Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značky v obchodních řetězcích

Značky v obchodních řetězcích

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Olga Deáková
Šetření:19. 02. 2012 - 01. 03. 2012
Počet respondentů:145
Počet otázek (max/průměr):19 / 16.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

děkuji za vyplnění dotazníku k mé diplomové práci. Dotazník se týká značek potravin v maloobchodních řetězcích, takže téma zcela jistě nebude nikomu cizí :)

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete pravidelně v obchodních řetězcích? (např. Albert, Tesco, Lidl…)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO13794,48 %94,48 %  
NE85,52 %5,52 %  

Graf

2. Ve kterém z obchodních řetězců pravidelně nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert7756,2 %53,1 %  
Tesco7353,28 %50,34 %  
Kaufland5842,34 %40 %  
Lidl3928,47 %26,9 %  
Globus2417,52 %16,55 %  
billa2014,6 %13,79 %  
Penny Market1813,14 %12,41 %  
Interspar1712,41 %11,72 %  
Makro85,84 %5,52 %  
Terno21,46 %1,38 %  
Billa, Brněnka10,73 %0,69 %  

Graf

3. Proč nakupujete právě v označených řetězcích?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou blízko75,11 %4,83 %  
jsou nejblíž32,19 %2,07 %  
blízko bydliště21,46 %1,38 %  
blízko21,46 %1,38 %  
jsou blízko mého bydliště21,46 %1,38 %  
dostupnost21,46 %1,38 %  
vzdálenost od bydliště21,46 %1,38 %  
Je nejblíž21,46 %1,38 %  
nízké ceny21,46 %1,38 %  
mám je nejblíž21,46 %1,38 %  
ostatní odpovědi blízkost
Lidl přes ulici, levný, Penny levný
cena, sortiment
velký výběr zboží, blízkost obchodu od bydliště
mám je blízko, sortiment a ceny jsou vyhovující
mám je po cestě domů, blízko práce, na mých častých trasách
nejblíže, výhody členství Billa klubu, 50% slevy na zboží blížící se dobu konci trvanlivosti, přehlednost prodejny, čistota
v okolí mého bydliště
Blízko mého bydliště.
Sortiment
blízkost domova
tesco- blízko, široký sortiment, kaufland-spíše potraviny, levnější
Protože mi vyhovují
Jsou poblíž mého bydliště a práce. A berou tam stravenky.
snadná dostupnost, dobrý sortiment a ceny
je nejblíže mému bydlišti
je blízko
mám je blízko
akce
Dostupnost zboží
supermarkety se nachází na trase, kudy jezdím.
velký výběr
blízko míst, kam chodím - dostupnost v každé situaci (u nádraží,ve velkých centrech)
Jsou nejblíže :-)
v Aholdu pracuji :-)
vyhovuje mi
jiné nemají prodejny u mého bydliště
nakupuji podle cen potravin
mám je blízko, dobré ceny
jsou blízko, Albert má vyhovující skladbu a kvalitu zboží
poblíž bydliště
vyhovuje mi sortiment i ceny
dostupnost cen, příjemné prostředí
parking v podzemí, dobré ceny
billa - jediný blízko, Globus - nejlepší
je to v okolí
Jsou v blízkosti bydliště, velký výběr zboží
poloha blízko bydliště
mám je při cestě
je to poblíž, vše pod jednou střechou
mam je nejbliže
Jsou blízko mého bydliště,pracoviště.
jsou v blízkosti bydliště
jsou nejblíž, sortiment je dostatečný
lokalita, samoobslužné pokladny:-D
albert, tesco - jsou blízko, globus - kvalita potravin
jsem tam spokojená a nemám to daleko od domova
V globusu kvuli nabidce, ostatni jsou blizko a obcas specham...
vyhovuje mi sortiment, jsou v blízkosti mého bydliště
jsou nejblíž nebo při cestě
mám je v okolí
místní dostupnost
Billa - dobrý výběr zboží, je ale dražší; Tesco - velké množství zboží; Makro - mají to, co jinde neseženu, Albert - nakupuji, pokud něco dojde
je to tam vpohodě
levné potraviny
pohodlné, kousek od bydliště
Nejbližší obchod
je blízko domu
rozsah sortimentu, vzdálenost obchodu od domova
dostupnost, značka zboží
kompletní sortiment, čerstvé potraviny
blízkost, obliba
časová dostupnost od místa bydliště
vzdálenost, cena
nejblíže bydlišti
velky vyber kvalitnich potravin
mam je blizko praci, bytu
jsou po cestě z práce
mam ho po ceste z prace
protože je mám poblíž domova.
kvalita výrobků
Blízko bydliště, finanční dostupnost.
blízko bydliště, kvalitní potraviny, čisté prostředí
jsou blízko bydliště (Globus) nebo levné (Penny) nebo tam dobře vaří a mají široký sortiment (Globus)
velký výběr potravin a přijatelná cena
Jsou v blízkosti mého domova.
Blízká dostupnost
Hlavně dostupnost, výběr, cena
nejblíž
Globus - nejlepší, Penny - v bydlišti
mám to nejbíž
albert se nachází vedle mého zaměstnání, lidl v blízkosti bydliště
cena a lokalita
Jedno blízko u práce, druhé blízko domovu.
Sortiment, Ceny, Dostupnost
Blízkost domova, přehlednost, dobré ceny.
největší výběr, hezké prostředí
Mám ozkoušené, vysoká kvalita zboží, vysoká úroveň poskyt. služeb
je to nejblíž
blízkost od domu
protoze to mam blizko
berou stravenky a jsou nejblíže
jsou blízko a levné
Mám to tam ráda
nonstop
je nejblíž.. :-)
mnoho zboží na jednom místě
jelikož bydlím v malém městě, kde možnosti nejsou příliš velké a tyto řetězce mi připadají, jako jedna z nejlepších variant, co se týká kvality potravin
jsou blízko bydliště, a nejsou předražené
globus mám ráda
líbí se mi jejich časopis s recepty a mám to blízko
vzdálenost, kvalita potravin, ceny
protože jsou blízko mého bydliště
je pro mne nejdostupnější
protože jsou blízko
malá vzdálenost
protože je příležitost
jsou blízko domu nebo při cestě
velký výběr, v místě bydliště
v jednom z nich pracuji
11181,02 %76,55 % 

Graf

4. Ve Vámi zvoleném řetězci můžete kromě klasických „brandových značek“ (jako např. Milka, Panzani, Danone) zakoupit také výrobky, které mají tzv. „privátní značku (distribuční značku, maloobchodní značku)“. Dokážete uvést příklad nějaké privátní značky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne139,49 %8,97 %  
clever118,03 %7,59 %  
Albert quality96,57 %6,21 %  
Clever, Tesco53,65 %3,45 %  
tesco42,92 %2,76 %  
albert21,46 %1,38 %  
asi ne21,46 %1,38 %  
globus21,46 %1,38 %  
tesco value21,46 %1,38 %  
euroshopper21,46 %1,38 %  
ostatní odpovědi tesco, albert
Euroshopper, Tesco value
Pilos. Castello, Icefield...
tesco, fine foods
nejspíš ne
ano
tesco tvn, kaufland
nevím
K-klasik, Euro shopper, Karlova pekárna, Albert Quality
Lupilu
nevybavím si v této chvíli
Co to je privátní ?
Tesco, Albert, Spar
ARO,
Tesco výrobky, Albert výrobky
k-classik
jogurty
Albert Quallity, S-budget, euroshopper
Tesco, Spar
Clever, Tesco, Albert
Tesco, Albert Quality, K-Classic
Euroshopper, Kaufland Quality, Albert Quality, Tesco Value
Albert Quality, Euroshopper, Albert Excellence
ani ne
ano lze, ale příliš na názvy nehledím, rozhodující je cena/kvalita/spokojenost
classic
albert quality, albert bio, albert excellent, euroshopper
Clever, Aro
Albert quality, Clever
albert quality, tesco
Milblu, Albert Qality,Vian
Classik,Vian,Albert Qality
Classik,Tesco value
K classic, euroshoper
Clever?
Clever, Euroshopper, Albert Quality
clever - billa, euroshoper - albert, aro - makro
Clever-v Bille
Clever, Tesco value
Tesco,Interspar
Euro shopper, Tesco value
Tesco Value, Tesco Finest, Tesco Light, Euro Shopper, Karlova Koruna...
Tesco, Spar, Euro Shopper, albert quality
název nevím
Nevim, co je tim mysleno - veci daneho obchodaku, treba clever?
euro shoper
Tesco, Clever
dle gusta, vian
Clever, Aro, Tesco, Albert Quality, Tesco Value
Albert Quality, Euro Shopper
albert quality, euroshoper?, tesco, clever
Tesco :)
Naše Bio
aro, clever
Aro
Albert Quality, Naše Bio, Aro, K-classic
tesco - value, standard, finest, bio, healthy living, F&F
tesco,albert
Lidl, Panok výrobky
Bohužel, nevím přesně, co to je.
bohužel ne
K-Classic, Clever, Albert quality
Vian jogurt -nemám ho ráda
clever, milblu, albert quality
Vian
MinCe (albert), Tesco, Miblu
ahold, budget
aro, price, metro,
Tesco Organic, ALbert Bio, Naše Bio, Clever, Tesco Finest
Euroshoper, TESCO Premium
euroshopper ?
ahold, clever
Vian, Milbona
Euroshoper, Albert Exclusive
albert quality či tak nějak..
Clever, Tesco, nebo Balea u DM drogerie
albert, clasa
tesco, mikado
teď si zaboha nevzpomenu.... :-)
Globus, interspar, lidl, tesco, albert
clever, albert quality
Cien, clever, tesco value, classic
K- classik, Tesco, Clever
8562,04 %58,62 % 

Graf

5. Koupil/a jste někdy výrobek privátní značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12087,59 %82,76 %  
ne1712,41 %11,72 %  

Graf

6. Proč jste si nikdy nekoupil/a výrobek privátní značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
myslím si, že výrobky privátní značky nedosahují požadované kvality847,06 %5,52 %  
nevidím důvod, proč privátní značky nakupovat529,41 %3,45 %  
jsem zvyklý/á nakupovat brandové (značkové) potraviny423,53 %2,76 %  

Graf

7. Jaké jsou Vaše důvody k nákupu výrobků privátních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nižší cena, ale zároveň srovnatelná kvalita5646,67 %38,62 %  
nižší cena3025 %20,69 %  
nezáleží mi na tom, zda kupuji privátní nebo brandovou značku2319,17 %15,86 %  
mám svůj oblíbený obchodní řetězec a věřím, že zaštiťuje jen kvalitní výrobky54,17 %3,45 %  
pozitivní zkušenost známých43,33 %2,76 %  
dané výrobky mi vyhovují více21,67 %1,38 %  

Graf

8. Existují kategorie zboží, ve které byste vždy dal/a přednost brandovému výrobku před privátní značkou? Uveďte prosím všechny takové kategorie (např. mléčné výrobky, alkohol, mražené potraviny atd.):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1512,5 %10,34 %  
alkohol1310,83 %8,97 %  
nevím65 %4,14 %  
mléčné výrobky, masné výrobky21,67 %1,38 %  
neexistuje21,67 %1,38 %  
asi ne21,67 %1,38 %  
mléčné výrobky21,67 %1,38 %  
Dávám přednost českým značkám, pokud je však obchd vůbec nabízí. Např. Lidl jinou mouku nevede.10,83 %0,69 %  
neexistuje, jako studentka se rozhoduji především podle ceny10,83 %0,69 %  
-10,83 %0,69 %  
ostatní odpovědi Nejraději ve všem.
mléčné výrobky,sladkosti,masné výrobky.....
rohliky, chleba, máslo
Mražené potraviny, alkohol
alkohol, jogurty, pivo, víno
alkohol a cigarety
Alkohol, Textil a Galanterie, Sladkosti - převážně klasická tabulková čokoláda
jak v čem
u potravin NE (jen elektronika)
alkohol, masné výrobky
některé potraviny
alkohol, hygiena
neexistují
léky, kosmetika, uzeniny
alkohol.masné produkty
mléčné a masné výrobky
alkohol,elektro
těžko říct
mléčné výrobky, těstoviny, mouka, cukr, sůl
pivo
mléčné výrobky, nápoje, alkohol
záleží spíš na obalu
čokoláda-je lepší
těstoviny, káva a čaj, zubní pasta
Nevím kurva co to je!
obuv, oblečení, osobní hygiena, elektronika
elektronika, jogurty
alkohol, mražená kukuřice, chlazené maso, mléko, těstoviny
elektronika
alkohol, nealko, džus, káva, drogerie
alkohol, maso, oblečení, pečivo, drogerie
mléčné výrobky, uzenina
Ne.
jogurty, polévky, alkohol, limonády, "čokoládové" pochoutky
většina potravin
mléko
mléčné výrobky, alkohol, maso
maso
Mléčné výrobky, masné výrobky, cukrovinky, káva, alkohol
Mléčné, salámy i mraž.potraviny
Nevím.
jogurty
prověřené mléčné výrobky, obecně zboží kratší spotřeby
kosmetika
alkohol, káva
potřeby pro děti
alko, těstoviny, jogurty, skoro vše
dětská výživa
oblečení
coca cola, jogurty, džusy, voda, kafe
Cokolada, praci prasky, kozmetika, alkohol...
mléčné výrobky, uzeniny
nepřemýšlela jsem nad tím
Záleží na obsahu,co mi kde jak vyhovuje ,nemám žádné favority
těžko říct, většinou dávám přednost brandovému výrobku
nevim co je brandovy vyrobek
mléko, olivy, šunka
mražené potraviny
cukrovinky, mléčné výrobky, pečivo
mražené, mléčné, mouka, cukr
alkohol, těstoviny
takmer všetko
nemám to takto striktní.. :-)
mléčné výroby, alkohol, kosmetika
dětské plíny
čokoláda, alkohol, těstoviny, sýry
alkohol, hygienické potřeby, máslo
alkohol,mléčné výrobky,mražené potraviny
mléčné výrobky, alkohol, drogerie
drogistické zboží
je mi jedno, jestli to je privátní nebo jiná značka, mne zajímá hlavně cena
milka
mléčné výrobky, mražené potraviny
chlazene potraviny
Alkohol, elektrospotřebiče
7562,5 %51,72 % 

Graf

9. Víte, že existují i privátní značky, které nenesou ve svém názvu jméno řetězce, ve kterém se prodávají? Můžete jmenovat alespoň dvě takové značky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1915,83 %13,1 %  
nevím1512,5 %10,34 %  
Clever86,67 %5,52 %  
Aro, Clever32,5 %2,07 %  
ano21,67 %1,38 %  
aro21,67 %1,38 %  
Clever, Euroshopper21,67 %1,38 %  
Budget21,67 %1,38 %  
clever, vian21,67 %1,38 %  
euro-shopper10,83 %0,69 %  
ostatní odpovědi Karlova pekárna, Euro shopper
vocílka řeznictví - billa
Olma, Pribina,
x
vím ,ale nepamatuji si
neznám
Valašský jogurt
euroshoper, k-classic
balea
Vím, ale nemohu si vzpomenout.
Clever, nevím...
Ano, vím. Euro Shopper, K-Classic, Vian
Pikok
Rioba, Clever
netuším, stejná odpověď jako u bodu 4
cien, clever
vitae d oro, grande
Clever, Aro
clever, globus má taky, ale nemůžu si vzpomenout, jak se jmenuje (třeba perníky tak dělají)
je to možné, neznám žádnou
Milbau,Milka
Vian,Dr.Otker
vian,Milka
nevím, nezajímá mě to
Albert Quality, Tesco Quality
???
Tesco, Kaufland, Albert
Euro Shopper, Clever
Euro Shopper, K-Classic, Karlova koruna...
euro shopper
vian, euroshoppper
znám jen clever
Tesco, Albert?
Clever a pak nevím
vím o nich, ale nevyjmenuji
euro,clever
Tesco value, Albert quality
Albert
nevzpomenu si
euroshopper, clever
Albert Quality,
F&F
Nevím.
netuším
Vian, Pilos
vím, ale nevzpomenu si
clever, milblu
nevím a nemohu
billa - clever
Clever, Albert quality
aro, koruna
nevybavuji si
Euroshoper, Albert Quality
euroshopper
ahold, clever
clever, euroshoper
Lerdamer, Kunín
vím...ale na jména je má paměť krátká..
Balea, Vanessa
albert, tesco
Albert Quality, Tesco
nemůžu, nevzpomenu si
cien,clever
Kaufland - K-Classic, Tesco - Tesco, Billa Clever
6453,33 %44,14 % 

Graf

10. Představte si, že si chcete koupit výrobek (např. jogurt) a máte na výběr – buď značku daného řetězce (např. Albert Quality) nebo značku, která vám není příliš známá (např. Vian). Cena obou výrobků by byla stejná. Která značka vám bude sympatičtější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezáleží mi na tom5545,83 %37,93 %  
značka řetězce (Albert Quality)4335,83 %29,66 %  
méně známá značka (Vian)2218,33 %15,17 %  

Graf

11. Více důvěřuji brandovým výrobkům.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Souhlasím7260 %49,66 %  
Nesouhlasím4840 %33,1 %  

Graf

12. Výrobky privátních značek jsou méně kvalitní než brandové značky.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesouhlasím8066,67 %55,17 %  
Souhlasím4033,33 %27,59 %  

Graf

13. Výrobky privátních značek nakupují hlavně lidé s nízkým příjmem.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Souhlasím7663,33 %52,41 %  
Nesouhlasím4436,67 %30,34 %  

Graf

14. Výrobky privátních značek nepovažuji za vhodný dárek.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Souhlasím9579,17 %65,52 %  
Nesouhlasím2520,83 %17,24 %  

Graf

15. Ke většině brandových výrobků dokážu v obchodě najít stejný výrobek privátní značky

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Souhlasím7461,67 %51,03 %  
Nesouhlasím4638,33 %31,72 %  

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11081,48 %75,86 %  
muž2518,52 %17,24 %  

Graf

17. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 246447,41 %44,14 %  
25 – 354634,07 %31,72 %  
35 – 501511,11 %10,34 %  
50 – 6575,19 %4,83 %  
65 a více32,22 %2,07 %  

Graf

18. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské6447,41 %44,14 %  
Střední s maturitou6245,93 %42,76 %  
Základní53,7 %3,45 %  
Vyučen/a32,22 %2,07 %  
Střední bez maturity10,74 %0,69 %  

Graf

19. Celkový měsíční příjem Vaší domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20 000 Kč4634,07 %31,72 %  
20 001 Kč – 35 000 Kč4331,85 %29,66 %  
35 001 Kč – 50 000 Kč2619,26 %17,93 %  
50 000 Kč – 80 000 Kč139,63 %8,97 %  
80 000 Kč a více75,19 %4,83 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete pravidelně v obchodních řetězcích? (např. Albert, Tesco, Lidl…)

2. Ve kterém z obchodních řetězců pravidelně nakupujete?

4. Ve Vámi zvoleném řetězci můžete kromě klasických „brandových značek“ (jako např. Milka, Panzani, Danone) zakoupit také výrobky, které mají tzv. „privátní značku (distribuční značku, maloobchodní značku)“. Dokážete uvést příklad nějaké privátní značky?

5. Koupil/a jste někdy výrobek privátní značky?

7. Jaké jsou Vaše důvody k nákupu výrobků privátních značek?

8. Existují kategorie zboží, ve které byste vždy dal/a přednost brandovému výrobku před privátní značkou? Uveďte prosím všechny takové kategorie (např. mléčné výrobky, alkohol, mražené potraviny atd.):

9. Víte, že existují i privátní značky, které nenesou ve svém názvu jméno řetězce, ve kterém se prodávají? Můžete jmenovat alespoň dvě takové značky?

10. Představte si, že si chcete koupit výrobek (např. jogurt) a máte na výběr – buď značku daného řetězce (např. Albert Quality) nebo značku, která vám není příliš známá (např. Vian). Cena obou výrobků by byla stejná. Která značka vám bude sympatičtější?

11. Více důvěřuji brandovým výrobkům.

12. Výrobky privátních značek jsou méně kvalitní než brandové značky.

13. Výrobky privátních značek nakupují hlavně lidé s nízkým příjmem.

14. Výrobky privátních značek nepovažuji za vhodný dárek.

15. Ke většině brandových výrobků dokážu v obchodě najít stejný výrobek privátní značky

16. Pohlaví

17. Věk

18. Dosažené vzdělání

19. Celkový měsíční příjem Vaší domácnosti

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete pravidelně v obchodních řetězcích? (např. Albert, Tesco, Lidl…)

2. Ve kterém z obchodních řetězců pravidelně nakupujete?

4. Ve Vámi zvoleném řetězci můžete kromě klasických „brandových značek“ (jako např. Milka, Panzani, Danone) zakoupit také výrobky, které mají tzv. „privátní značku (distribuční značku, maloobchodní značku)“. Dokážete uvést příklad nějaké privátní značky?

5. Koupil/a jste někdy výrobek privátní značky?

7. Jaké jsou Vaše důvody k nákupu výrobků privátních značek?

8. Existují kategorie zboží, ve které byste vždy dal/a přednost brandovému výrobku před privátní značkou? Uveďte prosím všechny takové kategorie (např. mléčné výrobky, alkohol, mražené potraviny atd.):

9. Víte, že existují i privátní značky, které nenesou ve svém názvu jméno řetězce, ve kterém se prodávají? Můžete jmenovat alespoň dvě takové značky?

10. Představte si, že si chcete koupit výrobek (např. jogurt) a máte na výběr – buď značku daného řetězce (např. Albert Quality) nebo značku, která vám není příliš známá (např. Vian). Cena obou výrobků by byla stejná. Která značka vám bude sympatičtější?

11. Více důvěřuji brandovým výrobkům.

12. Výrobky privátních značek jsou méně kvalitní než brandové značky.

13. Výrobky privátních značek nakupují hlavně lidé s nízkým příjmem.

14. Výrobky privátních značek nepovažuji za vhodný dárek.

15. Ke většině brandových výrobků dokážu v obchodě najít stejný výrobek privátní značky

16. Pohlaví

17. Věk

18. Dosažené vzdělání

19. Celkový měsíční příjem Vaší domácnosti

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Deáková, O.Značky v obchodních řetězcích (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://znacky-v-obchodnich-retezcic.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.