Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značky a jejich vliv na náš život

Značky a jejich vliv na náš život

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Krobová
Šetření:08. 11. 2012 - 22. 11. 2012
Počet respondentů:246
Počet otázek (max/průměr):25 / 23.58
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:64,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

dotazník, který jste se rozhodl(a) vyplnit se týká vlivu značek na náš život. Dotýká se mnoha na první pohled možná nesouvisejících oblastí spojených s Vašimi oblíbenými značkami. Účelem tohoto dotazníku je analýza sociálně-kulturních aspektů, které ovlivňují značkové myšlení pro potřeby mé diplomové práce.

Vyplněním dotazníku, mě posunete o krok blíže k vysokoškolskému titulu, za což Vám budu nesmírně vděčný!  :)

Tedy bez dalších okolků - pomyslete na svou oblíbenou značku a můžeme začít!

Odpovědi respondentů

1. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka? ( napište název značky zboží, které jste si alespoň jednou v životě koupili)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike198,15 %7,72 %  
adidas125,15 %4,88 %  
Apple52,15 %2,03 %  
Puma52,15 %2,03 %  
Reserved41,72 %1,63 %  
Vans41,72 %1,63 %  
Roxy41,72 %1,63 %  
Garnier41,72 %1,63 %  
HM41,72 %1,63 %  
H&M41,72 %1,63 %  
ostatní odpovědi Coca Cola
HP
kofola
L´oréal
Samsung
Mango
Funstorm
bmw
Nivea
avon
NOKIA
ASUS
ETNIES
Promod
guess
Converse
schwarzkopf
Quiksilver
Pepsi
htc
Baťa
Bushman
Hannah
nike, puma
PlanB , tričko
HTC, SONY
Vehicle
Emerica
Prim
dermacol
Lacoste
C&A
Paiste
canon
Sedita, Loap. Canon
Levis
Marlboro
atomic
prada
Campagnolo
Topman
Zara (a dál všechny tyhle: Nike, Adidas, Heineken, Bershka, Becherovka Lemond, Lancome, Economist, Reflex, Nivea, Kotex :D)
Levi's
ThinkPad
Burton
DC
Pietro Filipi
Ride, ThirtyTwo
Mary Kay
Kinder
Gues
volkl
sony
DC SHOES CO USA
volcom
Baby Phat
lenovo
Marks and Spencer
Ricola
Es - boty, mikiny, trika, kšiltovky
Alpine pro
ENJOI
Bench
coca-cola
Levi'strauss
to je těžký říct :)
acer
HandM ...šitný matroš, ale idú s módou a šijú ako tak kvalitne
Bašta
Ride snowboards
Aiwa
Fender
packard bell
staropramen
Nikita
Tesco, Bruno Banány
Porsche
Fa
Berschka
Sencor
All Star Converse, Nokia, Volkswagen, Nike, Puma
lindt
alien d.n.a.
reporter
Pimkie
Takko
nemám
Dior
Guess,Roxy,Adidas,Replay,...
Chanel
Humanic
Puma Ferrari
IKEA
AMISU
nike, boty
deichmann
Adidas, Nike, FF, HM
LRG
Tally Weijl
Benetton
Senzor
Dove
Raffaelo
wedze
Tommy Hilfiger
sony ericsson, samsung
Exe
Aminostar
Sisley
ford
Hollandia
disney
Pepe Jeans
Camaieu
alverde
HaM
Rejoice, keen, deuter
orsay
Google
New Yorker
moschino
mám více oblíbených
Aviril
Apple - Mac Book Pro
Android
Stradivarius
Louis Vuitton, Nike, Addias
Rip Curl
rieker
Puma, mikina
Orienta Dresden
IBM
Nikon
AMD, Intel, ati, microsoft, guga jeans, klimatex, nord blanc, progress, merrel, han wag, osprey, leki
16872,1 %68,29 % 

Graf

2. Znáte příběh spojený se značkou ? ( příběh zakladatele; osobnosti, které značku propagují )

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15262,55 %61,79 %  
ano9137,45 %36,99 %  

Graf

3. Zajímáte se aktivně o události spojené se značkou? Pokud ano, jakým způsobem? (vyberte klidně více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezajímám se12149,59 %49,19 %  
sleduji webovou stránku, katalogy10141,39 %41,06 %  
sleduji Facebookovou fan page5723,36 %23,17 %  
účastním se událostí/ soutěží, které značka pořádá2711,07 %10,98 %  
sleduji YouTube channel166,56 %6,5 %  

Graf

4. Jak moc věříte tomu, co značka slibuje ve svých reklamách? (na škále o 1 do 5, kde 5 je naprostá důvěra )

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
39137,45 %36,99 %  
47530,86 %30,49 %  
23313,58 %13,41 %  
52711,11 %10,98 %  
1177 %6,91 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.28
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.78
Směrodatná odchylka:0.88
Medián:3
Modus:3

Graf

5. Kdybyste vyhráli, řekněme 10 mil.Kč, produkt které značky byste si koupili a splnili si tak svůj sen? (napište jméno značky)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
BMW146,54 %5,69 %  
audi94,21 %3,66 %  
volkswagen83,74 %3,25 %  
Apple73,27 %2,85 %  
VOLVO62,8 %2,44 %  
mercedes52,34 %2,03 %  
Porsche52,34 %2,03 %  
nevím 52,34 %2,03 %  
ŠKODA52,34 %2,03 %  
Louis Vuitton52,34 %2,03 %  
ostatní odpovědi Aston Martin
Dior
Nike
Mini Cooper
Ferrari
jaguar
Prada
Sony
Christian Louboutin
Nikon
manolo blahnik
Guess
Lamborghini
Chanel
Puma
Lucasfilm
Burbery
luis vuiton
kdybych vyhrála 10 milionů, nekoupila bych si produkt žádné značky, s přítelkyní bychom si koupily byt
mercedes-benz
ETNIES
Zoo York
Craft
Poldi Kladno
Audi - auto
Vehicle
Pimkie
Hermes
Canon
calvin klein
Masserati
Triumph
Piano- Dynatone
Armani
Je mi to jedno, spíš radši něco na míru od soukromého dodavatele než od komerční značky.
Specialized
Porshe
drahou kabelku, šaty a boty od Louboutina, Dolce&Gabana, Vuitona, Escady
marc jacobs
Nissan
Volcom
louis vouitton
Ford S Max
vans
Titleist
North Kiteboarding
bayer
maserati
mystic construction
Asus
Range Rover
Mini
Alfa Romeo Guillieta
Converse :)
asi bych je spíš uložila na horší časy
škoda auto
BMW, ale len ak by som už mal kde bývať
několik značek výrobců rumu
Citroen
Fender
chevrolet
toyota
sephora
Mercedes Benz
ke koupení značky nepotřebuji vyhrát 10 mega ... hloupá otázka
Lidl ma styl
Vespa
Porsche 911
adidas
Nordic airlines
bmw :)))
auto Aston Martin
McLaren
tak to nevím
zůstala bych věrná Dioru
Tiffany & Co.
škoda Rapid
Valentino
Honda
Nemám takový žádný sen
nezaleží na konrétní značce, ale value for money...
Koupil bych si dům. Na značce mi nezáleží.
merzedes
koupila bych toho víc, ale Hannah by byla mezi nimi
Nitro
mé sny nejsou založeny na hmotných statkách
Squirer by Fender
mustang,Jeffrey Campbell
značka není podstatná
žádné
exim tours dovolená
studentagency
Audi, Gucci
Cartier
hyundai
cessna
zbavila bych se hypoték a postavila bych si dům
pěkné BMW
IKEA
aplle mcbook
žádný, uložila bych si to na horší časy
Bushman
Nic zvláštního bych nekupoval
channell
nešlo by o značku
lous vuiton
renault
takovou značku nemám
Porche
Apple, Nike, Adidas
moschino
hyndai
horsefeathers
Gibson
bioderma
žádný
IBM
zadnej, nemam zadnej sen spojeny s produkty ci znackami
Swarowski
14567,76 %58,94 % 

Graf

6. Věnujete se volnočasovým aktivitám? Pokud ano, vyberte jednu, které se věnujete nejvíce

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportuji10343,46 %41,87 %  
věnuji se turistice, chodím na výlety4117,3 %16,67 %  
věnuji se hudbě nebo tanci4016,88 %16,26 %  
věnuji se umění - fotografie, malování, atd.3715,61 %15,04 %  
hraji hry na PC/ PS/ Xbox166,75 %6,5 %  

Graf

7. Máte v rámci dané aktivity oblíbenou značku vybavení nebo potřeb pro danou činnost? ( Pokud ano, napište její jméno, může se shodovat s tu, kterou jste udávali

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE2311,62 %9,35 %  
Nike2211,11 %8,94 %  
Adidas178,59 %6,91 %  
Nemám126,06 %4,88 %  
Nikon52,53 %2,03 %  
Puma42,02 %1,63 %  
Canon42,02 %1,63 %  
husky31,52 %1,22 %  
sony31,52 %1,22 %  
Hannah21,01 %0,81 %  
ostatní odpovědi ASUS
moira
Fender
reebok
Apple
atomic
Pioneer
Salomon
Alpine pro
quiksilver
Samsung
playstation 3
kentaur
běžecké boty Adidas
Plan B
MadMax
SONY PS3
Mizuno
Reserved
Salming
Hudy sport
nerchau- barvy na textil
Nintendo Wii
Oliver - squashova raketa
Campagnolo
jednoznačně Nike oblečení na sport
FOX
Saucony
tattini
Volcom, Burton
Toy Machine
oneill
vans
Xbox
Raichle
mizuno, volkl
EA Sports
Baby Phat
Easton
lenovo
Squash - ProKennex
KOH-I-NOR
Es
enjoi
Sčučka
olpran
grind king, a kdysi adio
North sails
casio
české dráhy
Nice
Samsonite
Tesla
bmw
Equitheme
Author, Nike
North Face
Pentax
oblečení eclipse
panasonic
objektivy leica
jezdectví, značka Stubben
nemam oblíbenou značku
Garmin
reebook
Hannah, Klimatex
Nike SB
Squirer by Fender
Sram, Canondale, Moira ...
wedze
rozhoduje cena
hp
Olympus
Aminostar
wilson
Openmoko
Exel
HUDY
ZeroDC
Bushman, deuter, rejoice, uax, moira
Eleven
PUMA, Nike
koh-i-noor
windows
tegra
Preferuji obchod koralky.cz
Ne, nemám oblíbenou značku.
nike, puma
Cort
Aulos
osprey, leki, manmat, zero dc, han wag
TicketPro
10352,02 %41,87 % 

Graf

8. Myslíte si, že značkové věci jsou kvalitnější než neznačkové?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím14058,09 %56,91 %  
spíše nesouhlasím3313,69 %13,41 %  
souhlasím3112,86 %12,6 %  
nevím2711,2 %10,98 %  
nesouhlasím104,15 %4,07 %  

Graf

9. Spolupracuje Vaše oblíbená značka s nějakou celebritou/ ambasadorem? Pokud ano, z jaké oblasti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím o tom13255,46 %53,66 %  
s sportovcem/ sportovním týmem6326,47 %25,61 %  
s hudebníkem,hudební skupinou3815,97 %15,45 %  
s herečkou/ hercem3815,97 %15,45 %  
s autorem vizuálního umění (malba, grafitti, skulptury aj.)145,88 %5,69 %  

Graf

10. Je Vám daný ambasador spolupracující s Vaší značkou sympatický? Hodí se na pozici ambasadora Vaší značky?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím12758,8 %51,63 %  
spíše souhlasím4319,91 %17,48 %  
souhlasím3817,59 %15,45 %  
nesouhlasím52,31 %2,03 %  
spíše nesouhlasím31,39 %1,22 %  

Graf

11. Doporučení Vaší oblíbené známé osobnosti by Vás přesvědčilo ke koupi určité značky

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím8536,64 %34,55 %  
nesouhlasím5624,14 %22,76 %  
spíše souhlasím4117,67 %16,67 %  
nevím3213,79 %13,01 %  
souhlasím187,76 %7,32 %  

Graf

12. Podle čeho častěji hledáte na internetových obchodech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle kategorie výrobku16871,49 %68,29 %  
podle značky6728,51 %27,24 %  

Graf

13. "Lidé si podle značky oblečení nebo jiných produktů dokáží člověka snadno zaškatulkovat.", co si myslíte o tomto tvrzení?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím12853,56 %52,03 %  
souhlasím5422,59 %21,95 %  
spíše nesouhlasím3313,81 %13,41 %  
nevím135,44 %5,28 %  
nesouhlasím114,6 %4,47 %  

Graf

14. Máte nějaký v šatníku kus oblečení (triko, mikina) s viditelným logem nějaké značky ?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19480,83 %78,86 %  
ne4619,17 %18,7 %  

Graf

15. Je to Vaše oblíbená značka?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13056,28 %52,85 %  
ne10143,72 %41,06 %  

Graf

16. Co se oblékání týče, nosil(a) byste oblíbenou značku Vašich rodičů ?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12251,48 %49,59 %  
ne11548,52 %46,75 %  

Graf

17. Sbíráte Vy sám/sama nebo někdo z Vaší rodiny/ blízkého okolí nějaké předměty?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11950,42 %48,37 %  
ne11749,58 %47,56 %  

Graf

18. Pokud ano, jsou to výrobky různých značek? (např. pivní tácky, zapalovače, hračky atp.)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12260,4 %49,59 %  
ano8039,6 %32,52 %  

Graf

19. Domníváte se (i pokud nesbíráte), že tyto věci mají nebo v budoucnu získají uměleckou hodnotu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15670,91 %63,41 %  
ano6429,09 %26,02 %  

Graf

20. Znáte příběhy starých řeckých bájí a pověstí nebo křesťanské příběhy o životech svatých?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám představu o co se jedná, ale příběhy detailně neznám13858,97 %56,1 %  
Ano, znám tyto příběhy7532,05 %30,49 %  
Nevím o co v nich jde a ani mě to nezajímá218,97 %8,54 %  

Graf

21. Věříte v Boha?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17171,55 %69,51 %  
ano6828,45 %27,64 %  

Graf

22. Na závěr ještě několik sociodemografických údajů - jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena17070,83 %69,11 %  
muž7029,17 %28,46 %  

Graf

23. Váš věk:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let18677,18 %75,61 %  
méně než 20 let3414,11 %13,82 %  
31-40 let114,56 %4,47 %  
více 41 let104,15 %4,07 %  

Graf

24. Vaše vzdělání:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské11748,55 %47,56 %  
vysokoškolské11146,06 %45,12 %  
základní135,39 %5,28 %  

Graf

25. Hrubý odhad Vašeho měsíčního příjmu:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15 000 Kč15066,37 %60,98 %  
15 000 - 25 000 Kč4821,24 %19,51 %  
25 -35 000 Kč208,85 %8,13 %  
véce než 35 000 Kč83,54 %3,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Spolupracuje Vaše oblíbená značka s nějakou celebritou/ ambasadorem? Pokud ano, z jaké oblasti?

  • odpověď nevím o tom:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám na otázku 7. Máte v rámci dané aktivity oblíbenou značku vybavení nebo potřeb pro danou činnost? ( Pokud ano, napište její jméno, může se shodovat s tu, kterou jste udávali

10. Je Vám daný ambasador spolupracující s Vaší značkou sympatický? Hodí se na pozici ambasadora Vaší značky?

  • odpověď nevím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-40 let na otázku 23. Váš věk:

17. Sbíráte Vy sám/sama nebo někdo z Vaší rodiny/ blízkého okolí nějaké předměty?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Pokud ano, jsou to výrobky různých značek? (např. pivní tácky, zapalovače, hračky atp.)

23. Váš věk:

  • odpověď méně než 20 let:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 24. Vaše vzdělání:

24. Vaše vzdělání:

  • odpověď středoškolské:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-40 let na otázku 23. Váš věk:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka? ( napište název značky zboží, které jste si alespoň jednou v životě koupili)

2. Znáte příběh spojený se značkou ? ( příběh zakladatele; osobnosti, které značku propagují )

3. Zajímáte se aktivně o události spojené se značkou? Pokud ano, jakým způsobem? (vyberte klidně více odpovědí)

4. Jak moc věříte tomu, co značka slibuje ve svých reklamách? (na škále o 1 do 5, kde 5 je naprostá důvěra )

5. Kdybyste vyhráli, řekněme 10 mil.Kč, produkt které značky byste si koupili a splnili si tak svůj sen? (napište jméno značky)

6. Věnujete se volnočasovým aktivitám? Pokud ano, vyberte jednu, které se věnujete nejvíce

7. Máte v rámci dané aktivity oblíbenou značku vybavení nebo potřeb pro danou činnost? ( Pokud ano, napište její jméno, může se shodovat s tu, kterou jste udávali

8. Myslíte si, že značkové věci jsou kvalitnější než neznačkové?

9. Spolupracuje Vaše oblíbená značka s nějakou celebritou/ ambasadorem? Pokud ano, z jaké oblasti?

10. Je Vám daný ambasador spolupracující s Vaší značkou sympatický? Hodí se na pozici ambasadora Vaší značky?

11. Doporučení Vaší oblíbené známé osobnosti by Vás přesvědčilo ke koupi určité značky

12. Podle čeho častěji hledáte na internetových obchodech?

13. "Lidé si podle značky oblečení nebo jiných produktů dokáží člověka snadno zaškatulkovat.", co si myslíte o tomto tvrzení?

14. Máte nějaký v šatníku kus oblečení (triko, mikina) s viditelným logem nějaké značky ?

15. Je to Vaše oblíbená značka?

16. Co se oblékání týče, nosil(a) byste oblíbenou značku Vašich rodičů ?

17. Sbíráte Vy sám/sama nebo někdo z Vaší rodiny/ blízkého okolí nějaké předměty?

18. Pokud ano, jsou to výrobky různých značek? (např. pivní tácky, zapalovače, hračky atp.)

19. Domníváte se (i pokud nesbíráte), že tyto věci mají nebo v budoucnu získají uměleckou hodnotu?

20. Znáte příběhy starých řeckých bájí a pověstí nebo křesťanské příběhy o životech svatých?

21. Věříte v Boha?

22. Na závěr ještě několik sociodemografických údajů - jste:

23. Váš věk:

24. Vaše vzdělání:

25. Hrubý odhad Vašeho měsíčního příjmu:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka? ( napište název značky zboží, které jste si alespoň jednou v životě koupili)

2. Znáte příběh spojený se značkou ? ( příběh zakladatele; osobnosti, které značku propagují )

3. Zajímáte se aktivně o události spojené se značkou? Pokud ano, jakým způsobem? (vyberte klidně více odpovědí)

4. Jak moc věříte tomu, co značka slibuje ve svých reklamách? (na škále o 1 do 5, kde 5 je naprostá důvěra )

5. Kdybyste vyhráli, řekněme 10 mil.Kč, produkt které značky byste si koupili a splnili si tak svůj sen? (napište jméno značky)

6. Věnujete se volnočasovým aktivitám? Pokud ano, vyberte jednu, které se věnujete nejvíce

7. Máte v rámci dané aktivity oblíbenou značku vybavení nebo potřeb pro danou činnost? ( Pokud ano, napište její jméno, může se shodovat s tu, kterou jste udávali

8. Myslíte si, že značkové věci jsou kvalitnější než neznačkové?

9. Spolupracuje Vaše oblíbená značka s nějakou celebritou/ ambasadorem? Pokud ano, z jaké oblasti?

10. Je Vám daný ambasador spolupracující s Vaší značkou sympatický? Hodí se na pozici ambasadora Vaší značky?

11. Doporučení Vaší oblíbené známé osobnosti by Vás přesvědčilo ke koupi určité značky

12. Podle čeho častěji hledáte na internetových obchodech?

13. "Lidé si podle značky oblečení nebo jiných produktů dokáží člověka snadno zaškatulkovat.", co si myslíte o tomto tvrzení?

14. Máte nějaký v šatníku kus oblečení (triko, mikina) s viditelným logem nějaké značky ?

15. Je to Vaše oblíbená značka?

16. Co se oblékání týče, nosil(a) byste oblíbenou značku Vašich rodičů ?

17. Sbíráte Vy sám/sama nebo někdo z Vaší rodiny/ blízkého okolí nějaké předměty?

18. Pokud ano, jsou to výrobky různých značek? (např. pivní tácky, zapalovače, hračky atp.)

19. Domníváte se (i pokud nesbíráte), že tyto věci mají nebo v budoucnu získají uměleckou hodnotu?

20. Znáte příběhy starých řeckých bájí a pověstí nebo křesťanské příběhy o životech svatých?

21. Věříte v Boha?

22. Na závěr ještě několik sociodemografických údajů - jste:

23. Váš věk:

24. Vaše vzdělání:

25. Hrubý odhad Vašeho měsíčního příjmu:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krobová, T.Značky a jejich vliv na náš život (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://znacky-a-jejich-vliv-na-nas.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.