Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
vážím si toho, že mi vyplněním dotazníku pomůžete k analyzování povědomí zákazníků o kosmetických značkách Avon, Oriflame a Dermacol. Výsledky dotazování budou použity v ročníkové práci.
Dotazník je zcela anonymní.
Odpovědi respondentů
1. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Avon
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
287
100 %
100 %
2. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Avon?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
276
96,17 %
96,17 %
ne
11
3,83 %
3,83 %
3. Jak na vás působí značka Avon?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
moderně vs. zastarale
alternativní
-0.547
0.701
prestižně vs. všedně
2-1-0-1-2
0.07
1.347
tradiční značka vs. novodobá značka
alternativní
-0.561
0.685
lehce dostupná/sehnatelná vs. těžko dostupná/sehnatelná
2-1-0-1-2
-0.944
1.307
populární vs. upadá v zapomnění
alternativní
-0.317
0.899
levné produkty vs. drahé produkty
2-1-0-1-2
-0.286
1.047
produkty v souladu s přírodou vs. produkty působí příliš chemicky a uměle
alternativní
0.073
0.995
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
4. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Avon? Pokud ano, napište prosím které
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Fergie, Reese Witherspoon, Dara Rolins, Táňa Pauhofová
1
0,35 %
0,35 %
Salma Hayek, Fergie, Riesse Whiterspoon, Megan Fox
1
0,35 %
0,35 %
balabánová
1
0,35 %
0,35 %
5. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Oriflame
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
284
98,95 %
98,95 %
ne
3
1,05 %
1,05 %
6. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Oriflame?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
250
87,72 %
87,11 %
ne
35
12,28 %
12,2 %
7. Jak na vás působí značka Oriflame?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
moderně vs. zastarale
alternativní
-0.528
0.721
prestižně vs. všedně
2-1-0-1-2
-0.063
1.327
tradiční značka vs. novodobá značka
alternativní
-0.521
0.728
lehce dostupná/sehnatelná vs. těžko dostupná/sehnatelná
2-1-0-1-2
-0.722
1.299
populární vs. upadá v zapomnění
alternativní
-0.31
0.904
levné produkty vs. drahé produkty
2-1-0-1-2
-0.19
0.985
produkty v souladu s přírodou vs. produkty působí příliš chemicky a uměle
alternativní
-0.261
0.932
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
8. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Oriflame? Pokud ano, napište prosím které
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
218
76,76 %
75,96 %
Tereza Maxová
21
7,39 %
7,32 %
Demi Moore
10
3,52 %
3,48 %
Ewa Farna
7
2,46 %
2,44 %
Maxová
4
1,41 %
1,39 %
Ewa Farna, Tereza Maxová
2
0,7 %
0,7 %
Tereza Maxová, Demi Moore
2
0,7 %
0,7 %
Tereza Maxová, Ewa Farná
2
0,7 %
0,7 %
Eva Farna
2
0,7 %
0,7 %
Tereza Maxová, Eva Farna, Caroline Wozniacki, Demi Moore
1
0,35 %
0,35 %
tana pauhofova
1
0,35 %
0,35 %
Teraza Maxová
1
0,35 %
0,35 %
Demi Moor
1
0,35 %
0,35 %
Megan Fox, Demi Moore
1
0,35 %
0,35 %
Tereza Maxová, Malin Akerman, Demi Moore
1
0,35 %
0,35 %
Terezka Maxová
1
0,35 %
0,35 %
Fergie, Ewa Farna
1
0,35 %
0,35 %
Gwyneth Paltrow
1
0,35 %
0,35 %
Demi Moore, Tereza Maxová
1
0,35 %
0,35 %
modelka Maxová
1
0,35 %
0,35 %
Maxová Tereza
1
0,35 %
0,35 %
Eva Herzigová
1
0,35 %
0,35 %
Isabela Sorupco
1
0,35 %
0,35 %
Ewa Farna, Demi Moore
1
0,35 %
0,35 %
Tereza Maxová, Demi Moore,
1
0,35 %
0,35 %
9. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Dermacol
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 10, ne → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
276
96,17 %
96,17 %
ne
11
3,83 %
3,83 %
10. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Dermacol?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
202
73,19 %
70,38 %
ne
74
26,81 %
25,78 %
11. Jak na vás působí značka Dermacol?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
moderně vs. zastarale
alternativní
-0.565
0.681
prestižně vs. všedně
2-1-0-1-2
-0.612
1.223
tradiční značka vs. novodobá značka
alternativní
-0.572
0.672
lehce dostupná/sehnatelná vs. těžko dostupná/sehnatelná
2-1-0-1-2
-1.308
0.72
populární vs. upadá v zapomnění
alternativní
-0.63
0.603
levné produkty vs. drahé produkty
2-1-0-1-2
0.127
1.031
produkty v souladu s přírodou vs. produkty působí příliš chemicky a uměle
alternativní
-0.101
0.99
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Dermacol? Pokud ano, napište prosím které
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
229
82,97 %
79,79 %
Taťána Kuchařová
11
3,99 %
3,83 %
Iva Kubelková
11
3,99 %
3,83 %
Kuchařová
5
1,81 %
1,74 %
Kubelková, Bagárová
2
0,72 %
0,7 %
Kubelková, Kuchařová
2
0,72 %
0,7 %
Monika Bagárová
2
0,72 %
0,7 %
Taťána Kuchařová, Iva Kubelková, Dana Morávková
1
0,36 %
0,35 %
Vendula Svobodová
1
0,36 %
0,35 %
Tatiana Kuchařová
1
0,36 %
0,35 %
Jana Paulová, Jana Švandová
1
0,36 %
0,35 %
dana morávková
1
0,36 %
0,35 %
Iva Fruhlingová
1
0,36 %
0,35 %
Iva Kubelková, Iva Fruhlingová
1
0,36 %
0,35 %
Jitka Čvančarová
1
0,36 %
0,35 %
Iva Kubelková, Taťána Kuchařová,
1
0,36 %
0,35 %
herečka z rodinných pout
1
0,36 %
0,35 %
Kubařová
1
0,36 %
0,35 %
kubelková
1
0,36 %
0,35 %
Taťána Kuchařová, Vendula Svobodová
1
0,36 %
0,35 %
T. Kuchařová
1
0,36 %
0,35 %
13. Kde jste celebrity, které jste uvedli, zaregistrovali?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v katalogu
136
72,73 %
47,39 %
v televizní reklamě
102
54,55 %
35,54 %
přímo v prodejně např. na fotografiích
45
24,06 %
15,68 %
na webových stránkách firmy
38
20,32 %
13,24 %
na obalu výrobku
17
9,09 %
5,92 %
v inzerátu v tisku
17
9,09 %
5,92 %
na facebookové stránce firmy
12
6,42 %
4,18 %
nezaregistrovala
1
0,53 %
0,35 %
citylight
1
0,53 %
0,35 %
nikoho jsem nezaregistrovala
1
0,53 %
0,35 %
billboard
1
0,53 %
0,35 %
v letaku
1
0,53 %
0,35 %
nikde
1
0,53 %
0,35 %
dotazníková otázka na T. Maxovou (ptala se mě paní v obchodě)
1
0,53 %
0,35 %
14. Kde kosmetiku nejčastěji nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v obchodě osobně
229
79,79 %
79,79 %
objednávám z katalogu přes obchodníky (Avon Lady aj.)
125
43,55 %
43,55 %
objednávám na internetu (e-shopy)
49
17,07 %
17,07 %
15. Kupujete raději produkty, jejichž používání doporučuje celebrita?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
je mi to jedno
149
51,92 %
51,92 %
vůbec ne
77
26,83 %
26,83 %
spíše ne
29
10,1 %
10,1 %
ne, naopak mne to odrazuje od nákupu
24
8,36 %
8,36 %
spíše ano
7
2,44 %
2,44 %
ano, mnohem raději
1
0,35 %
0,35 %
16. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-30
189
65,85 %
65,85 %
16-20
50
17,42 %
17,42 %
31-40
27
9,41 %
9,41 %
41 a více
17
5,92 %
5,92 %
do 15 let
4
1,39 %
1,39 %
17. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
265
92,33 %
92,33 %
muž
22
7,67 %
7,67 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
odpověď populární [alternativní] upadá v zapomnění: -1:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na facebookové stránce firmy na otázku 13. Kde jste celebrity, které jste uvedli, zaregistrovali?
odpověď produkty v souladu s přírodou [alternativní] produkty působí příliš chemicky a uměle: 1:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi prestižně [2-1-0-1-2] všedně: 2 na otázku 3. Jak na vás působí značka Avon?
4. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Avon? Pokud ano, napište prosím které
odpověď ne:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Avon?
7. Jak na vás působí značka Oriflame?
odpověď produkty v souladu s přírodou [alternativní] produkty působí příliš chemicky a uměle: -1:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prestižně [2-1-0-1-2] všedně: -2 na otázku 7. Jak na vás působí značka Oriflame?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prestižně [2-1-0-1-2] všedně: -2 na otázku 3. Jak na vás působí značka Avon?
11. Jak na vás působí značka Dermacol?
odpověď produkty v souladu s přírodou [alternativní] produkty působí příliš chemicky a uměle: -1:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi levné produkty [2-1-0-1-2] drahé produkty: -2 na otázku 11. Jak na vás působí značka Dermacol?
13. Kde jste celebrity, které jste uvedli, zaregistrovali?
odpověď v katalogu:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tereza Maxová na otázku 8. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Oriflame? Pokud ano, napište prosím které
odpověď v televizní reklamě:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Taťána Kuchařová na otázku 12. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Dermacol? Pokud ano, napište prosím které
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Avon
2. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Avon?
3. Jak na vás působí značka Avon?
4. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Avon? Pokud ano, napište prosím které
5. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Oriflame
6. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Oriflame?
7. Jak na vás působí značka Oriflame?
8. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Oriflame? Pokud ano, napište prosím které
9. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Dermacol
10. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Dermacol?
11. Jak na vás působí značka Dermacol?
12. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Dermacol? Pokud ano, napište prosím které
13. Kde jste celebrity, které jste uvedli, zaregistrovali?
14. Kde kosmetiku nejčastěji nakupujete?
15. Kupujete raději produkty, jejichž používání doporučuje celebrita?
16. Kolik je vám let?
17. Jste
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Avon
2. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Avon?
3. Jak na vás působí značka Avon?
4. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Avon? Pokud ano, napište prosím které
5. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Oriflame
6. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Oriflame?
7. Jak na vás působí značka Oriflame?
8. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Oriflame? Pokud ano, napište prosím které
9. Uveďte, zda jste již slyšel/a o značce Dermacol
10. Vyzkoušel/a jste již někdy nějaký kosmetický produkt značky Dermacol?
11. Jak na vás působí značka Dermacol?
12. Vybavujete si nějaké známé osobnosti, které propagovaly výrobky Dermacol? Pokud ano, napište prosím které
13. Kde jste celebrity, které jste uvedli, zaregistrovali?
14. Kde kosmetiku nejčastěji nakupujete?
15. Kupujete raději produkty, jejichž používání doporučuje celebrita?
16. Kolik je vám let?
17. Jste
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.