Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zmrzlinové pinty

Zmrzlinové pinty

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Steklá
Šetření:31. 03. 2016 - 03. 04. 2016
Počet respondentů:76
Počet otázek (max/průměr):9 / 7.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:90,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

 

jsme studentky VŠE a v rámci školního projektu provádíme průzkum spotřeby zmrzlinových pintů. Dotazník Vám zabere dvě minutky. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5976,62 %77,63 %  
muž1823,38 %23,68 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 24 let5064,94 %65,79 %  
25 - 34 let2228,57 %28,95 %  
35 - 44 let33,9 %3,95 %  
45 - 54 let22,6 %2,63 %  

Graf

3. Profese:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze pracující2937,66 %38,16 %  
pracující student2532,47 %32,89 %  
pouze student2329,87 %30,26 %  

Graf

4. Stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žijící s rodiči3444,16 %44,74 %  
žijící s partnerem2836,36 %36,84 %  
žijící sám810,39 %10,53 %  
žijící s přáteli79,09 %9,21 %  

Graf

5. Zakoupili jste si někdy zmrzlinové pinty?

Zmrzlinové pinty jsou zmrzliny v kelímku o obsahu 350 - 500 ml.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5267,53 %68,42 %  
ne2532,47 %32,89 %  

Graf

6. Jak často si kupujete zmrzlinové pinty v létě:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou týdně35,88 %3,95 %  
málo23,92 %2,63 %  
málokdy23,92 %2,63 %  
Každy týden 23,92 %2,63 %  
1 za léto23,92 %2,63 %  
1x za měsíc 23,92 %2,63 %  
občas23,92 %2,63 %  
občas, cca jednou za 14 dnů11,96 %1,32 %  
1 x týdne 11,96 %1,32 %  
Jednou dvakrat do mesice11,96 %1,32 %  
ostatní odpovědi 1
Ne moc často
1x týdně
tak 3 balení měsíčně
občasně
Nevim tak jednou za ctrnact dni obcas i min
Jednou či dvakrát do měsíce
kazdy tyden
skoro vubec
Obcas
1x za 21dní
výjimečně
casto
V létě si spis koupim točenou zmrzlinu
Dvakrát za léto
Tak jednou až třikrát do týdně.
vyjimecne
často
velice zřídka, pokud vůbec
No v Kelímku moc ne, tak cca 3krát. Spíše si kupuji na špejli.
nikdy jsem je neměla
1xměsíčně
2x
3* do měsíce
podle chuti
jednou za deset dnů
Nárazově, cca jednou za měsíc
Málo kdy
Jen výjimečně, dávám přednost klasickým vaničkám, případně čerstvým zmrzlinám či nanukům
Třikrát za měsíc
1x za týden
2-3
koupila jsem pouze 1
3364,71 %43,42 % 

Graf

7. Jak často si kupujete zmrzlinové pinty po celý rok:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas 35,88 %3,95 %  
jednou měsíčně35,88 %3,95 %  
123,92 %2,63 %  
málokdy23,92 %2,63 %  
skoro vubec23,92 %2,63 %  
pouze v teplé části roku - průměrně jednou za 14 dnů11,96 %1,32 %  
viz předchozí11,96 %1,32 %  
né moc často párkrát do roka11,96 %1,32 %  
1 x 2-3 tydny11,96 %1,32 %  
Priblizne 5krat11,96 %1,32 %  
ostatní odpovědi Párkrát
hodněkrát
převážně jen v létě
Obcas tak jednu na tri az ctyri mozna i let mesicu
Mimo léto tak dvakrát do roka
10X
Obcas
10-15x za rok
výjimečně
1x
casto
Dvakrát az třikrát za rok
Třikrát za celý rok
Jenom v létě. Nemusím mít zmrzlinu po celý rok.
vyjimecne
podle chuti
zřídka
Cca 8krát
V chladných měsících jednou měsíčně, v létě častěji
nekupujeme
3x ročně
2x
asi 8x
mimo teplé období téměř vůbec či vůbec
v průměru tak jednou za 15 dnů
Vůbec
Málo kdy
Téměř vůbec
Cca 10× ročně
Málo
1x za tri měsíce
2-3
celkove za muj život: 1
4x za rok
3466,67 %44,74 % 

Graf

8. Jaký je Váš důvod ke koupi právě zmrzlinových pintů:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příchuť3771,15 %48,68 %  
kvalita2548,08 %32,89 %  
velikost balení2038,46 %26,32 %  
cena1426,92 %18,42 %  
značka917,31 %11,84 %  
okolnosti11,92 %1,32 %  
mam rada Mroze11,92 %1,32 %  
zvědavost11,92 %1,32 %  
Duvod je takovy,ze dostanu chut na zmrzlinu.Pote vybírám podle kvality a příchuti11,92 %1,32 %  
Není větší11,92 %1,32 %  

Graf

9. K jaké příležitosti si je kupujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osvěžení3465,38 %44,74 %  
chuť na sladké3363,46 %43,42 %  
mlsání u TV2038,46 %26,32 %  
dezert po jídle1325 %17,11 %  
jako svačina23,85 %2,63 %  
Chut na neco dobrého, ne nutne sladkého 11,92 %1,32 %  
Zkrátka skoro vždy :-D :-D 11,92 %1,32 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Jaký je Váš důvod ke koupi právě zmrzlinových pintů:

  • odpověď příchuť:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dezert po jídle na otázku 9. K jaké příležitosti si je kupujete:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 8. Jaký je Váš důvod ke koupi právě zmrzlinových pintů:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Profese:

4. Stav:

5. Zakoupili jste si někdy zmrzlinové pinty?

8. Jaký je Váš důvod ke koupi právě zmrzlinových pintů:

9. K jaké příležitosti si je kupujete:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Profese:

4. Stav:

5. Zakoupili jste si někdy zmrzlinové pinty?

8. Jaký je Váš důvod ke koupi právě zmrzlinových pintů:

9. K jaké příležitosti si je kupujete:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Steklá, P.Zmrzlinové pinty (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://zmrzlinove-pinty.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.