Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značka Tchibo

Značka Tchibo

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Tesařová
Šetření:06. 08. 2013 - 12. 08. 2013
Počet respondentů:206
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.73
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:79,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Prosím Vás o vyplnění dotazníku týkajícíc se značky Tchibo. Zabere Vám jen pár minut.

Děkuji za Váš čas :) 

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku Tchibo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku, ano, ale jen díky nedávné TV reklaměotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20097,09 %97,09 %  
ne41,94 %1,94 %  
ano, ale jen díky nedávné TV reklamě20,97 %0,97 %  

Graf

2. Jakou kombinaci dvou barev obsahuje logo Tchiba?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
modrá, žlutá2612,87 %12,62 %  
modrá a žlutá2210,89 %10,68 %  
nevím136,44 %6,31 %  
žlutá, modrá115,45 %5,34 %  
žlutá a modrá104,95 %4,85 %  
modrá a zlatá94,46 %4,37 %  
modrá, zlatá83,96 %3,88 %  
modra a zluta73,47 %3,4 %  
zluta modra52,48 %2,43 %  
Zluta, modra52,48 %2,43 %  
ostatní odpovědi zlatá a modrá
žlutá modrá
Modra, zluta
žlutá,modrá
modrá a bílá
modrá žlutá
modra zluta
modrá zlatá
modrou a žlutou
tmavě modrá a zlatá
modrá, bílá
modra,zluta
zluta a modra
netuším
modrá+žlutá
hnědá zlatá
modra, zluta/zlata
žluto modrá
z hlavy si nevzpomenu
modrožlutou
Modrá a žlutá.
žlutá černá
modrá-bílá
tmavě modrá a žlutá
zlta a modra
žltá modrá
zelena a cerna
tmave modra a cervena
jasmínková s oktarínou
zlatá, černá
modrá a nevim
modrá,žlutá
zelená a zlatá
modrá, hnědá
žlutá a tmavě modrá
žlutá a hnědá
Zlatá? Nevím.
hnědá, modrá
oranžová s modrou?
Žůutá a hněda
zelena zlata
modrá a pozadí
zlatou a modrou
modrou žlutá
modro zlutou
žltá a modrá
nepamatuji se, asi červeno-bílou?
zlatá modrá
žlutá/zlatá a tmavě modrá
černá, modrá
modrá + zlatá
zlatá, modrá
zlatou a čenou
cervenomodrou?
modrá a hnědá
modrou a zlatou
modra a zluta(zlata)
modrá , žlutá (zlatá)
zlatá, zelená
modrá žlutá/zlatá
modrá,žltá
tmave modrou a zlutou
žlutá a zelená
8642,57 %41,75 % 

Graf

3. Kupujete si kávu Tchibo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13164,85 %63,59 %  
občas5326,24 %25,73 %  
ano188,91 %8,74 %  

Graf

4. Víte, že Tchibo prodává mimo kávu i spotřební zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19697,03 %95,15 %  
ne62,97 %2,91 %  

Graf

5. Zaškrtněte, jak často se mění sortiment spotřebního zboží v kamenných prodejnách.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím7838,61 %37,86 %  
1x za týden7135,15 %34,47 %  
1x za měsíc2612,87 %12,62 %  
1x za čtrnáct dní2512,38 %12,14 %  
Každý den20,99 %0,97 %  

Graf

6. Zaškrtněte, který den v týdnu je na e-shopu k dispozici sortiment pro nadcházející týden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím14270,3 %68,93 %  
ve středu2311,39 %11,17 %  
ve čtvrtek125,94 %5,83 %  
v pondělí115,45 %5,34 %  
v úterý62,97 %2,91 %  
v pátek41,98 %1,94 %  
v neděli41,98 %1,94 %  

Graf

7. Navštívíte každý týden Tchibo e-shop kvůli nabídce nového sortimentu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14672,28 %70,87 %  
občas3718,32 %17,96 %  
ano199,41 %9,22 %  

Graf

8. Jak často kupujete výrobky Tchibo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
párkrát do roka11154,95 %53,88 %  
nekupuji6934,16 %33,5 %  
1x za měsíc167,92 %7,77 %  
1x za čtrnáct dní52,48 %2,43 %  
1x za týden10,5 %0,49 %  

Graf

9. Považujete výrobky Tchibo za kvalitní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jak které7637,62 %36,89 %  
ano6833,66 %33,01 %  
nevím4924,26 %23,79 %  
ne94,46 %4,37 %  

Graf

10. Víte o možnosti, že produkty Tchibo je možné vrátit do 30 dnů od nákupu v neporušeném obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8341,09 %40,29 %  
ne6532,18 %31,55 %  
nevím5426,73 %26,21 %  

Graf

11. Kde nejčastěji nakupujete výrobky Tchibo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kamenné prodejně8642,57 %41,75 %  
nekupuji7034,65 %33,98 %  
v e-shopu2713,37 %13,11 %  
v depotech (vyhrazený kus regálu pro produkty Tchibo v obchodních řetězcích)157,43 %7,28 %  
v outletu41,98 %1,94 %  

Graf

12. Z jakého důvodu nejčastěji výrobky Tchibo kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekupuji je7436,63 %35,92 %  
kvůli chytrému nápadu7235,64 %34,95 %  
Kvůli jejich ceně6431,68 %31,07 %  
kvůli jejich kvalitě4321,29 %20,87 %  
kvůli trendům209,9 %9,71 %  
je to má oblíbená značka146,93 %6,8 %  

Graf

13. Pokud je podobná nabídka zboží v Tchibu a v Lidlu, kterou značku upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Tchibootázka č. 15, Lidlotázka č. 14, je mi to jednootázka č. 15, nekupuji výrobky uvedených značekotázka č. 15, střídám jeotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tchibo7436,63 %35,92 %  
je mi to jedno4823,76 %23,3 %  
nekupuji výrobky uvedených značek3818,81 %18,45 %  
Lidl3215,84 %15,53 %  
střídám je94,46 %4,37 %  
nnekupuji výrobky uvedených značek10,5 %0,49 %  

Graf

14. Uveďte, z jakého důvodu upřednostňujete nákup v Lidlu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

cena

cena

cena, lepší dostupnost v supermarketu (tchibo nemáme v našem městě a když se tam dostanu, výrobky jsou třeba už vyprodané, za poštovné nechci platit)

dopravni dostupnost narozdil od kamenneho obchodu Tchibo, ktery je daleko

je to levnější

je to levnější

Kvalita

kvalita, cena

kvalitnejsi, ze zvyku

kvalitnější a levnější zahraniční potraviny než ty co jsou vyrobeny u českých zpracovatelů vyhovuje mi delší otevírací doba v týdnu + otevřeno i o víkendech a většině svátcích

levnejsi

levnější, lepší dostupnost obchodu

levný

Mám ho blízko a jezdím tam nakupovat běžný týdenní nákup. Také se mi líbí, že jsou tam německé značky na které jsem si zvykla.

místo

negativni zkusenosti s nakupem v tchibu, fronta, nezajem, v eshopu martirium a otresny pristup k zakaznikum...ztratila jsem veskerou chut si cokoli kupovat.

Obchod Lild je blíže než Tchibo. Jsou tam příjemnější obchodníci.

obvykle je zboží levnější

protože Tchibo v Trutnově není

som študent !

Tento obchod znám a nakupuji zde často.

Tchibo je šmejd

V Lidlu nakoupím všechno, co potřebuji. Každodenní nákup.

Zda se mi levnejsi

15. Jste držitelem věrnostní karty Tchibo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16079,21 %77,67 %  
ano4220,79 %20,39 %  

Graf

16. Byli byste ochotni zaplatit 200Kč za věrnostní kartu Tchibo pokud by Vám přišla poukázka v hodnotě 250Kč na nákup v Tchibu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12963,86 %62,62 %  
ano7336,14 %35,44 %  

Graf

17. Čtete newslettery (krátké informativní e-maily) od Tchiba, které Vám přijdou do e-mailové schránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechodí mi11154,95 %53,88 %  
ne4019,8 %19,42 %  
občas3316,34 %16,02 %  
ano188,91 %8,74 %  

Graf

18. Jste fanouškem facebookové stránky Tchibo Česká Republika?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16883,17 %81,55 %  
ano2311,39 %11,17 %  
ne, ale chci se jím stát115,45 %5,34 %  

Graf

19. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15878,22 %76,7 %  
muž4421,78 %21,36 %  

Graf

20. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2511456,44 %55,34 %  
26-356331,19 %30,58 %  
36-452110,4 %10,19 %  
46-5541,98 %1,94 %  

Graf

21. Jaký je Váš příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 17 000Kč11357,07 %54,85 %  
nad 17 000Kč8542,93 %41,26 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Jak často kupujete výrobky Tchibo?

  • odpověď nekupuji:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji výrobky uvedených značek na otázku 13. Pokud je podobná nabídka zboží v Tchibu a v Lidlu, kterou značku upřednostňujete?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji na otázku 11. Kde nejčastěji nakupujete výrobky Tchibo?
  • odpověď párkrát do roka:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, ale chci se jím stát na otázku 18. Jste fanouškem facebookové stránky Tchibo Česká Republika?

11. Kde nejčastěji nakupujete výrobky Tchibo?

  • odpověď nekupuji:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji výrobky uvedených značek na otázku 13. Pokud je podobná nabídka zboží v Tchibu a v Lidlu, kterou značku upřednostňujete?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji na otázku 8. Jak často kupujete výrobky Tchibo?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji je na otázku 12. Z jakého důvodu nejčastěji výrobky Tchibo kupujete?

12. Z jakého důvodu nejčastěji výrobky Tchibo kupujete?

  • odpověď nekupuji je:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji na otázku 11. Kde nejčastěji nakupujete výrobky Tchibo?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji výrobky uvedených značek na otázku 13. Pokud je podobná nabídka zboží v Tchibu a v Lidlu, kterou značku upřednostňujete?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji na otázku 8. Jak často kupujete výrobky Tchibo?

20. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 15-25:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve čtvrtek na otázku 6. Zaškrtněte, který den v týdnu je na e-shopu k dispozici sortiment pro nadcházející týden?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku Tchibo?

2. Jakou kombinaci dvou barev obsahuje logo Tchiba?

3. Kupujete si kávu Tchibo?

4. Víte, že Tchibo prodává mimo kávu i spotřební zboží?

5. Zaškrtněte, jak často se mění sortiment spotřebního zboží v kamenných prodejnách.

6. Zaškrtněte, který den v týdnu je na e-shopu k dispozici sortiment pro nadcházející týden?

7. Navštívíte každý týden Tchibo e-shop kvůli nabídce nového sortimentu?

8. Jak často kupujete výrobky Tchibo?

9. Považujete výrobky Tchibo za kvalitní?

10. Víte o možnosti, že produkty Tchibo je možné vrátit do 30 dnů od nákupu v neporušeném obalu?

11. Kde nejčastěji nakupujete výrobky Tchibo?

12. Z jakého důvodu nejčastěji výrobky Tchibo kupujete?

13. Pokud je podobná nabídka zboží v Tchibu a v Lidlu, kterou značku upřednostňujete?

15. Jste držitelem věrnostní karty Tchibo?

16. Byli byste ochotni zaplatit 200Kč za věrnostní kartu Tchibo pokud by Vám přišla poukázka v hodnotě 250Kč na nákup v Tchibu?

17. Čtete newslettery (krátké informativní e-maily) od Tchiba, které Vám přijdou do e-mailové schránky?

18. Jste fanouškem facebookové stránky Tchibo Česká Republika?

19. Jaké je Vaše pohlaví?

20. Jaký je Váš věk?

21. Jaký je Váš příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku Tchibo?

2. Jakou kombinaci dvou barev obsahuje logo Tchiba?

3. Kupujete si kávu Tchibo?

4. Víte, že Tchibo prodává mimo kávu i spotřební zboží?

5. Zaškrtněte, jak často se mění sortiment spotřebního zboží v kamenných prodejnách.

6. Zaškrtněte, který den v týdnu je na e-shopu k dispozici sortiment pro nadcházející týden?

7. Navštívíte každý týden Tchibo e-shop kvůli nabídce nového sortimentu?

8. Jak často kupujete výrobky Tchibo?

9. Považujete výrobky Tchibo za kvalitní?

10. Víte o možnosti, že produkty Tchibo je možné vrátit do 30 dnů od nákupu v neporušeném obalu?

11. Kde nejčastěji nakupujete výrobky Tchibo?

12. Z jakého důvodu nejčastěji výrobky Tchibo kupujete?

13. Pokud je podobná nabídka zboží v Tchibu a v Lidlu, kterou značku upřednostňujete?

15. Jste držitelem věrnostní karty Tchibo?

16. Byli byste ochotni zaplatit 200Kč za věrnostní kartu Tchibo pokud by Vám přišla poukázka v hodnotě 250Kč na nákup v Tchibu?

17. Čtete newslettery (krátké informativní e-maily) od Tchiba, které Vám přijdou do e-mailové schránky?

18. Jste fanouškem facebookové stránky Tchibo Česká Republika?

19. Jaké je Vaše pohlaví?

20. Jaký je Váš věk?

21. Jaký je Váš příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tesařová, L.Značka Tchibo (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://znacka-tchibo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.