Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zlín jako turistická destinace

Zlín jako turistická destinace

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Dostálová
Šetření:11. 04. 2012 - 16. 04. 2012
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):14 / 10.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Jmenuji se Markéta Dostálová a jsem studentkou 3. ročníku oboru Cestovní ruch se zaměřením na průvodcovskou činnost na VOŠ AHOL v Ostravě a tento dotazník bude součástí mé absolventské práce. Předem děkuji za Váš čas k jeho vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Z jakého důvodu jste si vybrali Zlín jako turistickou destinaci - co jste zde chtěli konkrétně vidět nebo navštívit? (Lze označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
baťovskou architekturu3055,56 %55,56 %  
muzea, hrady, zámky, zříceniny (i v blízkém okolí)2037,04 %37,04 %  
Baťův kanál1629,63 %29,63 %  
konkrétní kulturní nebo sportovní akci (napište do vlastní odpovědi)814,81 %14,81 %  
něco jiného (napište do vlastní odpovědi)47,41 %7,41 %  
zoo23,7 %3,7 %  
kino11,85 %1,85 %  
geocaching11,85 %1,85 %  
nákupy, kurzy, kostel, zoo11,85 %1,85 %  
bydlí tam kamarád11,85 %1,85 %  
exkurze na policejní stanici11,85 %1,85 %  
kino, trhy11,85 %1,85 %  
diskotéka11,85 %1,85 %  
diskotéka, nákupy11,85 %1,85 %  
Zoo Lešná11,85 %1,85 %  
nákupy, kino, ZOO11,85 %1,85 %  
návštěva divadla nebo kina11,85 %1,85 %  
návštěva Luhačovic - krásné prostřední,dobré oplatky :))11,85 %1,85 %  

Graf

2. V jaké vzdálenosti je přibližně Vaše domovské město od Zlína?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-50 km1731,48 %31,48 %  
51-100 km1629,63 %29,63 %  
do 20 km916,67 %16,67 %  
101-300 km814,81 %14,81 %  
více 47,41 %7,41 %  

Graf

3. Jak dlouho jste se ve Zlíně, popř. nejbližším okolí, zdrželi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 den bez noclehu4481,48 %81,48 %  
do 3 dnů712,96 %12,96 %  
téměř denně11,85 %1,85 %  
více, chodila jsem zde na SŠ11,85 %1,85 %  
jsem obyvatelkou Zlína11,85 %1,85 %  

Graf

4. Byli jste tu poprvé?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4074,07 %74,07 %  
ano1425,93 %25,93 %  

Graf

5. Kde jste se, v případě pobytu s noclehem, ubytovali?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné1466,67 %25,93 %  
soukromé ubytování314,29 %5,56 %  
hotel314,29 %5,56 %  
penzion14,76 %1,85 %  

Graf

6. Jak jste byli spokojeni s ubytovacími službami?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný538,46 %9,26 %  
dobrý430,77 %7,41 %  
výborný215,38 %3,7 %  
dostatečný215,38 %3,7 %  

Graf

7. V případě stravování v místních stravovacích zařízeních, jak jste byli spokojeni?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1539,47 %27,78 %  
výborný1334,21 %24,07 %  
dobrý821,05 %14,81 %  
dostatečný25,26 %3,7 %  

Graf

8. Ohodnoťte, prosím, následující položky z hlediska informační hodnoty (tuto otázku nebo některé položky můžete vynechat, pokud je neznáte a nepoužívali jste je): a) webové stránky Zlína

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný743,75 %12,96 %  
výborný531,25 %9,26 %  
dobrý318,75 %5,56 %  
dostatečný16,25 %1,85 %  

Graf

9. Ohodnoťte, prosím, následující položky z hlediska informační hodnoty (tuto otázku nebo některé položky můžete vynechat, pokud je neznáte a nepoužívali jste je): b) informační brožury a letáky

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý640 %11,11 %  
chvalitebný533,33 %9,26 %  
výborný320 %5,56 %  
dostatečný16,67 %1,85 %  

Graf

10. Ohodnoťte, prosím, následující položky z hlediska informační hodnoty (tuto otázku nebo některé položky můžete vynechat, pokud je neznáte a nepoužívali jste je): c) mapy a ukazatele

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1043,48 %18,52 %  
dobrý730,43 %12,96 %  
výborný417,39 %7,41 %  
dostatečný28,7 %3,7 %  

Graf

11. Máte v plánu se někdy do Zlína jako turista vrátit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4074,07 %74,07 %  
nevím1222,22 %22,22 %  
ne23,7 %3,7 %  

Graf

12. Vaše věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let4787,04 %87,04 %  
do 20 let47,41 %7,41 %  
více23,7 %3,7 %  
31-40 let11,85 %1,85 %  

Graf

13. Vaše ekonomická aktivita?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student3055,56 %55,56 %  
zaměstnanec/OSVČ1629,63 %29,63 %  
nezamestnaný59,26 %9,26 %  
důchodce23,7 %3,7 %  
na mateřské dovolené11,85 %1,85 %  

Graf

14. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3886,36 %70,37 %  
muž613,64 %11,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Z jakého důvodu jste si vybrali Zlín jako turistickou destinaci - co jste zde chtěli konkrétně vidět nebo navštívit? (Lze označit více odpovědí)

2. V jaké vzdálenosti je přibližně Vaše domovské město od Zlína?

3. Jak dlouho jste se ve Zlíně, popř. nejbližším okolí, zdrželi?

4. Byli jste tu poprvé?

5. Kde jste se, v případě pobytu s noclehem, ubytovali?

7. V případě stravování v místních stravovacích zařízeních, jak jste byli spokojeni?

10. Ohodnoťte, prosím, následující položky z hlediska informační hodnoty (tuto otázku nebo některé položky můžete vynechat, pokud je neznáte a nepoužívali jste je): c) mapy a ukazatele

11. Máte v plánu se někdy do Zlína jako turista vrátit?

12. Vaše věková kategorie:

13. Vaše ekonomická aktivita?

14. Jste

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Z jakého důvodu jste si vybrali Zlín jako turistickou destinaci - co jste zde chtěli konkrétně vidět nebo navštívit? (Lze označit více odpovědí)

2. V jaké vzdálenosti je přibližně Vaše domovské město od Zlína?

3. Jak dlouho jste se ve Zlíně, popř. nejbližším okolí, zdrželi?

4. Byli jste tu poprvé?

5. Kde jste se, v případě pobytu s noclehem, ubytovali?

7. V případě stravování v místních stravovacích zařízeních, jak jste byli spokojeni?

10. Ohodnoťte, prosím, následující položky z hlediska informační hodnoty (tuto otázku nebo některé položky můžete vynechat, pokud je neznáte a nepoužívali jste je): c) mapy a ukazatele

11. Máte v plánu se někdy do Zlína jako turista vrátit?

12. Vaše věková kategorie:

13. Vaše ekonomická aktivita?

14. Jste

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dostálová, M.Zlín jako turistická destinace (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://zlin-jako-turisticka-detinac.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.