Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zlepšení internetové reklamy Petrykstyl s. r. o.

Zlepšení internetové reklamy Petrykstyl s. r. o.

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Helešicová
Šetření:22. 02. 2012 - 14. 03. 2012
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):17 / 17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
jsem studentkou Technické univerzity v Liberci a žádám Vás o vyplnění tohoto dotazníku. Výsledky průzkumu použiji jako podklad pro svoji bakalářskou práci, která se zabývá marketingovým výzkumem Petrykstyl s.r.o. Tato firma zaměřena na výrobu ložního prádla (přikrývky, polštáře, povlečení a podobně).
Ráda bych zjistila, na jaké servery umístit reklamu, a co by v ní mělo být uvedeno, aby zvýšila prodej této firmy.
 

Vyplnění dotazníku by nemělo trvat déle než 5 minut.

Děkuji za Váš čas a navrácení dotazníku.
                                                                                  Kristýna Helešicová
 

Odpovědi respondentů

1. Používáte internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1191,67 %91,67 %  
ne18,33 %8,33 %  

Graf

2. Nakupujete z internetových obchodů? Pokud ne, proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12100 %100 %  

Graf

3. Jak často nakupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou či méně za měsíc1083,33 %83,33 %  
Dvakrát za měsíc216,67 %16,67 %  

Graf

4. Jak si vyhledáváte internetový obchod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pomocí vyhledávače (např. www.seznam.cz, www.google.cz)1191,67 %91,67 %  
Reklamy uvedené v mediích18,33 %8,33 %  

Graf

5. Na kterých serverech vyhledáváte internetový obchod? Případně uveďte jaký.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Google.com758,33 %58,33 %  
Seznam.cz433,33 %33,33 %  
na mnoha různých18,33 %8,33 %  

Graf

6. Podle čeho si vybíráte internetový obchod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ceny nabízeného zboží541,67 %41,67 %  
Sortimentu433,33 %33,33 %  
Kvality nabízeného zboží18,33 %8,33 %  
Slevových akcí18,33 %8,33 %  
Dodacích podmínek (dodací lhůta, cena balného a poštovného)18,33 %8,33 %  

Graf

7. Jak reagujete na reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ignoruji reklamu.758,33 %58,33 %  
Zaregistruji výrobek, ale nechci ho vyzkoušet.433,33 %33,33 %  
Zaregistruji výrobek a časem ho vyzkouším.18,33 %8,33 %  

Graf

8. Jak reagujete na reklamu zaslanou poštou či e-mailem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obtěžuje mě, neotvírám jí (vnímám jí jako tzv. spam)1191,67 %91,67 %  
Nevadí mi, ale většinou si nic neobjednám18,33 %8,33 %  

Graf

9. Využíváte tzv. Sklik reklamu či její alternativu na jiných serverech? (Sklik je reklamní systém umožňující zobrazování cílených inzerátů na stránkách výsledků vyhledávání Seznam.cz)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nepoužívám ji975 %75 %  
Nevím, možná občas216,67 %16,67 %  
Ano, ale jen když mě něco zaujme18,33 %8,33 %  

Graf

10. Působí na vás reklama na sociálních sítích (Facebook, Twitter a podobně)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale spíše si výrobek nekoupím541,67 %41,67 %  
Ne541,67 %41,67 %  
Nevím18,33 %8,33 %  
Nepoužívám sociální sítě18,33 %8,33 %  

Graf

11. Nakupujete povlečení v internetovém obchodě? Pokud ne, proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano650 %50 %  
nakupuji v obchodě18,33 %8,33 %  
neměla jsem potřebu18,33 %8,33 %  
nepotřebuji povlečení18,33 %8,33 %  
musím to vidět18,33 %8,33 %  
Protože tak výhodné to zase není.18,33 %8,33 %  
nie18,33 %8,33 %  

Graf

12. Koupil/a byste si povlečení přes některý slevový server? Pokud ne, proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano758,33 %58,33 %  
musím si na to sáhnout18,33 %8,33 %  
nezaujalo mě nic z cenově dostupných, v Čechách prodávaných, výrobků.18,33 %8,33 %  
nepotřebuji povlečení18,33 %8,33 %  
nevím18,33 %8,33 %  
Nevěřím velkým slevám - nikdy to není zadarmo18,33 %8,33 %  

Graf

13. Znáte firmu Petrykstyl s. r. o. (Postoloprty)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1191,67 %91,67 %  
ano18,33 %8,33 %  

Graf

14. Setkali jste se s reklamou této firmy? Pokud ano, jak na Vás působila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nesetkal/a.12100 %100 %  

Graf

15. Z jakého materiálu preferujete ložní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bavlněný satén (převážně potištěná, hladká, lesklá tkanina tkaná v atlasové vazbě)541,67 %41,67 %  
Bavlnářský krep (potištěná tkanina s podélným zvrásněním s nežehlivou úpravou)433,33 %33,33 %  
Bavlněná véba (tkanina v plátnové vazbě v různých barvách či potištěná, toto ložní prádlo je obecně nazýváno jako 100% bavlněné povlečení) 325 %25 %  

Graf

16. Jaké rozměry ložního prádla nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasické povlečení na jednolůžko (90 cm x 70 cm, 200 cm x 140 cm)975 %75 %  
Prodloužené povlečení na jednolůžko (90 cm x 70 cm, 220 cm x 140 cm)216,67 %16,67 %  
Francouzské povlečení (2 povlaky na polštář 70 cm x 70 cm, přikrývka 220 cm x 200 cm)18,33 %8,33 %  

Graf

17. Uvítali byste jiné rozměry povlečení, než se obvykle prodávají v českých obchodech? Pokud ano, jaký rozměr polštáře a peřiny byste si přál/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1191,67 %91,67 %  
ano.70x50,220x22018,33 %8,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (77,1 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Helešicová, K.Zlepšení internetové reklamy Petrykstyl s. r. o. (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://zlepseni-internetove-reklamy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.