Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značkové konzumní zboží

Značkové konzumní zboží

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:MARKETA JANICKOVA
Šetření:07. 05. 2012 - 14. 05. 2012
Počet respondentů:86
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Děkuji Vám za čas který věnujete vyplnění tohoto dotazníku.

Výsledky poslouží jako podklad k závěrečné Magisterské práci.
Vyplnění dotazníku Vám nezabere déle než 8 minut.

Odpovědi respondentů

1. Co by měl podle Vás splňovat potravinový výrobek aby jste ho považovali za luxusní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita7081,4 %81,4 %  
Jedinečnost3034,88 %34,88 %  
Jedinečná chuť2832,56 %32,56 %  
Nenahraditelnost2326,74 %26,74 %  
Tradice2225,58 %25,58 %  
Design obalu1618,6 %18,6 %  
Rozpoznatelná chuť1213,95 %13,95 %  
Vysoká cena1112,79 %12,79 %  
Dobrý pro zdraví89,3 %9,3 %  
Místo prodeje 78,14 %8,14 %  
Rafinovanost55,81 %5,81 %  
Malé množství44,65 %4,65 %  

Graf

2. Znáte nějakou konzumní potravinovou značku která je pro Vás příkladem luxusu ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne413,33 %4,65 %  
lindt26,67 %2,33 %  
Champagne MOET13,33 %1,16 %  
Sachr dort13,33 %1,16 %  
Amedei cokolada, Kobe beef13,33 %1,16 %  
Lenotre13,33 %1,16 %  
cokolada lindt13,33 %1,16 %  
kaviár (pravý)13,33 %1,16 %  
belgické pralinky13,33 %1,16 %  
Moet Chandon13,33 %1,16 %  
ostatní odpovědi Dlouho zrající sýr
belgicke pralinky, losos, mascarpone, Lindt cokolady
Moet
llindor
originál Olomoucké tvarůžky
parmezán,pilsner urqell
Ferarri
Adidas
fdgf
dd
pribina (Král sýrů ;)
nenapadá mě
Moet-Chandon
svíčková z argentinských býčků
tvarohový míša ledňák
kava lavazza, ferrero
1653,33 %18,6 % 

Graf

3. Co musí potravinovou značku charakterizovat a co musí splňovat, aby jste ji považovali za luxusní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tradice5159,3 %59,3 %  
Originalita4451,16 %51,16 %  
Jméno4046,51 %46,51 %  
Světoznámost2933,72 %33,72 %  
Trend1820,93 %20,93 %  
Nedostupnost89,3 %9,3 %  
kvalita22,33 %2,33 %  
spolahlivost11,16 %1,16 %  
Jiné...11,16 %1,16 %  
kvalita produktu11,16 %1,16 %  

Graf

4. Která z nasledujících jmen značek mohou být podle Vás skutečná ? (zakřížkujte jak Vám jméno připadne skutečné)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

5. Znáte některou z následujících značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bohemia Sekt7890,7 %90,7 %  
Ferrero 7486,05 %86,05 %  
Marks&Spencer7283,72 %83,72 %  
Toblerone6069,77 %69,77 %  
Orion Nugat5766,28 %66,28 %  
Lindt&Sprungli4956,98 %56,98 %  
Haagen Dazs3945,35 %45,35 %  
Galeries Lafayette Gourmet1618,6 %18,6 %  
Lenotre78,14 %8,14 %  
Fauchon 78,14 %8,14 %  
Hediard55,81 %5,81 %  
Caviar Caspia44,65 %4,65 %  
Neznám žádnou z těchto jmenovaných značek11,16 %1,16 %  

Graf

6. Ze značek které znáte, je pro Vás některá příkladem luxusního potravinového zboží? (Zvolte které)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lindt&Sprungli3034,88 %34,88 %  
Ferrero3034,88 %34,88 %  
Haagen Dazs2326,74 %26,74 %  
Toblerone1922,09 %22,09 %  
Galeries Lafayette Gourmet1315,12 %15,12 %  
Marks&Spencer1315,12 %15,12 %  
Bohemia Sekt1315,12 %15,12 %  
Žádná1213,95 %13,95 %  
Caviar Caspia910,47 %10,47 %  
Lenotre66,98 %6,98 %  
Fauchon55,81 %5,81 %  
Hediard33,49 %3,49 %  
Orion Nugat22,33 %2,33 %  

Graf

7. Která z následujících názvů značek Vám nejvíce přibližuje luxusní jméno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lafayette Gourmet Paris5766,28 %66,28 %  
Comptesse du Barry2529,07 %29,07 %  
Fauchon 18861820,93 %20,93 %  
Lenotre1416,28 %16,28 %  
Dalloyau1416,28 %16,28 %  
Hediard Paris1315,12 %15,12 %  
Angelina 1903910,47 %10,47 %  
Bonne Maman66,98 %6,98 %  

Graf

8. Slyšeli jste už o značce FAUCHON?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7486,05 %86,05 %  
Možná89,3 %9,3 %  
Ano44,65 %4,65 %  

Graf

9. Považujete název FAUCHON za známku luxusu ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím5159,3 %59,3 %  
Ne1922,09 %22,09 %  
Ano1618,6 %18,6 %  

Graf

10. Který z následujících názvů ve Vás nejvíce vyvolává název luxusní značky ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fauchon Paris 18842933,72 %33,72 %  
Fauchon Paris1922,09 %22,09 %  
Žadný z názvů 1213,95 %13,95 %  
Fauchon France 1884910,47 %10,47 %  
Fauchon66,98 %6,98 %  
Fauchon Paris France66,98 %6,98 %  
Fauchon 188455,81 %5,81 %  

Graf

11. Koupili byste si produkt který je pod značkou, kterou jste vybrali v otázce číslo 10 ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím4754,65 %54,65 %  
Ano2023,26 %23,26 %  
Ne1922,09 %22,09 %  

Graf

12. Jaký je Váš věk ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-25 let3540,7 %40,7 %  
26-35 let2933,72 %33,72 %  
36-50 let1213,95 %13,95 %  
19 a méně let66,98 %6,98 %  
51-70 let33,49 %3,49 %  
71 a více let11,16 %1,16 %  

Graf

13. Jaké je Vaše pohlaví ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6777,91 %77,91 %  
Muž1922,09 %22,09 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Znáte některou z následujících značek?

  • odpověď Haagen Dazs:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Haagen Dazs na otázku 6. Ze značek které znáte, je pro Vás některá příkladem luxusního potravinového zboží? (Zvolte které)
  • odpověď Lindt&Sprungli:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lindt&Sprungli na otázku 6. Ze značek které znáte, je pro Vás některá příkladem luxusního potravinového zboží? (Zvolte které)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Galeries Lafayette Gourmet na otázku 6. Ze značek které znáte, je pro Vás některá příkladem luxusního potravinového zboží? (Zvolte které)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co by měl podle Vás splňovat potravinový výrobek aby jste ho považovali za luxusní?

3. Co musí potravinovou značku charakterizovat a co musí splňovat, aby jste ji považovali za luxusní?

4. Která z nasledujících jmen značek mohou být podle Vás skutečná ? (zakřížkujte jak Vám jméno připadne skutečné)

5. Znáte některou z následujících značek?

6. Ze značek které znáte, je pro Vás některá příkladem luxusního potravinového zboží? (Zvolte které)

7. Která z následujících názvů značek Vám nejvíce přibližuje luxusní jméno?

8. Slyšeli jste už o značce FAUCHON?

9. Považujete název FAUCHON za známku luxusu ?

10. Který z následujících názvů ve Vás nejvíce vyvolává název luxusní značky ?

11. Koupili byste si produkt který je pod značkou, kterou jste vybrali v otázce číslo 10 ?

12. Jaký je Váš věk ?

13. Jaké je Vaše pohlaví ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co by měl podle Vás splňovat potravinový výrobek aby jste ho považovali za luxusní?

3. Co musí potravinovou značku charakterizovat a co musí splňovat, aby jste ji považovali za luxusní?

4. Která z nasledujících jmen značek mohou být podle Vás skutečná ? (zakřížkujte jak Vám jméno připadne skutečné)

5. Znáte některou z následujících značek?

6. Ze značek které znáte, je pro Vás některá příkladem luxusního potravinového zboží? (Zvolte které)

7. Která z následujících názvů značek Vám nejvíce přibližuje luxusní jméno?

8. Slyšeli jste už o značce FAUCHON?

9. Považujete název FAUCHON za známku luxusu ?

10. Který z následujících názvů ve Vás nejvíce vyvolává název luxusní značky ?

11. Koupili byste si produkt který je pod značkou, kterou jste vybrali v otázce číslo 10 ?

12. Jaký je Váš věk ?

13. Jaké je Vaše pohlaví ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

JANICKOVA, M.Značkové konzumní zboží (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://znackove-konzumni-zbozi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.