Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Vážená paní, vážený pane, jmenuji se Antonín Vejmola a studuji 5. rokem na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. V rámci své diplomové práce provádím marketingový průzkum, jehož cílem je zlepšení image fotbalového klubu SK Sigma Olomouc. Věnujte, prosím, přibližně 10 minut svého volného času na vyplnění tohoto dotazníku. Předtím si prosím prohlédněte webové stránky klubu na adrese: www.sigmafotbal.cz/cs/ Výsledky budou po vyhodnocení také veřejně přístupné na této adrese. Moc Vám děkuji za ochotu a vstřícnost.
Odpovědi respondentů
1. Zajímáte se aktivně o dění v klubu (popřípadě navštívil jste za poslední rok některý z domácích zápasů SK Sigma Olomouc)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
368
84,79 %
84,79 %
ne
66
15,21 %
15,21 %
2. Oznámkujte prosím, jak se Vám líbí změna názvu hlavního stadionu Sigmy Olomouc z názvu Andrův stadion na Sigma aréna (1 - moc líbí, 5 - zcela nelíbí) :
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
5
123
33,42 %
28,34 %
3
96
26,09 %
22,12 %
4
86
23,37 %
19,82 %
2
39
10,6 %
8,99 %
1
24
6,52 %
5,53 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
3.74
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.17
Směrodatná odchylka:
1.08
Medián:
4
Modus:
5
3. Prostor, který klub (a klubová média) poskytují příznivcům klubu pro vyjádření svých názorů, připomínek či dotazů na webových stránkách klubu, považujete za (1 - naprosto dostatečný, 5 - zcela nedostatečný) :
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
161
43,75 %
37,1 %
3
93
25,27 %
21,43 %
1
86
23,37 %
19,82 %
4
22
5,98 %
5,07 %
5
6
1,63 %
1,38 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.14
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.59
Směrodatná odchylka:
0.77
Medián:
2
Modus:
2
4. Jste spokojen(a) s tím, jak se SK Sigma Olomouc prezentuje v médiích? (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
187
50,82 %
43,09 %
1
80
21,74 %
18,43 %
3
71
19,29 %
16,36 %
4
25
6,79 %
5,76 %
5
5
1,36 %
1,15 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.1
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.54
Směrodatná odchylka:
0.73
Medián:
2
Modus:
2
5. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) se zdvořilostí pořadatelů a obsluhy během utkání (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
154
41,85 %
35,48 %
3
98
26,63 %
22,58 %
1
69
18,75 %
15,9 %
4
33
8,97 %
7,6 %
5
14
3,8 %
3,23 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.32
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.7
Směrodatná odchylka:
0.84
Medián:
2
Modus:
2
6. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s rozsahem a výběrem občerstvení na stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
110
30,3 %
25,35 %
2
85
23,42 %
19,59 %
4
83
22,87 %
19,12 %
5
50
13,77 %
11,52 %
1
35
9,64 %
8,06 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
3.09
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.11
Směrodatná odchylka:
1.05
Medián:
3
Modus:
3
7. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s kvalitou občerstvení na stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
115
31,68 %
26,5 %
2
98
27 %
22,58 %
4
61
16,8 %
14,06 %
5
51
14,05 %
11,75 %
1
38
10,47 %
8,76 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.97
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.14
Směrodatná odchylka:
1.07
Medián:
3
Modus:
3
8. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s dostupností parkování u stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
116
32,31 %
26,73 %
3
111
30,92 %
25,58 %
1
58
16,16 %
13,36 %
4
50
13,93 %
11,52 %
5
24
6,69 %
5,53 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.59
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
0.93
Směrodatná odchylka:
0.97
Medián:
3
Modus:
2
9. Jaká témata (kategorie) se Vám na webových stránkách klubu nejvíce líbí? (Oznámkujte prosím od 1 - moc líbí do 5 - zcela nelíbí)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Kronika SK Sigma Olomouc
2.187
0.977
Stadion
2.18
0.871
Informace o hráčích SK Sigma Olomouc
2.233
1.211
Fanshop
2.325
1.196
Sigma TV
1.77
1.099
10. Oznámkujte prosím do jaké míry jsou pro Vás důležité následující vlastnosti při návštěvě webových stránek. (1 – velmi důležité, 5 – naprosto nedůležité) :
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Jednoduchá struktura
1.869
0.856
Přehlednost
1.355
0.575
Kvalitní design
1.892
0.797
Uživatelský komfort
1.887
0.782
Rozsah zveřejňovaných informací
1.544
0.737
Pravidelnost zveřejňování novinek
1.41
0.74
Rychlost načítání
1.901
0.923
11. Co na webových stránkách klubu nejvíce postrádáte? (Oznámkujte prosím od 1 – vůbec nepostrádám do 5 – velmi postrádám) :
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Častější aktualizace
2.894
1.698
Podrobnější zpravodajství ze zápasů
2.641
1.41
Podrobnější informace o hráčích a vedení klubu
2.919
1.627
Více fotografií
2.931
1.71
Prostor pro zapojení fanoušků do dění klubu
2.871
1.417
12. Považujete grafické ztvárnění webových stránek klubu za zdařilé? (1 - velmi zdařilé, 5 - velmi nezdařilé) :
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
203
46,77 %
46,77 %
3
103
23,73 %
23,73 %
1
97
22,35 %
22,35 %
4
24
5,53 %
5,53 %
5
7
1,61 %
1,61 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.12
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.55
Směrodatná odchylka:
0.74
Medián:
2
Modus:
2
13. Považujete webové stránky za přehledné? (1 - velmi přehledné, 5 - velmi nepřehledné)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
216
49,77 %
49,77 %
1
119
27,42 %
27,42 %
3
78
17,97 %
17,97 %
4
15
3,46 %
3,46 %
5
6
1,38 %
1,38 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
1.95
Minimum:
1
Maximum:
3
Variační rozpětí:
2
Rozptyl:
0.45
Směrodatná odchylka:
0.67
Medián:
2
Modus:
2
14. Jak hodnotíte logo SK Sigma Olomouc? (1 - vynikající, 5 - velmi špatné) :
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1
252
58,06 %
58,06 %
2
117
26,96 %
26,96 %
3
42
9,68 %
9,68 %
4
13
3 %
3 %
5
10
2,3 %
2,3 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
1.53
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.5
Směrodatná odchylka:
0.7
Medián:
1
Modus:
1
15. Považujete výši vstupného na domácí zápasy Sigmy Olomouc pohybujícího se v rozmezí 75 – 100 Kč za přijatelné? (1 - velmi levné, 5 - velmi drahé) :
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
153
35,25 %
35,25 %
1
123
28,34 %
28,34 %
3
121
27,88 %
27,88 %
4
22
5,07 %
5,07 %
5
15
3,46 %
3,46 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.13
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.72
Směrodatná odchylka:
0.85
Medián:
2
Modus:
2
16. Za jakých podmínek byste navštívil(a) domácí ligový zápas SK Sigma Olomouc? (Oznámkujte prosím od 1 – určitě navštívil(a) do 5 – určitě nenavštívil(a)) :
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Nižší cena vstupenek
2.214
1.615
Lepší předváděný fotbal
1.638
1.065
Větší bezpečnost na stadionech
2.258
1.569
Přestup atraktivního hráče ze zahraničí do klubu
2.039
1.517
Kratší fronty na toalety / občerstvení / vstupenky
2.253
1.516
17. Jak účinná by byla každá z následujících marketingových technik vzhledem ke zvýšení Vaší návštěvnosti domácích ligových zápasů Sigmy Olomouc? (Oznámkujte prosím od 1 – velmi účinná do 5 – velmi neúčinná) :
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Reklama e-mailem
3.175
1.794
Osobní setkání s hráči a vedením klubu
2.18
1.452
Prodej vstupenek a reklamních předmětů přímo od fotbalistů A týmu
2.578
1.774
Skupinová sleva na vstupenky
2.018
1.479
Reklama v tisku
2.484
1.54
Reklama v rádiu
2.461
1.502
Reklama na internetu
2.235
1.373
Reklama v televizi
2.267
1.707
Venkovní reklama (např. billboardy)
2.403
1.559
Zlevněná vstupenka na více zápasů (např. liga + pohár)
1.827
1.138
Doprovodné programy a soutěže
2.518
1.411
Reklamní a dárkové předměty před vstupem na stadion
2.214
1.371
Členský klub se slevami a dalšími výhodami
2.115
1.369
18. Jste muž, nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
muž
371
85,48 %
85,48 %
žena
63
14,52 %
14,52 %
19. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21 - 30
230
53 %
53 %
16
60
13,82 %
13,82 %
31 - 40
60
13,82 %
13,82 %
15 a méně
28
6,45 %
6,45 %
41 - 50
24
5,53 %
5,53 %
51 - 60
22
5,07 %
5,07 %
61 a více
10
2,3 %
2,3 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Zajímáte se aktivně o dění v klubu (popřípadě navštívil jste za poslední rok některý z domácích zápasů SK Sigma Olomouc)?
2. Oznámkujte prosím, jak se Vám líbí změna názvu hlavního stadionu Sigmy Olomouc z názvu Andrův stadion na Sigma aréna (1 - moc líbí, 5 - zcela nelíbí) :
3. Prostor, který klub (a klubová média) poskytují příznivcům klubu pro vyjádření svých názorů, připomínek či dotazů na webových stránkách klubu, považujete za (1 - naprosto dostatečný, 5 - zcela nedostatečný) :
4. Jste spokojen(a) s tím, jak se SK Sigma Olomouc prezentuje v médiích? (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
5. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) se zdvořilostí pořadatelů a obsluhy během utkání (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
6. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s rozsahem a výběrem občerstvení na stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
7. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s kvalitou občerstvení na stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
8. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s dostupností parkování u stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
9. Jaká témata (kategorie) se Vám na webových stránkách klubu nejvíce líbí? (Oznámkujte prosím od 1 - moc líbí do 5 - zcela nelíbí)
10. Oznámkujte prosím do jaké míry jsou pro Vás důležité následující vlastnosti při návštěvě webových stránek. (1 – velmi důležité, 5 – naprosto nedůležité) :
11. Co na webových stránkách klubu nejvíce postrádáte? (Oznámkujte prosím od 1 – vůbec nepostrádám do 5 – velmi postrádám) :
12. Považujete grafické ztvárnění webových stránek klubu za zdařilé? (1 - velmi zdařilé, 5 - velmi nezdařilé) :
13. Považujete webové stránky za přehledné? (1 - velmi přehledné, 5 - velmi nepřehledné)
14. Jak hodnotíte logo SK Sigma Olomouc? (1 - vynikající, 5 - velmi špatné) :
15. Považujete výši vstupného na domácí zápasy Sigmy Olomouc pohybujícího se v rozmezí 75 – 100 Kč za přijatelné? (1 - velmi levné, 5 - velmi drahé) :
16. Za jakých podmínek byste navštívil(a) domácí ligový zápas SK Sigma Olomouc? (Oznámkujte prosím od 1 – určitě navštívil(a) do 5 – určitě nenavštívil(a)) :
17. Jak účinná by byla každá z následujících marketingových technik vzhledem ke zvýšení Vaší návštěvnosti domácích ligových zápasů Sigmy Olomouc? (Oznámkujte prosím od 1 – velmi účinná do 5 – velmi neúčinná) :
18. Jste muž, nebo žena?
19. Kolik je Vám let?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Zajímáte se aktivně o dění v klubu (popřípadě navštívil jste za poslední rok některý z domácích zápasů SK Sigma Olomouc)?
2. Oznámkujte prosím, jak se Vám líbí změna názvu hlavního stadionu Sigmy Olomouc z názvu Andrův stadion na Sigma aréna (1 - moc líbí, 5 - zcela nelíbí) :
3. Prostor, který klub (a klubová média) poskytují příznivcům klubu pro vyjádření svých názorů, připomínek či dotazů na webových stránkách klubu, považujete za (1 - naprosto dostatečný, 5 - zcela nedostatečný) :
4. Jste spokojen(a) s tím, jak se SK Sigma Olomouc prezentuje v médiích? (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
5. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) se zdvořilostí pořadatelů a obsluhy během utkání (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
6. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s rozsahem a výběrem občerstvení na stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
7. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s kvalitou občerstvení na stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
8. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s dostupností parkování u stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :
9. Jaká témata (kategorie) se Vám na webových stránkách klubu nejvíce líbí? (Oznámkujte prosím od 1 - moc líbí do 5 - zcela nelíbí)
10. Oznámkujte prosím do jaké míry jsou pro Vás důležité následující vlastnosti při návštěvě webových stránek. (1 – velmi důležité, 5 – naprosto nedůležité) :
11. Co na webových stránkách klubu nejvíce postrádáte? (Oznámkujte prosím od 1 – vůbec nepostrádám do 5 – velmi postrádám) :
12. Považujete grafické ztvárnění webových stránek klubu za zdařilé? (1 - velmi zdařilé, 5 - velmi nezdařilé) :
13. Považujete webové stránky za přehledné? (1 - velmi přehledné, 5 - velmi nepřehledné)
14. Jak hodnotíte logo SK Sigma Olomouc? (1 - vynikající, 5 - velmi špatné) :
15. Považujete výši vstupného na domácí zápasy Sigmy Olomouc pohybujícího se v rozmezí 75 – 100 Kč za přijatelné? (1 - velmi levné, 5 - velmi drahé) :
16. Za jakých podmínek byste navštívil(a) domácí ligový zápas SK Sigma Olomouc? (Oznámkujte prosím od 1 – určitě navštívil(a) do 5 – určitě nenavštívil(a)) :
17. Jak účinná by byla každá z následujících marketingových technik vzhledem ke zvýšení Vaší návštěvnosti domácích ligových zápasů Sigmy Olomouc? (Oznámkujte prosím od 1 – velmi účinná do 5 – velmi neúčinná) :
18. Jste muž, nebo žena?
19. Kolik je Vám let?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Kubis: jelikož sem fanda sigmy,neco takoveho bych delal castej a nejen co se tice marketingu,doufam ze se nad dotaznikem zamysli i nekteri funkcionari a faji prostor k vyjadreni fanousku,vzdyt pro ne se hraje fotbal.jinak hodne stesti u diplmky!
Přenosil Julius: Dotazník je sice dobrá věc, ale bohužel jeho výsledky nemohou přinést žádné zlepšení. Otázky, resp. možnosti jejich zodpovězení nedávají žádný prostor pro vyjádření konkrétní nespokojenosti. . A tady ten prostor je také malý. Přeji hodně úspěchů.
Antonín Vejmola: Vážení respondenti, jestliže máte jakýkoliv nápad, případně názor k zlepšení image SK Sigma Olomouc, tak ho můžete zanechat zde, případně mi napsat na mail: antonin.vejmola@seznam.cz