Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značky Avon, Oriflame, Dermacol

Značky Avon, Oriflame, Dermacol

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Valiánová
Šetření:21. 02. 2014 - 10. 03. 2014
Počet respondentů:287
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hezký den,

vážím si toho, že mi vyplněním dotazníku pomůžete k analyzování povědomí zákazníků o kosmetických značkách Avon, Oriflame a Dermacol. Výsledky dotazování budou použity v ročníkové práci.

Dotazník je zcela anonymní.

Odpovědi respondentů

1. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Avon

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano287100 %100 %  

Graf

2. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Avon?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano27696,17 %96,17 %  
ne113,83 %3,83 %  

Graf

3. Jak na vás působí značka Avon?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moderně vs. zastaralealternativní-0.5470.701
prestižně vs. všedně2-1-0-1-20.071.347
tradiční značka vs. novodobá značkaalternativní-0.5610.685
lehce dostupná/sehnatelná vs. těžko dostupná/sehnatelná2-1-0-1-2-0.9441.307
populární vs. upadá v zapomněníalternativní-0.3170.899
levné produkty vs. drahé produkty2-1-0-1-2-0.2861.047
produkty v souladu s přírodou vs. produkty působí příliš chemicky a umělealternativní0.0730.995

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

4. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Avon? Pokud ano, napište prosím které

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18564,46 %64,46 %  
Reese Witherspoon144,88 %4,88 %  
Fergie72,44 %2,44 %  
Reese Whiterspoon62,09 %2,09 %  
Salma Hayek62,09 %2,09 %  
Megan Fox41,39 %1,39 %  
maxová31,05 %1,05 %  
Reece Witherspoon20,7 %0,7 %  
Reese Whiterspoon, Táňa Pauhofová20,7 %0,7 %  
Táňa Pauhofová20,7 %0,7 %  
Iva Pazderková20,7 %0,7 %  
Salma Hayek, Fergie20,7 %0,7 %  
Daniela Pešťová20,7 %0,7 %  
Fergi, Salma Hayek, Iva Pazderková, Táňa Pauhofová10,35 %0,35 %  
Reese Whitterspoon, Táňa Pauhofová,10,35 %0,35 %  
Absolonová10,35 %0,35 %  
Fergie, Reese Whiterspoon10,35 %0,35 %  
R. Witherspoon10,35 %0,35 %  
klara issova10,35 %0,35 %  
Bohdalová, Stačová, Gottová, Issová...10,35 %0,35 %  
Schneiderová Jitka10,35 %0,35 %  
dara rolins10,35 %0,35 %  
Rheese Whiterspoon10,35 %0,35 %  
Tatiana Pauhofová10,35 %0,35 %  
reese witerspoon, pauhaufova10,35 %0,35 %  
Iva Pazderková?10,35 %0,35 %  
Reese Witterspoon10,35 %0,35 %  
Dara Rolins,Ańa Geislerová,Táňa Pauhoufová10,35 %0,35 %  
Fergie, Whiterspoon, Absolonová,...10,35 %0,35 %  
pauhofová10,35 %0,35 %  
olivia wilde10,35 %0,35 %  
Fergie, Reese Witherspoon10,35 %0,35 %  
Heidi, Reese, Fergie, Lili10,35 %0,35 %  
Reese Witherspoon, Patrick Dempsey, Versace 10,35 %0,35 %  
Reese Witerspoon10,35 %0,35 %  
Salma Hayek, Reese Whiterspoon10,35 %0,35 %  
Táňa Pauhoufová10,35 %0,35 %  
Rees Whiterspoon 10,35 %0,35 %  
Reese Winterspoon10,35 %0,35 %  
Reese Whiterspoon, Salma Hayek10,35 %0,35 %  
Reece Whiterspoon10,35 %0,35 %  
selma hayek10,35 %0,35 %  
Reese Winterspoon, Patrick Dempsey, Olivia Wilde, Táňa Pauhofová, Megan Fox, Fergie, Milla Jovovich10,35 %0,35 %  
Reese Winterspoon, Maxová10,35 %0,35 %  
táňa paulhofová10,35 %0,35 %  
Eva Longoria10,35 %0,35 %  
Taťana Pauhofová, Resse Witherspoon...10,35 %0,35 %  
Taťána Pauhofová, Selma Hayek, Reese Witerspoon10,35 %0,35 %  
Táňa Pauhoffová, Iva Pazderníková10,35 %0,35 %  
Olivia Wilde, Táňa Pauhofová, Salma Hayek,10,35 %0,35 %  
Alena Seredova10,35 %0,35 %  
Reess Witherspoon10,35 %0,35 %  
Courtney Cox10,35 %0,35 %  
Peštová, Pauhofová, Stanková, Dempsey10,35 %0,35 %  
Fergie, Salma Hayek10,35 %0,35 %  
Riese Witerspoon10,35 %0,35 %  
Táňa Paufová10,35 %0,35 %  
Stašová10,35 %0,35 %  
Šinkorová, Absolonová10,35 %0,35 %  
Reese Withrspoon10,35 %0,35 %  
Fergie, Reese Witherspoon, Dara Rolins, Táňa Pauhofová10,35 %0,35 %  
Salma Hayek, Fergie, Riesse Whiterspoon, Megan Fox10,35 %0,35 %  
balabánová10,35 %0,35 %  

Graf

5. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Oriflame

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano28498,95 %98,95 %  
ne31,05 %1,05 %  

Graf

6. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Oriflame?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano25087,72 %87,11 %  
ne3512,28 %12,2 %  

Graf

7. Jak na vás působí značka Oriflame?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moderně vs. zastaralealternativní-0.5280.721
prestižně vs. všedně2-1-0-1-2-0.0631.327
tradiční značka vs. novodobá značkaalternativní-0.5210.728
lehce dostupná/sehnatelná vs. těžko dostupná/sehnatelná2-1-0-1-2-0.7221.299
populární vs. upadá v zapomněníalternativní-0.310.904
levné produkty vs. drahé produkty2-1-0-1-2-0.190.985
produkty v souladu s přírodou vs. produkty působí příliš chemicky a umělealternativní-0.2610.932

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Oriflame? Pokud ano, napište prosím které

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne21876,76 %75,96 %  
Tereza Maxová217,39 %7,32 %  
Demi Moore103,52 %3,48 %  
Ewa Farna72,46 %2,44 %  
Maxová41,41 %1,39 %  
Ewa Farna, Tereza Maxová20,7 %0,7 %  
Tereza Maxová, Demi Moore20,7 %0,7 %  
Tereza Maxová, Ewa Farná20,7 %0,7 %  
Eva Farna20,7 %0,7 %  
Tereza Maxová, Eva Farna, Caroline Wozniacki, Demi Moore10,35 %0,35 %  
tana pauhofova10,35 %0,35 %  
Teraza Maxová10,35 %0,35 %  
Demi Moor10,35 %0,35 %  
Megan Fox, Demi Moore10,35 %0,35 %  
Tereza Maxová, Malin Akerman, Demi Moore10,35 %0,35 %  
Terezka Maxová10,35 %0,35 %  
Fergie, Ewa Farna10,35 %0,35 %  
Gwyneth Paltrow10,35 %0,35 %  
Demi Moore, Tereza Maxová10,35 %0,35 %  
modelka Maxová10,35 %0,35 %  
Maxová Tereza10,35 %0,35 %  
Eva Herzigová10,35 %0,35 %  
Isabela Sorupco10,35 %0,35 %  
Ewa Farna, Demi Moore10,35 %0,35 %  
Tereza Maxová, Demi Moore, 10,35 %0,35 %  

Graf

9. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Dermacol

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano27696,17 %96,17 %  
ne113,83 %3,83 %  

Graf

10. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Dermacol?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20273,19 %70,38 %  
ne7426,81 %25,78 %  

Graf

11. Jak na vás působí značka Dermacol?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moderně vs. zastaralealternativní-0.5650.681
prestižně vs. všedně2-1-0-1-2-0.6121.223
tradiční značka vs. novodobá značkaalternativní-0.5720.672
lehce dostupná/sehnatelná vs. těžko dostupná/sehnatelná2-1-0-1-2-1.3080.72
populární vs. upadá v zapomněníalternativní-0.630.603
levné produkty vs. drahé produkty2-1-0-1-20.1271.031
produkty v souladu s přírodou vs. produkty působí příliš chemicky a umělealternativní-0.1010.99

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Dermacol? Pokud ano, napište prosím které

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne22982,97 %79,79 %  
Taťána Kuchařová113,99 %3,83 %  
Iva Kubelková113,99 %3,83 %  
Kuchařová51,81 %1,74 %  
Kubelková, Bagárová20,72 %0,7 %  
Kubelková, Kuchařová20,72 %0,7 %  
Monika Bagárová20,72 %0,7 %  
Taťána Kuchařová, Iva Kubelková, Dana Morávková10,36 %0,35 %  
Vendula Svobodová10,36 %0,35 %  
Tatiana Kuchařová10,36 %0,35 %  
Jana Paulová, Jana Švandová10,36 %0,35 %  
dana morávková10,36 %0,35 %  
Iva Fruhlingová10,36 %0,35 %  
Iva Kubelková, Iva Fruhlingová10,36 %0,35 %  
Jitka Čvančarová10,36 %0,35 %  
Iva Kubelková, Taťána Kuchařová,10,36 %0,35 %  
herečka z rodinných pout10,36 %0,35 %  
Kubařová10,36 %0,35 %  
kubelková10,36 %0,35 %  
Taťána Kuchařová, Vendula Svobodová10,36 %0,35 %  
T. Kuchařová10,36 %0,35 %  

Graf

13. Kde jste celebrity, které jste uvedli, zaregistrovali?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v katalogu13672,73 %47,39 %  
v televizní reklamě10254,55 %35,54 %  
přímo v prodejně např. na fotografiích4524,06 %15,68 %  
na webových stránkách firmy3820,32 %13,24 %  
na obalu výrobku179,09 %5,92 %  
v inzerátu v tisku179,09 %5,92 %  
na facebookové stránce firmy126,42 %4,18 %  
nezaregistrovala10,53 %0,35 %  
citylight10,53 %0,35 %  
nikoho jsem nezaregistrovala10,53 %0,35 %  
billboard10,53 %0,35 %  
v letaku10,53 %0,35 %  
nikde10,53 %0,35 %  
dotazníková otázka na T. Maxovou (ptala se mě paní v obchodě)10,53 %0,35 %  

Graf

14. Kde kosmetiku nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v obchodě osobně22979,79 %79,79 %  
objednávám z katalogu přes obchodníky (Avon Lady aj.)12543,55 %43,55 %  
objednávám na internetu (e-shopy)4917,07 %17,07 %  

Graf

15. Kupujete raději produkty, jejichž používání doporučuje celebrita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno14951,92 %51,92 %  
vůbec ne7726,83 %26,83 %  
spíše ne2910,1 %10,1 %  
ne, naopak mne to odrazuje od nákupu248,36 %8,36 %  
spíše ano72,44 %2,44 %  
ano, mnohem raději10,35 %0,35 %  

Graf

16. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-3018965,85 %65,85 %  
16-205017,42 %17,42 %  
31-40279,41 %9,41 %  
41 a více175,92 %5,92 %  
do 15 let41,39 %1,39 %  

Graf

17. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena26592,33 %92,33 %  
muž227,67 %7,67 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jak na vás působí značka Avon?

  • odpověď populární [alternativní] upadá v zapomnění: -1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na facebookové stránce firmy na otázku 13. Kde jste celebrity, které jste uvedli, zaregistrovali?
  • odpověď produkty v souladu s přírodou [alternativní] produkty působí příliš chemicky a uměle: 1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi prestižně [2-1-0-1-2] všedně: 2 na otázku 3. Jak na vás působí značka Avon?

4. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Avon? Pokud ano, napište prosím které

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Avon?

7. Jak na vás působí značka Oriflame?

  • odpověď produkty v souladu s přírodou [alternativní] produkty působí příliš chemicky a uměle: -1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prestižně [2-1-0-1-2] všedně: -2 na otázku 7. Jak na vás působí značka Oriflame?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prestižně [2-1-0-1-2] všedně: -2 na otázku 3. Jak na vás působí značka Avon?

11. Jak na vás působí značka Dermacol?

  • odpověď produkty v souladu s přírodou [alternativní] produkty působí příliš chemicky a uměle: -1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi levné produkty [2-1-0-1-2] drahé produkty: -2 na otázku 11. Jak na vás působí značka Dermacol?

13. Kde jste celebrity, které jste uvedli, zaregistrovali?

  • odpověď v katalogu:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tereza Maxová na otázku 8. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Oriflame? Pokud ano, napište prosím které
  • odpověď v televizní reklamě:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Taťána Kuchařová na otázku 12. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Dermacol? Pokud ano, napište prosím které

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Avon

2. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Avon?

3. Jak na vás působí značka Avon?

4. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Avon? Pokud ano, napište prosím které

5. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Oriflame

6. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Oriflame?

7. Jak na vás působí značka Oriflame?

8. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Oriflame? Pokud ano, napište prosím které

9. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Dermacol

10. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Dermacol?

11. Jak na vás působí značka Dermacol?

12. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Dermacol? Pokud ano, napište prosím které

13. Kde jste celebrity, které jste uvedli, zaregistrovali?

14. Kde kosmetiku nejčastěji nakupujete?

15. Kupujete raději produkty, jejichž používání doporučuje celebrita?

16. Kolik je vám let?

17. Jste

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Avon

2. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Avon?

3. Jak na vás působí značka Avon?

4. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Avon? Pokud ano, napište prosím které

5. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Oriflame

6. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Oriflame?

7. Jak na vás působí značka Oriflame?

8. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Oriflame? Pokud ano, napište prosím které

9. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Dermacol

10. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Dermacol?

11. Jak na vás působí značka Dermacol?

12. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Dermacol? Pokud ano, napište prosím které

13. Kde jste celebrity, které jste uvedli, zaregistrovali?

14. Kde kosmetiku nejčastěji nakupujete?

15. Kupujete raději produkty, jejichž používání doporučuje celebrita?

16. Kolik je vám let?

17. Jste

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Valiánová, N.Značky Avon, Oriflame, Dermacol (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://znacky-avon-oriflame-dermaco.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.