Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značka a image oděvních výrobků
Značka a image oděvních výrobků
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michal Polma |
---|---|
Šetření: | 23. 02. 2009 - 02. 03. 2009 |
Počet respondentů: | 179 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13.97 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 49 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:24 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentem III. ročníku TUL oboru Textilní marketing. Pracuji na bakalářské práci, která se zabývá brandingem textilních společností. V rámci této práce bych chtěl provést výzkum na téma:" Reklama na oděvní výrobky". Chtěl bych zjistit míru vlivu reklamy a image při nakupování oděvních výrobků.
Předem děkuji
Odpovědi respondentů
1. Značkové oblečení spojujete s
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalitou | 89 | 49,72 % | 49,72 % |
vyjádřením životního stylu | 62 | 34,64 % | 34,64 % |
elegancí | 15 | 8,38 % | 8,38 % |
sportem | 13 | 7,26 % | 7,26 % |
2. Co pro Vás NENÍ důležité při nakupování oděvu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Výrobce | 88 | 49,16 % | 49,16 % |
Prodejna, kde nakupujete | 72 | 40,22 % | 40,22 % |
Značka | 69 | 38,55 % | 38,55 % |
Cena | 24 | 13,41 % | 13,41 % |
Image | 20 | 11,17 % | 11,17 % |
Kvalita | 8 | 4,47 % | 4,47 % |
3. Co je pro Vás při koupi oděvního výrobku důležitější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena | 97 | 54,19 % | 54,19 % |
Image | 82 | 45,81 % | 45,81 % |
4. Kolik byste byli ochotni zaplatit za značkovou zimní bundu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2.001 - 3.000 Kč | 67 | 37,43 % | 37,43 % |
- 2.000 Kč | 46 | 25,7 % | 25,7 % |
3.001 - 4.000 Kč | 37 | 20,67 % | 20,67 % |
5.001 - | 17 | 9,5 % | 9,5 % |
4.001 - 5.000 Kč | 12 | 6,7 % | 6,7 % |
5. Poznal/a byste rozdíl mezi bundou zakoupenou na tržnici a ve značkové prodejně?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 145 | 81,01 % | 81,01 % |
ne | 34 | 18,99 % | 18,99 % |
6. Zaujala-li Vás nějaká reklama na textilní výrobek, pořídil/a jste si ho?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 121 | 67,6 % | 67,6 % |
ano | 58 | 32,4 % | 32,4 % |
7. Myslíte si, že v současné době se reklama snaží zmást zákazníka?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 141 | 78,77 % | 78,77 % |
ne | 38 | 21,23 % | 21,23 % |
8. Považujete reklamu na textilní výrobky za důležitou?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 97 | 54,19 % | 54,19 % |
nevím | 44 | 24,58 % | 24,58 % |
ano | 38 | 21,23 % | 21,23 % |
9. U kterého druhu oděvu hledíte na značku nejvíce?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sportovní oblečení | 67 | 38,51 % | 37,43 % |
Společenské oblečení | 34 | 19,54 % | 18,99 % |
Zimní oblečení | 32 | 18,39 % | 17,88 % |
Pro volný čas | 21 | 12,07 % | 11,73 % |
Letní oblečení | 20 | 11,49 % | 11,17 % |
10. Považujete image oděvních společností za důležitý?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 131 | 73,18 % | 73,18 % |
ne | 48 | 26,82 % | 26,82 % |
11. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 131 | 73,18 % | 73,18 % |
Muž | 48 | 26,82 % | 26,82 % |
12. Věk
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 let | 99 | 55,62 % | 55,31 % |
16 - 20 let | 46 | 25,84 % | 25,7 % |
do 15 let | 17 | 9,55 % | 9,5 % |
31 - 40 let | 10 | 5,62 % | 5,59 % |
41 - 50 let | 4 | 2,25 % | 2,23 % |
51 - 60 let | 2 | 1,12 % | 1,12 % |
13. Váš měsíční příjem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně než 5.000 Kč | 97 | 54,19 % | 54,19 % |
5.001 - 10.000 Kč | 23 | 12,85 % | 12,85 % |
10.001 - 15.000 Kč | 19 | 10,61 % | 10,61 % |
15.001 - 20.000 Kč | 17 | 9,5 % | 9,5 % |
20.001 - 25.000 Kč | 9 | 5,03 % | 5,03 % |
30.001 - 40.000 Kč | 6 | 3,35 % | 3,35 % |
nad 40.001 kč | 5 | 2,79 % | 2,79 % |
25.001 - 30.000 Kč | 3 | 1,68 % | 1,68 % |
14. Jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 126 | 70,39 % | 70,39 % |
pracující | 47 | 26,26 % | 26,26 % |
nezaměstnaný/á | 6 | 3,35 % | 3,35 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (69,8 %)
- ujdeto.cz (7,2 %)
- search.seznam.cz (6,9 %)
- google.cz (3,6 %)
- vseborec.cz (3,3 %)
- vyplnto.cz (2,7 %)
- facebook.com (2,4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.