Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značka a její vliv na zákazníka při jeho rozhodování o koupi
Značka a její vliv na zákazníka při jeho rozhodování o koupi
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Maria Nirca |
---|---|
Šetření: | 18. 03. 2014 - 23. 03. 2014 |
Počet respondentů: | 96 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.75 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 86,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:48 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
jsem studentkou 3. ročníku Ekonomického lycea. V současné době zpracovávám ročníkovou práci na téma "Branding". Prosím o vyplnění následujícího dotazníku, jehož výsledky chci využít pro svou praktickou část ročníkové práce. Tento dotázník by měl zmapovat názory české populace na problematiku značky a její vliv na zákazníka při jeho rozhodování o koupi určitého zboží. Dotazník je anonymní a je určen pro všechny věkové kategorie, pro muže i ženy. Za jeho vyplnění Vám děkuji.
Maria Nirca
Odpovědi respondentů
1. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-25 | 68 | 70,83 % | 70,83 % |
26-40 | 19 | 19,79 % | 19,79 % |
41-60 | 9 | 9,38 % | 9,38 % |
2. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 63 | 65,63 % | 65,63 % |
Muž | 33 | 34,38 % | 34,38 % |
3. Vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské | 45 | 46,88 % | 46,88 % |
Vyšší odborné a vysokoškolské | 27 | 28,13 % | 28,13 % |
Základní | 21 | 21,88 % | 21,88 % |
Vyučen/a | 3 | 3,13 % | 3,13 % |
4. Co je pro Vás nejdůležitější při nákupu zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kvalita | 84 | 87,5 % | 87,5 % |
Cena | 70 | 72,92 % | 72,92 % |
Vzhled | 43 | 44,79 % | 44,79 % |
Množství | 15 | 15,63 % | 15,63 % |
Obsah | 15 | 15,63 % | 15,63 % |
Jiné | 2 | 2,08 % | 2,08 % |
5. Posuzujete kvalitu produktu podle značky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 48 | 50 % | 50 % |
Spíše ne | 26 | 27,08 % | 27,08 % |
Ano | 15 | 15,63 % | 15,63 % |
Ne | 7 | 7,29 % | 7,29 % |
6. Při nakupování určitého druhu zboží (např. elektronika, oblečení kosmetika) dáváte přednost konkrétní značce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 58 | 60,42 % | 60,42 % |
Ne | 28 | 29,17 % | 29,17 % |
Nevím | 10 | 10,42 % | 10,42 % |
7. Jaký prvek značky má pro Vás větší váhu při rozhodování o nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jméno | 39 | 40,63 % | 40,63 % |
Jiné | 34 | 35,42 % | 35,42 % |
Obal | 13 | 13,54 % | 13,54 % |
Logo | 9 | 9,38 % | 9,38 % |
Slogan | 1 | 1,04 % | 1,04 % |
8. Všímáte si loga při výběru zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 72 | 75 % | 75 % |
Ne | 24 | 25 % | 25 % |
9. Pokud jste na otázku číslo 8 odpověděli ano, preferujete barevné nebo černobílé logo?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Barevné | 53 | 73,61 % | 55,21 % |
Černobílé | 19 | 26,39 % | 19,79 % |
10. Je pro Vás důležitý vzhled obalu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 44 | 45,83 % | 45,83 % |
Spíše ne | 24 | 25 % | 25 % |
Ano | 15 | 15,63 % | 15,63 % |
Ne | 13 | 13,54 % | 13,54 % |
11. Co Vás na obalu upoutá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Barva | 57 | 59,38 % | 59,38 % |
Informační obsah | 53 | 55,21 % | 55,21 % |
Pevnost | 36 | 37,5 % | 37,5 % |
Jeho další možnost používání | 10 | 10,42 % | 10,42 % |
Hry | 3 | 3,13 % | 3,13 % |
12. Kupujete si občas výrobky jen proto, že se Vám líbí jejich obal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 67 | 69,79 % | 69,79 % |
Ano | 29 | 30,21 % | 30,21 % |
13. Přestanete si oblíbený výrobek kupovat, když výrobce změní vzhled obalu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 91 | 94,79 % | 94,79 % |
Ano | 5 | 5,21 % | 5,21 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.