Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zlepšení internetové reklamy Petrykstyl s. r. o.
Zlepšení internetové reklamy Petrykstyl s. r. o.
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kristýna Helešicová |
---|---|
Šetření: | 22. 02. 2012 - 14. 03. 2012 |
Počet respondentů: | 12 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 17 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 68,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:45 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
jsem studentkou Technické univerzity v Liberci a žádám Vás o vyplnění tohoto dotazníku. Výsledky průzkumu použiji jako podklad pro svoji bakalářskou práci, která se zabývá marketingovým výzkumem Petrykstyl s.r.o. Tato firma zaměřena na výrobu ložního prádla (přikrývky, polštáře, povlečení a podobně).
Ráda bych zjistila, na jaké servery umístit reklamu, a co by v ní mělo být uvedeno, aby zvýšila prodej této firmy.
Vyplnění dotazníku by nemělo trvat déle než 5 minut.
Děkuji za Váš čas a navrácení dotazníku.
Kristýna Helešicová
Odpovědi respondentů
1. Používáte internet?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 11 | 91,67 % | 91,67 % |
ne | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
2. Nakupujete z internetových obchodů? Pokud ne, proč?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 12 | 100 % | 100 % |
3. Jak často nakupujete přes internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jednou či méně za měsíc | 10 | 83,33 % | 83,33 % |
Dvakrát za měsíc | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
4. Jak si vyhledáváte internetový obchod?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pomocí vyhledávače (např. www.seznam.cz, www.google.cz) | 11 | 91,67 % | 91,67 % |
Reklamy uvedené v mediích | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
5. Na kterých serverech vyhledáváte internetový obchod? Případně uveďte jaký.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Google.com | 7 | 58,33 % | 58,33 % |
Seznam.cz | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
na mnoha různých | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
6. Podle čeho si vybíráte internetový obchod?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ceny nabízeného zboží | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
Sortimentu | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
Kvality nabízeného zboží | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Slevových akcí | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Dodacích podmínek (dodací lhůta, cena balného a poštovného) | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
7. Jak reagujete na reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ignoruji reklamu. | 7 | 58,33 % | 58,33 % |
Zaregistruji výrobek, ale nechci ho vyzkoušet. | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
Zaregistruji výrobek a časem ho vyzkouším. | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
8. Jak reagujete na reklamu zaslanou poštou či e-mailem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Obtěžuje mě, neotvírám jí (vnímám jí jako tzv. spam) | 11 | 91,67 % | 91,67 % |
Nevadí mi, ale většinou si nic neobjednám | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
9. Využíváte tzv. Sklik reklamu či její alternativu na jiných serverech? (Sklik je reklamní systém umožňující zobrazování cílených inzerátů na stránkách výsledků vyhledávání Seznam.cz)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nepoužívám ji | 9 | 75 % | 75 % |
Nevím, možná občas | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
Ano, ale jen když mě něco zaujme | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
10. Působí na vás reklama na sociálních sítích (Facebook, Twitter a podobně)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, ale spíše si výrobek nekoupím | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
Ne | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
Nevím | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Nepoužívám sociální sítě | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
11. Nakupujete povlečení v internetovém obchodě? Pokud ne, proč?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 6 | 50 % | 50 % |
nakupuji v obchodě | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
neměla jsem potřebu | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
nepotřebuji povlečení | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
musím to vidět | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Protože tak výhodné to zase není. | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
nie | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
12. Koupil/a byste si povlečení přes některý slevový server? Pokud ne, proč?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 7 | 58,33 % | 58,33 % |
musím si na to sáhnout | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
nezaujalo mě nic z cenově dostupných, v Čechách prodávaných, výrobků. | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
nepotřebuji povlečení | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
nevím | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Nevěřím velkým slevám - nikdy to není zadarmo | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
13. Znáte firmu Petrykstyl s. r. o. (Postoloprty)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 11 | 91,67 % | 91,67 % |
ano | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
14. Setkali jste se s reklamou této firmy? Pokud ano, jak na Vás působila?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nesetkal/a. | 12 | 100 % | 100 % |
15. Z jakého materiálu preferujete ložní prádlo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bavlněný satén (převážně potištěná, hladká, lesklá tkanina tkaná v atlasové vazbě) | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
Bavlnářský krep (potištěná tkanina s podélným zvrásněním s nežehlivou úpravou) | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
Bavlněná véba (tkanina v plátnové vazbě v různých barvách či potištěná, toto ložní prádlo je obecně nazýváno jako 100% bavlněné povlečení) | 3 | 25 % | 25 % |
16. Jaké rozměry ložního prádla nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Klasické povlečení na jednolůžko (90 cm x 70 cm, 200 cm x 140 cm) | 9 | 75 % | 75 % |
Prodloužené povlečení na jednolůžko (90 cm x 70 cm, 220 cm x 140 cm) | 2 | 16,67 % | 16,67 % |
Francouzské povlečení (2 povlaky na polštář 70 cm x 70 cm, přikrývka 220 cm x 200 cm) | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
17. Uvítali byste jiné rozměry povlečení, než se obvykle prodávají v českých obchodech? Pokud ano, jaký rozměr polštáře a peřiny byste si přál/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 11 | 91,67 % | 91,67 % |
ano.70x50,220x220 | 1 | 8,33 % | 8,33 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.