %
SŠ bez maturity
1
0,72 %
0,72 %
24. Velikost místa vašeho bydliště
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nad 100 000 obyvatel
71
51,45 %
51,45 %
20 001 – 100 000 obyvatel
28
20,29 %
20,29 %
5 000 – 20 000 obyvatel
21
15,22 %
15,22 %
1 001 – 5 000 obyvatel
11
7,97 %
7,97 %
Méně než 1 000 obyvatel
7
5,07 %
5,07 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na facebooku od přítele na otázku 13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Narazil jsem na něm při brouzdání po internetu na otázku 13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve fázi, kdy bylo zřejmé, že se reklamní kampaň jedná na otázku 14. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve fázi, kdy nebylo zřejmé, že se jedná o reklamní kampaň na otázku 14. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ihne na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když se v záhlaví objevilo logo Ford na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Focus na otázku 16. Který konkrétní model byl touto kampaní uveden?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozitivně na otázku 17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi pozitivně na otázku 17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Znáte pojem virální reklama?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Znáte pojem virální reklama?
2. Souhlasíte s tvrzením, že jsou Češi národ kutilů?
odpověď Ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aviváž na otázku 8. V Kampani na který produkt / službu myslíte, že byla parodie na kutilské pořady použita?
4. S těmito pořady je spojena osobnost Přemka Podlahy, znáte tohoto moderátora?
odpověď Ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tele Tele na otázku 6. Uveďte, které parodie se vám vybavily:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 7. Použítí parodie na kutilské pořady v rámci reklamní kampaně vnímáte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hobby market na otázku 8. V Kampani na který produkt / službu myslíte, že byla parodie na kutilské pořady použita?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na facebooku od přítele na otázku 13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Narazil jsem na něm při brouzdání po internetu na otázku 13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve fázi, kdy bylo zřejmé, že se reklamní kampaň jedná na otázku 14. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve fázi, kdy nebylo zřejmé, že se jedná o reklamní kampaň na otázku 14. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ihne na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když se v záhlaví objevilo logo Ford na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Focus na otázku 16. Který konkrétní model byl touto kampaní uveden?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozitivně na otázku 17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi pozitivně na otázku 17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Znáte pojem virální reklama?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Znáte pojem virální reklama?
14. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
odpověď Ve fázi, kdy bylo zřejmé, že se reklamní kampaň jedná:
7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ihne na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
16. Který konkrétní model byl touto kampaní uveden?
odpověď Focus:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recesi na otázku 12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve fázi, kdy bylo zřejmé, že se reklamní kampaň jedná na otázku 14. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ihne na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když se v záhlaví objevilo logo Ford na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozitivně na otázku 17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní kampaň na otázku 12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Znáte pojem virální reklama?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Znáte projekt Zlatý ručičky?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Projekt, ve kterém kutilové představují vychytávky pro automobily na otázku 11. Zlatý ručičky jsou:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na facebooku od přítele na otázku 13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Narazil jsem na něm při brouzdání po internetu na otázku 13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
18. Znáte pojem virální reklama?
odpověď Ne:
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recesi na otázku 12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když se v záhlaví objevilo logo Ford na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Znáte projekt Zlatý ručičky?
2. Souhlasíte s tvrzením, že jsou Češi národ kutilů?
3. Znáte nějaké pořady pro kutily?
4. S těmito pořady je spojena osobnost Přemka Podlahy, znáte tohoto moderátora?
5. Vybaví se vám nějaké parodie na tento typ pořadů?
6. Uveďte, které parodie se vám vybavily:
7. Použítí parodie na kutilské pořady v rámci reklamní kampaně vnímáte:
8. V Kampani na který produkt / službu myslíte, že byla parodie na kutilské pořady použita?
9. Která automobilová společnost podle vás tuto formu reklamy využila?
10. V loňském roce byl na český trh uveden nový Ford Focus, víte o tom?
11. Zlatý ručičky jsou:
12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:
13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
16. Který konkrétní model byl touto kampaní uveden?
17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
18. Znáte pojem virální reklama?
20. Vaše pohlaví
21. Váš věk
22. Na internetu trávíte denně (vyjma pracovních úkolů)
23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
24. Velikost místa vašeho bydliště
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Znáte projekt Zlatý ručičky?
2. Souhlasíte s tvrzením, že jsou Češi národ kutilů?
3. Znáte nějaké pořady pro kutily?
4. S těmito pořady je spojena osobnost Přemka Podlahy, znáte tohoto moderátora?
5. Vybaví se vám nějaké parodie na tento typ pořadů?
6. Uveďte, které parodie se vám vybavily:
7. Použítí parodie na kutilské pořady v rámci reklamní kampaně vnímáte:
8. V Kampani na který produkt / službu myslíte, že byla parodie na kutilské pořady použita?
9. Která automobilová společnost podle vás tuto formu reklamy využila?
10. V loňském roce byl na český trh uveden nový Ford Focus, víte o tom?
11. Zlatý ručičky jsou:
12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:
13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
16. Který konkrétní model byl touto kampaní uveden?
17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
18. Znáte pojem virální reklama?
20. Vaše pohlaví
21. Váš věk
22. Na internetu trávíte denně (vyjma pracovních úkolů)
23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
24. Velikost místa vašeho bydliště
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.