Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > značky jachtařského oblečení
značky jachtařského oblečení
→ Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality? ←
(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Bara Vesela |
---|---|
Šetření: | 29. 04. 2009 - 06. 05. 2009 |
Počet respondentů: | 112 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 9.67 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 41,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:35 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Milí příznivci jachtingu,
v souvislosti s mou bakalářskou prací, kterou právě finišuji, bych vás ráda požádala o několik minut vašeho času a zodpovězení pár otázek, které se týkají jachtařského oblečení.
Vaše odpovědi mi pomohou ať už se jachtingu věnujete závodně, rekreačně nebo se vám jachting jen líbí...:-)
Děkuji předem za váš vzácný čas
Bára
Odpovědi respondentů
1. Jachtingu...
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [se věnuji jako zábavě ve volném čase → otázka č. 2, se věnuji na profesionální úrovni → otázka č. 2, se nevěnuji, ale je to pro mne zajímavý sport → otázka č. 2, se nevěnuji a ani mne nezajímá → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
se věnuji jako zábavě ve volném čase | 47 | 41,96 % | 41,96 % |
se nevěnuji, ale je to pro mne zajímavý sport | 42 | 37,5 % | 37,5 % |
se nevěnuji a ani mne nezajímá | 14 | 12,5 % | 12,5 % |
se věnuji na profesionální úrovni | 9 | 8,04 % | 8,04 % |
2. Domníváte se, že oblečení pro jachtaře je
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nutné vybavení | 80 | 81,63 % | 71,43 % |
zbytečnost, jde hlavně o to aby to bylo pohodlné | 9 | 9,18 % | 8,04 % |
jen otázkou módy a image | 9 | 9,18 % | 8,04 % |
3. Označte značky jachtařského oblečení, které znáte
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Helly Hansen | 61 | 62,24 % | 54,46 % |
Nautica | 60 | 61,22 % | 53,57 % |
North Sails | 43 | 43,88 % | 38,39 % |
Puma | 42 | 42,86 % | 37,5 % |
Aigle | 31 | 31,63 % | 27,68 % |
Adidas | 29 | 29,59 % | 25,89 % |
Jeantex | 25 | 25,51 % | 22,32 % |
Marinepool | 24 | 24,49 % | 21,43 % |
GANT | 22 | 22,45 % | 19,64 % |
Henry Lloyd | 20 | 20,41 % | 17,86 % |
ani jendnu z uvedených neznám | 10 | 10,2 % | 8,93 % |
TBS | 9 | 9,18 % | 8,04 % |
Allroundmarin | 5 | 5,1 % | 4,46 % |
Gotop | 2 | 2,04 % | 1,79 % |
4. Nakupujete jachtařské oblečení (ať už pro jachting nebo volný čas) ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 49 | 50 % | 43,75 % |
Ne | 49 | 50 % | 43,75 % |
5. Informace o jachtařském oblečení a doplňcích obvykle hledáte
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ve specializovaných prodejnách | 26 | 53,06 % | 23,21 % |
na internetu | 25 | 51,02 % | 22,32 % |
v jachtařských časopisech | 22 | 44,9 % | 19,64 % |
u známých | 16 | 32,65 % | 14,29 % |
u své oblíbené značky | 15 | 30,61 % | 13,39 % |
6. Sledujete jachtařské závody, pokud ano kde ?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
v televizi | 41 | 42,71 % | 36,61 % |
na internetu | 36 | 37,5 % | 32,14 % |
sleduji výsledky v časopisech | 27 | 28,13 % | 24,11 % |
nesleduji | 21 | 21,88 % | 18,75 % |
7. Spojíte si některou z následujících značek s jachtingem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Volvo | 65 | 66,33 % | 58,04 % |
Oracle | 39 | 39,8 % | 34,82 % |
Ericsson | 36 | 36,73 % | 32,14 % |
Puma | 34 | 34,69 % | 30,36 % |
ani jednu | 17 | 17,35 % | 15,18 % |
BMW | 16 | 16,33 % | 14,29 % |
Hewlett Packard | 15 | 15,31 % | 13,39 % |
napadají mne jiné značky | 15 | 15,31 % | 13,39 % |
T-Systems | 7 | 7,14 % | 6,25 % |
8. Víte, která sportovní firma se účastní s lodí Il Mostro závodu Volvo Ocean Race ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 55 | 56,12 % | 49,11 % |
Puma | 36 | 36,73 % | 32,14 % |
ani jedna | 6 | 6,12 % | 5,36 % |
Reebok | 1 | 1,02 % | 0,89 % |
9. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 70 | 62,5 % | 62,5 % |
žena | 42 | 37,5 % | 37,5 % |
10. Je vám mezi
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
27-35 | 65 | 58,04 % | 58,04 % |
36-45 | 31 | 27,68 % | 27,68 % |
21-26 | 12 | 10,71 % | 10,71 % |
46-55 | 3 | 2,68 % | 2,68 % |
16-20 | 1 | 0,89 % | 0,89 % |
11. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání je
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 53 | 47,32 % | 47,32 % |
úplné střední | 53 | 47,32 % | 47,32 % |
vyučen | 4 | 3,57 % | 3,57 % |
základní | 2 | 1,79 % | 1,79 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (87,3 %)
- facebook.com (6,2 %)
- mail.google.com (2,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.