Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značky oblečení a reklama

Značky oblečení a reklama

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Veverka
Šetření:24. 07. 2009 - 31. 07. 2009
Počet respondentů:46
Počet otázek (max/průměr):11 / 7.09
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:27,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník vznikl na základě potřeby zjistit, jak si stojí značky oblečení v ČR a jak jsou zákazníci ovliněni při nákupu reklamou na ně.

Odpovědi respondentů

1. Seřaďte prosím značky obchodů s oblečením, podle toho, jaké jsou podle Vás nejznámější.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Terranova2.9351.322
H&M2.0651.365
4U store5.5871.808
Reserved3.9780.673
Jeans Club5.131.07
Peek&Cloppenburg6.3911.238
C&A1.9131.775

Graf

2. Seřaďte prosím značky obchodů s oblečením, podle toho, jak se Vám líbí oblečení, které prodávají.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Terranova3.1743.144
H&M2.7832.257
4U store4.9573.085
Reserved3.3042.212
Jeans Club5.1961.418
Peek&Cloppenburg5.9782.326
C&A2.6092.716

Graf

3. 3. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru oblečení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena510,87 %10,87 %  
vzhled510,87 %10,87 %  
kvalita36,52 %6,52 %  
styl24,35 %4,35 %  
pohodlnost24,35 %4,35 %  
jak vypadá12,17 %2,17 %  
styl, vzhled, barva12,17 %2,17 %  
kvalita, cena12,17 %2,17 %  
sleva12,17 %2,17 %  
kupuji nejvic pro syna, takze kvalita a cena 12,17 %2,17 %  
ostatní odpovědi jestli mi sluší
aby byl "můj styl", aby se mi líbilo
aby se líbilo majiteli
aby bylo pekné
aby se mi líbilo a slušelo mi
jak se líbí mně
aby se mi líbilo
střih, kvalita oblečení
Zdali je podle mého vkusu, v mém stylu...
vzhled + cena
střih, barva, vzor
cena, kvalita, vzhled
Vzhled, materiál, cena
aby bylo hezké a pohodlné zároveň
aby mi padlo a nebylo zbytečně předražené
pohodlí
musí zaujmout
Aby mi to slušelo a taky kvalita
to jak v něm vypadám já, přírodní materiály
cena + aby mi to slušelo, ne?:-)))
Pohodlnost, Cena, Vzhled
vzhled, kvalita
slušivost, cena, materiál
poměr cena vs. kvalita
2452,17 %52,17 % 

Graf

4. 4. Má podle Vás známá osobnost (např. Leoš Mareš) vliv, při rozhodování o koupi oblečení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2860,87 %60,87 %  
ano1226,09 %26,09 %  
nevím613,04 %13,04 %  

Graf

5. 5. Sledujete reklamy na oblečení v médiích? (televize, rádio, časopisy, internet)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, ne → konec dotazníku, nevím → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2350 %50 %  
ano1634,78 %34,78 %  
nevím715,22 %15,22 %  

Graf

6. V televizi? (název pořadu nebo stanice)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nova637,5 %13,04 %  
ne318,75 %6,52 %  
Občas se nějaká reklama mihle na Primě nebo Nově16,25 %2,17 %  
fashion mania16,25 %2,17 %  
nesleduji TV16,25 %2,17 %  
Fashion TV16,25 %2,17 %  
nesleduji16,25 %2,17 %  
mtw 16,25 %2,17 %  
Nova,Prima,Čt 116,25 %2,17 %  

Graf

7. V rádiu?(název rádia)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne743,75 %15,22 %  
nevim212,5 %4,35 %  
e216,25 %2,17 %  
impuls16,25 %2,17 %  
rádio neposlouchám16,25 %2,17 %  
zadne16,25 %2,17 %  
neposloucham radio16,25 %2,17 %  
Fajn,Evropa 216,25 %2,17 %  
helax16,25 %2,17 %  

Graf

8. Na internetu? (název serveru nebo fóra)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skateshop16,25 %2,17 %  
seznam16,25 %2,17 %  
žena.cz16,25 %2,17 %  
kdekoli16,25 %2,17 %  
občas - novinky, seznam16,25 %2,17 %  
www.ajaxx63.cz16,25 %2,17 %  
newyorker.de, orsay.cz16,25 %2,17 %  
www.prada.com, www.versace.com, www.canda.cz...16,25 %2,17 %  
ruzna16,25 %2,17 %  
www.youtube.com16,25 %2,17 %  
ostatní odpovědi různé blogy
magazin.cz
bulvár
Nesleduji
různě
catgang
637,5 %13,04 % 

Graf

9. V časopisech? (název časopisu)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cosmopolitan212,5 %4,35 %  
bravo16,25 %2,17 %  
tv magazín16,25 %2,17 %  
žena a život16,25 %2,17 %  
nwm16,25 %2,17 %  
bazaar, cosmopolitan16,25 %2,17 %  
CQ16,25 %2,17 %  
JOY,Katka, Yellow, Bazar,Žena a Život, 16,25 %2,17 %  
Elle, Marie Claire, ...16,25 %2,17 %  
elle16,25 %2,17 %  
ostatní odpovědi CosmoGirl
in touch
Yelow,Joy,Lovestar,Luckystar,
Fashion club
Yellow
531,25 %10,87 % 

Graf

10. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1487,5 %30,43 %  
muž212,5 %4,35 %  

Graf

11. Jaký je váš věk? (číslo)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19425 %8,7 %  
16318,75 %6,52 %  
22318,75 %6,52 %  
14212,5 %4,35 %  
3516,25 %2,17 %  
3016,25 %2,17 %  
3916,25 %2,17 %  
1716,25 %2,17 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:20.43
Minimum:14
Maximum:35
Variační rozpětí:21
Rozptyl:33.19
Směrodatná odchylka:5.76
Medián:19
Modus:19

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Veverka, J.Značky oblečení a reklama (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://znacky-obleceni-a-reklama.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.