Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značky oblečení a reklama

Značky oblečení a reklama

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Veverka
Šetření:24. 07. 2009 - 31. 07. 2009
Počet respondentů:46
Počet otázek (max/průměr):11 / 7.09
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:27,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník vznikl na základě potřeby zjistit, jak si stojí značky oblečení v ČR a jak jsou zákazníci ovliněni při nákupu reklamou na ně.

Odpovědi respondentů

1. Seřaďte prosím značky obchodů s oblečením, podle toho, jaké jsou podle Vás nejznámější.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Terranova2.9351.322
H&M2.0651.365
4U store5.5871.808
Reserved3.9780.673
Jeans Club5.131.07
Peek&Cloppenburg6.3911.238
C&A1.9131.775

Graf

2. Seřaďte prosím značky obchodů s oblečením, podle toho, jak se Vám líbí oblečení, které prodávají.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Terranova3.1743.144
H&M2.7832.257
4U store4.9573.085
Reserved3.3042.212
Jeans Club5.1961.418
Peek&Cloppenburg5.9782.326
C&A2.6092.716

Graf

3. 3. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru oblečení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena510,87 %10,87 %  
vzhled510,87 %10,87 %  
kvalita36,52 %6,52 %  
styl24,35 %4,35 %  
pohodlnost24,35 %4,35 %  
jak vypadá12,17 %2,17 %  
styl, vzhled, barva12,17 %2,17 %  
kvalita, cena12,17 %2,17 %  
sleva12,17 %2,17 %  
kupuji nejvic pro syna, takze kvalita a cena 12,17 %2,17 %  
ostatní odpovědi jestli mi sluší
aby byl "můj styl", aby se mi líbilo
aby se líbilo majiteli
aby bylo pekné
aby se mi líbilo a slušelo mi
jak se líbí mně
aby se mi líbilo
střih, kvalita oblečení
Zdali je podle mého vkusu, v mém stylu...
vzhled + cena
střih, barva, vzor
cena, kvalita, vzhled
Vzhled, materiál, cena
aby bylo hezké a pohodlné zároveň
aby mi padlo a nebylo zbytečně předražené
pohodlí
musí zaujmout
Aby mi to slušelo a taky kvalita
to jak v něm vypadám já, přírodní materiály
cena + aby mi to slušelo, ne?:-)))
Pohodlnost, Cena, Vzhled
vzhled, kvalita
slušivost, cena, materiál
poměr cena vs. kvalita
2452,17 %52,17 % 

Graf

4. 4. Má podle Vás známá osobnost (např. Leoš Mareš) vliv, při rozhodování o koupi oblečení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2860,87 %60,87 %  
ano1226,09 %26,09 %  
nevím613,04 %13,04 %  

Graf

5. 5. Sledujete reklamy na oblečení v médiích? (televize, rádio, časopisy, internet)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, ne → konec dotazníku, nevím → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2350 %50 %  
ano1634,78 %34,78 %  
nevím715,22 %15,22 %  

Graf

6. V televizi? (název pořadu nebo stanice)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nova637,5 %13,04 %  
ne318,75 %6,52 %  
Občas se nějaká reklama mihle na Primě nebo Nově16,25 %2,17 %  
fashion mania16,25 %2,17 %  
nesleduji TV16,25 %2,17 %  
Fashion TV16,25 %2,17 %  
nesleduji16,25 %2,17 %  
mtw 16,25 %2,17 %  
Nova,Prima,Čt 116,25 %2,17 %  

Graf

7. V rádiu?(název rádia)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne743,75 %15,22 %  
nevim212,5 %4,35 %  
e216,25 %2,17 %  
impuls16,25 %2,17 %  
rádio neposlouchám16,25 %2,17 %  
zadne16,25 %2,17 %  
neposloucham radio16,25 %2,17 %  
Fajn,Evropa 216,25 %2,17 %  
helax16,25 %2,17 %  

Graf

8. Na internetu? (název serveru nebo fóra)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skateshop16,25 %2,17 %  
seznam16,25 %2,17 %  
žena.cz16,25 %2,17 %  
kdekoli16,25 %2,17 %  
občas - novinky, seznam16,25 %2,17 %  
www.ajaxx63.cz16,25 %2,17 %  
newyorker.de, orsay.cz16,25 %2,17 %  
www.prada.com, www.versace.com, www.canda.cz...16,25 %2,17 %  
ruzna16,25 %2,17 %  
www.youtube.com16,25 %2,17 %  
ostatní odpovědi různé blogy
magazin.cz
bulvár
Nesleduji
různě
catgang
637,5 %13,04 % 

Graf

9. V časopisech? (název časopisu)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cosmopolitan212,5 %4,35 %  
bravo16,25 %2,17 %  
tv magazín16,25 %2,17 %  
žena a život16,25 %2,17 %  
nwm16,25 %2,17 %  
bazaar, cosmopolitan16,25 %2,17 %  
CQ16,25 %2,17 %  
JOY,Katka, Yellow, Bazar,Žena a Život, 16,25 %2,17 %  
Elle, Marie Claire, ...16,25 %2,17 %  
elle16,25 %2,17 %  
ostatní odpovědi CosmoGirl
in touch
Yelow,Joy,Lovestar,Luckystar,
Fashion club
Yellow
531,25 %10,87 % 

Graf

10. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1487,5 %30,43 %  
muž212,5 %4,35 %  

Graf

11. Jaký je váš věk? (číslo)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19425 %8,7 %  
16318,75 %6,52 %  
22318,75 %6,52 %  
14212,5 %4,35 %  
3516,25 %2,17 %  
3016,25 %2,17 %  
3916,25 %2,17 %  
1716,25 %2,17 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:20.43
Minimum:14
Maximum:35
Variační rozpětí:21
Rozptyl:33.19
Směrodatná odchylka:5.76
Medián:19
Modus:19

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (50 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Veverka, J.Značky oblečení a reklama (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://znacky-obleceni-a-reklama.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.