Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značka RYOR v očích mladých spotřebitelů kosmetiky

Značka RYOR v očích mladých spotřebitelů kosmetiky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Bendlová
Šetření:16. 04. 2011 - 27. 04. 2011
Počet respondentů:147
Počet otázek (max/průměr):37 / 26.27
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Ahoj,

 

děkuji za kliknutí na tento odkaz. Jsem studentka oboru Marketingová komunikace a PR a tento průzkum chci využít pro mou práci na téma "Interaktivní marketingová komunikace na příkladu značky Ryor"

 

Primárně mě zajímá názor mladých konzumentek kosmetiky z větších měst, které mají přístup k internetu. Věk ideálně 20-29 let.

Odpovědi respondentů

1. Slyšel/-a jsi někdy o značce Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13793,2 %93,2 %  
ne106,8 %6,8 %  

Graf

2. Co si vybavíš, když se řekne Ryor?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kosmetika1611,68 %10,88 %  
přírodní kosmetika139,49 %8,84 %  
česká kosmetika96,57 %6,12 %  
Kosmetiku75,11 %4,76 %  
česká přírodní kosmetika75,11 %4,76 %  
Krém64,38 %4,08 %  
příroda32,19 %2,04 %  
Kvalitní kosmetika32,19 %2,04 %  
krémy21,46 %1,36 %  
krém na obličej21,46 %1,36 %  
ostatní odpovědi přírodní česká kosmetika
kosmetiku, především krémy
hodně stará a hodně špatná značka
pleťová voda
Ceska kozmetika
černé lakované krabičky s pudrem, očními stíny
Mořské řasy
podrážděná kůže z čistící vody s alkoholem
rybíz pomeranč
Kosmetika na bylinné bázi
česká low-cost kosmetika
divny logo
Obal krému s rostlinkou
kosmetika,logo,bílé nudné krabičky, ošklivý design
česká značka
kosmetické přípravky, bylinkové čaje
pletove tonikum moji mamy
krem s kaviarem
ODLIČOVADLO
přírodní kosmetiku
levnější, asi česká kosmetika
stará česká značka kosmetiky
dekorativní kosmetika
značková kosmetika
kosmetika pro starší dámy
nuda
česká značka, bílý jednoduchý design
česká značka, kosmetika
bilozelena barva
Levnější kosmetika
máminy krémy na obličejj v koupelně
kosmetika na přírodní bázi
přírodní a česká kosmetika
kosmeticka firma
česká bylinná kosmetika
českou značku kosmetiky na přírodní bázi
krémy a další přípravky péče o pleť
kosmetiku na přírodní bázi
nevim
Matčina kosmetika
česká značka, kvalita
nezajímavé balení produktů
pleťovou kosmetiku
prirodni kosmetika
kremy, sprchove gely
bylinky a lákarna ze stredověku
tradiční značka, kterou čeká velká revoluce
Placebo sračičky, čistý podvod.
česká kosmetika z kvalitních surovin, šetrně vyráb
přírodní kosmetika za příjemné ceny
klasická kvalitní kosmetika
bylinky
kosmetika z CR
řasenka
Amarantový krém
skvělá, cenově přístupná přírodní kosmetika
příjemná přírodní kosmetika
profesionalni kosmetiku, kvalitu
kvalitní, česká kosmetika, za přijatelnou cenu.
Přírodní česká kosmetika, kterou používám.
maminčin krém
bylinky a že je to česká značka
RYbíz a ORanž
krémy, pleťové vody, paní Štěpánková :)
kvalitna prirodna kozmetika
kosmetika se kterou dělám na praxi
jejich logo na víčku krému
kozmetika, krása
6950,36 %46,94 % 

Graf

3. Kdy jsi se značkou poprvé setkal/-a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [před méně než 1 rokemotázka č. 5, před 1 - 2 letyotázka č. 5, před delší dobouotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
před delší dobou12289,05 %82,99 %  
před 1 - 2 lety96,57 %6,12 %  
před méně než 1 rokem64,38 %4,08 %  

Graf

4. Pamatuješ si značku Ryor již od svého dětství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5343,44 %36,05 %  
ne, seznámil jsem se s ní později4133,61 %27,89 %  
nevím přesně, nepamatuji se2822,95 %19,05 %  

Graf

5. Jaké následující vlastnosti podle tebe nejvíce vystihují značku Ryor? (vyber 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
česká značka11080,29 %74,83 %  
cenově dostupná9770,8 %65,99 %  
kvalitní produkty6950,36 %46,94 %  
konzervativní5640,88 %38,1 %  
zastaralá2820,44 %19,05 %  
inovativní128,76 %8,16 %  
osobnost Evy Štěpánkové85,84 %5,44 %  
moderní64,38 %4,08 %  

Graf

6. Máš nějakou zkušenost s výrobky značky Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8964,96 %60,54 %  
ne4835,04 %32,65 %  

Graf

7. O jaký výrobek / výrobky se jedná /-lo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Amarantový krém, krémy obecně

balzam na rty

celá řada výrobků pro citlivou pleť a na celulitidu

čistící mléko a pleťová voda

Čistící pleťová voda

čistící pleťové tonikum, dvoufázová pleť emulze, sérum a krémy Luxury care

denní krém

denní krémy, tělové mléko

dvoufázová odličovací emulze, pletové mléko, bylinné tonikum, hydratační 24h krém, krém z hroznů

dvoufázová odličovací emulze,aknestop,výživná maska s Q10,mycí gel s minerály, hydratační tonikum, břečťanový gel,aknestop.......atd.

Dvoufázové odličovací emulze, krémy, tonikum, pleťová maska.

dvoufázový odličovač Ryoherba

dvousložkový odličovač a slupovací pleťová maska, krém

emulze bna problematickou pleť odličovač očních partií

hydratační krém na problematickou pleť

Hydratační krém s 24hod. účinkem a UV filtry. Dřív čistící mléko a tonikum na problematickou pleť.

Hydratační krémy

intimní gel s tea tree

jedna se o vsetky vyrobky, kedze v Rumunsku kde ziju, se zaoberam jeji prodejem.

již si nepamatuju, máma měla nějaké produkty v době kdzž jsem byla ještě dítě.

krém

krém

krém

krém denní, intimní mycí gel

Krém na obličej

Krém na obličej

krém na obličej, čistící voda s etiketou, která neříká zásadní věci, jakože co výrobek obsahuje

Krém na obličej, olej, intimní gel

krém na oči s koenzymom Q10, výživné kapsule na tvár (ružové), aknestop - krém na tvár

Krém na ruce, břečťanový gel proti celulitidě

Krém proti celulitidě, krém s kolagenem (názvy si nepamatuju)

Krém s aloe vera Vypínací a zpevňující fluid s mořskými řasami Denní krém s mořskými řasami Pleťové mléko a bylinné tonikum Lipored

Krém s fytosfingosinem na problematickou pleť Aknestop

krém s ovocnými kyselinami, bylinné tonikum, klidnící krém, bylinný šampon, tyčinka na akné, balzám na rty

Krémy - tělo, pleť.

krémy na obličej, proti celulitidě

krémy na suchou pleť a tyčinka aknestop

krémy, čistící kosmetika

krémy, odličovače

krémy, tělové mléko, gel proti celulitidě, tyčinka na akné

Lymfodren, gel pro intimní hygienu

Matující krém s mořskými řasami, výživný krém s ceramidy, řada Aknestop.

Měsíčkový krém a tonikum na smíšenou pleť

nejake cisteni na plet a na odlicovani

nepamatuji si, ale byl to mastny krem, pouzivala jsem jej v 14ti letech asi

o vzorek nějakého krému na obličej

oční krémy, tělová mléka, noční a denní krémy různých řad

odličovací mléko, tonikum, krémy

odličovač

odličovač dva v jednom, očný krém...

odličovač make-upu, krém

odličovačí emulze, tělové mléko s amarantem, pleťové mléko na citlivou pleť, krém s amarantem na citlivou pleť,...

odličovadla, krémy

opět mámin krémy na obličej (denní a noční), krátkodobá zkušenost (asi třikrát výjimečně)

Peeling gel, nejaký čajíček, a nejaký sráč proti celulitidě.

peelingovy sprchovy krem, kremy na ruce

pleťová čistící voda krém na pleť - noční i denní

pleťová voda

pleťová voda, krém

Pleťové krémy např.s ceramidy,s koenzymem Q10

pleťové krémy, čistící přípravky na pleť

pleťové krémy,odličovací mléka a čisticí vody, krémy proti celulitidě

pleťové krémy,pleťové mléko a tonikum na odličování

pleťové mléko

pleťové mléko, tonikum, krémy

pleťové tonikum (normální a smíšená pleť, pleťové mléko, krém s ovocnými kyselinami, krém s ceramidy, tyčinka aknestop, slupovací maska aknestop,

pleťové vody, tyčinky proti akné

pletovy krem

pletovy krem

pleťový krém

Pleťový krém, voda, odličovací přípravky

používám celou řadu, krém Aknestop, pleťovou masku s panthenolem, gelovou slupovací masku, krém na rozšířené žilky, čistící tonikum, Aknestop sérum...

produkty na akne a celulitidu

přípravky na čištění pleti

ryoherba-matující krém

řasenka + nyní nově pleťový krém, maska na mimické vrásky

šampon na vlasy, kondicioner, krém na obličej, něco na odlíčení

šampón na vlasy, pleťové krémy

Tělové mléko, mycí gel, krém

Telove mlieko Q10, cistiaca emulzia 2 zlozkova, kremy na tvar, pletove masky

tělový a pleťový krém

téměř o všechny

tonikum na smíšenou pleť, krém na smíšenou pleť

už si nepamatuji přesně název, byl to krém na akné

více druhů, naposledy řada luxury care

více výrobků, dříve jsem používala krém na ruce, sprchový gel, pleťovou vodu a mléko, krém...

výrobky na mastnou pleť: pleťová voda, maska, krém

výrobky proti akné

Výrobky řady Aknestop, Odličovací a pleťové krémy

8. Kde / u koho jsi se s výborkem/-ky Ryor poprvé setkal/-a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prodejna, drogerie či lékárna3438,2 %23,13 %  
maminka3134,83 %21,09 %  
kamarád/-ka nebo známý/-á77,87 %4,76 %  
babička66,74 %4,08 %  
Sudio Linea11,12 %0,68 %  
otec11,12 %0,68 %  
Máma mi to kupovala v pubertě11,12 %0,68 %  
nic11,12 %0,68 %  
pracovní kontakt11,12 %0,68 %  
internet11,12 %0,68 %  
nepamatuji si11,12 %0,68 %  
studio11,12 %0,68 %  
kosmetička11,12 %0,68 %  
kolegyna v praci11,12 %0,68 %  
na praxi11,12 %0,68 %  

Graf

9. Používáš některý výrobek/-ky značky Ryor pravidelně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 14, ne, ale používal/-a jsem dříveotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3943,82 %26,53 %  
ne, ale používal/-a jsem dříve2528,09 %17,01 %  
ne2528,09 %17,01 %  

Graf

10. O jaký výrobek / výrobky, který/-ré pravidelně používáš, se jedná?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aknestop - krém na tvár, krém na oči s koenzymom Q10

aknestop krém

balzám na rty, krém s ovocnými kyselinami, bylinný šampon, pleť. tonikum

břečťanový gel proti celulitidě

čistící pleťové tonikum, dvoufázová pleť. emulze, sérum a krémy Luxury care

denní krém

denní krém s amarantovým olejem

dvoufázová odličovací emulze,aknestop,výživná maska s Q10,mycí gel s minerály, hydratační tonikum, břečťanový gel,aknestop.......atd.

Dvoufázové odličovací emulze, krémy, tonikum.

gel pro intimní hygienu

Hydratační krém s 24hod. účinkem a UV filtry

krém na obličej, proti celulitidě

krém proti vráskám a hydratační krém, krém na celulitidu

Krém s fytosfingosinem na problematickou pleť Aknestop

krém s mořskými řasami na den a s Q10 na noc

krémy

maska a krém luxury care,

mycí gel - mořské řasy, výživný krém s ceramidy

Noční a denní krém

noční krém z červených hroznů nebo mořských řas, oční krém, vypínající fluid, aknestop

odličovací mléko, tonikum, krémy

odličovačí emulze, tělové mléko s amarantem, pleťové mléko na citlivou pleť, krém s amarantem na citlivou pleť,...

peelingovy sprchovy gel

pleťová voda

pleťová voda pro citlivou pleť, pleťový krém na pleť s rozšířenými žilkami

pleťová voda s grepfruitem

pleťová voda, čistící mléko

pleťové krémy

pleťové mléko a pleťová voda

pletove mleko, bylinne tonikum, hydratacni krem, dvoufazova odlicovaci emulze

pleťové tonikum (normální a smíšená pleť, pleťové mléko, krém s ovocnými kyselinami, krém s ceramidy, tyčinka aknestop, slupovací maska aknestop,

Především o odličovací přípravky a přípravky k péči o pleť.

radu Acnestop a Ryamar

ryoherba-matující krém

slupovací pleťová maska

Telove mlieko Q10, ocny krem aquaton, cistiaca emulzia

všechny výše uvedené, denně používám krém Aknestop (denní) večer krémy střídám, všechny ale od značky Ryor

Vypínací a zpevňující fluid s mořskými řasami Denní krém s mořskými řasami Pleťové mléko a bylinné tonikum Lipored

výživný krém s přírodními oleji,dvofázová odličovací emulze pro všechny typy pleti

11. Proč již kosmetiku Ryor nekupuješ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

alergická reakce na konzervanty, krémy v nepraktickém kelímkovém balení, divná parfemace... a nyní se mu vůbec nelíbí nový design

dostupnost jiné kosmetiky - oriflame

Kosmetiku vetsinou dostavam, jedna se o vyrobky jinych znacek

kupuji jinou - nebyl v tom nijak dramatický důvod

Kupuji si jinou značku kosmetiky.

narazím dřív na jinou...

Našla jsem cenově výhodnější alternativu.

Našla jsem jinou, více vyhovující, variantu.

našla jsem kosmetiku, která mi vyhovuje lépe

Našla jsem si jinou vyhovující péči, ale nedávno jsem Ryor zahlédla a chystám se opet vyzkoušet

nebylo to ono

neměla jsem k ní nějakou dobu přístup, proto jsem přešla na jinou

Není tak dobře dostupná v drogeriích, kam chodím.

není zcela přírodní a tak kvalitní!!!

nepomohla mi

nezaujme

Používám už něco jiného

Poznala jsem kosmetiku, která lépe vyhovuje mé pleti.

produkt již nepotřebuji a značka mě příliš neláká

protože je to píčovina a podvod

Přešla jsem na jinou značku - LOreal

přešla jsem na jinou značku, která je dostupná v každé drogerii

Ráda zkouším různé značky a produkty.

v zahranici nedostupna

více mi vyhovuje jiná značka

12. Nahradil/-a jsi tento výrobek od Ryoru jinou značkou kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2288 %14,97 %  
ne312 %2,04 %  

Graf

13. Jakou značkou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Loreál418,18 %2,72 %  
Bioderma29,09 %1,36 %  
Alverde14,55 %0,68 %  
Doktor Bio, Just14,55 %0,68 %  
avon, bioderma14,55 %0,68 %  
neutrogena14,55 %0,68 %  
oriflame14,55 %0,68 %  
L´oreal a MAC14,55 %0,68 %  
L´Oreal14,55 %0,68 %  
garnier, lush, bioderma, avene, avon14,55 %0,68 %  
ostatní odpovědi Laroche-posay, garnier,...
Vichy
Mary Kay
nepouzivam jednu konkretni znacku
krémy kakaovým máslem, nejsem si jista nazvem
Jessa
Lush
Avene, Klorane, Yves Rocher
836,36 %5,44 % 

Graf

14. Využíváš aktivně facebook (chodíš tam alespoň 1x měsíčně)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13195,62 %89,12 %  
ne64,38 %4,08 %  

Graf

15. Věděl/-a jsi, že se můžeš stát fanouškem Ryoru na facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9068,7 %61,22 %  
ano4131,3 %27,89 %  

Graf

16. Jsi fanouškem Ryoru na facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 19, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3482,93 %23,13 %  
ne717,07 %4,76 %  

Graf

17. Proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neměla jsem potřebu114,29 %0,68 %  
nevyjadřuji se 114,29 %0,68 %  
nen to moje oblibena znacka114,29 %0,68 %  
momentálně tuto kosmetiku nepoužívám114,29 %0,68 %  
nepoužívám114,29 %0,68 %  
nemám důvod, znám produkty a www stránky114,29 %0,68 %  
nenapadlo mne to114,29 %0,68 %  

Graf

18. Zvážil/-a by jsi stát se fanouškem Ryoru na facebooku, pokud bys věděl/-a, že tak budeš moci komunikovat s firmou o výrobcích, novinkách, správné péči o pleť, budeš informován/-a o soutěžích atd.?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5358,89 %36,05 %  
ano1921,11 %12,93 %  
nevím1820 %12,24 %  

Graf

19. Zaznamenal/-a jsi vloni v březnu kampaň s názvem Můj Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 20, neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12389,78 %83,67 %  
ano1410,22 %9,52 %  

Graf

20. Víš, čeho se týkala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 21, neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne857,14 %5,44 %  
ano642,86 %4,08 %  

Graf

21. Čeho?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
blog - poradna116,67 %0,68 %  
nových obalů116,67 %0,68 %  
Přiblížení složení kosmetiky její běžné uživatelce116,67 %0,68 %  
Tvorba nových obalů pro produkty Ryor116,67 %0,68 %  
výběr nového designu obalů116,67 %0,68 %  
nového designu výrobků Ryor116,67 %0,68 %  

Graf

22. Využíváš aktivně facebook (alespoň 1 x měsíčně)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10100 %6,8 %  

Graf

23. Seřaď následující kritéria od 1 do 10 podle důlěžitosti, které jim přisuzuješ (1 nejméně důležité - 10 nejvíce důležité). Každou číselnou hodnotu můžeš použít pouze jednou!

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
obal5.3675.675
celkový dojem (image)6.4425.689
značka / výrobce6.7214.419
země původu4.7217.017
kvalita výrobku8.8785.849
školený personál na prodejně4.3475.179
snadná dostupnost prodejny5.0275.387
možnost objednat si výrobek online4.0956.889
typ prodejny, kde lze výrobek koupit3.4156.474
vůně výrobku5.9867.401

Graf

24. Co se ti vybaví, když se řekne "česká značka kosmetiky"

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ryor2517,01 %17,01 %  
Dermacol149,52 %9,52 %  
nic138,84 %8,84 %  
Indulona106,8 %6,8 %  
nevím64,08 %4,08 %  
tradice32,04 %2,04 %  
kvalita32,04 %2,04 %  
ryor, dermacol21,36 %1,36 %  
ryor a dermacol21,36 %1,36 %  
astrid21,36 %1,36 %  
ostatní odpovědi kvalita za rozumnou cenu
ne moc kvalitní a přírodní
Regina
asi ryor, mýdlo s jelenem a modrá nivea
není jednoznačná asociace
Ryor a Astrid, nižší cena, průměrná kvalita
teď už Ryor, ale před tím indulona
nízká cena a neprogresivní design
bílé plastové obaly, slabší marketing
cenově dostupná, dlouhá tradice
není pro mě u kosmetiky dobrá konotace
kosmetika kvalitní, ale bez reklamy..
něco, co si koupí moje máma nebo babička
levne
Ryor, Astrid,
levná
koprivovy sampon v sacku
tuba s kremem no name
VÍCE MÉNĚ NIC
ryor,lybar
neprůbojnost
nobilis tilia
nivea
nudný design
tradiční výrobek
AB (typická položka z křížovek, divná asociace...)
astor
AB kosmetika
nic me nenapada
levná, standardně kvalitní, konzervativní
tradice, klasika, kvalita
neatraktivní obal
kvalitní kosmetika, která se vyváží i do zahraničí
Kvalita za dobrou cenu, ale málo známá
...
zalezi jak ktery produkt
nuda
indullona
cenová dostupnost
Ryor :D
levnější
manufaktura
ryor, barekol
Ryor, Dermacol,
to bude nějaký podvod
příznivé ceny
:) právě Ryor
ryor, gabriella salvette, indulona
Kamil, Nivea
moje babička
Patriotismus, domácí značka
Ryor a ještě některé jiné značky
Malinko "nuda".
tradice, nízká cena
že je naše,jedna z mála,co přežily,jsem patriot :)
cenově dostupné výrobky
ověřená kvalita
ryor, cannaderm, dermacol
česká kvalita
ryor, indulona, saloos
právě ryor
Kvalitní značka
nevybavuje se mi nic
ryor :)
Ryor :-), Regina, Astrid
levnější cena, což nemusí znamenat méně kvalitní
6745,58 %45,58 % 

Graf

25. Víš, kdo je Eva Štěpánková?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 26, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11276,19 %76,19 %  
ano3523,81 %23,81 %  

Graf

26. Kdo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zakladatelka firmy ryor411,43 %2,72 %  
zakladatelka Ryoru411,43 %2,72 %  
zakladatelka Ryor38,57 %2,04 %  
vlastní Ryor25,71 %1,36 %  
majitelka25,71 %1,36 %  
zakladatelka a ředitelka Ryor12,86 %0,68 %  
majitelka a zakladatelka Ryor12,86 %0,68 %  
zakladatelka společnosti, ředitelka, manažerka12,86 %0,68 %  
herečka, napsala cuketovou kuchařku12,86 %0,68 %  
majitelka/zakladatelka ryoru12,86 %0,68 %  
ostatní odpovědi herečka?
majitelka a zakladatelka
Tahle otázka byla nutná?? Zakladatelka firmy Ryor
herečka a modelka
majitelka a zakladatelka firmy
zakladatelka kosmetiky Ryor
Majitelka Ryoru, velká podnikatelka.
majitelka firmy Ryor
zakladatelka zn. Ryor
Zakladatelka firmy Ryor, úžasná ženská ...
Majitelka, jednatelka a zakladatelka RYORu
stala pri zrode znacky Ryor
zakladatelka firmy
modelka, herečka
zakladatelka značky Ryor
1542,86 %10,2 % 

Graf

27. Kolik jsi ochoten/-na maximálně zaplatit za základní denní pleťový krém?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
151 - 200,- Kč4127,89 %27,89 %  
101 - 150,- Kč3926,53 %26,53 %  
301,- Kč a více3926,53 %26,53 %  
201 - 300,- Kč1812,24 %12,24 %  
do 100,- Kč106,8 %6,8 %  

Graf

28. Vypiš své 3 nejoblíbenější značky kosmetiky (pleťové a/-nebo tělové)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Alverde Botanicus Karel Hádek

Alverde,

Alverde, Lavera, Sante

alverde, nivea, balea

aussie garnier alverde

Aven, Avon SPA, Ryor

Avene Yves Rocher Bioderma

Avene, Vichy, Nivea

avon bioderma loccitane

Avon Nivea Dove

Avon, Garnier, Oriflame

Avon, Ryor, Dove

barekol, doliva

Bioderma L'Oreal Mary Kay Máš fakt divný dotazník, nic ve zlém.

Bioderma La Roche-Posay Avon

Bioderma, Avene , Ryor

Bioderma, Doktor Bio, Avon

biotherm, mac, sisheido

cannaderm, ryor

Clinic, Yves Rocher, Vichi

Clinique Lancome The body shop

Clinique - kosmetika Maybelline - pudr Max Factor - pudr

Clinique, Bioderma, Korres

Clinique, Body Shop, Nivea

clinique, vichy, este lauder

Čistící pleťový gel Denní/noční krém Tělové mléko

Denní krém s mořskými řasami Vypínací a zpevňující fuid s mořskými řasami Bylinné tonikum pro normální a smíšenou pleť

dove, avon, garnier

Dove, Nivea, Estée Lauder

Dove, Yves Rocher, Johnsons

dr. hauschka, occitane, dermacol

Excipial Marks and Spencer Garnier

excipial, neutrogena,l'oreál

Freeman, Ryor, Marks and Spancer

Garnier Loreal Nivea

Garnier Neutrogena Dermacol

Garnier Nivea Neutrogena

garnier nivea oriflame

Garnier Ryor Indulona

Garnier Nivea lóreal

garnier eucerin ryor (ale hlavne verná garnieru)

garnier, balea, nivea

garnier, dove, nivea

Garnier, Lush, avon

Garnier, Nivea, Vichy

garnier, oriflame, avon

garnier, ryor, avene

Garnier, Swartzkopf, Oriflame

garniére

johnson's baby, dove, glisskur

Juvena Eisenberg Paris L'Occitane

L´OREAL, BALEA, YVES ROCHER

L´Oreal, Neutrogena a Ryor

L´orel, Dove a Garnier

L'Oréal Avon Saloos

La Roche Posay Bioderma Alverde

la roche posay, garniere,nivea

Lancome, Loreal, Garnier

Laroche-posay Garnier Loreal

Loccitane, Avene, Clinic

loreal garnier clinique

loreal garnier nivea

Loreál Vichy Nivea

Loreal Garnier Dove

loreal vichy clinique

Loreal, Bourjois, Nivea

loreal, dermacol, oriflame

Loreál, Garnier, Dermacol

Loreal, Garnier, DM drogérie - Balea

LOreal, Garnier, Nivea

Loreal, Maxfactor, Nivea

Lush, Garnier, Nivea

M.A.C Garnier Loreál

Madara Welleda Dove

mary kay,loreal, oriflame

Maybeline, Rimmel, L´Oreal

Melvita Weleda Saloos

Moc jich neznam, nepouzivam moc kosmetiku. Nivea Dove Garnier

nemám

nemam

neutrogena, avon, excipial

neutrogena, weleda

Nevo Yves Rocher Oriflame

Nivea Dove Oriflame

Nivea LOreal Dove

Nivea Ryor L´Oreal

Nivea, Bioderma, Ryor

Nivea, de Tuinen, ?

Nivea, Dove

Nivea, Dove, Oriflame

Nivea, Estée Lauder, L¨oreál

Nivea, Garnier,

nivea, garnier, astrid

Nivea, Garnier, Dove

nivea, garnier, l oreal

Nivea, Garnier, L´oreal

Nivea, garnier, loreal

Nivea, Loreal, Pantene

nivea, oriflame, dermacol

Nivea, Ryor, Loreal.

Nivea, Vincentka

Oriflame, Avon, Dove

Oriflame, Dove

oriflame, garnier, dove

oriflame, garnier, neutrogena

Regina, Avon, Amia

Regina, Oriflame, kosmetika z Body shopu

Rosa Graf, L´Oreal, Lancome

ryor capri kosmetika atok

Ryor Nivea Lush

Ryor, Nivea Clinique

Ryor, Vichy, LoReal

Ryor, Avene, Clinique

Ryor, Balea, Saloos

Ryor, Bioderma, Nivea

ryor, cutishelp, indulona

ryor, dm drog, nivea

RYOR, DOVE, BALEA

Ryor, Dove,Neutrogena

Ryor, Garnier,

Ryor, Garnier, Bioderma

ryor, garnier, nivea

Ryor, La Chevre, Alverde

ryor, nivea, neutrogena

ryor, saloos, dermacol

Ryor,Nivea,Dermacol

Ryor,Ryor,Ryor

saloos (obličejové oleje) garnier neutrogena

Saloos, Freeman, L'Oréal

Saloos, Alverde, Balea

saloos, garnier, kosmetická řada drogerie dm

saloos, loreal, weleda

ta moje čokoládová - nevybavuji si přímo název, Garnier, Dove

Teen derm Nivea Dove

to je ruzne, nemam jednu oblibenou znacku

Vichy Garnier Nivea

vichy nivea fenjal

Vichy L´Oreal Garnier

vichy sephora oriflame

Vichy, Avon, Neutrogena

vichy, garnier, loreal,

Vichy, Yves Rocher, The Body Basic

Yves Rocher La Roche Possay

yves rocher manufaktura balea - ryor (nastejno)

Yves rocher, nivea, garnier

Yves Rocher, Ryor, Loreal

zaja, oriflame, loreal, nivea

29. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14195,92 %95,92 %  
muž64,08 %4,08 %  

Graf

30. Kolik ti je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 297450,34 %50,34 %  
20 - 245940,14 %40,14 %  
3032,04 %2,04 %  
3221,36 %1,36 %  
3621,36 %1,36 %  
1921,36 %1,36 %  
3110,68 %0,68 %  
více10,68 %0,68 %  
1710,68 %0,68 %  
3710,68 %0,68 %  
3410,68 %0,68 %  

Graf

31. Velikost místa bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100000 obyvatel9866,67 %66,67 %  
1000 - 4999 obyvatel 1610,88 %10,88 %  
20000 - 99999 obyvatel1510,2 %10,2 %  
5000 - 19999 obyvatel 106,8 %6,8 %  
do 999 obyvatel 74,76 %4,76 %  
5000 - 19999              5000 - 19999      end_of_the_skype_highlighting obyvatel 10,68 %0,68 %  

Graf

32. Jaké máš ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou 5638,1 %38,1 %  
vysokoškolské4832,65 %32,65 %  
vyšší odborné vzdělání, vysokoškolské Bc 4027,21 %27,21 %  
dokončené základní 21,36 %1,36 %  
vyučen(a) bez maturity 10,68 %0,68 %  

Graf

33. Jsi student?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8255,78 %55,78 %  
ne6544,22 %44,22 %  

Graf

34. Na jakých místech využíváš internet (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doma14699,32 %99,32 %  
v zaměstnání9262,59 %62,59 %  
ve škole7148,3 %48,3 %  
u známých / rodiny4631,29 %31,29 %  
na jiném místě1912,93 %12,93 %  
v internetové kavárně1510,2 %10,2 %  

Graf

35. Jak často používáš internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 a více dní v měsíci13994,56 %94,56 %  
1-5 dní v měsíci 64,08 %4,08 %  
16-20 dní v měsíci21,36 %1,36 %  

Graf

36. Jaká je tvá ekonomická aktivita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v pracovním poměru (i nepravidelném) 9363,27 %63,27 %  
nepracující3926,53 %26,53 %  
podnikatel(ka), živnostník 1510,2 %10,2 %  

Graf

37. Jaký má domácnost, ve které žiješ, čistý příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, nechci odpovídat5436,73 %36,73 %  
50001 Kč a více 1711,56 %11,56 %  
40001 - 50000 Kč 1510,2 %10,2 %  
25001 - 30000 Kč 138,84 %8,84 %  
20001 - 25000 Kč 128,16 %8,16 %  
30001 - 35000 Kč 106,8 %6,8 %  
35001 - 40000 Kč 96,12 %6,12 %  
10001 - 15000 Kč 85,44 %5,44 %  
15001 - 20000 Kč53,4 %3,4 %  
do 6000 Kč21,36 %1,36 %  
bez příjmu 10,68 %0,68 %  
6001 - 10000 Kč10,68 %0,68 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Slyšel/-a jsi někdy o značce Ryor?

  • odpověď ne:
    • 14.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 22. Využíváš aktivně facebook (alespoň 1 x měsíčně)?

5. Jaké následující vlastnosti podle tebe nejvíce vystihují značku Ryor? (vyber 3 odpovědi)

  • odpověď cenově dostupná:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně výrobku=4 na otázku 23. Seřaď následující kritéria od 1 do 10 podle důlěžitosti, které jim přisuzuješ (1 nejméně důležité - 10 nejvíce důležité). Každou číselnou hodnotu můžeš použít pouze jednou!

6. Máš nějakou zkušenost s výrobky značky Ryor?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi maminka na otázku 8. Kde / u koho jsi se s výborkem/-ky Ryor poprvé setkal/-a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodejna, drogerie či lékárna na otázku 8. Kde / u koho jsi se s výborkem/-ky Ryor poprvé setkal/-a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Používáš některý výrobek/-ky značky Ryor pravidelně?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Používáš některý výrobek/-ky značky Ryor pravidelně?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, ale používal/-a jsem dříve na otázku 9. Používáš některý výrobek/-ky značky Ryor pravidelně?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Nahradil/-a jsi tento výrobek od Ryoru jinou značkou kosmetiky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Zaznamenal/-a jsi vloni v březnu kampaň s názvem Můj Ryor?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Jsi fanouškem Ryoru na facebooku?

9. Používáš některý výrobek/-ky značky Ryor pravidelně?

  • odpověď ne, ale používal/-a jsem dříve:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Nahradil/-a jsi tento výrobek od Ryoru jinou značkou kosmetiky?

15. Věděl/-a jsi, že se můžeš stát fanouškem Ryoru na facebooku?

  • odpověď ano:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Jsi fanouškem Ryoru na facebooku?
  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Zvážil/-a by jsi stát se fanouškem Ryoru na facebooku, pokud bys věděl/-a, že tak budeš moci komunikovat s firmou o výrobcích, novinkách, správné péči o pleť, budeš informován/-a o soutěžích atd.?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Zvážil/-a by jsi stát se fanouškem Ryoru na facebooku, pokud bys věděl/-a, že tak budeš moci komunikovat s firmou o výrobcích, novinkách, správné péči o pleť, budeš informován/-a o soutěžích atd.?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 18. Zvážil/-a by jsi stát se fanouškem Ryoru na facebooku, pokud bys věděl/-a, že tak budeš moci komunikovat s firmou o výrobcích, novinkách, správné péči o pleť, budeš informován/-a o soutěžích atd.?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi snadná dostupnost prodejny=2 na otázku 23. Seřaď následující kritéria od 1 do 10 podle důlěžitosti, které jim přisuzuješ (1 nejméně důležité - 10 nejvíce důležité). Každou číselnou hodnotu můžeš použít pouze jednou!

22. Využíváš aktivně facebook (alespoň 1 x měsíčně)?

  • odpověď ano:
    • 14.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Slyšel/-a jsi někdy o značce Ryor?

33. Jsi student?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve škole na otázku 34. Na jakých místech využíváš internet (možno více odpovědí)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšel/-a jsi někdy o značce Ryor?

2. Co si vybavíš, když se řekne Ryor?

3. Kdy jsi se značkou poprvé setkal/-a?

4. Pamatuješ si značku Ryor již od svého dětství?

5. Jaké následující vlastnosti podle tebe nejvíce vystihují značku Ryor? (vyber 3 odpovědi)

6. Máš nějakou zkušenost s výrobky značky Ryor?

8. Kde / u koho jsi se s výborkem/-ky Ryor poprvé setkal/-a?

9. Používáš některý výrobek/-ky značky Ryor pravidelně?

12. Nahradil/-a jsi tento výrobek od Ryoru jinou značkou kosmetiky?

14. Využíváš aktivně facebook (chodíš tam alespoň 1x měsíčně)?

15. Věděl/-a jsi, že se můžeš stát fanouškem Ryoru na facebooku?

16. Jsi fanouškem Ryoru na facebooku?

18. Zvážil/-a by jsi stát se fanouškem Ryoru na facebooku, pokud bys věděl/-a, že tak budeš moci komunikovat s firmou o výrobcích, novinkách, správné péči o pleť, budeš informován/-a o soutěžích atd.?

19. Zaznamenal/-a jsi vloni v březnu kampaň s názvem Můj Ryor?

22. Využíváš aktivně facebook (alespoň 1 x měsíčně)?

23. Seřaď následující kritéria od 1 do 10 podle důlěžitosti, které jim přisuzuješ (1 nejméně důležité - 10 nejvíce důležité). Každou číselnou hodnotu můžeš použít pouze jednou!

24. Co se ti vybaví, když se řekne "česká značka kosmetiky"

25. Víš, kdo je Eva Štěpánková?

27. Kolik jsi ochoten/-na maximálně zaplatit za základní denní pleťový krém?

29. Pohlaví

30. Kolik ti je let?

31. Velikost místa bydliště

32. Jaké máš ukončené vzdělání?

33. Jsi student?

34. Na jakých místech využíváš internet (možno více odpovědí)

35. Jak často používáš internet?

36. Jaká je tvá ekonomická aktivita?

37. Jaký má domácnost, ve které žiješ, čistý příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšel/-a jsi někdy o značce Ryor?

2. Co si vybavíš, když se řekne Ryor?

3. Kdy jsi se značkou poprvé setkal/-a?

4. Pamatuješ si značku Ryor již od svého dětství?

5. Jaké následující vlastnosti podle tebe nejvíce vystihují značku Ryor? (vyber 3 odpovědi)

6. Máš nějakou zkušenost s výrobky značky Ryor?

8. Kde / u koho jsi se s výborkem/-ky Ryor poprvé setkal/-a?

9. Používáš některý výrobek/-ky značky Ryor pravidelně?

12. Nahradil/-a jsi tento výrobek od Ryoru jinou značkou kosmetiky?

14. Využíváš aktivně facebook (chodíš tam alespoň 1x měsíčně)?

15. Věděl/-a jsi, že se můžeš stát fanouškem Ryoru na facebooku?

16. Jsi fanouškem Ryoru na facebooku?

18. Zvážil/-a by jsi stát se fanouškem Ryoru na facebooku, pokud bys věděl/-a, že tak budeš moci komunikovat s firmou o výrobcích, novinkách, správné péči o pleť, budeš informován/-a o soutěžích atd.?

19. Zaznamenal/-a jsi vloni v březnu kampaň s názvem Můj Ryor?

22. Využíváš aktivně facebook (alespoň 1 x měsíčně)?

23. Seřaď následující kritéria od 1 do 10 podle důlěžitosti, které jim přisuzuješ (1 nejméně důležité - 10 nejvíce důležité). Každou číselnou hodnotu můžeš použít pouze jednou!

24. Co se ti vybaví, když se řekne "česká značka kosmetiky"

25. Víš, kdo je Eva Štěpánková?

27. Kolik jsi ochoten/-na maximálně zaplatit za základní denní pleťový krém?

29. Pohlaví

30. Kolik ti je let?

31. Velikost místa bydliště

32. Jaké máš ukončené vzdělání?

33. Jsi student?

34. Na jakých místech využíváš internet (možno více odpovědí)

35. Jak často používáš internet?

36. Jaká je tvá ekonomická aktivita?

37. Jaký má domácnost, ve které žiješ, čistý příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bendlová, E.Značka RYOR v očích mladých spotřebitelů kosmetiky (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://znacka-ryor-v-ocich-mladych.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.