Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značka IKEA

Značka IKEA

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Blašková
Šetření:04. 04. 2013 - 11. 04. 2013
Počet respondentů:331
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.49
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník k bakalářské práci na tému Historický vývoj značky IKEA.

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano331100 %100 %  

Graf

2. Jak často navštěvujete obchodní domy IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát ročně18154,68 %54,68 %  
Jednou ročně8124,47 %24,47 %  
Přibližně jednou měsíčně288,46 %8,46 %  
Nikdy195,74 %5,74 %  
Víckrát za měsíc82,42 %2,42 %  
méně než jednou ročně10,3 %0,3 %  
bol som tam iba jedenkrát10,3 %0,3 %  
Ešte nikdy som ju nenavštívila zámerne, bola som tam asi 2 x náhodou10,3 %0,3 %  
bola som tam max. 2 krát10,3 %0,3 %  
2 x za 10 let10,3 %0,3 %  
jednou za 2-3 měsíce10,3 %0,3 %  
Ako kedy, raz za rok alebo vobec.10,3 %0,3 %  
méně, než jednou ročně, jen zřídka10,3 %0,3 %  
dvakrát/třikrát do roka10,3 %0,3 %  
Ked tam chchem nieco uzitocne kupit10,3 %0,3 %  
dlho som tam nebola10,3 %0,3 %  
Víckrát za týden10,3 %0,3 %  
já osobně ne 10,3 %0,3 %  
jednou za dva roky10,3 %0,3 %  

Graf

3. Ve kterém z těchto obchodních domů, kromě IKEA ještě nakupujete nábytek a dekorace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jysk14042,3 %42,3 %  
ASKO9528,7 %28,7 %  
přes internet9227,79 %27,79 %  
Kika9127,49 %27,49 %  
Möbelix4714,2 %14,2 %  
sconto61,81 %1,81 %  
žádný41,21 %1,21 %  
nikde41,21 %1,21 %  
žádné30,91 %0,91 %  
XXX Lutz20,6 %0,6 %  
chodím raději do designových obchodů10,3 %0,3 %  
nenakupuji10,3 %0,3 %  
bazar10,3 %0,3 %  
nic10,3 %0,3 %  
zatím jsem ještě nový nábytek nekupoval10,3 %0,3 %  
nevzpomínám na název10,3 %0,3 %  
malé soukromé firmy10,3 %0,3 %  
Ani jedno10,3 %0,3 %  
žádném10,3 %0,3 %  
nepamatuji se10,3 %0,3 %  
soukromnik10,3 %0,3 %  
maloobchody10,3 %0,3 %  
...10,3 %0,3 %  
zadny10,3 %0,3 %  
Koziol, Nábytek na míru10,3 %0,3 %  
zpravidla tyto věci nenakupuji, nemám kam10,3 %0,3 %  
Sconto nábytek10,3 %0,3 %  
pouze v IKEA10,3 %0,3 %  
jiné10,3 %0,3 %  
asi nikde.:D10,3 %0,3 %  
la natura, bella rose10,3 %0,3 %  
jen v IKEA10,3 %0,3 %  
Mercury Market10,3 %0,3 %  
decodom10,3 %0,3 %  
Ja dekoraie nenakupujem nechavam to na baby :D10,3 %0,3 %  
Sconto, XXXLutz10,3 %0,3 %  
Jamall nábytek, Sconto10,3 %0,3 %  
různě10,3 %0,3 %  
malé obchůdky10,3 %0,3 %  
nábytek si necháváme dělat na míru10,3 %0,3 %  
bazary, nadační obchody10,3 %0,3 %  
IDEA10,3 %0,3 %  
GATE CaC atd10,3 %0,3 %  
Na zakázku10,3 %0,3 %  
soukromý truhlář10,3 %0,3 %  
nenakupujeme nábytek, máme starý10,3 %0,3 %  
menší luxusnější prodejci, zakázková výroba10,3 %0,3 %  
obchodní domy žádné10,3 %0,3 %  
v žádném nenakupuju nábytek10,3 %0,3 %  
záleží, kde co mají :-)10,3 %0,3 %  
MaxOrion10,3 %0,3 %  

Graf

4. Co se Vám vybaví při značce IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nábytek26279,15 %79,15 %  
žlutá a modrá barva14744,41 %44,41 %  
restaurace, jídlo12337,16 %37,16 %  
doplňky12236,86 %36,86 %  
showroomy (ukázkové místnosti)9027,19 %27,19 %  
rodina257,55 %7,55 %  
životní prostředí, ekologická odpovědnost216,34 %6,34 %  
Švedsko30,91 %0,91 %  
Dostupný design.10,3 %0,3 %  
design10,3 %0,3 %  
švédsko, dřevo10,3 %0,3 %  
ceruzky 10,3 %0,3 %  
Masové kuličky (s koňským masem)10,3 %0,3 %  
katalog10,3 %0,3 %  
specifický desing, jednoduchost10,3 %0,3 %  
průhledná myčka10,3 %0,3 %  
kuchynské potreby10,3 %0,3 %  
guličky pre deti10,3 %0,3 %  
krabice10,3 %0,3 %  
švédsko, polsko10,3 %0,3 %  
kuličky10,3 %0,3 %  
zdlouhavé procházení krámem...10,3 %0,3 %  
dětský koutek10,3 %0,3 %  
severský styl nábytku10,3 %0,3 %  
nábytek pro studenty, super poměr cena/kvalita10,3 %0,3 %  
Nekvalitní10,3 %0,3 %  
levná, moc nevydrží, je tam skoro vše...10,3 %0,3 %  
svíčky10,3 %0,3 %  

Graf

5. Co nejčastěji nakupujete v obchodních domech IKEA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doplňky19558,91 %58,91 %  
Nábytek do interiéru17151,66 %51,66 %  
Dekorace14343,2 %43,2 %  
Nádobí10932,93 %32,93 %  
Textilie (povlečení, polštáře...)9027,19 %27,19 %  
Jídlo8024,17 %24,17 %  
Nenakupuji v IKEA247,25 %7,25 %  
Hračky61,81 %1,81 %  
Zahradní nábytek41,21 %1,21 %  
Vše ze seznamu kromě hraček a zahradního nábytku10,3 %0,3 %  
Letadlo , michačku10,3 %0,3 %  
do Ikei si většinou chodíme prohlížet, nebo taťka porovnává a shání materiály, příp. kupujeme lampičku, skříňku na wc...10,3 %0,3 %  

Graf

6. Jakým dojmem na Vás působí značka IKEA? 1 = úplně vystihuje vlastnost vlevo, 2 = téměř vystihuje vlastnost vlevo, 3 = trochu vystihuje vlastnost vlevo, 4 = nevím, 5 = trochu vystihuje vlastnost vpravo, 6 = téměř vystihuje vlastnost vpravo, 7 = úplně vystihuje vlastnost vpravo

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
levná vs. drahá1-2-3-4-5-6-72.6191.408
jednoduchá vs. složitá1-2-3-4-5-6-72.3561.166
přátelská vs. chladná1-2-3-4-5-6-72.2991.485
bezstarostní vs. seriózní1-2-3-4-5-6-73.161.953
moderní vs. tradiční1-2-3-4-5-6-72.3171.57
běžná vs. luxusní1-2-3-4-5-6-72.9941.619
vysoká kvalita vs. nízká kvalita1-2-3-4-5-6-73.7982.01
pro všechny vs. jenom pro někoho1-2-3-4-5-6-72.2211.362
přírodní vs. umělá1-2-3-4-5-6-73.2751.897
dostupná vs. nedostupná1-2-3-4-5-6-72.3141.66

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Kdyby byla značka IKEA člověk, jaký by byl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praktický21364,35 %64,35 %  
Kreativní19960,12 %60,12 %  
Rodinně založený12236,86 %36,86 %  
Hravý12036,25 %36,25 %  
Originální11334,14 %34,14 %  
Přátelský9729,31 %29,31 %  
Zábavný8625,98 %25,98 %  
Energický7021,15 %21,15 %  
Spolehlivý6018,13 %18,13 %  
Bezstarostný5215,71 %15,71 %  
Upřímný309,06 %9,06 %  
Seriózny278,16 %8,16 %  
Starostlivý216,34 %6,34 %  
Lehkovážný185,44 %5,44 %  
Přítelský164,83 %4,83 %  
Silný154,53 %4,53 %  
příjemný, vkusný10,3 %0,3 %  
Blonďatý10,3 %0,3 %  
Ambiciozní10,3 %0,3 %  
Klidný10,3 %0,3 %  
rychle sestavitelný :D, jednoduchý10,3 %0,3 %  
Seriózní 10,3 %0,3 %  
nevím10,3 %0,3 %  
mainstreamový10,3 %0,3 %  
domácí typ10,3 %0,3 %  
Skládací 10,3 %0,3 %  
podnikavý10,3 %0,3 %  

Graf

8. Jaké jsou podle Vás největší výhody obchodních domů IKEA?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-nízká cena produktů -dostupnost -to, že vlastní areály, kde jsou staveny obchodní domy a pronajímají je

áno

cena

cena zboží, design, restaurace, dětský koutek, zákaznický servis

cena, dostupnost

cena, jednoduchý design, možnost dopravy a montáže

cena, kreativita,nápaditost

cena, restaurace

cena, strategie, šíře sortimentu

cena, výběr

cena, výběr

Cenová dostupnost

cenová dostupnost

cenová dostupnosť, kvalita za rozumné ceny

cenová dostupnosť, originálne nápady rešpektujúce človeka inšpirované prírodou, showroomy, hravosť,svojská paleta farieb

cenová dostupnost, praktičnost

Cenová dostupnost, příjemné prostředí(restaurace, dětský koutek). Široký výběr sortimentu.

cenovo dostupné

Ceny a produkty ktoré zvládne ,,zložiť" takmer každý

ceny, hezké prostředí interiéru

ceny, restauracia

ceny, siroky sortiment, originalita...podobne veci sem nikde jinde nevidela

clovek si tam muze sednout/lehnout na gauc a cist si, koupit svedsky jidlo

Clovek tam sezene vsechno, kolikrat za privetive ceny. Sestavi si to jednoduse doma sam.

Design cena

dětský kout

dětský koutek, vystavování prodejního zboží

Dobra cena

dobra cena, najde sa tam vsetko co treba do domacnosti, jednoduchost nabytku

dobrá reklama

Dobrý marketing, velký výběr doplňků

dojem švédské kvality a způsobu koexistence s potencionálními i reálnými zákazníky, solidnost

Dostupná cena

dostupnost

dostupnost

dostupnost na okraji Prahy, vyjíměčný sortiment

dostupnost zboží, vynikající návody, příjemné prostředí, hezké výrobky

dostupnost, kvalita

dostupnost, levnost

důraz na kvalitu a ekologii

fajn jídlo :D

Je tam úplně vše

Je tu dlouho

Jednoduchost a dostupnost pro všechny

Jednoduchosť ponúkaného sortimentu a dostupnosť.

jednoduchý a designový nábytek, který si lehce přivezu domů (žádné velké stěhování)

jejich cenová dostupnost, původ značky v tom smyslu, že se nejedná o polské zboží

Jejich nábytek se snadno skládá a je prakticky zabalen, také příjemné ceny

jídlO

Jméno, jednoduchost (stolečky složím i já), moderní vzhled

Jsou komplexní, člověk sem může jít s rodinou, stait se na něco k snědku a zabavit děti v dětském koutku. Nejvíce mi vyhovuje výběr doplňků za skvělé ceny

jsou levnější, ale kvalita odpovídá

Jsou přizpůsobeny rodinám s malými dětmi.

kombinace restaurace a obchodního domu

krasne pokojicky

kuličkýýýý

kupis tam secko, sssmial?

kvalita

lacný a dobre vyzerajúci tovar, kreatívne doplnky (niektoré)

Levná cena,dostupnost pro každého

Levné

levné

levné

levné

levné a prakticvké řešení

Levné a snadno sestavitelné

Levné a zároveň kvalitní i originální zpracování vybavení pro domácnosti.

levné výrobky a jejich rozmanitost

levné,

Levnost, potraviny které jinde neseženete, praktičnost

levny hezky prakticky nabytek

Mají krásné a designové věci většinou za příjemnou cenu

Mají široký sortiment, přijatelné ceny a atraktivní design

mají vše do domácnosti na jednom místě, nábytek do všech pokojů, nádobí, doplňky do kuchnyě, ložnice, obývacího pokoje, dětského pokoje pro větší i menší děti, nábytek ven, květiny, hračky, ...

Môžete si odskúšať pohodlnosť nábytku, rôzne akcie na dopravu nábytku domov, možnosť najesť sa

možnost najít vše pod jednou střechou. Nemám rád agresivní barvy, reklamu...konkurentů. Proto ikea

Možnost vidět nábytek poskládaný - vyzkoušet si ho. Inspirace.

možnost vyzkoušet si výrobek, dlouhá záruka a bezproblémová reklamace, dobré a cenově dostupné jídlo

Nábytek, nádobí, zkrátka vše je na jednom místě. Možnost barevného, typového sladění vybraného zboží.

nejsou, ledaže má člověk rád kutilství a chce se procvičovat

nenabízí jen nábytek, ale různé služby

Nenakupuji tam

nevadí tam malé děti

Nevidím výhody, chcou jen keš.

Neviem, mozno nie az take drahe.

nevím, asi možná ta jednoduchost a levnost?

Nevím, nenavštěvuji je.

nízká cena

nízká cena, široký sortiment, příjemný design, restaurace

nízke ceny, rozsáhle prostory prodejny

No odvezu to a pak to možná kupím nebo poskládám případně

Okamžitá dostupnost zboží (není nutné čekat na dodání).

osobitý styl, velký výběr výrobků, pěkně zpracovaný katalog

Párek a bezedný kelímek na konci

Párky v rohlíku s bezedným pitím za 25,- Kč.

pěkně udělané showroomy, ze kterých dýchá rodinná pohoda, kvalitní nábytek s jednoduchou montáží - přesně předvrtaný, jednotlivé řady nábytku (ze stejné řady stůl, stolek, police, knihovna...), spousta hraček pro děti, přehledný sklad, příjemné ceny

pekný design, dobré ceny

poměr cena : kvalita

poměr cena kvalita, super výrobky, hezky zařízené, snadný nákup, inspirující

poměr cena výkon

Poměrně velký výběr

Přátelskost, ochota personálu pomoci

Přehledné,čisté a přátelské prostředí.showroomy a ochotný personál.

přehlednost, dostupnost, nízká cena

příjemné a interaktivní prostředí při nákupu, nové a nápadité věci

Přívětivé a přátelské prostředí obchodů, sortiment i služby

reklama, dostupnost, nabízené produkty

restaurace, zábava pro děti.

rozmanitá nabídka

Rozmanitost, doplňky

rôznorodosť tovaru od nábytku do interiéru, exteriéru, doplnky do domácnosti ap., výhodou je, že môžeme tovar vyskúšať

Seženou se zde levné kousky, ale pokud je člověk náročnější a potrpí si na větší kvalitu a luxus, tak tam také pořídí i drahé, pěkné kousky.

show roomy a možnost hrát si vnich

showroomy a ceny

Showroomy, Výborné webové stránky ->inspirace pro každého

Snadný nákup: něco se mi líbí, vezmu ve skladu, zaplatím. Nábytek je jednoduchý na složení, běžné výroky jsou cenově dostupné

Spousty zbozi na jednom miste. Parkovani. Moznost odvozu ikea aute

široká nabídka za dobrou cenu

široký sortiment

Široký sortiment ponúkaných produktov a cenová dostupnosť... Píšu o nej bakalárky sexy ženy , najlepšie slovenské bolndýny s najkraším menom na svete.

Široký sortiment, příznivé ceny

ukázky nábytku, levné zboží

univerzálnost, velký výběr, dostatek prostoru, možnost občerstvení

uspořádané bytové jednotky, člověk vidí celkový dojem

variabilita

Velká nabídka všeho možného a finančně dostupnějšího. Plis občerstvení k tomu.

velká nabídka zboží, chytrý marketing

velké množství sortimentu pro široky okruh lidi

velký a pestrý sortiment, levné řady výrobků, moderní design

Veľký sortiment nábytku, doplnkov a nápadov

velky vyber

veľký výber a jednoduchá orientácia v obchode

velký výběr pro nenáročné zákazníky

Velký výběr, cenová dostupnost, moderní produkty

velky vyber, dobra cena

Velky vyber, dobre jedlo

velký výběr, kreativita, rozumné ceny, pestrost

velký výběr, nízké ceny

Velký výběr, příznivé ceny, moderní design

velký výběr, příznivé ceny, pěkný design

veškeré zařízení a doplňky do bytu na jednom místě

většina věcí skladem různé varianty/barvy řešení pomocné programy na sestavování nábytek je většinou pevný a něco vydrží dobré balení - vejde se do běžného auta

volnost, dostupnost, dobre tam varia :) a baví ma tam prechádzat sa len tak :)

Vstřícnost a velký výběr.

Vše do bytu na jednom místě, variabilita kompletování sad a nábytku k sobě

vše na jednom místě

Vše na jednom místě - nábytek, nádobí, polštáře, kraviny na stůl, kytky Nízká cena a rozumně odpovídající vzhled

Vše na jednom místě, možnost sladit celý byt či dům.

vše na jednom místě, obyčejné spotřební zboží jako například nádobí - za velice rozumní ceny

Vše na jednom místě, útulný, estetický

vše po ruce. s dobrý designem

Vše pod jednou střechou

vše pod jednou střechou

Vše pod jednou střechou, showroomy, nízká cena

Vše pod jednou střechou.

vše z daného sortimentu pohromadě

všechno pohromadě, rozličné zboží

Vybavené pro rodiny; nemají problém s majiteli psů

Výborný zákaznický servis = bezproblémové řešení reklamací. Levné ekvivaletny všeho zboží.

Výhodou je restaurace

Zákazník IKEA se v obchodě může inspirovat = showroomy. Designeři IKEA dokáží pracovat s velmi malými prostory, což je v České republice velice žádané (panelákové byty).

Žádné, je to podobné jako u jiných obchodních domů

9. Jste členem klubu IKEA family?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18957,1 %57,1 %  
ano14242,9 %42,9 %  

Graf

10. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena25877,95 %77,95 %  
muž7322,05 %22,05 %  

Graf

11. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13 - 2421364,35 %64,35 %  
25 - 349528,7 %28,7 %  
35 - 44175,14 %5,14 %  
55 a více41,21 %1,21 %  
45 - 5420,6 %0,6 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Jste členem klubu IKEA family?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližně jednou měsíčně na otázku 2. Jak často navštěvujete obchodní domy IKEA?
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji v IKEA na otázku 5. Co nejčastěji nakupujete v obchodních domech IKEA?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 2. Jak často navštěvujete obchodní domy IKEA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupná [1-2-3-4-5-6-7] nedostupná: 5 na otázku 6. Jakým dojmem na Vás působí značka IKEA? 1 = úplně vystihuje vlastnost vlevo, 2 = téměř vystihuje vlastnost vlevo, 3 = trochu vystihuje vlastnost vlevo, 4 = nevím, 5 = trochu vystihuje vlastnost vpravo, 6 = téměř vystihuje vlastnost vpravo, 7 = úplně vystihuje vlastnost vpravo

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku IKEA?

2. Jak často navštěvujete obchodní domy IKEA?

3. Ve kterém z těchto obchodních domů, kromě IKEA ještě nakupujete nábytek a dekorace?

4. Co se Vám vybaví při značce IKEA?

5. Co nejčastěji nakupujete v obchodních domech IKEA?

6. Jakým dojmem na Vás působí značka IKEA? 1 = úplně vystihuje vlastnost vlevo, 2 = téměř vystihuje vlastnost vlevo, 3 = trochu vystihuje vlastnost vlevo, 4 = nevím, 5 = trochu vystihuje vlastnost vpravo, 6 = téměř vystihuje vlastnost vpravo, 7 = úplně vystihuje vlastnost vpravo

7. Kdyby byla značka IKEA člověk, jaký by byl?

9. Jste členem klubu IKEA family?

10. Vaše pohlaví:

11. Váš věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku IKEA?

2. Jak často navštěvujete obchodní domy IKEA?

3. Ve kterém z těchto obchodních domů, kromě IKEA ještě nakupujete nábytek a dekorace?

4. Co se Vám vybaví při značce IKEA?

5. Co nejčastěji nakupujete v obchodních domech IKEA?

6. Jakým dojmem na Vás působí značka IKEA? 1 = úplně vystihuje vlastnost vlevo, 2 = téměř vystihuje vlastnost vlevo, 3 = trochu vystihuje vlastnost vlevo, 4 = nevím, 5 = trochu vystihuje vlastnost vpravo, 6 = téměř vystihuje vlastnost vpravo, 7 = úplně vystihuje vlastnost vpravo

7. Kdyby byla značka IKEA člověk, jaký by byl?

9. Jste členem klubu IKEA family?

10. Vaše pohlaví:

11. Váš věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Blašková, Z.Značka IKEA (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://znacka-ikea.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.