Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > značky káv na našem trhu

značky káv na našem trhu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marcel Trnka
Šetření:11. 09. 2012 - 18. 09. 2012
Počet respondentů:69
Počet otázek (max/průměr):6 / 6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

v následujícím dotazníku se chci podívat na vnímání a základní znalost značek káv.

Nemá to změr s ohledem na trh s kávou, ale pouze o práci se značkami a jejich znalost.

Díky za váš čas!

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 Spontání myšlenka rozhoduje.. :-) 

Odpovědi respondentů

1. Jaká značka kávy se Vám vybaví u slova - KÁVA

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tchibo1318,84 %18,84 %  
Nescafé1115,94 %15,94 %  
Jihlavanka710,14 %10,14 %  
Jacobs710,14 %10,14 %  
illy45,8 %5,8 %  
Lavazza22,9 %2,9 %  
Nescafé.22,9 %2,9 %  
Segafredo22,9 %2,9 %  
filicori zecchini11,45 %1,45 %  
káva z lokální pražírny - Coffee Source, Mama Coffee11,45 %1,45 %  
ostatní odpovědi doug egberts
Nescafé, Starbucks
Lavaza
žádná, vybaví se mi káva jako taková
Tchibo, Jacobs, Nescafé, Davidoff...
pohoda a skvělá chut
Doubleshot, Primacafe.....
Vescovi
Tonino Lamborghini
Alfredo
klid
DaviDoff
Starbucks
Tchibo, Gold cafee
illi
standard
dadák, nescafé
Meinl
Trung Nguyen
1927,54 %27,54 % 

Graf

2. Je u Vás při myšlence na kávu (v kavárně, koupě v obchodě atd.) rozhodující značka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4666,67 %66,67 %  
ne2028,99 %28,99 %  
nevím34,35 %4,35 %  

Graf

3. Zaškrtněte prosím značku kávy kterou znáte

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lavazza5884,06 %84,06 %  
Segafredo5681,16 %81,16 %  
Illy5072,46 %72,46 %  
Piazza d'Oro3753,62 %53,62 %  
Carte Noire3753,62 %53,62 %  
Julius Meinl3652,17 %52,17 %  
Bristot913,04 %13,04 %  
Chicco d'Oro710,14 %10,14 %  
Vergnano45,8 %5,8 %  
Pellini45,8 %5,8 %  
Manuel34,35 %4,35 %  
Hausbrandt34,35 %4,35 %  

Graf

4. Která značka kávy je z Vašeho pohledu nejkvalitnější? Vaší volbou z výběru.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lavazza2130,43 %30,43 %  
Illy2130,43 %30,43 %  
Segafredo1724,64 %24,64 %  
Piazza d'Oro45,8 %5,8 %  
Hausbrandt34,35 %4,35 %  
Chicco d'Oro34,35 %4,35 %  

Graf

5. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5173,91 %73,91 %  
muž1826,09 %26,09 %  

Graf

6. Je Vám více než 18 let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6695,65 %95,65 %  
ne34,35 %4,35 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká značka kávy se Vám vybaví u slova - KÁVA

2. Je u Vás při myšlence na kávu (v kavárně, koupě v obchodě atd.) rozhodující značka?

3. Zaškrtněte prosím značku kávy kterou znáte

4. Která značka kávy je z Vašeho pohledu nejkvalitnější? Vaší volbou z výběru.

5. Jste muž nebo žena?

6. Je Vám více než 18 let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká značka kávy se Vám vybaví u slova - KÁVA

2. Je u Vás při myšlence na kávu (v kavárně, koupě v obchodě atd.) rozhodující značka?

3. Zaškrtněte prosím značku kávy kterou znáte

4. Která značka kávy je z Vašeho pohledu nejkvalitnější? Vaší volbou z výběru.

5. Jste muž nebo žena?

6. Je Vám více než 18 let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Trnka, M.značky káv na našem trhu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://znacky-kav-na-nasem-trhu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.