Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značka ako nositeľ imidžu v medzinárodnom podnikaní

Značka ako nositeľ imidžu v medzinárodnom podnikaní

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukas Zizič
Šetření:16. 03. 2011 - 19. 03. 2011
Počet respondentů:18
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň,

rád by som dal do pozornosti tento dotazník, ktorého cieľom je zistiť správanie zákazníkov v rozhodovacom procese nákupu. Chceme zistiť, ako vplýva značka na nákpné chovanie a ako ovplynňuje krajina povodu tovaru na výber tovaru. Tento výskum slúži ako základ pre vypracovanie bakalárskej práce. Vopred dakujem za Váš čas, ktorý venujete tomuto dotazníku.

 

Lukas Zizič

Odpovědi respondentů

1. Ak sa chcem presvedčiť, že tovar ktorý kupujem je kvalitný alebo značkový, vždy sa pozriem v akej krajine bol tovar vyrobený.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1266,67 %66,67 %  
ano633,33 %33,33 %  

Graf

2. Pri nákupe vždy pozerám na známku „made in“ .

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1372,22 %72,22 %  
ano527,78 %27,78 %  

Graf

3. Ak kupujem tovar ktorý je LACNEJŠÍ (napr. tričko), je pre mna ZNAČKA dôležitá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedôležitá1055,56 %55,56 %  
dôležtá527,78 %27,78 %  
vôbec ma značka nazaujíma316,67 %16,67 %  

Graf

4. Ak kupujem tovar, ktorý je LACNEJŠÍ (napr. tričko), je pre mna KRAJINA PÔVODU dôležitá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedôležitá1055,56 %55,56 %  
vôbec ma krajina pôvod nezajíma422,22 %22,22 %  
dôležitá316,67 %16,67 %  
veľmi dôležitá15,56 %5,56 %  

Graf

5. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa ZNAČKA dôležitá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dôležitá844,44 %44,44 %  
veľmi dôležitá738,89 %38,89 %  
nedôležitá211,11 %11,11 %  
vôbec ma značka nezaujíma15,56 %5,56 %  

Graf

6. Ak kupujem tovar, ktorý je DRAHŠÍ (napr. elektronika) je pre mňa KRAJINA PÔVODU dôležitá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dôležitá950 %50 %  
nedôležitá633,33 %33,33 %  
veľmi dôležitá211,11 %11,11 %  
vôbec má krajina pôvod nezaujíma15,56 %5,56 %  

Graf

7. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je zvyčajne dobrej kvality a v priaznivej cene.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím950 %50 %  
spíše nesouhlasím633,33 %33,33 %  
souhlasím15,56 %5,56 %  
nevím15,56 %5,56 %  
nesouhlasím15,56 %5,56 %  

Graf

8. Tovar, ktorý je vyrobený v Ázii je vo všeobecnosti nižšej kvality.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím738,89 %38,89 %  
spíše souhlasím527,78 %27,78 %  
souhlasím316,67 %16,67 %  
nesouhlasím211,11 %11,11 %  
nevím15,56 %5,56 %  

Graf

9. Tovar, ktorý je vyobený v Západných krajinách je vo všeobecnosti kvalitnejší.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1161,11 %61,11 %  
spíše nesouhlasím316,67 %16,67 %  
souhlasím316,67 %16,67 %  
nesouhlasím15,56 %5,56 %  

Graf

10. Ako sa zachováte pri kúpe tovaru, ak mate na výber z dvoch možnosti. Produkty majú rovnaké parametre a rovnakú cenu. Vyberiete si produkt, ktorý je od známej svetovej spoločnosti alebo od neznámej lokálnej značky.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
produkt známej svetovej značky1688,89 %88,89 %  
produkt neznámej lokálnej značky211,11 %11,11 %  

Graf

11. Vybrali ste si športovu obuv, konktrétnu značku a model a existujú dva varianty. Vyberiete si:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lacnejší, vyrobený v ÁZII950 %50 %  
Drahší, vyrobený v USA, EUROPE950 %50 %  

Graf

12. Z nasledujúcich 10 bánk označte 5 o ktorých si myslíte že dosiahli v istom rebríčku popredné miesta (1. – 5. miesto v rebričku).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
United narional Corp. (USA)1583,33 %83,33 %  
Bank of the Ryukyus (Japonsko)1477,78 %77,78 %  
Bank of Fukuoka (Japonsko)1161,11 %61,11 %  
Banque Worms (Francúzsko)1055,56 %55,56 %  
Wells Fargo (USA)1055,56 %55,56 %  
Seoulbank (Korejska republika)950 %50 %  
Demirbank (Turecko)844,44 %44,44 %  
Sberbank (Rusko)844,44 %44,44 %  
Disbank (Turecko)527,78 %27,78 %  
Habib Bank (Pakistan)527,78 %27,78 %  

Graf

13. Predstavte si, že Váš známy je milovník cigár. Na zahraničnej dovolenke natrafíte na špecializovaný obchod z tabakovými výrobkami. Rozhodnete sa doniesť Vášmu známemu pozornosť z tohto obchodu vo forme jednej cigary. Vyberiete cigaru, ktorá bola vyrobená v:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kube1482,35 %77,78 %  
Dominikánskej republike211,76 %11,11 %  
Portoriku15,88 %5,56 %  

Graf

14. Predstavte si, že máte voľné finančné prostridky a chcete ich investovať na akciovm trhu. Uveďte aspoň jednu spoločnost, ktorej akcie by ste kúpili.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čez422,22 %22,22 %  
Microsoft211,11 %11,11 %  
google211,11 %11,11 %  
Rakovnické keramické závody15,56 %5,56 %  
nokia15,56 %5,56 %  
Cogema (australská společnost těžící uran)15,56 %5,56 %  
facebook15,56 %5,56 %  
IMB15,56 %5,56 %  
nevim15,56 %5,56 %  
CEZ15,56 %5,56 %  
Google, Coca -cola15,56 %5,56 %  
Zentiva15,56 %5,56 %  
čez, rwe15,56 %5,56 %  

Graf

15. Tetovanie každý z nás pozná. Istý internetový magazín vytvoril rebríček 50 najpopulárnejších vzorov. Označte jednu značku, ktorá sa podľa vás dostala do tohto rebríčka.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Harley Davidson950 %50 %  
Nike422,22 %22,22 %  
Apple316,67 %16,67 %  
Google15,56 %5,56 %  
Converse15,56 %5,56 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zizič, L.Značka ako nositeľ imidžu v medzinárodnom podnikaní (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://znacka-ako-nositel-imidzu-v.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.