Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zlepšení image fotbalového klubu SK Sigma Olomouc

Zlepšení image fotbalového klubu SK Sigma Olomouc

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Antonín Vejmola
Šetření:18. 07. 2010 - 17. 08. 2010
Počet respondentů:434
Počet otázek (max/průměr):19 / 17.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, vážený pane,
jmenuji se Antonín Vejmola a studuji 5. rokem na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
V rámci své diplomové práce provádím marketingový průzkum, jehož cílem je zlepšení image fotbalového klubu SK Sigma Olomouc.
Věnujte, prosím, přibližně 10 minut svého volného času na vyplnění tohoto dotazníku. Předtím si prosím prohlédněte webové stránky klubu na adrese: www.sigmafotbal.cz/cs/
Výsledky budou po vyhodnocení také veřejně přístupné na této adrese.
Moc Vám děkuji za ochotu a vstřícnost.
 

Odpovědi respondentů

1. Zajímáte se aktivně o dění v klubu (popřípadě navštívil jste za poslední rok některý z domácích zápasů SK Sigma Olomouc)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano36884,79 %84,79 %  
ne6615,21 %15,21 %  

Graf

2. Oznámkujte prosím, jak se Vám líbí změna názvu hlavního stadionu Sigmy Olomouc z názvu Andrův stadion na Sigma aréna (1 - moc líbí, 5 - zcela nelíbí) :

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
512333,42 %28,34 %  
39626,09 %22,12 %  
48623,37 %19,82 %  
23910,6 %8,99 %  
1246,52 %5,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.74
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.17
Směrodatná odchylka:1.08
Medián:4
Modus:5

Graf

3. Prostor, který klub (a klubová média) poskytují příznivcům klubu pro vyjádření svých názorů, připomínek či dotazů na webových stránkách klubu, považujete za (1 - naprosto dostatečný, 5 - zcela nedostatečný) :

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
216143,75 %37,1 %  
39325,27 %21,43 %  
18623,37 %19,82 %  
4225,98 %5,07 %  
561,63 %1,38 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.14
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.59
Směrodatná odchylka:0.77
Medián:2
Modus:2

Graf

4. Jste spokojen(a) s tím, jak se SK Sigma Olomouc prezentuje v médiích? (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
218750,82 %43,09 %  
18021,74 %18,43 %  
37119,29 %16,36 %  
4256,79 %5,76 %  
551,36 %1,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.1
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.54
Směrodatná odchylka:0.73
Medián:2
Modus:2

Graf

5. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) se zdvořilostí pořadatelů a obsluhy během utkání (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
215441,85 %35,48 %  
39826,63 %22,58 %  
16918,75 %15,9 %  
4338,97 %7,6 %  
5143,8 %3,23 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.32
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.7
Směrodatná odchylka:0.84
Medián:2
Modus:2

Graf

6. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s rozsahem a výběrem občerstvení na stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
311030,3 %25,35 %  
28523,42 %19,59 %  
48322,87 %19,12 %  
55013,77 %11,52 %  
1359,64 %8,06 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.09
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.11
Směrodatná odchylka:1.05
Medián:3
Modus:3

Graf

7. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s kvalitou občerstvení na stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
311531,68 %26,5 %  
29827 %22,58 %  
46116,8 %14,06 %  
55114,05 %11,75 %  
13810,47 %8,76 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.97
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.14
Směrodatná odchylka:1.07
Medián:3
Modus:3

Graf

8. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s dostupností parkování u stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
211632,31 %26,73 %  
311130,92 %25,58 %  
15816,16 %13,36 %  
45013,93 %11,52 %  
5246,69 %5,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.59
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.93
Směrodatná odchylka:0.97
Medián:3
Modus:2

Graf

9. Jaká témata (kategorie) se Vám na webových stránkách klubu nejvíce líbí? (Oznámkujte prosím od 1 - moc líbí do 5 - zcela nelíbí)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kronika SK Sigma Olomouc2.1870.977
Stadion2.180.871
Informace o hráčích SK Sigma Olomouc2.2331.211
Fanshop2.3251.196
Sigma TV1.771.099

Graf

10. Oznámkujte prosím do jaké míry jsou pro Vás důležité následující vlastnosti při návštěvě webových stránek. (1 – velmi důležité, 5 – naprosto nedůležité) :

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jednoduchá struktura1.8690.856
Přehlednost1.3550.575
Kvalitní design1.8920.797
Uživatelský komfort1.8870.782
Rozsah zveřejňovaných informací1.5440.737
Pravidelnost zveřejňování novinek1.410.74
Rychlost načítání1.9010.923

Graf

11. Co na webových stránkách klubu nejvíce postrádáte? (Oznámkujte prosím od 1 – vůbec nepostrádám do 5 – velmi postrádám) :

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Častější aktualizace2.8941.698
Podrobnější zpravodajství ze zápasů2.6411.41
Podrobnější informace o hráčích a vedení klubu2.9191.627
Více fotografií2.9311.71
Prostor pro zapojení fanoušků do dění klubu2.8711.417

Graf

12. Považujete grafické ztvárnění webových stránek klubu za zdařilé? (1 - velmi zdařilé, 5 - velmi nezdařilé) :

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
220346,77 %46,77 %  
310323,73 %23,73 %  
19722,35 %22,35 %  
4245,53 %5,53 %  
571,61 %1,61 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.12
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.55
Směrodatná odchylka:0.74
Medián:2
Modus:2

Graf

13. Považujete webové stránky za přehledné? (1 - velmi přehledné, 5 - velmi nepřehledné)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
221649,77 %49,77 %  
111927,42 %27,42 %  
37817,97 %17,97 %  
4153,46 %3,46 %  
561,38 %1,38 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.95
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.45
Směrodatná odchylka:0.67
Medián:2
Modus:2

Graf

14. Jak hodnotíte logo SK Sigma Olomouc? (1 - vynikající, 5 - velmi špatné) :

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
125258,06 %58,06 %  
211726,96 %26,96 %  
3429,68 %9,68 %  
4133 %3 %  
5102,3 %2,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.53
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.5
Směrodatná odchylka:0.7
Medián:1
Modus:1

Graf

15. Považujete výši vstupného na domácí zápasy Sigmy Olomouc pohybujícího se v rozmezí 75 – 100 Kč za přijatelné? (1 - velmi levné, 5 - velmi drahé) :

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
215335,25 %35,25 %  
112328,34 %28,34 %  
312127,88 %27,88 %  
4225,07 %5,07 %  
5153,46 %3,46 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.13
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.72
Směrodatná odchylka:0.85
Medián:2
Modus:2

Graf

16. Za jakých podmínek byste navštívil(a) domácí ligový zápas SK Sigma Olomouc? (Oznámkujte prosím od 1 – určitě navštívil(a) do 5 – určitě nenavštívil(a)) :

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Nižší cena vstupenek2.2141.615
Lepší předváděný fotbal1.6381.065
Větší bezpečnost na stadionech2.2581.569
Přestup atraktivního hráče ze zahraničí do klubu2.0391.517
Kratší fronty na toalety / občerstvení / vstupenky2.2531.516

Graf

17. Jak účinná by byla každá z následujících marketingových technik vzhledem ke zvýšení Vaší návštěvnosti domácích ligových zápasů Sigmy Olomouc? (Oznámkujte prosím od 1 – velmi účinná do 5 – velmi neúčinná) :

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Reklama e-mailem3.1751.794
Osobní setkání s hráči a vedením klubu2.181.452
Prodej vstupenek a reklamních předmětů přímo od fotbalistů A týmu2.5781.774
Skupinová sleva na vstupenky2.0181.479
Reklama v tisku2.4841.54
Reklama v rádiu2.4611.502
Reklama na internetu2.2351.373
Reklama v televizi2.2671.707
Venkovní reklama (např. billboardy)2.4031.559
Zlevněná vstupenka na více zápasů (např. liga + pohár)1.8271.138
Doprovodné programy a soutěže2.5181.411
Reklamní a dárkové předměty před vstupem na stadion2.2141.371
Členský klub se slevami a dalšími výhodami2.1151.369

Graf

18. Jste muž, nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž37185,48 %85,48 %  
žena6314,52 %14,52 %  

Graf

19. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 3023053 %53 %  
16 6013,82 %13,82 %  
31 - 406013,82 %13,82 %  
15 a méně286,45 %6,45 %  
41 - 50245,53 %5,53 %  
51 - 60225,07 %5,07 %  
61 a více102,3 %2,3 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zajímáte se aktivně o dění v klubu (popřípadě navštívil jste za poslední rok některý z domácích zápasů SK Sigma Olomouc)?

2. Oznámkujte prosím, jak se Vám líbí změna názvu hlavního stadionu Sigmy Olomouc z názvu Andrův stadion na Sigma aréna (1 - moc líbí, 5 - zcela nelíbí) :

3. Prostor, který klub (a klubová média) poskytují příznivcům klubu pro vyjádření svých názorů, připomínek či dotazů na webových stránkách klubu, považujete za (1 - naprosto dostatečný, 5 - zcela nedostatečný) :

4. Jste spokojen(a) s tím, jak se SK Sigma Olomouc prezentuje v médiích? (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

5. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) se zdvořilostí pořadatelů a obsluhy během utkání (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

6. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s rozsahem a výběrem občerstvení na stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

7. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s kvalitou občerstvení na stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

8. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s dostupností parkování u stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

9. Jaká témata (kategorie) se Vám na webových stránkách klubu nejvíce líbí? (Oznámkujte prosím od 1 - moc líbí do 5 - zcela nelíbí)

10. Oznámkujte prosím do jaké míry jsou pro Vás důležité následující vlastnosti při návštěvě webových stránek. (1 – velmi důležité, 5 – naprosto nedůležité) :

11. Co na webových stránkách klubu nejvíce postrádáte? (Oznámkujte prosím od 1 – vůbec nepostrádám do 5 – velmi postrádám) :

12. Považujete grafické ztvárnění webových stránek klubu za zdařilé? (1 - velmi zdařilé, 5 - velmi nezdařilé) :

13. Považujete webové stránky za přehledné? (1 - velmi přehledné, 5 - velmi nepřehledné)

14. Jak hodnotíte logo SK Sigma Olomouc? (1 - vynikající, 5 - velmi špatné) :

15. Považujete výši vstupného na domácí zápasy Sigmy Olomouc pohybujícího se v rozmezí 75 – 100 Kč za přijatelné? (1 - velmi levné, 5 - velmi drahé) :

16. Za jakých podmínek byste navštívil(a) domácí ligový zápas SK Sigma Olomouc? (Oznámkujte prosím od 1 – určitě navštívil(a) do 5 – určitě nenavštívil(a)) :

17. Jak účinná by byla každá z následujících marketingových technik vzhledem ke zvýšení Vaší návštěvnosti domácích ligových zápasů Sigmy Olomouc? (Oznámkujte prosím od 1 – velmi účinná do 5 – velmi neúčinná) :

18. Jste muž, nebo žena?

19. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zajímáte se aktivně o dění v klubu (popřípadě navštívil jste za poslední rok některý z domácích zápasů SK Sigma Olomouc)?

2. Oznámkujte prosím, jak se Vám líbí změna názvu hlavního stadionu Sigmy Olomouc z názvu Andrův stadion na Sigma aréna (1 - moc líbí, 5 - zcela nelíbí) :

3. Prostor, který klub (a klubová média) poskytují příznivcům klubu pro vyjádření svých názorů, připomínek či dotazů na webových stránkách klubu, považujete za (1 - naprosto dostatečný, 5 - zcela nedostatečný) :

4. Jste spokojen(a) s tím, jak se SK Sigma Olomouc prezentuje v médiích? (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

5. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) se zdvořilostí pořadatelů a obsluhy během utkání (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

6. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s rozsahem a výběrem občerstvení na stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

7. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s kvalitou občerstvení na stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

8. Oznámkujte prosím, jak jste spokojen(a) s dostupností parkování u stadionu (1 - velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen) :

9. Jaká témata (kategorie) se Vám na webových stránkách klubu nejvíce líbí? (Oznámkujte prosím od 1 - moc líbí do 5 - zcela nelíbí)

10. Oznámkujte prosím do jaké míry jsou pro Vás důležité následující vlastnosti při návštěvě webových stránek. (1 – velmi důležité, 5 – naprosto nedůležité) :

11. Co na webových stránkách klubu nejvíce postrádáte? (Oznámkujte prosím od 1 – vůbec nepostrádám do 5 – velmi postrádám) :

12. Považujete grafické ztvárnění webových stránek klubu za zdařilé? (1 - velmi zdařilé, 5 - velmi nezdařilé) :

13. Považujete webové stránky za přehledné? (1 - velmi přehledné, 5 - velmi nepřehledné)

14. Jak hodnotíte logo SK Sigma Olomouc? (1 - vynikající, 5 - velmi špatné) :

15. Považujete výši vstupného na domácí zápasy Sigmy Olomouc pohybujícího se v rozmezí 75 – 100 Kč za přijatelné? (1 - velmi levné, 5 - velmi drahé) :

16. Za jakých podmínek byste navštívil(a) domácí ligový zápas SK Sigma Olomouc? (Oznámkujte prosím od 1 – určitě navštívil(a) do 5 – určitě nenavštívil(a)) :

17. Jak účinná by byla každá z následujících marketingových technik vzhledem ke zvýšení Vaší návštěvnosti domácích ligových zápasů Sigmy Olomouc? (Oznámkujte prosím od 1 – velmi účinná do 5 – velmi neúčinná) :

18. Jste muž, nebo žena?

19. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vejmola, A.Zlepšení image fotbalového klubu SK Sigma Olomouc (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://zlepseni-image-fotbaloveho-klubu-sk-sigma-olomouc.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.