Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
dotazník, který jste se rozhodl(a) vyplnit se týká vlivu značek na náš život. Dotýká se mnoha na první pohled možná nesouvisejících oblastí spojených s Vašimi oblíbenými značkami. Účelem tohoto dotazníku je analýza sociálně-kulturních aspektů, které ovlivňují značkové myšlení pro potřeby mé diplomové práce.
Vyplněním dotazníku, mě posunete o krok blíže k vysokoškolskému titulu, za což Vám budu nesmírně vděčný! :)
Tedy bez dalších okolků - pomyslete na svou oblíbenou značku a můžeme začít!
Odpovědi respondentů
1. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka? ( napište název značky zboží, které jste si alespoň jednou v životě koupili)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nike
19
8,15 %
7,72 %
adidas
12
5,15 %
4,88 %
Apple
5
2,15 %
2,03 %
Puma
5
2,15 %
2,03 %
Reserved
4
1,72 %
1,63 %
Vans
4
1,72 %
1,63 %
Roxy
4
1,72 %
1,63 %
Garnier
4
1,72 %
1,63 %
HM
4
1,72 %
1,63 %
H&M
4
1,72 %
1,63 %
ostatní odpovědi
Coca Cola HP kofola L´oréal Samsung Mango Funstorm bmw Nivea avon NOKIA ASUS ETNIES Promod guess Converse schwarzkopf Quiksilver Pepsi htc Baťa Bushman Hannah nike, puma PlanB , tričko HTC, SONY Vehicle Emerica Prim dermacol Lacoste C&A Paiste canon Sedita, Loap. Canon Levis Marlboro atomic prada Campagnolo Topman Zara (a dál všechny tyhle: Nike, Adidas, Heineken, Bershka, Becherovka Lemond, Lancome, Economist, Reflex, Nivea, Kotex :D) Levi's ThinkPad Burton DC Pietro Filipi Ride, ThirtyTwo Mary Kay Kinder Gues volkl sony DC SHOES CO USA volcom Baby Phat lenovo Marks and Spencer Ricola Es - boty, mikiny, trika, kšiltovky Alpine pro ENJOI Bench coca-cola Levi'strauss to je těžký říct :) acer HandM ...šitný matroš, ale idú s módou a šijú ako tak kvalitne Bašta Ride snowboards Aiwa Fender packard bell staropramen Nikita Tesco, Bruno Banány Porsche Fa Berschka Sencor All Star Converse, Nokia, Volkswagen, Nike, Puma lindt alien d.n.a. reporter Pimkie Takko nemám Dior Guess,Roxy,Adidas,Replay,... Chanel Humanic Puma Ferrari IKEA AMISU nike, boty deichmann Adidas, Nike, FF, HM LRG Tally Weijl Benetton Senzor Dove Raffaelo wedze Tommy Hilfiger sony ericsson, samsung Exe Aminostar Sisley ford Hollandia disney Pepe Jeans Camaieu alverde HaM Rejoice, keen, deuter orsay Google New Yorker moschino mám více oblíbených Aviril Apple - Mac Book Pro Android Stradivarius Louis Vuitton, Nike, Addias Rip Curl rieker Puma, mikina Orienta Dresden IBM Nikon AMD, Intel, ati, microsoft, guga jeans, klimatex, nord blanc, progress, merrel, han wag, osprey, leki
168
72,1 %
68,29 %
2. Znáte příběh spojený se značkou ? ( příběh zakladatele; osobnosti, které značku propagují )
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
152
62,55 %
61,79 %
ano
91
37,45 %
36,99 %
3. Zajímáte se aktivně o události spojené se značkou? Pokud ano, jakým způsobem? (vyberte klidně více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezajímám se
121
49,59 %
49,19 %
sleduji webovou stránku, katalogy
101
41,39 %
41,06 %
sleduji Facebookovou fan page
57
23,36 %
23,17 %
účastním se událostí/ soutěží, které značka pořádá
27
11,07 %
10,98 %
sleduji YouTube channel
16
6,56 %
6,5 %
4. Jak moc věříte tomu, co značka slibuje ve svých reklamách? (na škále o 1 do 5, kde 5 je naprostá důvěra )
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
91
37,45 %
36,99 %
4
75
30,86 %
30,49 %
2
33
13,58 %
13,41 %
5
27
11,11 %
10,98 %
1
17
7 %
6,91 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
3.28
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
0.78
Směrodatná odchylka:
0.88
Medián:
3
Modus:
3
5. Kdybyste vyhráli, řekněme 10 mil.Kč, produkt které značky byste si koupili a splnili si tak svůj sen? (napište jméno značky)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
BMW
14
6,54 %
5,69 %
audi
9
4,21 %
3,66 %
volkswagen
8
3,74 %
3,25 %
Apple
7
3,27 %
2,85 %
VOLVO
6
2,8 %
2,44 %
mercedes
5
2,34 %
2,03 %
Porsche
5
2,34 %
2,03 %
nevím
5
2,34 %
2,03 %
ŠKODA
5
2,34 %
2,03 %
Louis Vuitton
5
2,34 %
2,03 %
ostatní odpovědi
Aston Martin Dior Nike Mini Cooper Ferrari jaguar Prada Sony Christian Louboutin Nikon manolo blahnik Guess Lamborghini Chanel Puma Lucasfilm Burbery luis vuiton kdybych vyhrála 10 milionů, nekoupila bych si produkt žádné značky, s přítelkyní bychom si koupily byt mercedes-benz ETNIES Zoo York Craft Poldi Kladno Audi - auto Vehicle Pimkie Hermes Canon calvin klein Masserati Triumph Piano- Dynatone Armani Je mi to jedno, spíš radši něco na míru od soukromého dodavatele než od komerční značky. Specialized Porshe drahou kabelku, šaty a boty od Louboutina, Dolce&Gabana, Vuitona, Escady marc jacobs Nissan Volcom louis vouitton Ford S Max vans Titleist North Kiteboarding bayer maserati mystic construction Asus Range Rover Mini Alfa Romeo Guillieta Converse :) asi bych je spíš uložila na horší časy škoda auto BMW, ale len ak by som už mal kde bývať několik značek výrobců rumu Citroen Fender chevrolet toyota sephora Mercedes Benz ke koupení značky nepotřebuji vyhrát 10 mega ... hloupá otázka Lidl ma styl Vespa Porsche 911 adidas Nordic airlines bmw :))) auto Aston Martin McLaren tak to nevím zůstala bych věrná Dioru Tiffany & Co. škoda Rapid Valentino Honda Nemám takový žádný sen nezaleží na konrétní značce, ale value for money... Koupil bych si dům. Na značce mi nezáleží. merzedes koupila bych toho víc, ale Hannah by byla mezi nimi Nitro mé sny nejsou založeny na hmotných statkách Squirer by Fender mustang,Jeffrey Campbell značka není podstatná žádné exim tours dovolená studentagency Audi, Gucci Cartier hyundai cessna zbavila bych se hypoték a postavila bych si dům pěkné BMW IKEA aplle mcbook žádný, uložila bych si to na horší časy Bushman Nic zvláštního bych nekupoval channell nešlo by o značku lous vuiton renault takovou značku nemám Porche Apple, Nike, Adidas moschino hyndai horsefeathers Gibson bioderma žádný IBM zadnej, nemam zadnej sen spojeny s produkty ci znackami Swarowski
145
67,76 %
58,94 %
6. Věnujete se volnočasovým aktivitám? Pokud ano, vyberte jednu, které se věnujete nejvíce
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sportuji
103
43,46 %
41,87 %
věnuji se turistice, chodím na výlety
41
17,3 %
16,67 %
věnuji se hudbě nebo tanci
40
16,88 %
16,26 %
věnuji se umění - fotografie, malování, atd.
37
15,61 %
15,04 %
hraji hry na PC/ PS/ Xbox
16
6,75 %
6,5 %
7. Máte v rámci dané aktivity oblíbenou značku vybavení nebo potřeb pro danou činnost? ( Pokud ano, napište její jméno, může se shodovat s tu, kterou jste udávali
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
23
11,62 %
9,35 %
Nike
22
11,11 %
8,94 %
Adidas
17
8,59 %
6,91 %
Nemám
12
6,06 %
4,88 %
Nikon
5
2,53 %
2,03 %
Puma
4
2,02 %
1,63 %
Canon
4
2,02 %
1,63 %
husky
3
1,52 %
1,22 %
sony
3
1,52 %
1,22 %
Hannah
2
1,01 %
0,81 %
ostatní odpovědi
ASUS moira Fender reebok Apple atomic Pioneer Salomon Alpine pro quiksilver Samsung playstation 3 kentaur běžecké boty Adidas Plan B MadMax SONY PS3 Mizuno Reserved Salming Hudy sport nerchau- barvy na textil Nintendo Wii Oliver - squashova raketa Campagnolo jednoznačně Nike oblečení na sport FOX Saucony tattini Volcom, Burton Toy Machine oneill vans Xbox Raichle mizuno, volkl EA Sports Baby Phat Easton lenovo Squash - ProKennex KOH-I-NOR Es enjoi Sčučka olpran grind king, a kdysi adio North sails casio české dráhy Nice Samsonite Tesla bmw Equitheme Author, Nike North Face Pentax oblečení eclipse panasonic objektivy leica jezdectví, značka Stubben nemam oblíbenou značku Garmin reebook Hannah, Klimatex Nike SB Squirer by Fender Sram, Canondale, Moira ... wedze rozhoduje cena hp Olympus Aminostar wilson Openmoko Exel HUDY ZeroDC Bushman, deuter, rejoice, uax, moira Eleven PUMA, Nike koh-i-noor windows tegra Preferuji obchod koralky.cz Ne, nemám oblíbenou značku. nike, puma Cort Aulos osprey, leki, manmat, zero dc, han wag TicketPro
103
52,02 %
41,87 %
8. Myslíte si, že značkové věci jsou kvalitnější než neznačkové?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
140
58,09 %
56,91 %
spíše nesouhlasím
33
13,69 %
13,41 %
souhlasím
31
12,86 %
12,6 %
nevím
27
11,2 %
10,98 %
nesouhlasím
10
4,15 %
4,07 %
9. Spolupracuje Vaše oblíbená značka s nějakou celebritou/ ambasadorem? Pokud ano, z jaké oblasti?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím o tom
132
55,46 %
53,66 %
s sportovcem/ sportovním týmem
63
26,47 %
25,61 %
s hudebníkem,hudební skupinou
38
15,97 %
15,45 %
s herečkou/ hercem
38
15,97 %
15,45 %
s autorem vizuálního umění (malba, grafitti, skulptury aj.)
14
5,88 %
5,69 %
10. Je Vám daný ambasador spolupracující s Vaší značkou sympatický? Hodí se na pozici ambasadora Vaší značky?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
127
58,8 %
51,63 %
spíše souhlasím
43
19,91 %
17,48 %
souhlasím
38
17,59 %
15,45 %
nesouhlasím
5
2,31 %
2,03 %
spíše nesouhlasím
3
1,39 %
1,22 %
11. Doporučení Vaší oblíbené známé osobnosti by Vás přesvědčilo ke koupi určité značky
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
85
36,64 %
34,55 %
nesouhlasím
56
24,14 %
22,76 %
spíše souhlasím
41
17,67 %
16,67 %
nevím
32
13,79 %
13,01 %
souhlasím
18
7,76 %
7,32 %
12. Podle čeho častěji hledáte na internetových obchodech?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
podle kategorie výrobku
168
71,49 %
68,29 %
podle značky
67
28,51 %
27,24 %
13. "Lidé si podle značky oblečení nebo jiných produktů dokáží člověka snadno zaškatulkovat.", co si myslíte o tomto tvrzení?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
128
53,56 %
52,03 %
souhlasím
54
22,59 %
21,95 %
spíše nesouhlasím
33
13,81 %
13,41 %
nevím
13
5,44 %
5,28 %
nesouhlasím
11
4,6 %
4,47 %
14. Máte nějaký v šatníku kus oblečení (triko, mikina) s viditelným logem nějaké značky ?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
194
80,83 %
78,86 %
ne
46
19,17 %
18,7 %
15. Je to Vaše oblíbená značka?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
130
56,28 %
52,85 %
ne
101
43,72 %
41,06 %
16. Co se oblékání týče, nosil(a) byste oblíbenou značku Vašich rodičů ?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
122
51,48 %
49,59 %
ne
115
48,52 %
46,75 %
17. Sbíráte Vy sám/sama nebo někdo z Vaší rodiny/ blízkého okolí nějaké předměty?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
119
50,42 %
48,37 %
ne
117
49,58 %
47,56 %
18. Pokud ano, jsou to výrobky různých značek? (např. pivní tácky, zapalovače, hračky atp.)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
122
60,4 %
49,59 %
ano
80
39,6 %
32,52 %
19. Domníváte se (i pokud nesbíráte), že tyto věci mají nebo v budoucnu získají uměleckou hodnotu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
156
70,91 %
63,41 %
ano
64
29,09 %
26,02 %
20. Znáte příběhy starých řeckých bájí a pověstí nebo křesťanské příběhy o životech svatých?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Mám představu o co se jedná, ale příběhy detailně neznám
138
58,97 %
56,1 %
Ano, znám tyto příběhy
75
32,05 %
30,49 %
Nevím o co v nich jde a ani mě to nezajímá
21
8,97 %
8,54 %
21. Věříte v Boha?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
171
71,55 %
69,51 %
ano
68
28,45 %
27,64 %
22. Na závěr ještě několik sociodemografických údajů - jste:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
170
70,83 %
69,11 %
muž
70
29,17 %
28,46 %
23. Váš věk:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-30 let
186
77,18 %
75,61 %
méně než 20 let
34
14,11 %
13,82 %
31-40 let
11
4,56 %
4,47 %
více 41 let
10
4,15 %
4,07 %
24. Vaše vzdělání:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské
117
48,55 %
47,56 %
vysokoškolské
111
46,06 %
45,12 %
základní
13
5,39 %
5,28 %
25. Hrubý odhad Vašeho měsíčního příjmu:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 15 000 Kč
150
66,37 %
60,98 %
15 000 - 25 000 Kč
48
21,24 %
19,51 %
25 -35 000 Kč
20
8,85 %
8,13 %
véce než 35 000 Kč
8
3,54 %
3,25 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
9. Spolupracuje Vaše oblíbená značka s nějakou celebritou/ ambasadorem? Pokud ano, z jaké oblasti?
odpověď nevím o tom:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám na otázku 7. Máte v rámci dané aktivity oblíbenou značku vybavení nebo potřeb pro danou činnost? ( Pokud ano, napište její jméno, může se shodovat s tu, kterou jste udávali
10. Je Vám daný ambasador spolupracující s Vaší značkou sympatický? Hodí se na pozici ambasadora Vaší značky?
odpověď nevím:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-40 let na otázku 23. Váš věk:
17. Sbíráte Vy sám/sama nebo někdo z Vaší rodiny/ blízkého okolí nějaké předměty?
odpověď ano:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Pokud ano, jsou to výrobky různých značek? (např. pivní tácky, zapalovače, hračky atp.)
23. Váš věk:
odpověď méně než 20 let:
6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 24. Vaše vzdělání:
24. Vaše vzdělání:
odpověď středoškolské:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-40 let na otázku 23. Váš věk:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka? ( napište název značky zboží, které jste si alespoň jednou v životě koupili)
2. Znáte příběh spojený se značkou ? ( příběh zakladatele; osobnosti, které značku propagují )
3. Zajímáte se aktivně o události spojené se značkou? Pokud ano, jakým způsobem? (vyberte klidně více odpovědí)
4. Jak moc věříte tomu, co značka slibuje ve svých reklamách? (na škále o 1 do 5, kde 5 je naprostá důvěra )
5. Kdybyste vyhráli, řekněme 10 mil.Kč, produkt které značky byste si koupili a splnili si tak svůj sen? (napište jméno značky)
6. Věnujete se volnočasovým aktivitám? Pokud ano, vyberte jednu, které se věnujete nejvíce
7. Máte v rámci dané aktivity oblíbenou značku vybavení nebo potřeb pro danou činnost? ( Pokud ano, napište její jméno, může se shodovat s tu, kterou jste udávali
8. Myslíte si, že značkové věci jsou kvalitnější než neznačkové?
9. Spolupracuje Vaše oblíbená značka s nějakou celebritou/ ambasadorem? Pokud ano, z jaké oblasti?
10. Je Vám daný ambasador spolupracující s Vaší značkou sympatický? Hodí se na pozici ambasadora Vaší značky?
11. Doporučení Vaší oblíbené známé osobnosti by Vás přesvědčilo ke koupi určité značky
12. Podle čeho častěji hledáte na internetových obchodech?
13. "Lidé si podle značky oblečení nebo jiných produktů dokáží člověka snadno zaškatulkovat.", co si myslíte o tomto tvrzení?
14. Máte nějaký v šatníku kus oblečení (triko, mikina) s viditelným logem nějaké značky ?
15. Je to Vaše oblíbená značka?
16. Co se oblékání týče, nosil(a) byste oblíbenou značku Vašich rodičů ?
17. Sbíráte Vy sám/sama nebo někdo z Vaší rodiny/ blízkého okolí nějaké předměty?
18. Pokud ano, jsou to výrobky různých značek? (např. pivní tácky, zapalovače, hračky atp.)
19. Domníváte se (i pokud nesbíráte), že tyto věci mají nebo v budoucnu získají uměleckou hodnotu?
20. Znáte příběhy starých řeckých bájí a pověstí nebo křesťanské příběhy o životech svatých?
21. Věříte v Boha?
22. Na závěr ještě několik sociodemografických údajů - jste:
23. Váš věk:
24. Vaše vzdělání:
25. Hrubý odhad Vašeho měsíčního příjmu:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka? ( napište název značky zboží, které jste si alespoň jednou v životě koupili)
2. Znáte příběh spojený se značkou ? ( příběh zakladatele; osobnosti, které značku propagují )
3. Zajímáte se aktivně o události spojené se značkou? Pokud ano, jakým způsobem? (vyberte klidně více odpovědí)
4. Jak moc věříte tomu, co značka slibuje ve svých reklamách? (na škále o 1 do 5, kde 5 je naprostá důvěra )
5. Kdybyste vyhráli, řekněme 10 mil.Kč, produkt které značky byste si koupili a splnili si tak svůj sen? (napište jméno značky)
6. Věnujete se volnočasovým aktivitám? Pokud ano, vyberte jednu, které se věnujete nejvíce
7. Máte v rámci dané aktivity oblíbenou značku vybavení nebo potřeb pro danou činnost? ( Pokud ano, napište její jméno, může se shodovat s tu, kterou jste udávali
8. Myslíte si, že značkové věci jsou kvalitnější než neznačkové?
9. Spolupracuje Vaše oblíbená značka s nějakou celebritou/ ambasadorem? Pokud ano, z jaké oblasti?
10. Je Vám daný ambasador spolupracující s Vaší značkou sympatický? Hodí se na pozici ambasadora Vaší značky?
11. Doporučení Vaší oblíbené známé osobnosti by Vás přesvědčilo ke koupi určité značky
12. Podle čeho častěji hledáte na internetových obchodech?
13. "Lidé si podle značky oblečení nebo jiných produktů dokáží člověka snadno zaškatulkovat.", co si myslíte o tomto tvrzení?
14. Máte nějaký v šatníku kus oblečení (triko, mikina) s viditelným logem nějaké značky ?
15. Je to Vaše oblíbená značka?
16. Co se oblékání týče, nosil(a) byste oblíbenou značku Vašich rodičů ?
17. Sbíráte Vy sám/sama nebo někdo z Vaší rodiny/ blízkého okolí nějaké předměty?
18. Pokud ano, jsou to výrobky různých značek? (např. pivní tácky, zapalovače, hračky atp.)
19. Domníváte se (i pokud nesbíráte), že tyto věci mají nebo v budoucnu získají uměleckou hodnotu?
20. Znáte příběhy starých řeckých bájí a pověstí nebo křesťanské příběhy o životech svatých?
21. Věříte v Boha?
22. Na závěr ještě několik sociodemografických údajů - jste:
23. Váš věk:
24. Vaše vzdělání:
25. Hrubý odhad Vašeho měsíčního příjmu:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.