Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značky oblečení a reklama
Značky oblečení a reklama
→ Jak často a kde nakupujete nábytek? Co je pro Vás při nákupu důležité? A koupili jste si někdy retro nábytek? ←
(veřejné výsledky během března)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jiří Veverka |
---|---|
Šetření: | 24. 07. 2009 - 31. 07. 2009 |
Počet respondentů: | 46 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 7.09 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 27,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:24 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník vznikl na základě potřeby zjistit, jak si stojí značky oblečení v ČR a jak jsou zákazníci ovliněni při nákupu reklamou na ně.
Odpovědi respondentů
1. Seřaďte prosím značky obchodů s oblečením, podle toho, jaké jsou podle Vás nejznámější.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Terranova | 2.935 | 1.322 |
H&M | 2.065 | 1.365 |
4U store | 5.587 | 1.808 |
Reserved | 3.978 | 0.673 |
Jeans Club | 5.13 | 1.07 |
Peek&Cloppenburg | 6.391 | 1.238 |
C&A | 1.913 | 1.775 |
2. Seřaďte prosím značky obchodů s oblečením, podle toho, jak se Vám líbí oblečení, které prodávají.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Terranova | 3.174 | 3.144 |
H&M | 2.783 | 2.257 |
4U store | 4.957 | 3.085 |
Reserved | 3.304 | 2.212 |
Jeans Club | 5.196 | 1.418 |
Peek&Cloppenburg | 5.978 | 2.326 |
C&A | 2.609 | 2.716 |
3. 3. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru oblečení?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 5 | 10,87 % | 10,87 % |
vzhled | 5 | 10,87 % | 10,87 % |
kvalita | 3 | 6,52 % | 6,52 % |
styl | 2 | 4,35 % | 4,35 % |
pohodlnost | 2 | 4,35 % | 4,35 % |
jak vypadá | 1 | 2,17 % | 2,17 % |
styl, vzhled, barva | 1 | 2,17 % | 2,17 % |
kvalita, cena | 1 | 2,17 % | 2,17 % |
sleva | 1 | 2,17 % | 2,17 % |
kupuji nejvic pro syna, takze kvalita a cena | 1 | 2,17 % | 2,17 % |
ostatní odpovědi | 24 | 52,17 % | 52,17 % |
4. 4. Má podle Vás známá osobnost (např. Leoš Mareš) vliv, při rozhodování o koupi oblečení?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 28 | 60,87 % | 60,87 % |
ano | 12 | 26,09 % | 26,09 % |
nevím | 6 | 13,04 % | 13,04 % |
5. 5. Sledujete reklamy na oblečení v médiích? (televize, rádio, časopisy, internet)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → konec dotazníku, nevím → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 23 | 50 % | 50 % |
ano | 16 | 34,78 % | 34,78 % |
nevím | 7 | 15,22 % | 15,22 % |
6. V televizi? (název pořadu nebo stanice)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nova | 6 | 37,5 % | 13,04 % |
ne | 3 | 18,75 % | 6,52 % |
Občas se nějaká reklama mihle na Primě nebo Nově | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
fashion mania | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
nesleduji TV | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
Fashion TV | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
nesleduji | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
mtw | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
Nova,Prima,Čt 1 | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
7. V rádiu?(název rádia)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 7 | 43,75 % | 15,22 % |
nevim | 2 | 12,5 % | 4,35 % |
e2 | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
impuls | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
rádio neposlouchám | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
zadne | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
neposloucham radio | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
Fajn,Evropa 2 | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
helax | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
8. Na internetu? (název serveru nebo fóra)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
skateshop | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
seznam | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
žena.cz | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
kdekoli | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
občas - novinky, seznam | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
www.ajaxx63.cz | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
newyorker.de, orsay.cz | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
www.prada.com, www.versace.com, www.canda.cz... | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
ruzna | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
www.youtube.com | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
ostatní odpovědi | 6 | 37,5 % | 13,04 % |
9. V časopisech? (název časopisu)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cosmopolitan | 2 | 12,5 % | 4,35 % |
bravo | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
tv magazín | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
žena a život | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
nwm | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
bazaar, cosmopolitan | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
CQ | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
JOY,Katka, Yellow, Bazar,Žena a Život, | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
Elle, Marie Claire, ... | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
elle | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
ostatní odpovědi | 5 | 31,25 % | 10,87 % |
10. Jaké je vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 14 | 87,5 % | 30,43 % |
muž | 2 | 12,5 % | 4,35 % |
11. Jaký je váš věk? (číslo)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 | 4 | 25 % | 8,7 % |
16 | 3 | 18,75 % | 6,52 % |
22 | 3 | 18,75 % | 6,52 % |
14 | 2 | 12,5 % | 4,35 % |
35 | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
30 | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
39 | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
17 | 1 | 6,25 % | 2,17 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 20.43 |
Minimum: | 14 |
Maximum: | 35 |
Variační rozpětí: | 21 |
Rozptyl: | 33.19 |
Směrodatná odchylka: | 5.76 |
Medián: | 19 |
Modus: | 19 |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (50 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.