Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značka Concept

Značka Concept

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Harák
Šetření:31. 03. 2010 - 08. 04. 2010
Počet respondentů:67
Počet otázek (max/průměr):17 / 9.22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážená paní, vážený pane,
chtěli bychom Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který se zabývá českou značkou Concept.
Tento průzkum je součástí projektu, na kterém pracují studenti ČZU.

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste už někdy o značce Concept?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5683,58 %83,58 %  
Ano1116,42 %16,42 %  

Graf

2. Co se Vám vybaví pod značkou Concept?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrobce spotřebičů981,82 %13,43 %  
Nic si nepřestavím19,09 %1,49 %  
Designové studio19,09 %1,49 %  

Graf

3. Kde jste se poprvé dozvěděli o značce Concept?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V médiích327,27 %4,48 %  
Mezi kamarády218,18 %2,99 %  
Nevzpomínám si.218,18 %2,99 %  
nic218,18 %2,99 %  
V obchodě19,09 %1,49 %  
Od rodiny19,09 %1,49 %  

Graf

4. Uvažovali jste o koupi výrobku značky Concept?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne654,55 %8,96 %  
ano545,45 %7,46 %  

Graf

5. Vlastníte výrobek značky Concept?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne872,73 %11,94 %  
Ano327,27 %4,48 %  

Graf

6. Jaký výrobek značky Concept vlastníte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic3100 %4,48 %  

Graf

7. Jste spokojeni se značkou Concept?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3100 %4,48 %  

Graf

8. Zaznamenali jste nějaký druh propagace značky Concept? Pokud ano vyplňte "jiná odpověď"

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne981,82 %13,43 %  
nic218,18 %2,99 %  

Graf

9. Máte se značkou Concept spojenou nějakou melodii?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11100 %16,42 %  

Graf

10. Máte se značkou Concept spojený nějaký slogan? Pokud ano vyplňte "jiná odpověď"

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11100 %16,42 %  

Graf

11. Líbí se vám logo značky Concept?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Ano

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3349,25 %49,25 %  
Spíše ne2131,34 %31,34 %  
Ano710,45 %10,45 %  
Ne68,96 %8,96 %  

Graf

12. Myslíte si, že změnou loga se značka Concept více zviditelní?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3350 %49,25 %  
ne3350 %49,25 %  

Graf

13. Kde nakupujete spotřebiče?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes internet.3349,25 %49,25 %  
V kamenném obchodě.3044,78 %44,78 %  
nic45,97 %5,97 %  

Graf

14. Berete při nákupu v úvahu zemi původu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3450,75 %50,75 %  
ne3349,25 %49,25 %  

Graf

15. Přišli byste se podívat na předváděcí akci značky Concept ve vašem okolí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne3146,27 %46,27 %  
Ne2740,3 %40,3 %  
Spíše ano68,96 %8,96 %  
Ano34,48 %4,48 %  

Graf

16. Vaše pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4059,7 %59,7 %  
Muž2740,3 %40,3 %  

Graf

17. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [méně než 15let → konec dotazníku, 15-25 → konec dotazníku, 26-35 → konec dotazníku, 36-49 → konec dotazníku, 50 a více let → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-254668,66 %68,66 %  
26-351319,4 %19,4 %  
50 a více let57,46 %7,46 %  
36-4934,48 %4,48 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Slyšeli jste už někdy o značce Concept?

  • odpověď Ano:
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Máte se značkou Concept spojenou nějakou melodii?
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Máte se značkou Concept spojený nějaký slogan? Pokud ano vyplňte "jiná odpověď"

9. Máte se značkou Concept spojenou nějakou melodii?

  • odpověď ne:
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Slyšeli jste už někdy o značce Concept?
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Máte se značkou Concept spojený nějaký slogan? Pokud ano vyplňte "jiná odpověď"

10. Máte se značkou Concept spojený nějaký slogan? Pokud ano vyplňte "jiná odpověď"

  • odpověď Ne:
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Slyšeli jste už někdy o značce Concept?
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Máte se značkou Concept spojenou nějakou melodii?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšeli jste už někdy o značce Concept?

9. Máte se značkou Concept spojenou nějakou melodii?

10. Máte se značkou Concept spojený nějaký slogan? Pokud ano vyplňte "jiná odpověď"

11. Líbí se vám logo značky Concept?

12. Myslíte si, že změnou loga se značka Concept více zviditelní?

13. Kde nakupujete spotřebiče?

14. Berete při nákupu v úvahu zemi původu?

15. Přišli byste se podívat na předváděcí akci značky Concept ve vašem okolí?

16. Vaše pohlaví?

17. Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšeli jste už někdy o značce Concept?

9. Máte se značkou Concept spojenou nějakou melodii?

10. Máte se značkou Concept spojený nějaký slogan? Pokud ano vyplňte "jiná odpověď"

11. Líbí se vám logo značky Concept?

12. Myslíte si, že změnou loga se značka Concept více zviditelní?

13. Kde nakupujete spotřebiče?

14. Berete při nákupu v úvahu zemi původu?

15. Přišli byste se podívat na předváděcí akci značky Concept ve vašem okolí?

16. Vaše pohlaví?

17. Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Harák, J.Značka Concept (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://znacka-concept.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.