Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zlatý ručičky

Zlatý ručičky

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Smrčková
Šetření:24. 02. 2012 - 02. 03. 2012
Počet respondentů:138
Počet otázek (max/průměr):24 / 14.46
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

zpracovávám diplomovou práci, ve které hodnotím kampaň Zlatý ručičky. Dotazník je zaměřen na znalost kampaně a vnímání virální reklamy. 

Průzkum ukáže, jak respondenti hodnotí nápad kampaně.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Na konci dotazníku je možné vložit komentář, doplnění.

Odpovědi respondentů

1. Znáte projekt Zlatý ručičky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9770,29 %70,29 %  
Ano4129,71 %29,71 %  

Graf

2. Souhlasíte s tvrzením, že jsou Češi národ kutilů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7274,23 %52,17 %  
Ne1818,56 %13,04 %  
Nevím77,22 %5,07 %  

Graf

3. Znáte nějaké pořady pro kutily?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9395,88 %67,39 %  
Ne44,12 %2,9 %  

Graf

4. S těmito pořady je spojena osobnost Přemka Podlahy, znáte tohoto moderátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9294,85 %66,67 %  
Ne55,15 %3,62 %  

Graf

5. Vybaví se vám nějaké parodie na tento typ pořadů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5556,7 %39,86 %  
Ne4243,3 %30,43 %  

Graf

6. Uveďte, které parodie se vám vybavily:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tele Tele1425,45 %10,14 %  
tele-tele35,45 %2,17 %  
ceska soda23,64 %1,45 %  
z tele tele23,64 %1,45 %  
izer23,64 %1,45 %  
TeleTele11,82 %0,72 %  
Tele Tele a jejich Přemet Prkennápodlaha :D11,82 %0,72 %  
nejsem si jistá přesně, kde to bylo... :)11,82 %0,72 %  
nějaký parodický scénky z TeleTele...ale nevim, jak se to jmenovalo přesně11,82 %0,72 %  
nějakej americkej pořad11,82 %0,72 %  
ostatní odpovědi něco z Tele Tele
z relacie Tele Tele
reklama, tv pořad tele tele
Přemet prkenná pohlaha - myslím Tele Tele? A Rady ptáka votvíráka, ale to asi nebylo o p. Podlahovi, co?
Zdeněk Izer parodoval Přemka Podlahu, jak se to jmenovalo nevím
Tele tele - Přemet Prkenná Podlaha
česká soda
Přemet Prkenná Podlaha - Genzer, Suchánek
k
kutil tim?
Suchánek a Genzer
Parodie s Přemkem Podlahou na Ford Focus
Tele Tele - Rady ptáka Votvíráka s Přemetem Prkenu podlahou :D
nějaká videa
NaPalmě
nespomínam si konkrétne
tele - tele
Pat a Mat
teletele..
vtipy
parodie v tele tele
spousta
parodie v tele,tele a na palmě
parodie z webu youtube.com
twele-tele
izet, suchaneka genzer
tele tele, ceska soda
2749,09 %19,57 % 

Graf

7. Použítí parodie na kutilské pořady v rámci reklamní kampaně vnímáte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně4546,39 %32,61 %  
Nevím3839,18 %27,54 %  
Velmi pozitivně77,22 %5,07 %  
Negativně66,19 %4,35 %  
Velmi negativně11,03 %0,72 %  

Graf

8. V Kampani na který produkt / službu myslíte, že byla parodie na kutilské pořady použita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hobby market3536,08 %25,36 %  
Zahradnictví3030,93 %21,74 %  
Aviváž1111,34 %7,97 %  
Automobil44,12 %2,9 %  
Cestovní ruch v ČR44,12 %2,9 %  
Poskytovatel internetového připojení44,12 %2,9 %  
Granule pro psy44,12 %2,9 %  
Lyžařský areál33,09 %2,17 %  
Nábytek22,06 %1,45 %  

Graf

9. Která automobilová společnost podle vás tuto formu reklamy využila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda4344,33 %31,16 %  
Volkswagen1111,34 %7,97 %  
Renault77,22 %5,07 %  
Mazda77,22 %5,07 %  
Fiat66,19 %4,35 %  
Toyota66,19 %4,35 %  
Hyundai55,15 %3,62 %  
Ford55,15 %3,62 %  
Peugeot55,15 %3,62 %  
Nissan22,06 %1,45 %  

Graf

10. V loňském roce byl na český trh uveden nový Ford Focus, víte o tom?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5960,82 %42,75 %  
Ano3839,18 %27,54 %  

Graf

11. Zlatý ručičky jsou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Projekt, ve kterém kutilové představují vychytávky pro automobily41100 %29,71 %  

Graf

12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamní kampaň1946,34 %13,77 %  
Recesi1126,83 %7,97 %  
Parodii819,51 %5,8 %  
Vážný projekt24,88 %1,45 %  
Sociologickou studii12,44 %0,72 %  

Graf

13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na facebooku od přítele1331,71 %9,42 %  
Narazil jsem na něm při brouzdání po internetu1126,83 %7,97 %  
Jinak512,2 %3,62 %  
Na Facebooku – stránky Fordu512,2 %3,62 %  
Na Facebooku – stránky Zlatých ručiček512,2 %3,62 %  
Webové stránky zlatých ručiček24,88 %1,45 %  

Graf

14. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve fázi, kdy bylo zřejmé, že se reklamní kampaň jedná1946,34 %13,77 %  
Ve fázi, kdy nebylo zřejmé, že se jedná o reklamní kampaň1741,46 %12,32 %  
Nejsem si jistá / jistý512,2 %3,62 %  

Graf

15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ihne1434,15 %10,14 %  
Když se v záhlaví objevilo logo Ford1331,71 %9,42 %  
Když OSLA vyzval Ford na souboj717,07 %5,07 %  
Nevšiml jsem si, že se jedná o součást kampaně717,07 %5,07 %  

Graf

16. Který konkrétní model byl touto kampaní uveden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Focus3892,68 %27,54 %  
Fiesta24,88 %1,45 %  
C- Max12,44 %0,72 %  

Graf

17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně1946,34 %13,77 %  
Nevím1126,83 %7,97 %  
Velmi pozitivně1024,39 %7,25 %  
Negativně12,44 %0,72 %  

Graf

18. Znáte pojem virální reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3175,61 %22,46 %  
Ano1024,39 %7,25 %  

Graf

19. Možnost komentáře některé z otázek

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

blááá. hoko voko čoko moko loko poko roko-ko :-D

chybí možnost nevím

neci

Nepochopil jsem spojení s Přemkem Podlahou, Zlatýma ručičkama, parodií a Fordem Focus, ale tobě to snad pomůže :)

Netřeba.

nic

otázka o automobilce a o novém Fordu Fokusu mi příjde zbytečná a nezapadá mi do rámce dotazníku

Ten nový Focus je jedno z nejošklivějších aut, jaké jsem kdy viděla. Kvůli tomu poprvé nemáme Forda. :-))

U některých otázek nutíte respondenta vybrat z nabídky, ale chybí tam NEVÍM nebo ŽÁDNÝ. Vypovídací hodnota ankety je pak mizerná.

20. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8259,42 %59,42 %  
Muž5640,58 %40,58 %  

Graf

21. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-25 let5942,75 %42,75 %  
26-30 let3323,91 %23,91 %  
31-35 let1913,77 %13,77 %  
36-40 let128,7 %8,7 %  
16-20 let96,52 %6,52 %  
Více než 46 let32,17 %2,17 %  
41-45 let21,45 %1,45 %  
Méně než 15 let10,72 %0,72 %  

Graf

22. Na internetu trávíte denně (vyjma pracovních úkolů)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-3 hodiny5539,86 %39,86 %  
1-2 hodiny3424,64 %24,64 %  
3-4 hodiny2518,12 %18,12 %  
Více než 5 hodin128,7 %8,7 %  
Méně než hodinu85,8 %5,8 %  
4-5 hodin42,9 %2,9 %  

Graf

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou6144,2 %44,2 %  
VŠ – bakalářské3021,74 %21,74 %  
VŠ – inženýrské / magisterské2719,57 %19,57 %  
VOŠ139,42 %9,42 %  
Základní42,9 %2,9 %  
Vyšší stupeň21,45 %1,45 %  
SŠ bez maturity10,72 %0,72 %  

Graf

24. Velikost místa vašeho bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nad 100 000 obyvatel7151,45 %51,45 %  
20 001 – 100 000 obyvatel2820,29 %20,29 %  
5 000 – 20 000 obyvatel2115,22 %15,22 %  
1 001 – 5 000 obyvatel117,97 %7,97 %  
Méně než 1 000 obyvatel75,07 %5,07 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Znáte projekt Zlatý ručičky?

  • odpověď Ano:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Projekt, ve kterém kutilové představují vychytávky pro automobily na otázku 11. Zlatý ručičky jsou:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recesi na otázku 12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní kampaň na otázku 12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na facebooku od přítele na otázku 13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Narazil jsem na něm při brouzdání po internetu na otázku 13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve fázi, kdy bylo zřejmé, že se reklamní kampaň jedná na otázku 14. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve fázi, kdy nebylo zřejmé, že se jedná o reklamní kampaň na otázku 14. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ihne na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když se v záhlaví objevilo logo Ford na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Focus na otázku 16. Který konkrétní model byl touto kampaní uveden?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozitivně na otázku 17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi pozitivně na otázku 17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Znáte pojem virální reklama?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Znáte pojem virální reklama?

2. Souhlasíte s tvrzením, že jsou Češi národ kutilů?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aviváž na otázku 8. V Kampani na který produkt / službu myslíte, že byla parodie na kutilské pořady použita?

4. S těmito pořady je spojena osobnost Přemka Podlahy, znáte tohoto moderátora?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tele Tele na otázku 6. Uveďte, které parodie se vám vybavily:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 7. Použítí parodie na kutilské pořady v rámci reklamní kampaně vnímáte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hobby market na otázku 8. V Kampani na který produkt / službu myslíte, že byla parodie na kutilské pořady použita?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 5 hodin na otázku 22. Na internetu trávíte denně (vyjma pracovních úkolů)

5. Vybaví se vám nějaké parodie na tento typ pořadů?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tele Tele na otázku 6. Uveďte, které parodie se vám vybavily:

11. Zlatý ručičky jsou:

  • odpověď Projekt, ve kterém kutilové představují vychytávky pro automobily:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Znáte projekt Zlatý ručičky?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recesi na otázku 12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní kampaň na otázku 12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na facebooku od přítele na otázku 13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Narazil jsem na něm při brouzdání po internetu na otázku 13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve fázi, kdy bylo zřejmé, že se reklamní kampaň jedná na otázku 14. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve fázi, kdy nebylo zřejmé, že se jedná o reklamní kampaň na otázku 14. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ihne na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když se v záhlaví objevilo logo Ford na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Focus na otázku 16. Který konkrétní model byl touto kampaní uveden?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozitivně na otázku 17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi pozitivně na otázku 17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Znáte pojem virální reklama?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Znáte pojem virální reklama?

14. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:

  • odpověď Ve fázi, kdy bylo zřejmé, že se reklamní kampaň jedná:
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ihne na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:

16. Který konkrétní model byl touto kampaní uveden?

  • odpověď Focus:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recesi na otázku 12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve fázi, kdy bylo zřejmé, že se reklamní kampaň jedná na otázku 14. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ihne na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když se v záhlaví objevilo logo Ford na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozitivně na otázku 17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní kampaň na otázku 12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Znáte pojem virální reklama?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Znáte projekt Zlatý ručičky?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Projekt, ve kterém kutilové představují vychytávky pro automobily na otázku 11. Zlatý ručičky jsou:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na facebooku od přítele na otázku 13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Narazil jsem na něm při brouzdání po internetu na otázku 13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:

18. Znáte pojem virální reklama?

  • odpověď Ne:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recesi na otázku 12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když se v záhlaví objevilo logo Ford na otázku 15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte projekt Zlatý ručičky?

2. Souhlasíte s tvrzením, že jsou Češi národ kutilů?

3. Znáte nějaké pořady pro kutily?

4. S těmito pořady je spojena osobnost Přemka Podlahy, znáte tohoto moderátora?

5. Vybaví se vám nějaké parodie na tento typ pořadů?

6. Uveďte, které parodie se vám vybavily:

7. Použítí parodie na kutilské pořady v rámci reklamní kampaně vnímáte:

8. V Kampani na který produkt / službu myslíte, že byla parodie na kutilské pořady použita?

9. Která automobilová společnost podle vás tuto formu reklamy využila?

10. V loňském roce byl na český trh uveden nový Ford Focus, víte o tom?

11. Zlatý ručičky jsou:

12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:

13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:

15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:

16. Který konkrétní model byl touto kampaní uveden?

17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:

18. Znáte pojem virální reklama?

20. Vaše pohlaví

21. Váš věk

22. Na internetu trávíte denně (vyjma pracovních úkolů)

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

24. Velikost místa vašeho bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte projekt Zlatý ručičky?

2. Souhlasíte s tvrzením, že jsou Češi národ kutilů?

3. Znáte nějaké pořady pro kutily?

4. S těmito pořady je spojena osobnost Přemka Podlahy, znáte tohoto moderátora?

5. Vybaví se vám nějaké parodie na tento typ pořadů?

6. Uveďte, které parodie se vám vybavily:

7. Použítí parodie na kutilské pořady v rámci reklamní kampaně vnímáte:

8. V Kampani na který produkt / službu myslíte, že byla parodie na kutilské pořady použita?

9. Která automobilová společnost podle vás tuto formu reklamy využila?

10. V loňském roce byl na český trh uveden nový Ford Focus, víte o tom?

11. Zlatý ručičky jsou:

12. O projektu jste si v první chvíli mysleli, že jde o:

13. O projektu Zlatý ručičky jste se dozvěděli:

15. Že se jedná o reklamní kampaň, jste zjistili:

16. Který konkrétní model byl touto kampaní uveden?

17. Použití parodie na kutilské pořady vnímáte v této kampani:

18. Znáte pojem virální reklama?

20. Vaše pohlaví

21. Váš věk

22. Na internetu trávíte denně (vyjma pracovních úkolů)

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

24. Velikost místa vašeho bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Smrčková, A.Zlatý ručičky (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://zlaty-rucicky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.