Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značka Starbucks

Značka Starbucks

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Gorgolová
Šetření:06. 11. 2012 - 13. 11. 2012
Počet respondentů:62
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.44
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

v rámci zpracování bakalářské práce na téma Branding bych Vás chtěla požádat o vyplnění tohoto dotazníku. Dotazník je na téma znalost značky Starbucks a spokojenost s jejími službami.

 

Děkuji za Váš čas a ochotu

Odpovědi respondentů

1. Znáte kavárny značky Starbucks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6198,39 %98,39 %  
Ne11,61 %1,61 %  

Graf

2. Kde jste poprvé slyšeli o Starbucksu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od známých2337,7 %37,1 %  
V médiích1829,51 %29,03 %  
Na Internetu711,48 %11,29 %  
Nevím711,48 %11,29 %  
Jinde69,84 %9,68 %  

Graf

3. Navštívili jste někdy kavárnu Starbucks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4370,49 %69,35 %  
Ne1829,51 %29,03 %  

Graf

4. Líbilo se Vám prostředí kavárny:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím2251,16 %35,48 %  
spíše souhlasím1944,19 %30,65 %  
nevím24,65 %3,23 %  

Graf

5. Byli jste spokojeni s obsluhou kavárny:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím2762,79 %43,55 %  
spíše souhlasím1227,91 %19,35 %  
spíše nesouhlasím24,65 %3,23 %  
nesouhlasím12,33 %1,61 %  
nevím12,33 %1,61 %  

Graf

6. Byli jste spokojeni s kvalitou produktů v kavárně:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím2762,79 %43,55 %  
spíše souhlasím920,93 %14,52 %  
spíše nesouhlasím49,3 %6,45 %  
nevím24,65 %3,23 %  
nesouhlasím12,33 %1,61 %  

Graf

7. Odpovídají podle Vás ceny nabízeným produktům:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím2455,81 %38,71 %  
spíše souhlasím1125,58 %17,74 %  
nesouhlasím49,3 %6,45 %  
nevím24,65 %3,23 %  
souhlasím24,65 %3,23 %  

Graf

8. Doporučili byste někomu navštívit Starbucks:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1637,21 %25,81 %  
souhlasím1534,88 %24,19 %  
spíše nesouhlasím511,63 %8,06 %  
nesouhlasím49,3 %6,45 %  
nevím36,98 %4,84 %  

Graf

9. Uveďte prosím Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4572,58 %72,58 %  
Muž1727,42 %27,42 %  

Graf

10. Uveďte Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 254369,35 %69,35 %  
26 - 351422,58 %22,58 %  
méně než 18 let23,23 %3,23 %  
46 - 5523,23 %3,23 %  
36 - 4511,61 %1,61 %  

Graf

11. Uveďte Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou3353,23 %53,23 %  
vysokoškolské2235,48 %35,48 %  
základní58,06 %8,06 %  
vyšší odborné11,61 %1,61 %  
středoškolské bez maturity11,61 %1,61 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Byli jste spokojeni s obsluhou kavárny:

  • odpověď souhlasím:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 4. Líbilo se Vám prostředí kavárny:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte kavárny značky Starbucks?

2. Kde jste poprvé slyšeli o Starbucksu?

3. Navštívili jste někdy kavárnu Starbucks?

4. Líbilo se Vám prostředí kavárny:

5. Byli jste spokojeni s obsluhou kavárny:

6. Byli jste spokojeni s kvalitou produktů v kavárně:

7. Odpovídají podle Vás ceny nabízeným produktům:

8. Doporučili byste někomu navštívit Starbucks:

9. Uveďte prosím Vaše pohlaví:

10. Uveďte Váš věk:

11. Uveďte Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte kavárny značky Starbucks?

2. Kde jste poprvé slyšeli o Starbucksu?

3. Navštívili jste někdy kavárnu Starbucks?

4. Líbilo se Vám prostředí kavárny:

5. Byli jste spokojeni s obsluhou kavárny:

6. Byli jste spokojeni s kvalitou produktů v kavárně:

7. Odpovídají podle Vás ceny nabízeným produktům:

8. Doporučili byste někomu navštívit Starbucks:

9. Uveďte prosím Vaše pohlaví:

10. Uveďte Váš věk:

11. Uveďte Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Gorgolová, K.Značka Starbucks (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://znacka-starbucks.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.